Jump to content
1van

Спортен филтър

Recommended Posts

Здравейте колеги,Влезе ми някаква муха в главата да си сложа спортен филтър,да видя как ще е вьрвенето,а и ми писна от тези обикновените, супер бьрзо се зацапват, а и струват по 20-25 лв. а доколкото се информирах спортния си го вземаш, като се зацапа се почиства и така.Карам Английски Сивик 1,4/ 90 коня и ми се иска да го монтирам в оригиналната кутия,кьде стои оригиналния филтър. Понеже до сега никога не съм се сблъсквал с такива филтри и нямам никаква представа за марка,цени и така нататьк. Ако някой е правил нещо подобно на неговата кола,ако може да ме просвети и мене :censored:Лек ден!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорете на човека. С тая търсачка се побъркахте. Какво да търси, "спортен филтър за англичанка 90 коня" ?!?! дори и да му покаже нещо ше е напълно безполезно...@1van: пич, по магизините продават спортни, платнени или там каквито са филтри, с обикновенна форма, които се монтират в кутията. Импас, на Черни Връх съм сигурен, че имат такива на К&N. Успех!

Редактирано от nvz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз не съм от София,но тези дни ми се отваря път натам и може да мина да проверя как са нещата,може би там хората ще ми обяснят по добре отколкото тука ми обясни търсачката. И да преди да пусна темата потьрсих с тьрсачката,но нищо не ми стана ясно,точно за моят двигател. Понеже искам да е в кутията и незнам дали формата му трябва да е като на оригиналния и да пасва на неговото място или става и конусовиден,който да се приспособи по някакъв начин. И ако става да се сложи конусовиден в кутията,имат ли размери? И някой ако може да ми даде все пак ориентировьчна цена,че видях тука в един сайт като за моята 469 лв. ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре отново търсачката е безполезна и отново тема за спортен филтър.

 

Да обобщим и в тази има два вида спортни филтри

 

Панелен - (с размерите/формата на оригиналния и се монтира в заводската кутия)

 

Конусовиден - (Монтира се възможно на най-хладното и отдалечено от мотора/колекторите място, не е лошо и да има директен достъп до въздух)

 

Панелен и конусен на К&Н има в Импас 56, които са официален дистрибутор/вносител за България. Цените можете да ги видите в сайт-а им и предлагат доставка по куриер.

 

Конусовидни филтри има и доста китайски(около 15лв.-20лв.), кой от кой е по-ефективен всеки решава сам за себе си колко пари може да отдели за филтър, съответно това може да очаква от него.(По този въпрос е спорено поне в 20 теми). Китайските филтри рядко устояват на пране( да не кажа хич, но и се обезсмисля като се има в предвид цената им).

 

Горе написаното важи за всички двигатели, било то англичанка, японка, африканка, Прелюд, Сивик, Акорд, Шътъл,Лого и т.н.

Това го има писано поне в 20 теми, не е трудно да се прочетат, ама на готово е по-лесно.

 

п.с. към nvz по твоята логика трябва да има тема за спортен филтър за всеки разлитен двигател/модел/марка ????

 

Безполезна е тази тема, която е дъвкана и се дъвче поне по-два пъти на седмица...

 

 

Редактирано от chirenski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чек а си кажа и аз :)Хубаво си решил да е в кутията , така махаш и слагаш. разлика във вървежа няма да усетиш малко разлика минимална в звъка ще усетиш, единственото е че ако е качествен ще си върши работата перфектно като филтър. Мога д ати препоръчам такъв на J&R France продавате се в софия http://www.heed-auto.com/index.php?page=shop.browse&manufacturer_id=26&option=com_virtuemart&Itemid=60&vmcchk=1&Itemid=57имал съм такъв за 10х.км не пропусна грам прах на горе, няма обяснявам ся как съм го тествал. Не са скъпи и са хубави, но не очакваи чудеса. Освен това като доиде време за чистене комплекта е 35 лева и трябва да си доста икономичен за да може да ти стигне за 2 пъти. Това от мен , ако не другои поне ще гарантираш чист въздух за дробовете на колата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си сложих някакъв за 25 лева, виж ако искаш снимките в профила ми, сигурно е китайски. Прал съм го вече два пъти и нама никакъв проблем, нито се е развали нито нищо. Когато го свалям бъркам с пръст вътре в трабата с едно бяло парцалче и няма никакъв прах. Дори коагато гледах дросела - както го изчитих прди 11 000 км така си е и сега. Сега за повече вървене.... не усетих разлика, обаче...Вади страхотен звук, бучи много приятно и свири като турбо като сваляш предавка и настъпиш педала, толкова от тоя филтър, но мен ме кефи:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеи,аз си взех J&R от хеед ауто (и маи само те ги внасят в България).За моита кола е 86лв (сивик купе 97)пак за моита само че K&N в импас96 м/у 140-160лв не си спомням точно.Като звук си е както преди,като вървене :D:D:D само си внушавам,а като ефективност още не мога да кажа защото го имам от има няма 2 месеца и още не съм отварял да жидя каква е работата.Наи добре е да им звъннеш първо на хеед,защото не се знае дали го има като за твоита кола(имат си и страница в тунинг бг от там е наи лесно).А за импас съм почти сигурен че ще го имат (там има адски много филтри).Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей много полезна тема ,аз тъкмо се чудех дали да не сложа и аз един на моята кола ,и да вдигна едни 10-20 коня ...ама!? Сега вече знам ,ще слагам и аз "спортен филтър" . :D п.п. Моля нека някой админ или модератор да я добави във важни темата ...е много ценна! :D

Редактирано от saaron

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да попитам нещо. Прочетох, че при монтиране на конусен филтър при студен старт колата загрява по-бавно и съответно на парното зимата ще му трябва повече време, за да загрее. Така ли е наистина и усеща ли се доста, защото и без това, за да задуха топло това парно му трябва доста време ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен няма и не може да има връзка между вида на филтъра и времето за загряване на мотора. Доказано е с дино тестове, че спортния филтър вдига 3-6 коня, в зависимост от филтъра и двигателя. Най-ефективен е конусния филтър, като на по-големите двигатели ефекта, естествено е по-голям. На практика тези коне няма как да се усетят при нормално каране, тъй като са измерени при мах мощност на двигателя, която както е известно при бензиновите двигатели на хонда е при над 5000 об/мин., т.е. нарастването на мощността може да се усети само при екстремно каране във високи обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,Влезе ми някаква муха в главата да си сложа спортен филтър,да видя как ще е вьрвенето,а и ми писна от тези обикновените, супер бьрзо се зацапват, а и струват по 20-25 лв. а доколкото се информирах спортния си го вземаш, като се зацапа се почиства и така.Карам Английски Сивик 1,4/ 90 коня и ми се иска да го монтирам в оригиналната кутия,кьде стои оригиналния филтър. Понеже до сега никога не съм се сблъсквал с такива филтри и нямам никаква представа за марка,цени и така нататьк. Ако някой е правил нещо подобно на неговата кола,ако може да ме просвети и мене :)Лек ден!

Колега,аз мога да кажа само че от опит знам няколко неща за спортните филтри...кавито и да са по марка и модели и то значи че,ако само сложиш така наречения СПОРТЕН филтър и не пипнеш чипа на компа то колата ти от 90 коня ще стане 70! Ще реве,фучи,бучи или съска и няма да върви по-добре,напротив ще стане по-зле!Опитаи сам,но не купуваи ами вземи от някои колега за проба за ден-два и ще се убедиш сам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен няма и не може да има връзка между вида на филтъра и времето за загряване на мотора. Доказано е с дино тестове, че спортния филтър вдига 3-6 коня, в зависимост от филтъра и двигателя. Най-ефективен е конусния филтър, като на по-големите двигатели ефекта, естествено е по-голям. На практика тези коне няма как да се усетят при нормално каране, тъй като са измерени при мах мощност на двигателя, която както е известно при бензиновите двигатели на хонда е при над 5000 об/мин., т.е. нарастването на мощността може да се усети само при екстремно каране във високи обороти.

 

Не мисля, че само след 5000об/мин. При мен на напълно девствена откъм подобрения кола се усети по-добра реакция с добър конусен още от ниските обороти, спрямо вградения панелен в оригиналната кутия, но да, както каза при всяка кола ефекта е различен.. различни видове всмукателни трактове, електроника, настройки... затова няма линейна зависимост на подобрение при всяка кола след монтаж на така наречения спортен филтър, затова не може и да се назове твърд процент вдигане на мощността при всеки... и това при примерни идеални и сходни похвати за монтаж, защото монтажа на по-добър всмукателен тракт всеки си го тълкува и изпълнява различно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...