honda_japan 73 #41 Отговорено 22 Януари, 2011 леле пичове нидейтиииииииииии, че съм луд фен на Мазда и тука мога да изпиша тонове мастило за тая колица.Не че и тя си няма детски болести като например срамната за такъв модел ръжда но след 2004 всичко уж е оправено -само това иначе колата е 6 точки.Незнам защо но при всички японки клиренсът е много малък и зимата където има неразчистен сняг често облягат (разбира се не са мислени за пътища като нашите).Дори спорим с един френд който е луд на тема ВАГ, че ВАГ-те по конкретно фау ве били по сигурни на краш от гореспоменатите японци и му се виждали паянтови.Хахахаха.Извинявам се за спама, ако мода реши може да ми изтрие мнението че хич не е по темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Red 4 #42 Отговорено 22 Януари, 2011 (Редактирано) леле пичове нидейтиииииииииии, че съм луд фен на Мазда и тука мога да изпиша тонове мастило за тая колица.Не че и тя си няма детски болести като например срамната за такъв модел ръжда но след 2004 всичко уж е оправено -само това иначе колата е 6 точки.Незнам защо но при всички японки клиренсът е много малък и зимата където има неразчистен сняг често облягат (разбира се не са мислени за пътища като нашите).Дори спорим с един френд който е луд на тема ВАГ, че ВАГ-те по конкретно фау ве били по сигурни на краш от гореспоменатите японци и му се виждали паянтови.Хахахаха.Извинявам се за спама, ако мода реши може да ми изтрие мнението че хич не е по темата.Ами аз имах Мазда 323 S с четири врати 1997г. със 1,5 Z5 мотора и знам за какво иде реч Редактирано 22 Януари, 2011 от Red Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 73 #43 Отговорено 22 Януари, 2011 Red, имах до неотдавна БА със същия мотор, никакви забележки, а бих казал пътното поведение и директното кормилно управление са за образец в "голфовия клас", лично аз не съм карал по-стабилна кола със сток окачване и толкова директно управление-без да е за сметка на комфорта, ако може да се говори за комфорт в този клас разбира се.P.S. Всъщност модела на твоята май е БА или BJ, за БН нещо не съм чувал такава модификация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Red 4 #44 Отговорено 22 Януари, 2011 Red, имах до неотдавна БА със същия мотор, никакви забележки, а бих казал пътното поведение и директното кормилно управление са за образец в "голфовия клас", лично аз не съм карал по-стабилна кола със сток окачване и толкова директно управление-без да е за сметка на комфорта, ако може да се говори за комфорт в този клас разбира се.P.S. Всъщност модела на твоята май е БА или BJ, за БН нещо не съм чувал такава модификация. http://www.google.bg/imgres?imgurl=http://designercars.dk/biler/Mazda-323S-4.jpg&imgrefurl=http://www.designercars.dk/membercars/2124&usg=__LQQBAo6qjxnW6f1cnSKIHxb8lcI=&h=351&w=468&sz=152&hl=bg&start=0&zoom=1&tbnid=ag-Lai4lYvisuM:&tbnh=143&tbnw=189&ei=f606TZqMGNC48gPiiM2rCA&prev=/images%3Fq%3Dmazda%2B323%2BS%26um%3D1%26hl%3Dbg%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DG%26rls%3Dorg.mozilla:bg:official%26biw%3D1366%26bih%3D584%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=142&vpy=90&dur=371&hovh=143&hovw=191&tx=97&ty=127&oei=f606TZqMGNC48gPiiM2rCA&esq=1&page=1&ndsp=18&ved=1t:429,r:0,s:0Ей такава същата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 73 #45 Отговорено 22 Януари, 2011 Red, имах до неотдавна БА със същия мотор, никакви забележки, а бих казал пътното поведение и директното кормилно управление са за образец в "голфовия клас", лично аз не съм карал по-стабилна кола със сток окачване и толкова директно управление-без да е за сметка на комфорта, ако може да се говори за комфорт в този клас разбира се.P.S. Всъщност модела на твоята май е БА или BJ, за БН нещо не съм чувал такава модификация. http://www.google.bg/imgres?imgurl=http://designercars.dk/biler/Mazda-323S-4.jpg&imgrefurl=http://www.designercars.dk/membercars/2124&usg=__LQQBAo6qjxnW6f1cnSKIHxb8lcI=&h=351&w=468&sz=152&hl=bg&start=0&zoom=1&tbnid=ag-Lai4lYvisuM:&tbnh=143&tbnw=189&ei=f606TZqMGNC48gPiiM2rCA&prev=/images%3Fq%3Dmazda%2B323%2BS%26um%3D1%26hl%3Dbg%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DG%26rls%3Dorg.mozilla:bg:official%26biw%3D1366%26bih%3D584%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=142&vpy=90&dur=371&hovh=143&hovw=191&tx=97&ty=127&oei=f606TZqMGNC48gPiiM2rCA&esq=1&page=1&ndsp=18&ved=1t:429,r:0,s:0Ей такава същатаМисля, че и тя се води БА , само че седан :http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/5645.html, но не претендирам да съм напълно прав може и да се бъркам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Red 4 #46 Отговорено 22 Януари, 2011 (Редактирано) Да да точно S трябва да е, но по темата какво да избере ..... Акорда е много по-красив (субективно) но както каза един колега по-горе е неоправдано скъп ( 8-годишна кола 20к а нова струва 40к? ) Тойтата е пълен труп (като дизайн, пак лично мнение - по-пенсионерска е някак, но въпрос на вкус) Пък за Мазда 6 май тя е единствения автомобил тестван от Ауто Билд изминал тестово 100к километра без нито един дефект. И е на по-добри пари ит от двата претендента ( Но акорда си е много зъл тва си е ) Редактирано 22 Януари, 2011 от Red Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #47 Отговорено 22 Януари, 2011 Незнам защо но при всички японки клиренсът е много малък и зимата където има неразчистен сняг често облягат (разбира се не са мислени за пътища като нашите).Защото там пътищата се чистят така: http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/kak-se-spraviat-sys-snega-v-iaponiia.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BENJI_CRX 8 #48 Отговорено 22 Януари, 2011 ZASTAVA YUGO- мислена от балканци и голям клиренс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 73 #49 Отговорено 22 Януари, 2011 Незнам защо но при всички японки клиренсът е много малък и зимата където има неразчистен сняг често облягат (разбира се не са мислени за пътища като нашите).Защото там пътищата се чистят така: http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/kak-se-spraviat-sys-snega-v-iaponiia.html Ами японска работа какво друго да кажа.В тоя "сняг" по пътя и Лексус ЛФА няма да опре никъде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Red 4 #50 Отговорено 22 Януари, 2011 Незнам защо но при всички японки клиренсът е много малък и зимата където има неразчистен сняг често облягат (разбира се не са мислени за пътища като нашите).Защото там пътищата се чистят така: http://spisanie.mobi...v-iaponiia.html Все по-често си мисля че джапанайците просто не са от тая планета невероятни..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gergi 14 #51 Отговорено 23 Януари, 2011 Колега взимай авенсиса щом е проверен.Единствено ме дразни позицията на седене ,много е висока и седалките са неудобни.А с акорда могат да ти излязат непридвидени разходи за ремонт,няма да знаеш дали километрите му са реални,а цените на частите са солени.Както в една друга тема беше споменато съединителя е 2300 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове