Jump to content
gogydm

Искам да споделя

Recommended Posts

Всъщност е приятно да се прочете нещо подобно, идващо от такъв часови пояс, в който самото присъствие предразполага към много повече възможности и избор на марка кола. Тръпнещите високи обороти на Хонда, от които някой си мисли, че всеки момент двигателя ще се предаде е нещо наистина завладяващо...Приятни моменти ако един ден се озове в гаража.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

gogydm чета какво си написал и си мисля: " С този е свършено, здраво се е закачил " :) Пожелавам ти да си намериш бързо твоята Хонда и да и се радваш много. Завиждам ти:)

Редактирано от Red

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И нека силата на мечтите бъде с Теб :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пожелавам ти скорошно закупуване на въпросния модел!Споделям напълно преживяванията, които си описал, емоцията в с2000 с отворен гюрук във в-тек, трудно се описват, невероятно е :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко надъхващо звучи!Дано след време да опишеш пак в тази тема впечатленията си от твоята S2000! :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S2000 - ;):D :D :D :D :D:(:) :) :D :D :D;) ;) ;) Това е една от СТРАХОТНИТЕ хонди и аз ще имам такава някой ден, няма да се откажа.Ето малко инфо какво е S2000 :

Най-високо оценен модел в класацията за надеждност в клас "Луксозни спортни коли" на J.D. Power and Associates за 2004 и 2006 г. и постоянно участие в челната тройка, една от "Десетте най-добри" коли според "Car and Driver" за 2000, 2002, 2003 и 2004 г., номер едно в анкетата на "Top gear" за 2004, 2005, 2006 г., първа награда в категорията от 1.8 до 2.0 литра на конкурса "Международен двигател на годината" от 2000 до 2004-а... Списъкът с наградите на Honda S2000 може да заеме цели страници, а с регионалните призове - и доста повече. Откак бе представен през април 1999 г., малкият японски роудстър не престава да предизвиква вълнение както сред специалистите, така и сред обикновените автолюбители. Създаден, за да отпразнува 50-годишнината на компанията, S2000 продължи традициите на свръхлеките спортисти с моделен индекс S от 60-те и стана най-скъпата Honda в Северна Америка. Това изобщо не му попречи да се продаде в над 58 800 бройки само в Щатите и повече от 100 000 по цял свят - огромна цифра за толкова строго таргетирано возило.Причините за този феноменален успех обаче се коренят именно в иначе ограничаващата специфика на колата. Почитателите на германското, британското и италианското автомобилостроене може да възразят, но ако понятието "роудстър" трябва да се илюстрира с някой съвременен модел, S2000 просто остава без конкуренция. На пазара определено има по-мощни и бързи открити коли с две места, но нито една от тях не доставя по-пълно удоволствие от шофирането и онова, което японците наричат "Midship Amusement" - забавлението от кола със средноразположен двигател. Когато то е подплатено с абсолютно безупречна като надеждност механика, постиженията на малката Honda започват да изглеждат съвсем логични.За осем години производство S2000 претърпя съвсем малко промени. Когато нещо работи, няма нужда да се поправя. Крайно консервативно и нетипчно за стила им, за цялото това време японците си позволиха само леки ретуши покаросериятаПрез 2002 г. отстраниха един от малкото недостатъци по купето - "найлоновият" прозорец на гюрука бе заменен от по-малък, но стъклен и с размразители. Така дори най-свирепите критикари млъкнаха по въпроса с видимостта назад, която неминуемо се влошаваше заради помътняването на стария материал. От тогава насетне измененията имаха само козметичен характер. През 2004-а стандартните 16-цолови колела бяха заменени от 17-цолови, леко бяха пипнати броните, усъвършенствани бяха светлините, а накрайникът на ауспуха стана овален. Толкова. По каросерията просто нямаше какво да се подобрява.През последните години прословутото японско качество позагуби от блясъка си, въпреки че колите на самураите продължават да водят в класациите за надеждност. За спада са виновни най-вече задграничните им предприятия, където стандартите са занижени в сравнение с "родните". В случая с S2000 няма и помен от такава опасност. До 2003 г. роудстърът се сглобява във фабриката на Honda "Таканезава" в Точиги заедно с NSX, а после в Сузука. Това обстоятелство дава напълно изчерпателно обяснение за изключителната надеждност на модела. Онова, което изумява, е как точно азиатците успяват да го постигнат с толкова високотехнологична конструкция като тази на S2000, връх в която безусловно се явява изумителниятдвигателна роудстъра. В японската си спецификация този двулитров агрегат развива 184 kW (250.2 к.с.), което го прави най-мощният спрямо работния обем бутален мотор с атмосферно пълнене в серийно производство със 123 к.с. на литър. Носи фабричното обозначение F20C и се монтира изцяло зад предния мост на роудстъра. С тази хватка инженерите са успели да постигнат абсолютно идеално разпределение на масата между предните и задните колела в съотношение 50:50. На някои пазари се предлага и разновидност на F20C с обозначение F22C1 и ходов обем от 2.2 литра, но без чувствителни изменения в мощността, която варира от 240 коня за Европа до 243 за Америка и вече споменатите 250 за Япония. Общото за всички версии на двигателя са невероятните работни режими, в които се постига пикът на мощността (между 8 500 и 8 600 об./мин.) и въртящия момент (между 6 200 и 7 500 об./мин.). Такива стойности подхождат по-скоро на спортен мотоциклет и нямат аналог в едросерийното автомобилостроене, което е нож с две остриета. От една страна роудстърът на Honda предлага наистина неописуема динамика и пътно поведение. От друга обаче кривите на мощността и въртящия момент (чиито нютонметри са по-малко от конските сили) изискват от водача почти състезателни умения, за да удържа роудстъра в завой. Свръхтехнологичният агрегат не търпи никакви експерименти с правилата за сервизиране и наказва жестоко всеки опит за шмекеруване, пропуски в поддръжката или некачествени консумативи и гориво. В зависимост от стила на каране гълта между 10 и 14 литра на 100 км, което може да се смята за съвсем приемливо за автомобил от такава категория.Един от недостатъците на комбинацията от екстремно форсиран двигател като този на S2000, задно предаване и лека каросерия е силната склонност към презавиване. През 2004 г. Honda започва да монтира серийно гуми Bridgestone RE-050 и преработва геометрията на окачванетов опит да подобри стабилността на автомобила. Намалени са допустимите отклонения в надлъжното подравняване на гумите при натоварване в завой. Променени са също така характеристиките на пружините и амортисьорите. Въпреки това японският роудстър изисква по-внимателно отношение, майсторско боравене с предавките и немалко време за привикване с особеностите на шасито, което има по-скоро състезателни настройки. В противен случай забавлението зад волана на S2000 лесно може да се смени с доста по-неприятни емоции. Що се отнася до ресурса на ходовата част, той е напълно съизмерим с този на автомобилите от останалата гама на Honda. Издържа дълго и се ремонтира скъпо.През 2006 г. S2000 излезе окончателно от света на конвенционалните технологии. Моделът се сдоби с електронен контрол на газта. Системата drive-by-wire използва електромеханичен възбудител и симулатор за усилието, прилагано върху педала. В оборудването бе включена и стабилизираща програма. Дори с тези новиелектронни помощницина борда обаче японският роудстър демонстрира абсолютен непукизъм към проблемите, с които се сблъскват собствениците на повечето съвременни автомобили, а това си е забележително постижение на фона на постоянните оплаквания от надеждността на все по-сложните автомобилни системи.Автомобилите на Honda по принцип не са от най-евтините на вторичния пазар, а S2000 е направо шампион по ниско обезценяване. Този роудстър обаче си струва всяка стотинка. С него японските инженери са надминали себе си в технологичния екстремизъм и надеждността. Мераклиите обаче трябва да са наясно, че покупката на модела съвсем не изчерпва инвестицията в него. S2000 се нуждае от квалифицирана поддръжка, която не е никак евтина. Освен това моделът е любима играчка на стрийт рейсърите и към покупка трябва да се подхожда с крайно изострено внимание и предпазливост.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пожелавам на всички нас както сега си имаме различни модели, някой ден да имаме по една S2000. Дано да станат толкова често срещани в БГ както е Сивик , ЦРХ и т.н.Моята лична мечта е S2000 и NSX :D;) ;) ;):(:):D :D :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега чета темата ти и все едно всичко това, което пишеш ми е минало през глава и съм го написал аз. :) Точно като теб имах желание да пробвам такъм автомобил и повярвай ми...не ми се ставаше от тази кола !!! След толкова безсънни нощи в мислене и сънуване на красавицата се реших да я купя. Вече подчти година съм горд собственик на С2000 АП1. Макар че колата е с десен волан това по никакъв начин не ме накара да се откажа. Напротив, точно обратното желанието ми да карам истински расов японси автомобил се осъществи. Пожелавам всеки да изпита това, което изпитах аз когато станах собственик на С2000. :)

Редактирано от insulin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю, това е твоята хонда, която по един или друг начин се е отпечатаал в сърцето ти. Ако задното задвижване те е събудило, има и други :) Наздраве

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dominiko ми направи работния ден по-приятен!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4-ти Юни 2008 пише на тайтъла ми на колата. Да се подпишеш под името си....уауууууууууу ТЯ Е ТВОЯ....... след действително 2та сфетофара и идниеца седнал отдясно на тест драйва ........няма такова чувство..... Пожелавам го на всеки от вас. Това усещане на двигател 2008 за S2000CR, за който говори gogydm е наистина такова.......Успех ти пожелавам gogydm. Аз мойта я взех на близо $700 на месец от Калифорния и ми излезе $2170 по - малко от тотала в Чикаго. Давай - гони си мечтата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като приказка е. На всеки от нас му се иска да е главният герой.

KEEP DREAMING!

Редактирано от paRADOx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уникална кола, жалко че държи изключително висока цена и затова е рядка за БГ.Да не прозвучи като ерест, но MR2 за 4 или 6 000лв.си заслужава също.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз миналата година имах удоволствието да се кача в интегра с Б18Ц6 двигател.Някак си в тези коли сичко си е на мястото!Наистина не ми се слизаше от тая кола.Представям си ако се кача в С2000 или НСХ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А така ;) п.п. просто други думи са излишни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждате ли как колегата говори с любов за тая машина.. не за климатика.. не за аудиото или за ускорението до 100, до 200, до 500.. за усещането ! Това е ХОНДА! Усещане, страст, любов! Да можеш със затворени очи само по миризната да усетиш, че това е твоят автомобил...

Успех с осъществяването на мечтата ! Искаме същата тема и след като я купиш :rolleyes:

 

п.п.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...