Jump to content
ANDRO_ID

Наскоро яхнах силата на мечтите ;D

Recommended Posts

Здравейте

 

След като ми смляха наскоро опелчето ми се наложи да сменя возилото. След дълги колебания между Mazda 323F, AUDI A4, Opel Astra G и GOLF 4 реших да си взема една черна жабка хечбек Публикувано изображение с 1.4is мотор. Да ви кажа чесно от години гледам с доволна доза завист на Vtec-a 5та генерация на един близък приятел и си казах, че ако сега не си купя Honda няма кога да е. И на мен ми се искаше подобен мотор, но за съжаление са доста редки на пазара, а нямах възможност да чакам. Така или иначе спрямо стария ми 1.4mi 60 коня мисля, че ще го усетя като Vtec Публикувано изображение. Като цяло съм доволен от покупката, но има някои неща които ме смущават и се надявам да ми дадете съвет как да ги отстраня.

 

Първото, което ме притеснява са вратите. Дрънчат на ламарина като се затварят и понеже са някакви клопнали леко надолу не се затварят с лекотата с която примерно при една стара ръждясала астра и в повечето случаи трябва повторно да правя движението за да се получат нещата.

Втория проблем, които срещнах е мокрия мокет на мястото където стоят шофьорските ми крака и тези на пасажера до мен. Това наистина ме притеснява, защото действително целия под е във вода, а ръждата не прощава подобни проблеми.

Третия момент, който едва ли е проблем, но все пак ... докато карам чувам всякакви шумове, от мотора, от гумите от какво ли не ... имам чувството, че все едно шофьорската ми врата я няма, а когато някои седи на задната седалка едвам можем да се чуем при нормален разговор. Още не съм я карал по магистрала и на междуградско, но сигурно усещането е все едно пилотираш Чесна, без да си си сложил пилотските слушалки.

Четвъртия момент е местенето на седалките за да се осигури достъп до задницата на колата. Не знам как са ги мислели нещата тия японци, но не ми се струва нормално всеки път когато натиснеш ръчката за да си оставиш пазарсите чанти да ти се променя цялостната позиция на седалката в двете равнини. Предишната ми кола също беше с две врати, но просто се накланяше и след това обратно се връщаше в абсолютно същата позиция в която е била първоначално. Дано не ми намерите за твърде придирчив, но това изключително ми трови нервите, защото постоянно ми се налага да оставям нещо отзад и съответно да си намествам седалката след това.

Също някъде бях чел че специално при тази кола с такъв мотор е горе долу еднакъв разхода ако я караш примерно до 2500 и до 4000 оборота .. има ли нещо вярно в това Публикувано изображение?

 

Ще ви бъда много благодарен ако ми дадете някакви насоки, тъй като започвам да си мисля, че висшата японска инжинерна мисъл в тази кола се намира само под капака й. Мерси предварително Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приялел, ти като си я купувал тази кола гледа ли е изобщо? На мен ми звучи като на бая ползвана и карана... :punk: На колко километра ти я продадоха?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приялел, ти като си я купувал тази кола гледа ли е изобщо? На мен ми звучи като на бая ползвана и карана... :punk: На колко километра ти я продадоха?

ти пък как стига до този извод :) на мен ми звучи, като нормалните минуси на всяка една хонда, освен мокротата в краката :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същатата хонда със същият двигател и нямам нито един от твойте проблеми ...мисля,че е въпрос на подръжка :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега!Да ти е честита новата придобивка, много да те радва и да й навъртиш много беазаварийни километри!Това, което ти описваш като проблеми, са нормалните минуси на хондите, за съжаление. Не са ги обезшумили както си трябва, а вратите им са доста големи и лесно увисват с годините. Шумът и вратите не са чак таква болка за умиране - с шума ще свикнеш, а вратите се регулират. А ако не искаш да свикваш с шума - винаги можеш да си обезшумиш колата. Не е леко занимание, но ефектът би трябва да е поразяващ. Както казах - вратите подлежат на регулиране - и от пантите, и от скобата на страничната колона на колата, за която се захващат, когато се затворят. Мърдането на седалката не е проблем, а е доста добре измислена тънкост, поне според мен. Да, вярно, не е гот да трябва да пренагласяваш позицията на твоята или на пасажерската седалка всеки път, но пък е много по-удобно влизането и излизането от задната част на колата. Особено пък ако отзад иска седне някой дългуч, примерно. И с това се свиква, просто всички чанти и лесно преносими багажи ще свикнеш да ги слагаш на седлакта до твоята, когато е свободна. А, и ако слагаш нещо отзад - прави го през пасажерската седалка. Така който сяда там, той да му мисли :punk::) :) По проблема с мокета - това вече си е истински проблем. Може да е от голямо количество конденз, който за мен, поради късния час на деня, е необяснимо откъде може да се е взел. Може и да е стопен сняг, киша и други такива, които си вкарал със себе си в колата и само се стресираш излишно. В някой слънчев ден огледай колата, и по специално долната част на арматурното табло и го опипай хубаво, за да видиш, дали от някъде не тече. Ако тече - сий бало мам'та. Ако не тече.... пак сий бало мам'та, ама по-малко :P Сега като се замисля.... ти сигурен ли си, че това, което е мокро, е вода. Поне за мократа част в твоите крака - при шофьорската седалка. Защото в моята кола се оказа, че тече и капе нещо, което не е вода, а е някаква мазна работа, която яде боя и метал като гъсеница листо! И капе някъде от педалите ми. И дай малко повечко информация за колата - година, километри, може и снимка да пуснеш :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега като се замисля.... ти сигурен ли си, че това, което е мокро, е вода. Поне за мократа част в твоите крака - при шофьорската седалка. Защото в моята кола се оказа, че тече и капе нещо, което не е вода, а е някаква мазна работа, която яде боя и метал като гъсеница листо! И капе някъде от педалите ми. И дай малко повечко информация за колата - година, километри, може и снимка да пуснеш :)

колега, това е най вероятно е спирачна течност и тече от помпата на съединителя :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за придобивкатаИ да тва не е Опел няма изолации, но умишлено. Да не мислиш, че жълтите са тъпи и не са се сетили. Просто Да подчертаят спортното усещане, съкращаване на разходи, и намаляне от общото тегло на автомобила - все работи, които са им изгодни.Като толкова ревеш СТП или Динамат и се изолираш като Е класаВратите можеш да си смажеш палците или още по-добре целият механизъм и да регулираш насрещника при необходимост. Виж си и оплътненията.Относно водата ем брато надигай мокета и гледай за дупки течове и пиши пак :)

Редактирано от маймуната

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря са мненията и съветите, Публикувано изображение

 

Добре разбирам че тази кола е издържана във философия доста различна от тази на немските автомобили, по пък е факт че предишния ми такъв имаше доста по-малко проблеми като го купих, но предполагам това опира до конкретната кола. Моя сивик не е нов внос, но е каран от жена ( което освен недостатъци си има и предимства ) и за последните година - две колата е висяла на някакъв паркинг без никой да се грижи за нея ( филтъра за маслото беше леко ръждясал ). Въпреки това моторчето върви чудесно и ми се струва, че е на действителни 140 000. Колата е наистина запазена отвътре и без особени забележки отвън, но механизмите на вратите и прозорците им личи, че от маса време не са работили. Плюс това е крадена веднъж и предполагам поради това още повече е утежнило положението с вратите.

Моя приятел с Vtec-a ми сподели, че и той е имал подобен проблем с мокрия мокет и се е оказало, че по ръба на гредите на купето минава маркуч, който отвежда стичащата се от тавана врата към пода на автомобила. То обаче имало лошия навик да се изхлузва и съответно водата отива право под краката ми. Не разбирам много от автомобили, но ми се струва, че ако имаше теч на някаква течност, съответно тя щеше да намалява прогресивно в съответното казанче където се налива. Нивата обаче не мърдат. Освен това нямам проблеми със съединител, спирачки или кормилната уредба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен ми звучи, като нормалните минуси на всяка една хонда :D

Хм, много интересно! Моята е от далечната 1993г, а няма нито един от нормалните минуси /даже никакви/ на всяка една хонда...Явно съм имал невероятен късмет! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ако преположим че теча е вода, според мен има три сценария:Вариант 1. Ако колата ти има люк/шибидах са именно споменатите от теб и приятеля ти маркучи. При мен шофьорския се беше откачил и всичката вода от дренажана на шибидаха ми се изливаше в краката. Да не говорим че я купих зимата и под стелката имах буца лед. Най лесно се проверява зимаш една бутилка от мин. вода 3-5л, отваряш люка и почваш леко да сипваш/поливаш в каналчето, от където водата се отвежда в тръбите за дренаж. Ако е разкачена снадката на маркучите в купето от това ще почне да ти шурти в краката (ако пък водата не се утича в тръбите и почне да прелива от каналчето в купето - виж Вариант 2). Маркуча идва по колоната на предното стъкло, влиза в купето и там влиза в по широк които отвежда водата навън между калника и вратата някъде. Снадката от шофьорската страна се намира зад и над таблото с бушоните, малко по нагоре от към калника. Трябва бая да се навреш към педалите за да го видиш, ама си светни с нещо, или другия вариант е пипнешком. Предполагам на пасажерското място е на анало гично място, ама там достъпа е по затруднен от тялото на вентилатора в купето зад жабката.Вариант 2. Ако колата ти има люк/шибидах и са запушени дренажите е възможно да капе направо от горе от шибидаха като прелива каналчето и се изсипва вътре в купето, но предполагам тогава и по седалките щеше да е мокро. Ако това е случая пробвай с проволка да прокараш дренажните тръби че понякога се задръстват с кал и боклуци.Вариант 3. Може да ти се е задръстил дренажа които е пред предното стъкло под пластмасата дето са чистачките. Ето тук: http://www.picvalley.net/u/2463/203625621621391447671256305804bCCcH8VFUvKVceDo7cHW.JPG Щом колата е стояла мн време на паркинг без да се е движила може да е била затрупана с листа и прах и кал и сякви мръсотии. Като са паднали вътре от влагата да са загнили и да са задръстили отворите за дренаш. От там се събира вода и прес тоя отвор дето се вижда на снимката влиза в купето покрай вентилатора. Но пък би трябвало да мокри само при пасажера. Развии болтовете на чистачките и ги свали. С по малка и тънка отверка леко свали щипките, като внимаваш да не ги счупиш и махни такя кора/пластмаса и провери кво е положението, най малкото ще промиеш да ти е мирна главата.Дано си решиш проблема и това да не те отказва от марката. Другите неща които си писал са си характерни за Сивиците. Слабото обезшумяване особено. А това със седалките е така и при други японски коли. Аз съм го виждал при Тойота Селика. При Сивик 7ген също е така, дори и при Тайп Р която нали е топ ниво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не знам на Вас, ама според мен това прилича на поредната тема с цел провокация. Съжалявам за офтопика, но не се сдържах ако трябва ще си понеса последствията. Интересно ми е и ние ли така правим по другите форуми или просто омразата към нашата любима марка е толкова голяма, че кара някой да отдели толкова време (регистрация, настройка на форум, писане на тема) само за да си избие комплексите.Поздрави

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми това е СИВИК,нормално е какво да очакваме от конфекция\ширпотреба\

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам само да попитам колегата за колко пари я купи тая кола (ако не е тайна)?А относно това за оборотите, не мисля че съществува такъв автомобил който да гори еднакво от 2500 до 4000 оборота.

Редактирано от PredatorBS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за колата пич! Относно положението на седалките е дразнещо, но се свиква, все пак, който иска и не му харесва има коли с 4 врати. За разхода не съм забелязал да няма разлика в тези обороти, които си споменал, а и не е логично. Поздрави колега и се надявам да я покажеш на "бял свят" да я видим :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не знам на Вас, ама според мен това прилича на поредната тема с цел провокация. Съжалявам за офтопика, но не се сдържах ако трябва ще си понеса последствията. Интересно ми е и ние ли така правим по другите форуми или просто омразата към нашата любима марка е толкова голяма, че кара някой да отдели толкова време (регистрация, настройка на форум, писане на тема) само за да си избие комплексите.Поздрави

каде точно, видя провокация в темата колега ??? кое те накара да си мислиш, че таим някаква омраза към марката ??? много ще ми е интересно да споделиш с нас..... :DП.П нека оставим темата чиста :) Редактирано от kick

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за топлото посрещане във форума и специални благодарности на ZaRRick за компетентните съвети. Действително колата ми има шибидах и вероятно ще трябва да поогледам сериозно системата за дренаж на водата от него преди да е станало твърде късно.

 

Искам обаче да разсея някои съмнения, които срещнах по-горе. От 3 години шофирам (предимно opel и понякога bmw). Преди пет години обаче съседката скочи на един червен сивик 5-та генерация хечбек и от тогава тази кола не излиза от сънищата ми. В интерес на истина исках точно такава, но за съжаление повечето са вече твърде уморени, а не съм от хората които си сменят колите през месец. Просто ако сега не си бях купил хонда, каквото и друго да беше щях да продължавам да си мисля за нея като спортната кола, която винаги съм искал да имам но всъщност нямам. Истината обаче е че има коли за всякакъв тип хора и съответно всеки оценява нещо като го пречупи през собствената си ценностна система. Ето защо по горе съм споделил нещата, които са ми направили впечатление при условие, че слизам от немска кола при която те отсъстват. Там обаче пък липсват други предимства, основно гравитиращи около спортния дух на шофиране, ускорението и разхода на автомобила . Не мога да кажа дали едните са по-надежни от другите, защото наистина съзнавам, че за коли на тия години твърде голям започва да става фактора "поддръжка на колата през ходините". Не съм "таен агент" Публикувано изображениена някоя друга марка коли, а просто човек който е свикнал да поставя ясно нещата от двете страни на монетата за каквото и да става въпрос. Дори ще съм изключително доволен ако някой, който се двоуми в избора си прочете това и въз основа на него избере автомобила, който повече му подхожда като характер. Съгласете се, че много ще е тъжно ако някой си купи хонда и след това осъзнае, че комфорта при пътуването е доста по-важен фактор от скоростта,динамиката и икономичността на колата. Това няма да означава, че хонда правят лоши коли, а че правят автомобили за определен тип хора със определен тип светоусещане. Ето например карал съм доста мощно ВMW, но едва когато застанах зад волана на хонда разбрах, какво означава спортен автомобил ( а колата за която говоря е едва 90 коня Публикувано изображение ). Спортен автомобил обаче означава и по-спартански салон , с който все още ми е трудно да свикна ако трябва да бъда честен. Иначе да ви кажа и аз съм по-улегнала натура човек, но пък ако не карам хондата от сънищата си между 20 и 30 годишната си възраст не виждам кога другаде щедае. Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не знам на Вас, ама според мен това прилича на поредната тема с цел провокация. Съжалявам за офтопика, но не се сдържах ако трябва ще си понеса последствията. Интересно ми е и ние ли така правим по другите форуми или просто омразата към нашата любима марка е толкова голяма, че кара някой да отдели толкова време (регистрация, настройка на форум, писане на тема) само за да си избие комплексите.Поздрави

Колега не е провокация, Андрей ми е колега и има колата 2-3 седмици. До колкото мога му обяснявам и помагам и според мен скоро всичко по колата ще е на 6 :D Редактирано от карлос

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за съжаление колега мога да разбера твоите упреци към сивика аз преди три години бях във същат а позиция купих си нова кола бръмнах леко до съвета да сложа цоловите табели и да потетлям към родната старана наи много ме разочарова факта че когато излезнах от малкото немско градче на магистралата със скорост от 80 км във час на 4 предавка и реших да ускоря понаведъх педала към душамето и за моя най голяма изненада сивика запази спокоиствие все едно нищо не се случва ускори се все едно е склеротик и си е забравил хаповете тогава ми светна че 140 коня на сивик 8 ген са само на книга и там ще си останат после имах на разположение окло 2000 км до вкъщи да открия таиния свят н а живата материя като започнем от лекото мучене на гумите до уникалната акустика при преминаването на места през дребни камъчета и пясък за седаката ти съчувствам но тази екстра със мемото е серинна глезотия при голф астра и прочие евро марки измислено е просто само 1 допълнително жило във гърбът на седалката но да незабравяме хонда е легенда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тези возила има магия,казвам го като човек карал Ауди и БМВ,не могат да се сравняват с тези немци по комфорт,но има нещо особено в Хонда,което ме кара да си намирам поводи само и само да се кача и да я покарам :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама що се опитвате да сравнявате несравними неща.Който гони тишина и комфорт си взима Леджънт и пак си кара японска кола ,пак по-качествена и уникална

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама що се опитвате да сравнявате несравними неща.Който гони тишина и комфорт си взима Леджънт и пак си кара японска кола ,пак по-качествена и уникална

Говорим за обикновенни коли,не за самолети :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей! за теча в краката ти... има едни тапички набити под предното стъкло в пластмасата на определено разтояние..примерно 20-30см. виж дали не ти липсва някоя от тях и да зее отворена дупка...малка е но е достатъчна да влезе доста вода при силен дъжд...а веднъж влезе ли...трудно се изкарва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах немска докато не се запознах с хондаджия:Dсега вече си карам хондичка:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...