Jump to content
sand0

Помощ при избор на БЕНЗИНОВА уредба.

Recommended Posts

Изглежда страховито, мяса ми на ядрено оръжие е бати :) Ники добре дошъл в клуба, само гледаи да не ти хареса че ша се чудиш що до ся не си минал на газ :rolleyes: Тя не че и тя е евтина, ама пак стана лев разликата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сметките ми са страховити. Градско:http://img443.imageshack.us/i/imageuvg.jpg/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Санде мисля че умишлено се опитваш да депресираш форума :rolleyes: още 2-3 такива бележки и някои може да се самоубие ритуално :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам един малко тъп въпрос.Опитах се да пиша ЛС на Сандо,но не ми позволи,както и да е.Възможно ли е на кола,на която е монтиран газов инжекцион да се сложи и метанова уредба?Просто ми е интересно. :):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше един "мастор" всеизвестен по форумите , дет си беше направил колата "тригоривна" моята на едно гориво не можа да я напраи ама неговата на газ метан и на бензин, помня че все викаше че имало още кво да се доизкусорява и маи в краина сметка нищо не се чу дали е станала. Принципно не виждам причин ада не може да стане само трябва да се измисли подходящ начин за разделението на системите,като се пусне едната как да спре другата и такива ми ти работи. Ама пък тряя да возиш едно ремарке бутилки зад тебе :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тва чудо сега викаш пали на метан и си върви само на метан, за бензин и не е чувало? Ще извиняваш ако задавам тъпи въпроси ама сефте виждам оригинално направена кола само на метан. А маи метана няма проблеми като газта с палене на студено, изпарителя му не може да замръзне като газовия!?!? или бъркам?

Защо пък да не пали? д13ката на жената си пали и на -15.5 по климатроника на комшията,който ту гледа в него ту в колата с е такъв поглед :) :) :) Условието е охладителната уредва да ти е с 99% антифриз и клапана за въздуха да работи. Е са и първата една-две минути да не се пуска газта :) п.п.Сандо,на хеча с 20 кинта минаваме 200 км и то с 5 човека в колата и по трафиците/ходиме сис нея на работа/п.п.2 Следващата ми кола ще е като твоята :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

sand0 Радваш ме приятел не е по темата но ........ Zzz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска я регистрирах. Гледах да мина тихомълком и на канала аха да мина и ми вика един офицер задръж задръж и се шмугна в канала :angry: искал да види бутилките ;) как и да е, оказа се голям фен на метана и много цъкаше с език като му разправях за моята че е само на метан ;)Абе кефиха се хората.Колата е регистрирана ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със здраве да си я караш и милиони безаварийни ти пожелавам. Едно любопитно въпросче- В талона за захранване какво ти пише- бенззин/метан или само метан и колко ти е данъка? Питам, защото са ми ясни колко са "читави" държавните ни институций :D Разкажи това "нещо" на колко мм му е генерацията, ламбда-сонда ако ползва каква е, трансмисията предаварелните числа ако ги знаеш... Любопитно ми е как са я изчислили машнката, изпреварила времето си :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В талона пише: "Природен Газ" и това е :)Данък не съм питал но ако не ми уредят 20лв данък ще се караме. Искам си и безплатанта синя зона :lol:Предавателно число: 8.5лв на 100км предавам :D на касата.Ламдата незнам незнам каква е. 0-3.5волта (като загрее е 0-1волт) две са. Два катализатора :D незнам защо.Най екологичния автомобил НЯКОГА тестван в САЩ с вътрешно горене. Приблизително 10 пъти по малко СО2 от същия на бензин.Разработена е от КЕЙХИН в Германия в института на ХОНДА (предполагам заради това са пуснали и няколко броя за Германия)Дюзи (сини) Кейхин (PRINS VSI) ги ползват и те.Регулатор на налягането: Кейхин двустепенен.Компютър (PCM Двигател и Трансмисионен в един корпус) КейихинИнжектор контролер блок: КейхинБутилка 43кг ТИП 4 изцяло композитна: Линкълн Компоситес

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
цък Реших да не пускам нова тема.Съжалявам ако съм понацапал тази,но днес прочетох това.Какво ви е мнението??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бутилка 43кг ТИП 4 изцяло композитна: Линкълн Компоситес

Аварийна бутилка ако свърши метана? Чел съм чев Щатите се продавали с аварийна бутилка, с която се минавали 10-15 мили при нужда2 Накуро МикацаПо линка дето си дал не пише нищо съществено.И дори не е вярно, че водорода е по-евтин от бензина. Просто защото не е ясно как го произвеждат! С електролиза съ ссигурност не е по-евтин, в момента се работи върху използване на отпадъчната целулоза и преработване с бактерии до нужните въглеводороди, но все още няма решение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сандо, моля те обади ми се Асен познаваме се , че не получаваш лични 0882000520 Колкото до алтернативните горива съм им фен и никой да не ми обяснява ,че при средна заплата 500лв в БГ си кара колата (под каране разбирам 1500км седмично минимум да не говорим че познавам човек (не с хонда ) за 30месеца 287000км е това му викам каране на кола а не да спестяваш 1 м и да отидеш на месечната да форсираш като ненормален САНДО обади ми се

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цените са за брутално завиждане. Аз с моя "икономичен" бензинов Сивик плащам средно по 22лв/100км градско, а тва чудо отнася само по 8-9 кинта! Все едно карам 2-3 такива коли едновременно... :)

Редактирано от Slade

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най екологична кола за 8 години подред. Дори по екологична от само електрическата НИСАН ЛИФ.Тук

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...