impact 3 #1 Публикувано 18 Януари, 2011 здравеите колеги интересувам се как може да се направи една д16-ка (д16з6) да върви повечесмятам да сменям буталата и да шлаифам главата (някои правел ли го е )и кои бутала ще паснат за тази схема(от коя д- серия)ако някои може да ме посаветва нещо ще съм мноооооого благодарен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 18 Януари, 2011 (Редактирано) ми значи на твоя двигател сменяш :Блока с такъв от д15б2буталата, К.вал ,и биели от д15б2 Остналото го редиш от твоя, тургаш една алпака за димоотвод и убави кюнци .Не се шегувам !Чех да забрава и си носи компа на некои що моо чепка с поялник да му сложи още манко чаркалаци и си ти. Редактирано 18 Януари, 2011 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #3 Отговорено 18 Януари, 2011 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
impact 3 #4 Отговорено 18 Януари, 2011 колега не се ебаваш нали щото имам в къщи един двигател от д15б2ама нещо не разбрах за алпаката какво да правя за какъв димоотвод мо казваш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #5 Отговорено 18 Януари, 2011 Да не забравиш да боядисаш капака на клапаните в ярко зелено, и всички кабели, тръбички и маркучи..... жълто, синьо, червено..... П.С. Сега сериозно без да кажеш какви пари мислиш да вложиш и какво се надяваш да "уцелиш" няма да получиш адекватен отговор. А преди това попрочети малко из форума Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #6 Отговорено 18 Януари, 2011 колега не се ебаваш нали щото имам в къщи един двигател от д15б2ама нещо не разбрах за алпаката какво да правя за какъв димоотвод мо казвашНесе ебавам .Алпаката е един лачен колектор и кюнците са търбите на зад до ручалото. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VILETU 0 #7 Отговорено 18 Януари, 2011 На алпаката някои и викат неръждавейка, демек желязо, ама не ръждясва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
impact 3 #8 Отговорено 18 Януари, 2011 колега не се ебаваш нали щото имам в къщи един двигател от д15б2ама нещо не разбрах за алпаката какво да правя за какъв димоотвод мо казвашНесе ебавам .Алпаката е един лачен колектор и кюнците са търбите на зад до ручалото. ахам вече съм го поръчал на колегата Фоундер чакам го да пристигне другата седмицазначи аз имам всичко налично само тряя да си извърши смяната а колко кончета ще да стане имате ли на идея че тя сега е 125 щото неси струва да давам 300-400лева за 5-10 кончетапредполагам че тряя да стане поне кам 140 като и пилна главата май Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #9 Отговорено 18 Януари, 2011 (Редактирано) http://forums.hondabg.com/index.php?app=core&module=search&search_in=forums те тука че моо питаш Не рови по колата че кат гедам що пишеш и тръпки ме полазват . От 125 ще паднеш зорлем на 100 .Ма така още незнам оти тея 125 нечат да тръчат а онея 100 сакат . Друго збираш 3 иляди тураш един пижул под капако и ставаш 280 . П.п Всичките ми писания са теоритично разгледани ,и не подплатени с никакви доказателства и знания да не се вземат за доказателство пред съда . Редактирано 18 Януари, 2011 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
impact 3 #10 Отговорено 18 Януари, 2011 http://forums.hondab...earch_in=forums те тука че моо питаш Не рови по колата че кат гедам що пишеш и тръпки ме полазват . От 125 ще паднеш зорлем на 100 .Ма така още незнам оти тея 125 нечат да тръчат а онея 100 сакат . Друго збираш 3 иляди тураш един пижул под капако и ставаш 280 . П.п Всичките ми писания са теоритично разгледани ,и не подплатени с никакви доказателства и знания да не се вземат за доказателство пред съда . нещо немога да се оправя колега с тази търсачка значи наи добре да несе занимавам това ли имаш в предвид Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #11 Отговорено 18 Януари, 2011 (Редактирано) Ама ти да не мислиш че ей тъй ще натовариш тия коне в конюшната и от 125 ше стане 160? Особено за 300-400лв...да, ще тръгне колата, ама ако очакваш да ти бие шут в гъза все 1 идва бууст от турбина - няма да стане. Знаеш ли колко трудно се качват 10 коня? (ама истински, доказани на дино, а не от ония дет се качват с интейк) Редактирано 18 Януари, 2011 от chris_barnes Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
impact 3 #12 Отговорено 18 Януари, 2011 Ама ти да не мислиш че ей тъй ще натовариш тия коне в конюшната и от 125 ше стане 160? Особено за 300-400лв...да, ще тръгне колата, ама ако очакваш да ти бие шут в гъза все 1 идва бууст от турбина - няма да стане. Знаеш ли колко трудно се качват 10 коня? (ама истински, доказани на дино, а не от ония дет се качват с интейк) да ве колега ясно ама искам да почне да въза малко повечепак и имам такъв двигателд15б2 идеъта ми беше да стане поне към 150 щото разполагам с колектор 4.2.1 с дросел отх23 като прасна един чип и като направя смяната на блока и буталата от д15-ката мислех че ще се получиама явно само съм влязал вав филма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #13 Отговорено 18 Януари, 2011 Важното е ако те кефи да чоплиш по колата да правиш лека полека Файда винаги има, само че никой не може да ти каже колко точно кс. ще качиш. Освен това, според мен идеята ти е да те кефи как върви, а не да се хвалиш с някви цифри Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
impact 3 #14 Отговорено 18 Януари, 2011 Важното е ако те кефи да чоплиш по колата да правиш лека полека Файда винаги има, само че никой не може да ти каже колко точно кс. ще качиш. Освен това, според мен идеята ти е да те кефи как върви, а не да се хвалиш с някви цифри ами да де аз искам да бега повече не ме интересува колко коня е просто искам да знам каква разлика като коне ще има да ми е ясно дали да се хващам да го правя или не щото колега немойе да вървя на едно с д15б7 тя колата ми е с генерация и колектор от д 15б2 и е спъната ама чак пък толкова Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #15 Отговорено 18 Януари, 2011 Да, определено най важно е как върви.Актуални са само цифрите показани на таблото на пистата.Всички останали са си просто за диното и за устите на мамниците.За атмосферка мисли за висока степен, вал, раздвижна ролка, портната глава, изпускатели и всмукатели, добри горивни и авансови таблици...това е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
impact 3 #16 Отговорено 18 Януари, 2011 (Редактирано) Да, определено най важно е как върви.Актуални са само цифрите показани на таблото на пистата.Всички останали са си просто за диното и за устите на мамниците.За атмосферка мисли за висока степен, вал, раздвижна ролка, портната глава, изпускатели и всмукатели, добри горивни и авансови таблици...това ее това беше такъв отговор ми тряя значи ще си правя малко по малко колицата и ще видим ко ще стане мерси момчета поздрави Редактирано 18 Януари, 2011 от impact Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #17 Отговорено 18 Януари, 2011 Телефона го имаш , като имаш нужда от консултация или нужда от дадена услуга не се притеснявай да дзънкаш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
impact 3 #18 Отговорено 19 Януари, 2011 Телефона го имаш , като имаш нужда от консултация или нужда от дадена услуга не се притеснявай да дзънкаш ok колега ще се васползвам със сигурност поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #19 Отговорено 19 Януари, 2011 Не е нужно да цитираш всеки на които отговаяш или го питаш нещо .Дефинирай задачата конски сили ,вдигане на коне . щото не за друго ма един път една 90кобили наказа друга 169магарета . незнам де са клиповете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #20 Отговорено 20 Януари, 2011 Цялата истина е , че човек трябва да е наясно какво ще прави с колата си и с какви финанси е готов да се раздели... иначе варианти много Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #21 Отговорено 20 Януари, 2011 (Редактирано) Гледам писал си 300-400лв. за 5-10 кончета... до колкото знам, 5-10 кончета за толкова пари си е чиста проба гениалност и добре свършена работа.. ако не дори - невъзможно. Повечето тунери наливат хиляди пари (долари левове) за да вдигнат 50 коня.... Не става така лесно атмосферното... турбината си е иснтината ако искаш много да рита. Само за 1000лв. си взимаш един китайски кит и литваш.Разгирасе след това береш ядове с всичко по колата ама...П.П.: Да ти имам заглавието на темата.. даже се чудя защо отговорих сега като се сетих... тц тц. Редактирано 20 Януари, 2011 от ShEfA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slavkov_1984 3 #22 Отговорено 20 Януари, 2011 Колега ето какво става като махнеш д16-блока и сложиш д15 с малко настройки....http://www.vbox7.com/play:3015a677 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #23 Отговорено 20 Януари, 2011 (Редактирано) Аз само не разбрах за къв у* ще си сменя блока ... Редактирано 20 Януари, 2011 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #24 Отговорено 20 Януари, 2011 За да е по-лесно упражнението ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #25 Отговорено 20 Януари, 2011 В тоя форум се действа на принципа.... НА еди кой си Д13-ката бие моята стокова б18-ка за това ще сменя мотора с д13 и ще го пипна щото върви повече от б -серийте Колеги не се заблуждавакте разликата във вървенето не идва от тия ми ти 100 кубика по-малко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slavkov_1984 3 #26 Отговорено 20 Януари, 2011 Незнам какво да ви кажа Д16-ката я бях згъстил (-0.8мм.) портнал главата,колектор 4-2-1,сп.филтър,чип и си беше слаба работа пред Д15-ката сега.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slavkov_1984 3 #27 Отговорено 20 Януари, 2011 В тоя форум се действа на принципа.... НА еди кой си Д13-ката бие моята стокова б18-ка за това ще сменя мотора с д13 и ще го пипна щото върви повече от б -серийте Колеги не се заблуждавакте разликата във вървенето не идва от тия ми ти 100 кубика по-малко Искаш да кажеш колега,че една Д15-ка на националната миналата година не уби 99 процента от Б16-ките или....http://www.vbox7.com/play:f6cf6ee0....http://www.vbox7.com/play:d2a996a5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #28 Отговорено 20 Януари, 2011 Айде почна се, вадете ги, слагайте ги на масата и почвайте да мерите докато не осерете всички теми няма да се спрете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #29 Отговорено 21 Януари, 2011 В тоя форум се действа на принципа.... НА еди кой си Д13-ката бие моята стокова б18-ка за това ще сменя мотора с д13 и ще го пипна щото върви повече от б -серийте Колеги не се заблуждавакте разликата във вървенето не идва от тия ми ти 100 кубика по-малко Искаш да кажеш колега,че една Д15-ка на националната миналата година не уби 99 процента от Б16-ките или....http://www.vbox7.com/play:f6cf6ee0....http://www.vbox7.com/play:d2a996a5да много добре знам за какво говорите просто Д15-ката е понаправена...... по-добре от д16-ките една д16 с 0.8мм пилена глава не е никак равна на д15 с втек глава пилена 0.8мм Като ползата е за д15-ката защо ли ? Ами буталата никаква роля ли не играят в степента на сгъстяване НЕ споря с никой факт е че дори и аз в момента правя д15 ама това е щото колата ми беше с блок д15 .... Една елементарна задача ..... Д15 и Д16 сгъстени на 12:1 и двете с втек глави и еднакъв сетъп освен блока 1.5 и 1.6 кой е по-по-най ???? Това е все едно да сравняваш D15b7 и D16a6 ли там квото беше без втек горе долу са на една степен на сгъстяване ама разлика има Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #30 Отговорено 21 Януари, 2011 По-скоро смени двигателя... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
anikolov 10 #31 Отговорено 21 Януари, 2011 В търсачата написах d16z6 подобрения и ето една примерна тема, която излезе: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=42594&hl=%20d16z6%20%20%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F&st=0ако все още не знаеш как да я ползваш....успех с начинанието, ако желаеш коренна разлика, подкрепям поста над моя... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Martin Raynov 29 #32 Отговорено 22 Януари, 2011 Sako,във формулата за мощност участват величини,които във връзка със темата могат да бъдат променяни,а именно ходов обем и аксимални обороти.При Д16ходовият обем е по-голям,но при Д15 максималните обороти ще са по-големи,защото разстоянието между горна мъртва точка и долна мъртва точка е от жизненоважно значение,а съпоставяйки Д16 и Д15 в това отношение до по-малкия литър печели .ПС:Към автора на темата,колкото и несериозно да звучи:Колега дори и да постигнеш доказано повишаване от около 10 к.с. то вестибуларният ти апарат не би ги усетил,а аз мисля,че целиш точно това.В тоя ред на мисли тея 300-400 лева можеш да ги вложиш в нещо доста по-разумно.ПС2:Ака не си чак толкова разумен,можеш да се абстрахираш за момент от тривиалното ,,качване на коне,, и да помислиш за подходящ размер колела,предавателни числа на скоростна кутия,подобряване на аеродинамика,редуциране на тегло и много подобни и немаловажни фактори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Martin Raynov 29 #33 Отговорено 22 Януари, 2011 (Редактирано) Sako,във формулата за мощност участват величини,които във връзка със темата могат да бъдат променяни,а именно ходов обем и максимални обороти.При Д16ходовият обем е по-голям,но при Д15 максималните обороти ще са по-големи,защото разстоянието между горна мъртва точка и долна мъртва точка е от жизненоважно значение,а съпоставяйки Д16 и Д15 в това отношение до по-малкия литър печели .ПС:Към автора на темата,колкото и несериозно да звучи:Колега дори и да постигнеш доказано повишаване от около 10 к.с. то вестибуларният ти апарат не би ги усетил,а аз мисля,че целиш точно това.В тоя ред на мисли тея 300-400 лева можеш да ги вложиш в нещо доста по-разумно.ПС2:Ака не си чак толкова разумен,можеш да се абстрахираш за момент от тривиалното ,,качване на коне,, и да помислиш за подходящ размер колела,предавателни числа на скоростна кутия,подобряване на аеродинамика,редуциране на тегло и много подобни и немаловажни фактори. Редактирано 22 Януари, 2011 от Martin Raynov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #34 Отговорено 22 Януари, 2011 Sako,във формулата за мощност участват величини,които във връзка със темата могат да бъдат променяни,а именно ходов обем и максимални обороти.При Д16ходовият обем е по-голям,но при Д15 максималните обороти ще са по-големи,защото разстоянието между горна мъртва точка и долна мъртва точка е от жизненоважно значение,а съпоставяйки Д16 и Д15 в това отношение до по-малкия литър печели .Абсолютно си прав, идеята ми е, че тоя разпределителен вал ще е ефективен до някъде.... Вярно малко обороит още може да се отпуснат, а дилемата в случая ще е повече NM в полза на Д16 или повече обороти в полза на Д15. Истината е че нищо не става без пари.... Който си мисли че за 1000 лв ще има д15-ка която да е конкуреноспособна на Б серийте.... Еми няма да стане. Втек глава и пълна инжекция винаги са само едно добро начало, но нищо кой знае какво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #35 Отговорено 22 Януари, 2011 Марто изчисти си личните съобщения немога да ти пиша кутията ти е фулл !(Това ако може да се изтрие сори ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
N.Todorov 3 #36 Отговорено 22 Януари, 2011 По-скоро смени двигателя... Още един глас "за" .Колега продавай твоя мотор и звимай един Б серия.Възползвай се докато е ктиза оферти има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #37 Отговорено 22 Януари, 2011 (Редактирано) Абе аз искам за 400лв да си я подсиля малко колкото да е по гъзарска ,ама не въздух под налягане като селските изпълнения с махнатия катализатор.Един eaire inteik, испускателен и всмукателен колектор, генерация.А по-натам живот и здраве турбо и чип тунинг. Редактирано 22 Януари, 2011 от pikaso906 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #38 Отговорено 22 Януари, 2011 Абе аз искам за 400лв да си я подсиля малко колкото да е по гъзарска ,ама не въздух под налягане като селските изпълнения с махнатия катализатор.Един eaire inteik, испускателен и всмукателен колектор, генерация.А по-натам живот и здраве турбо и чип тунинг.Определено не знаеш какво искаш..... а и 400лв..... за къде по-напредAIR INTAKE - около 100-150 лв с филтъраизпускателен колектор - 230 лв нов (или около 100-150 втора ръка)всмукателен колектор - като изключа тенекията OBX и факта че BLOX не произвеждат вече копието на SKUNK ти остават най-евтини варианти SKUNK2 или EDELBROCK - 700+ лва може да сложиш и всмукател от d16z6 примерно - около 150 лв обороудвангенерация.... с 1-2 резонатора и крайно гърне НОВА - 300-400-500 лв а тоя чип тунинг не го смятай по-натам живот и здраве защото трябва да го направиш с гореизброените модификаций за да усетиш ефекта от тях Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #39 Отговорено 22 Януари, 2011 (Редактирано) Който си мисли че за 1000 лв ще има д15-ка която да е конкуреноспособна на Б серийте.... Еми няма да стане. Сигурен ли си ?? Ако визираш стокови Б-сери с 1000 лв ще си далеч по-напред. Редактирано 22 Януари, 2011 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #40 Отговорено 22 Януари, 2011 Ок повечко пари излиза но нищо ще ги правя постепенно и накрая искам това да съм свършил.Казвали са ми ,че ако направя всичко изброено без турбото ще дигна до 160коня (сега е 133). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове