Jump to content
Т.Иванов

Силно Пушене след порт на глава и бутане на делко

Recommended Posts

Както се разбира от заглавието след порт на главата и изместване на делкото с 2,3 милиметра колата започна да бълва син пушек след 4500 смених свещи като огледах старите видях че бяха в черна сажда!Гори богато защото како застана отзад си намирисва на бензин повечко от преди и сякаш малко се е покачил разхода но това го отдавам на студеното време!Най много ме притеснява това пушене притеснявах се за сегменти клапани и т.н. може ли просто да му трябва някаква центровка нзм.Ако някой е имал подобен проблем след такива доработки по колата да Дава съвети!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...а ти сигурен ли си,че като си разбутал делкото центровката е наред.Според мен това са признаци на грешни настройки :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...а ти сигурен ли си,че като си разбутал делкото центровката е наред.Според мен това са признаци на грешни настройки :D

Не съм колега просто колата стана МНОГО по пъргава от преди и аз и се кефих един ден,а на другия видях че имам сериозен проблем с пушенето.А знаеш ли какво представлява проверката при такива симптоми ако отида при някои маистор дали ще отваря ДВГ-то или има други начини за проверка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега делкото е върнато в положението което беше по мудна е и при подаване на газ се замисля за секунда и тогава ускорява.Покарах я малко и забелязах че разхода ми е отишъл към 11 при с около литър повече от преди...... ИДЕИ?????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1na- Да напишеш от къде си да те пратим на майстор преди да си строшил колата:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ако сам си правил порта значи си достатачно грамотен.гумички сменя ли ?.преди тунинга пушеше ли?масло гори ли?има мн.варианти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1na- Да напишеш от къде си да те пратим на майстор преди да си строшил колата:D

Колега от Варна съм и съм се насочил или към миамото или към чикиричито :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ако сам си правил порта значи си достатачно грамотен.гумички сменя ли ?.преди тунинга пушеше ли?масло гори ли?има мн.варианти

Ами не ми гори така че да ми е направило впечатление.Паднало е малко но и след порта съм минал 150 км.Тя не пуше постоянно само след 4500 оборота,но прави цялата улица в мъгла а преди не съм забелязал подобно нещо и е малко по мудна сякаш.За какви гумички става дума нищо не съм сменял.... ааааа и като сменях маслата миналото лято прегледах свещите бяха с керемиден цвят перфектни а сега след 7 месеца черни и със сажда....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готви пари за сегменти, биелни лагери, гарнитури ако не си ги сменил и масло задължително...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нзм Колега и аз си мислех за такова нещо но си мисля и за съвпадението.......Все пак точно след тези работи да се получи това незнам.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Центровката няма общо със синия пушeк които е на масло.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надеждата последна умира но умира, подали са сегментите както ти подсказват по нагоре май се случва често при ремонт на глава заради по добрата компресия сигурно си оправил и леглата на клапаните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не да имаш нещо попиляно по главата. Какво разбираш под порт на главата? Само пилене, за по-голямо сгъстяване ли? Като е запалена колата има ли тракане, не чукане отгоре при капака на клапаните?

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕ Колега Цъка като часовник.А за порта е взето по 1мм от стените на всмукателната и изпускателната част на главата не е засегнат клапан,единственото което ме кара да се съмнявам във сегментите и т.н е това че се появи след порта на смукателната част (като изпускателя беше портнат преди месец),а кое кара колата да гори богато и да цапа свещите с сажда????Ламбдата ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом колата ти пуши сиво отзад, със сигурност не е от богата смес. Няма нищо общо пушенето на сив пушек и портването на всмукателните колектори? Щом колата е започнала изведнъж да прави след себе си трудно гледането според мен грешката е някъде другаде. Може и сегменти да са, но само с порт на всмукател трудно ще я накараш да гори масло. Свещите може да не са ти керемидени и ако през повечето време караш колата градско. Премери си първо компресията, това е първата крачка която трябва да направиш, ако имаш разлика в някой от цилиндрите поне ще имаш насока.На мен колата ми пушеше също отзад, но при мен проблема беше бензин в маслото. Наблюдавай и нивото и виж маслото дали мирише силно на бензин, защото принципно има лек мирис. Това също може да е причина за изпушване на сив пушек. Махни си маркучето за картерните газове и покарай така за да видиш дали хвърля масло от там.

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още ли не си помирисал пушека който прави? Ако е от масло трудно ще го сбъркаш с нещо друго. Не съм експерт, но местенето на делкото може да дигне компресията. Ако не си вярваш сам на носа намери някой който разпознава миризмата на масло, трудно се забравя тази миризма дори и цвета е специфичен и как се носи из въздуха :lol:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, би ли дал малко по-подробно пояснение за вдигането на компресия от делко?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както съм написал не съм специалист но става въпрос за по голяма компресия или налягане при горене на сместа(не при мерене с уред) когато се запали по рано сместа(даване на по голям аванс) налягането в горивната камера е по голямо(максималното, което е в горна мъртва точка) и от там идва и по голямата мощност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С по-ранно запалване няма как да увеличиш компресията! С по-хубав бензин и студен въздух ще имаш по-добро изгаряне, но не и увеличаване на компресията. По-ранното запалване при стоков мотор ще доведе до детонации, а има ли детонации има и проблеми.

Редактирано от mEtaka
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С по-ранно запалване няма как да увеличиш компресията! С по-хубав бензин и студен въздух ще имаш по-добро изгаряне, но не и увеличаване на компресията. По-ранното запалване при стоков мотор ще доведе до детонации, а има ли детонации има и проблеми.

Да така е но тук имах предвид конкретно за колегата на който като премести делкото малко и колата му почва да върви по добре. Явно при положение на делкото в което не пуши синьо и върви по зле настройката на аванса не е оптимална. Щом колата му върви по добре се дига и налягането в горивната камера и затова предполагам че му поддават сегментите и гори масло не му давай излишни надежди, шанса да не са сегменти е минимален.
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета незнам ама и при мен се появи този проблем.Свалях главата и смених 4 клапана но не съм сменял гумичките.Преди това бараше 1литър за 10к км , сега забелязвам че като я ръчкам от 5к оборота нагоре колата почва яко да гори маслото 150км пробег = 500 грама масло. Когато я карам спокойно до 4к оборота колата не ми бара маслото.Много страннен проблем,сега съм взел гумички и като ги сменя ще тествам и ще кажа какво е станало :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако още малко е ръчкаш над 5 к оборота - само гумички няма да те спасят :lol:

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги може ли това пипане на маслото да се получава и от ментажно масло ако си е изгубило вискозитета вече???Карам с Кастрол Магнатек 10х40 и е на 8к км...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минах скоро една диагностика и ми казаха че ламбда сондата била малко бавна(като се има на предвид 4-2-1 е с доста по голям диаметър).Може ли тя да прави горивната смес богата и да кара колата да вади повече пушек.Други идеи който ми идват инжекторите да "пикаят"............ също така гарнитурата която сложих на смукателя е -тефлонова- и не позволява на колектора да загрее дори след 30 мин каране пак е хладен.След смяната и оборотите ми стоят на 1100 може ли и това да лъже датчиците и да я кара да пуши все едно се форсира студена кола????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти изчезва маслото забрави да е от ламбда сондата. Ако маслото си седи там, а пуши отново- може да ти прави богата сместа, но чак пък да замъгляваш :) Незнам колега, какво да ти кажа. Мога да ти дам съвет, като искаш да си оправяш колата я почвай от най-безболезненото. Има ламбди втора употреба, купуваш и пробваш и така. Един колега над мен ти даде съвет- вземай някой с теб да форсира и помириши пушека отзад. Успех!

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбда-сонда призапалване  след една -две минути се вижда  пушек  и после спира.това нормално ли е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...