1van 0 #1 Публикувано 14 Януари, 2011 Здравейте колеги,Влезе ми някаква муха в главата да си сложа спортен филтър,да видя как ще е вьрвенето,а и ми писна от тези обикновените, супер бьрзо се зацапват, а и струват по 20-25 лв. а доколкото се информирах спортния си го вземаш, като се зацапа се почиства и така.Карам Английски Сивик 1,4/ 90 коня и ми се иска да го монтирам в оригиналната кутия,кьде стои оригиналния филтър. Понеже до сега никога не съм се сблъсквал с такива филтри и нямам никаква представа за марка,цени и така нататьк. Ако някой е правил нещо подобно на неговата кола,ако може да ме просвети и мене Лек ден! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #2 Отговорено 14 Януари, 2011 http://forums.hondabg.com/index.php?app=core&module=search§ion=search&do=search&fromsearch=1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nvz 13 #3 Отговорено 14 Януари, 2011 (Редактирано) Отговорете на човека. С тая търсачка се побъркахте. Какво да търси, "спортен филтър за англичанка 90 коня" ?!?! дори и да му покаже нещо ше е напълно безполезно...@1van: пич, по магизините продават спортни, платнени или там каквито са филтри, с обикновенна форма, които се монтират в кутията. Импас, на Черни Връх съм сигурен, че имат такива на К&N. Успех! Редактирано 14 Януари, 2011 от nvz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1van 0 #4 Отговорено 14 Януари, 2011 Ами аз не съм от София,но тези дни ми се отваря път натам и може да мина да проверя как са нещата,може би там хората ще ми обяснят по добре отколкото тука ми обясни търсачката. И да преди да пусна темата потьрсих с тьрсачката,но нищо не ми стана ясно,точно за моят двигател. Понеже искам да е в кутията и незнам дали формата му трябва да е като на оригиналния и да пасва на неговото място или става и конусовиден,който да се приспособи по някакъв начин. И ако става да се сложи конусовиден в кутията,имат ли размери? И някой ако може да ми даде все пак ориентировьчна цена,че видях тука в един сайт като за моята 469 лв. ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #5 Отговорено 14 Януари, 2011 (Редактирано) Добре отново търсачката е безполезна и отново тема за спортен филтър. Да обобщим и в тази има два вида спортни филтри Панелен - (с размерите/формата на оригиналния и се монтира в заводската кутия) Конусовиден - (Монтира се възможно на най-хладното и отдалечено от мотора/колекторите място, не е лошо и да има директен достъп до въздух) Панелен и конусен на К&Н има в Импас 56, които са официален дистрибутор/вносител за България. Цените можете да ги видите в сайт-а им и предлагат доставка по куриер. Конусовидни филтри има и доста китайски(около 15лв.-20лв.), кой от кой е по-ефективен всеки решава сам за себе си колко пари може да отдели за филтър, съответно това може да очаква от него.(По този въпрос е спорено поне в 20 теми). Китайските филтри рядко устояват на пране( да не кажа хич, но и се обезсмисля като се има в предвид цената им). Горе написаното важи за всички двигатели, било то англичанка, японка, африканка, Прелюд, Сивик, Акорд, Шътъл,Лого и т.н. Това го има писано поне в 20 теми, не е трудно да се прочетат, ама на готово е по-лесно. п.с. към nvz по твоята логика трябва да има тема за спортен филтър за всеки разлитен двигател/модел/марка ???? Безполезна е тази тема, която е дъвкана и се дъвче поне по-два пъти на седмица... Редактирано 14 Януари, 2011 от chirenski Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1van 0 #6 Отговорено 14 Януари, 2011 благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #7 Отговорено 14 Януари, 2011 Чек а си кажа и аз Хубаво си решил да е в кутията , така махаш и слагаш. разлика във вървежа няма да усетиш малко разлика минимална в звъка ще усетиш, единственото е че ако е качествен ще си върши работата перфектно като филтър. Мога д ати препоръчам такъв на J&R France продавате се в софия http://www.heed-auto.com/index.php?page=shop.browse&manufacturer_id=26&option=com_virtuemart&Itemid=60&vmcchk=1&Itemid=57имал съм такъв за 10х.км не пропусна грам прах на горе, няма обяснявам ся как съм го тествал. Не са скъпи и са хубави, но не очакваи чудеса. Освен това като доиде време за чистене комплекта е 35 лева и трябва да си доста икономичен за да може да ти стигне за 2 пъти. Това от мен , ако не другои поне ще гарантираш чист въздух за дробовете на колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Red 4 #8 Отговорено 14 Януари, 2011 Аз си сложих някакъв за 25 лева, виж ако искаш снимките в профила ми, сигурно е китайски. Прал съм го вече два пъти и нама никакъв проблем, нито се е развали нито нищо. Когато го свалям бъркам с пръст вътре в трабата с едно бяло парцалче и няма никакъв прах. Дори коагато гледах дросела - както го изчитих прди 11 000 км така си е и сега. Сега за повече вървене.... не усетих разлика, обаче...Вади страхотен звук, бучи много приятно и свири като турбо като сваляш предавка и настъпиш педала, толкова от тоя филтър, но мен ме кефи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitko vtec 38 #9 Отговорено 15 Януари, 2011 Здравеи,аз си взех J&R от хеед ауто (и маи само те ги внасят в България).За моита кола е 86лв (сивик купе 97)пак за моита само че K&N в импас96 м/у 140-160лв не си спомням точно.Като звук си е както преди,като вървене само си внушавам,а като ефективност още не мога да кажа защото го имам от има няма 2 месеца и още не съм отварял да жидя каква е работата.Наи добре е да им звъннеш първо на хеед,защото не се знае дали го има като за твоита кола(имат си и страница в тунинг бг от там е наи лесно).А за импас съм почти сигурен че ще го имат (там има адски много филтри).Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
saaron 36 #10 Отговорено 15 Януари, 2011 (Редактирано) Ей много полезна тема ,аз тъкмо се чудех дали да не сложа и аз един на моята кола ,и да вдигна едни 10-20 коня ...ама!? Сега вече знам ,ще слагам и аз "спортен филтър" . п.п. Моля нека някой админ или модератор да я добави във важни темата ...е много ценна! Редактирано 15 Януари, 2011 от saaron Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #11 Отговорено 15 Януари, 2011 Аз искам да попитам нещо. Прочетох, че при монтиране на конусен филтър при студен старт колата загрява по-бавно и съответно на парното зимата ще му трябва повече време, за да загрее. Така ли е наистина и усеща ли се доста, защото и без това, за да задуха топло това парно му трябва доста време ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #12 Отговорено 15 Януари, 2011 Според мен няма и не може да има връзка между вида на филтъра и времето за загряване на мотора. Доказано е с дино тестове, че спортния филтър вдига 3-6 коня, в зависимост от филтъра и двигателя. Най-ефективен е конусния филтър, като на по-големите двигатели ефекта, естествено е по-голям. На практика тези коне няма как да се усетят при нормално каране, тъй като са измерени при мах мощност на двигателя, която както е известно при бензиновите двигатели на хонда е при над 5000 об/мин., т.е. нарастването на мощността може да се усети само при екстремно каране във високи обороти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Riko_Chervenia 102 #13 Отговорено 16 Януари, 2011 Здравейте колеги,Влезе ми някаква муха в главата да си сложа спортен филтър,да видя как ще е вьрвенето,а и ми писна от тези обикновените, супер бьрзо се зацапват, а и струват по 20-25 лв. а доколкото се информирах спортния си го вземаш, като се зацапа се почиства и така.Карам Английски Сивик 1,4/ 90 коня и ми се иска да го монтирам в оригиналната кутия,кьде стои оригиналния филтър. Понеже до сега никога не съм се сблъсквал с такива филтри и нямам никаква представа за марка,цени и така нататьк. Ако някой е правил нещо подобно на неговата кола,ако може да ме просвети и мене Лек ден!Колега,аз мога да кажа само че от опит знам няколко неща за спортните филтри...кавито и да са по марка и модели и то значи че,ако само сложиш така наречения СПОРТЕН филтър и не пипнеш чипа на компа то колата ти от 90 коня ще стане 70! Ще реве,фучи,бучи или съска и няма да върви по-добре,напротив ще стане по-зле!Опитаи сам,но не купуваи ами вземи от някои колега за проба за ден-два и ще се убедиш сам! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #14 Отговорено 16 Януари, 2011 Според мен няма и не може да има връзка между вида на филтъра и времето за загряване на мотора. Доказано е с дино тестове, че спортния филтър вдига 3-6 коня, в зависимост от филтъра и двигателя. Най-ефективен е конусния филтър, като на по-големите двигатели ефекта, естествено е по-голям. На практика тези коне няма как да се усетят при нормално каране, тъй като са измерени при мах мощност на двигателя, която както е известно при бензиновите двигатели на хонда е при над 5000 об/мин., т.е. нарастването на мощността може да се усети само при екстремно каране във високи обороти. Не мисля, че само след 5000об/мин. При мен на напълно девствена откъм подобрения кола се усети по-добра реакция с добър конусен още от ниските обороти, спрямо вградения панелен в оригиналната кутия, но да, както каза при всяка кола ефекта е различен.. различни видове всмукателни трактове, електроника, настройки... затова няма линейна зависимост на подобрение при всяка кола след монтаж на така наречения спортен филтър, затова не може и да се назове твърд процент вдигане на мощността при всеки... и това при примерни идеални и сходни похвати за монтаж, защото монтажа на по-добър всмукателен тракт всеки си го тълкува и изпълнява различно... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове