Nikolay Kozloduy 6 #1 Публикувано 28 Януари, 2011 Здравейте колеги! Днес газифицирах хонда-та .. кво да се прави криза е. Случи се нещо неприятно. Докато колата работеше на място на бензин (още нямаше газ в бутилката - демек празна напълно) бе срязан кабела на бензиновата помпа с цел да се види дали ще угасне колата и да се привърже реле, което като мина на газ да изкл. бензиновата помпа. Колата след срязването на кабела поработи около минута и половина, почна да прекъсва и угасна поради причината, че и свърши бензина. Всичко ок, но след като я запалихме отново, започна да прекъсва и да не може да държи никакви ниски обороти и да смърди на бензин (а отзад пушеше все едно е Чавдар по баир нагоре). Обезвъздушихме бензиновата система от болтчето над филтъра. Бензиновата помпа подкача и има налягане. Колата до 6500 оборота си се набира както преди съвсем нормално без загуба на мощност в целия диапазон, но паднат ли оборотите под 2000 почва якото прекъсване и пушене и смърдене на бензин. АБСОЛЮТНО нищо не е пипано по дросела и т.н. Колата работеше като часовник преди да угасне след като и свърши бензина. Какво може да е станало и какво да правя? Гледахме за някой измъкнал се или напукан маркуч за вакуум - няма. На газ обороти държи без да мърдат и т.н. Пак да кажа - колата още преди да е помирисала газ .. в смисъл просто и свърши бензина и почна да прави тия мизерии. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #2 Отговорено 28 Януари, 2011 тъз газова обикновенна електрическа ли е или инжекцион бре. кой туй нещо преди бачкаше, сега неще.я кат покараш малко пробвай да обезвъздушиш пак от филтъра. и за кво ти е да спираш помпата кат си на газ??? пестиш ток ли? прекъсни си веригата на дюзата, остаи помпата да си върти 10-15 кила бензин. няма да се повреди, ако караш на бенз само не е ли същото? от седене помпите също клеясват и после се палят или изгарят почисти си и свещите, макар , че щом на газ баяка няма да е толкоз от тях. да не ти дава некой грешка-провери ли. не е хубаво да режеш кабели ако не си откачил акумулатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #3 Отговорено 29 Януари, 2011 Обикновенна газова е, но няма значение каква е газовата, щото колата не беше работила още на газ и 1 секунда преди това, а абсолютно нищо не е барано по дросела и оборотите. Просто угасна за бензин и край .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #4 Отговорено 30 Януари, 2011 (Редактирано) Колеги, колата докато е студена държи 1500 оборота, но работи не както преди ... някак си леко неравномерно .. не като Хонда. Поработи ли 1 минута и чукна газта, оборотите падат почва да тресе и гасне. Преди малко пробвах следното - преди да я запаля изкарах бекъп бушона за да махна грешката за ламбда дето ми я набива като мина на газ. Проверих за грешки компа с кламерната диагностика - грешки няма. Паля, дига 1500 оборота работи добре 5-10 сек. и после почва леко неравномерно да баца. Тръгвам и минавам 200 метра, спирам и оборотите падат драстично - колата е все още студена (уреда за темп. не е мръднал нагоре). На газ държи обороти както преди на бензин и работи на 6 - гладко и равномерно. Какво да правя? И така си карам (засега), но е неприятно. Редактирано 30 Януари, 2011 от Nikolay Kozloduy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #5 Отговорено 30 Януари, 2011 Колега да не би от смеситела (това кьдето е на смукателния колектор и през него влиза газта) да играе ролята на жигльор защото е с по малко сечение и за това да се бьзикат оборотите. То така или иначе е променило сечението на смукателния колектор и влиза по малко вьздух вече и от там се бьрка работата. Може би трябва да се настроят реглажния болт на байпасния клапан над дросела за да се компенсира по-малкото вьздух постьпващ в мотора. Просто идея. Нека кажат и другите колеги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #6 Отговорено 30 Януари, 2011 не е от смесителя. според мене обезвъздуши пак бензина. да няма хлабави връзки по кабелите за помпата, по релето.такъв проблем от свършване на бензина само надали да се появи. що не махнеш плочката и да пробваш без нея и огледай по ддросела нещо да не е не както трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #7 Отговорено 30 Януари, 2011 Пробвахме и следното: помпата беше вързана "оригинално", плочката махната - демек все едно няма газова - пак същото .. Аз дроселовата клапа не пипам ако ще кво ще да е ... оборотите бяха на 6 преди да и свърши бензина. Приятел със хеч д15б2 (като моя двигател) има същия проблем (пак е с газова) и е ръчкал по онова болтче на дросела - все тая . Карах я на бензин сигурно 15 км. белким ако е от необезвъздушена система да се оправи - нъцки! От болтчето за мерене на налягане и обезвъздушаване на бензиновата с-ма като подкача помпата пръска бензин - демек налягане има (дали е достатъчно не знам, 'щото нямам такъв уред да замеря налягането). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #8 Отговорено 30 Януари, 2011 Дюзите провери ли ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #9 Отговорено 30 Януари, 2011 Не съм. Следващото ще е това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #10 Отговорено 30 Януари, 2011 Добре бе,Прегледай да не е хлабава някоя връзка, откачи пак бушона и я запали да загрее на място на бензин. Обърни я после на газ и докато работи на газ и направи през буксата диагностика да видиш кое как е и си купи съответните емулатори. Като ги монтираш ще и трябва малко време да "свикне" и готово.Имай в предвид, че на газ преди да загрее хубаво си и пропадат оборотите и си претиса,но така е с тия обиикновенни автогаз системи... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #11 Отговорено 30 Януари, 2011 (Редактирано) Изчисти свещите,колата ти се е държала точно като задавена. Може да си "убил, пръснал, гръмнал " ламбда сондата с тоя експеримент. Например свършва ти бензина, дюзите пикаят и мокрят свещите с бензин намокрят и сондата или после докато се изчистят свещите се мокри и сондата с бензин, пали се в последствие и пръсва сондата. Хубаво е да премериш и налягането на бензина за проверка на регулатора но едва ли е от там. Откачи ламбда сондата после акумулатора за 10-20s и виж как работи на бензин(без сондата) и ако е по добре в смисъл не смърди на бензин намери начин да тестваш сондата защото най вероятно си я принесъл в жертва на експеримента Може би не е точно по проблема но ако си сложил съпротивления на дюзите за да не влиза в сервизен режим(от грешка ламбда не влиза в сервизен режим) Рано или късно ще объркаш настройките(таблиците) на компютъра дори и да сложиш емулатор на ламбда сондата. Аз съм за спиране на бензиновата помпа освен ако не си чубанин който поли на газ и изобщо забравя че колата може да работи и на бензин. Не виждам защо да тормозиш бензиновия регулатор който и без друго си е редовен проблем на тия двигатели освен че помпата няма неограничен ресурс само трябва да се спре след main релето че компютъра да не разбира за намесата. Редактирано 30 Януари, 2011 от Ioan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #12 Отговорено 30 Януари, 2011 Благодаря за отговорите, ще пробвам утре варианта и със откачена ламбда. Едва от 2 дена съм на газ, Хонда-та ми е 1-ва кола и откакто я имам си е била на бензин (2 години някъде) - демек газаджийка е от скоро . Иначе си я паля на бензин и чакам да загрее преди да превключа на газ. До днес съм минал 130 км. на газ и нещата, които забелязвам са следните: Колата не придърпва и малко се промени звука на двигателя. Зареждам за 1.30. Но т'ва шибано давене и гаснене на бензин направо ми разказа играта. Ще съм доволен ако е ламбда-та (поне не е много скъпа). Утре ще пиша докъде съм стигнал и каква съм я свършил. Още мнения по темата са добре дошли! Благодаря на хората, които дадоха съвет! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #13 Отговорено 1 Февруари, 2011 Пробвах без ламбда сонда - все същото ... Опънах я 1-2 пъти на бензин до 150-160 км. - върви нормално без да се чуди и да прекъсва и т.н. Изключа ли от скорост падат оборотите, почва да тресе и гасне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #14 Отговорено 1 Февруари, 2011 (Редактирано) Според мен няма да е хубаво да се спира горивната помпа. Като циркулира свежо гориво през горивния колектор на дюзите ги охлажда и така вероятноста да спекат се намалява. Точно и поради тая причина в проф. сервизи за газ изключват само дюзите а помпата остава да работи. Редактирано 1 Февруари, 2011 от mom4i74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #15 Отговорено 1 Февруари, 2011 Помпата работи и докато съм на газ, отказах се да минава през реле и да се изкл. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #16 Отговорено 1 Февруари, 2011 (Редактирано) Откача ли акумулатора, ако не си откачи го, изчакаи 10-20 сек закачи го, запали колата на бензин и а остави д апоработи 10 тина минути после и направи едно кръгче на бензин и виж как се държи, ако е ок ще черпиш ако не е ще ми отговориш на другия въпрос. Колата като мине на газ лампата на инжекцията светка ли ? Кои некъдърник пак ти осра колата и после газта виновна, не е газта виновна виновен е оня дет тряя да иде в франция на операция да му извадят ръцете от гъза. от къде му доиде на ум да ти спира помпата , аи че взех се нервя- майстори мушеници. И още нещо гледаи хубаво покраи плочката пораи маркучите да няма някое вакумче пропоуснато да бъде закачено или някъде да зее некоя цепка и да смуче въздух. Редактирано 1 Февруари, 2011 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #17 Отговорено 1 Февруари, 2011 Днеска това свърших - махам клеми-млеми, чакам време - слагам. С паленето на бензин гасне, абсолютно е невъзможно да работи без да съм и натиснал педала на газта . Като мине на газ чека светка, но не съм проверил коя е грешката, и тва ме подсеща, че трябва. Колата не мога да кажа, че е осрана, щото човека дето ми я прави си има някакъв метод на работа, и досега все така е работил, та не се сърдя на никого, щото знам, че проблема не е нерешим ... просто фактори като студ, липса на гараж и малко помощ от форума ми липсват да го разреша Иначе газта си е 6. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hienata 2 #18 Отговорено 1 Февруари, 2011 колега колата ти се дави от бензин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #19 Отговорено 1 Февруари, 2011 (Редактирано) Значи е станало нещо с регулатора на налягането ако се дави на бензин а очевидно е така щом и му мирише на бензин през ауспуха . Щом на бензин не му свети чека на компа знчи грешката е компонент който компа не го засича. За това най вечероятно проблема да е маханичен и именно регулатора. Редактирано 1 Февруари, 2011 от mom4i74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #20 Отговорено 1 Февруари, 2011 Да, знам, че се дави от бензин и не мога да разбера от какво ... Ако не открия какво и е ще се метна до вас във Хайредин да я погледнете някой път Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hienata 2 #21 Отговорено 1 Февруари, 2011 може да погледнете топлинния датчик,ако се е скапал подава на компа че мотора е още студен и подава повече гориво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #22 Отговорено 1 Февруари, 2011 (Редактирано) Тя и студена неработила като хората така че май датчика за темеперетурата отпада. По пьтя на логиката като е студена си дьржи 1500 оборота но работи неравномерно заради по големите стойности на налягането на горивото но все пак работи. После като загрере паднат оборотите но вече става прекалено богата сместа и гасне.Ако от темперетурния датчик дава грешка че е студена колата то тогава трябва да работи добре поне докато е студена колата а тя и тогава неработо добре. А и от темите на които сьм попадал сьм останал с впечетление че не са особено надежни тея регулатори на налягането. Редактирано 1 Февруари, 2011 от mom4i74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #23 Отговорено 1 Февруари, 2011 (Редактирано) Т.е като е изгаснала за бензин и регулатора е предал богу дух по някаква причина ли? Някой може ли да постне снимка на въпросния регулатор къде се намира на колектора .. говорим за D15B2 Редактирано 1 Февруари, 2011 от Nikolay Kozloduy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bleid 2 13 #24 Отговорено 1 Февруари, 2011 Т.е като е изгаснала за бензин и регулатора е предал богу дух по някаква причина ли? Някой може ли да постне снимка на въпросния регулатор къде се намира на колектора .. говорим за D15B2 http://alfa.kachi-snimka.info/images/bfi1296590220c.jpg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #25 Отговорено 1 Февруари, 2011 (Редактирано) От него трабва да излиза мьркуча за обратния бензин и е захванат за общия горивен колектор над дюзите.пс. колегата ме е изпреварил Редактирано 1 Февруари, 2011 от mom4i74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #26 Отговорено 1 Февруари, 2011 Аз съм с моноинж. ... нищо загрях за кое става въпрос Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #27 Отговорено 1 Февруари, 2011 Измери си налягането във бензиновата система Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #28 Отговорено 1 Февруари, 2011 Подвели сме се че си пьлна инжекция. Сори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #29 Отговорено 1 Февруари, 2011 (Редактирано) Ти си моно инжекция ? що не почна с тва бре ся понеже не съм виждал моното на хонда ко мяза си го представям като моното което имах на ланчата, а именно едно подобие на карбуратор дето дюзата е наи отгоре и пръска на долу към клапата на газта, когато се сложи газ и по точно плочка, тя се пада под дюзата и над клапата и като бачкаше на бензин дюзата пръскаше върху плочката и понеже диаметъра на плочката е по малък част от впръсквания безнин се оливаше върху плочката и си капеше на долу, сам се сещаш че такъв бензин нямам как да се смеси с въздуха а влиза на едри капки и колата се дави. Не знам при теб така ли е , още повече че маи ти по горе спомена че си махал плочката все едно е без газова и пак така правела. А и още нещо наиш ко напраи щот при мен така стана веднъж нищо чудно кат сте пипали там да се е прецакало нещо. Махни капака над карбуратора или квото е там тва пласмасовото за да виждаш ко става вътре , нека някои да я запали на бензин а ти гледиа кво става или по конкретно гледаи от дюзата да не те че бензин или отстрани от оплътнението и към корпуса на карба. При мен на ланчата се беше скапал един О-пръстен и бензин се лееше като из ведро в карба и двигателя и така се даваше и гаснеше. та така, погледни какво става в карба по време на работа на бензин подавиа газ и гледиа как пръска дюзата къде пръска и олива ли някъде. Сори за правописа ама ми се спи две не виждам, почти съм сигурен че проблема е горе при дюзата и сам ще видиш ква е бедата Редактирано 1 Февруари, 2011 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #30 Отговорено 2 Февруари, 2011 Премерили налягането на бензина да не се е запушили нещо след дюзите и когато е на ниски обороти и връща повече бензин в резервоара да се се дига налягането заради намаления дебит, от колко време не си сменял бензиновия филтър, много странен проблем между другото хондата те наказва заради това че искаш да я караш да "яде" газ вместо бензин .Дюзите са доста далече от главата(говоря за д15б2) и няма как да прегряват и да им е необходимо охлаждане не виждам смисъл да работи напразно бензиновата помпа но да кажем че е въпрос на "вкус" и да не забравяме че ако я забравиш без бензин шанса да не изгори помпата е огромен ако я спираш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #31 Отговорено 2 Февруари, 2011 Нямам такъв уред да замеря налягането .. а в тукашните сервизи хич и не се наемам да питам ..яко сме зле. "Кво е тва .. а Хонда .. кво моноинжекция ли .. чакай да видя .. оо ама тя с 2 инжектора ..не знам ... тия японци не ги разбираме баш .. аз такава не съм правил досега май ..". Като се поопарича след месец ще се метна до момчетата в Хайредин да я погледнат, че с ръце в джобовете не се ходи да ти правят колата . Иначе ми набива грешка инжектори като мина на газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #32 Отговорено 24 Февруари, 2011 Има развитие по проблема. Той изчезна! Нищо не съм пипал и от вчера се оправи и си поддържа нормални обороти на бензин както преди. Странно . Хепи енд. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plevelcho 103 #33 Отговорено 24 Февруари, 2011 що ти треябваше газова?На такава икономична кола?Знаеш че тоя двигател е "железен" и харчи малко? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #34 Отговорено 24 Февруари, 2011 Живея точно срещу бензиностанция Косаня и доста депресиращо е почти всеки ден цената на бензина да се сменя на онова жълтото им табълце . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове