Jump to content
vaskoblue

Хонда HR-V

Recommended Posts

Здравейте, наумил съм си в последно време,че искам да си купя HR-V и ми е интересно какво е мнението на потребителите в този форум за този модел. Поогледах темите и никъде не видях нещо писано за HR-V,което може да е лошо,но може и да е добре. Интересува ме имат ли някъкви слаби места, нещо което често им се разваля, части които трудно се намират, въобще ще съм благодарен на всеки,който сподели мнение по тази тема. Предварително благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, наумил съм си в последно време,че искам да си купя HR-V и ми е интересно какво е мнението на потребителите в този форум за този модел. Поогледах темите и никъде не видях нещо писано за HR-V,което може да е лошо,но може и да е добре. Интересува ме имат ли някъкви слаби места, нещо което често им се разваля, части които трудно се намират, въобще ще съм благодарен на всеки,който сподели мнение по тази тема. Предварително благодаря!

колега това е понеже новия супер-енджин на форума не може да търси сложни имена на коли.Ето един линк на който ще видиш линкове към доста теми за hr-v и cr-v (някои неща важат и за двата модела, конкретно 4х4 задвижването) http://www.google.bg...ts=&safe=imagesЕто и само с hr-vhttp://www.google.bg/search?hl=bg&lr=&tbs=qdr:y&q=%22hr-v%22++site:forums.hondabg.com&aq=f&aqi=&aql=&oq=%22hr-v%22++site:forums.hondabg.com&gs_rfai=&pbx=1&cad=cbv Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти харесва на външен вид и не я вземаш за офроуд- всичко друго си е ок :lol: Ето една статия: My link

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много зависи какъв шофьор си! имам приятели, който се занимават само с хонди от 20 години и те ми казаха, че единствените коли, който чупят хондов двигател са HR-V! обясниха ми го просто и ясно! ако си свикнал да караш хонда на прекъсвач то това не е твоята кола! двигалтелите им са прекалено малки да носят голямото купе, камоли да задвижват оше един мост! Общо взето ако не си спортист, няма да имаш ядове!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам приятели, който се занимават само с хонди от 20 години и те ми казаха, че единствените коли, който чупят хондов двигател са HR-V! обясниха ми го просто и ясно! ако си свикнал да караш хонда на прекъсвач то това не е твоята кола! двигалтелите им са прекалено малки да носят голямото купe.

Приятелите ти са те излъгали или за годините опит с HONDA или за фактите за HR-V.Към автора на темата:HR-V е много здрав автомобил и твърденията на колегата от по-горния пост са лишени от смисъл и не отговарят на истината.Зависи за какво ти трябва колата.За града е незаменим кон.Малко е дразнеща в извънградски цикъл,защото е с къса кутия и при 140к/ч оборотите и идват множко и комфорта изчезва.За офроуд не става,но това не значи ,че в планинските пътища не се катери като паяче.Идеална е за ежедневка.Харчи колкото Civic и предлага подобен за този клас автомобил уют.Обзаведена е спартански ,но не простовато и радва с интериора си.За слаби места не се сещам,освен задни биалетки(на 10тата година) и малкото място зад шофьора на задните седалки.(зависи колко е голям де :blink: )Написах горното в качеството си на ползвател на HR-V от 4 години(жена ми не иска да се разделя за нищо на света с него).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

много зависи какъв шофьор си! имам приятели, който се занимават само с хонди от 20 години и те ми казаха, че единствените коли, който чупят хондов двигател са HR-V! обясниха ми го просто и ясно! ако си свикнал да караш хонда на прекъсвач то това не е твоята кола! двигалтелите им са прекалено малки да носят голямото купе, камоли да задвижват оше един мост! Общо взето ако не си спортист, няма да имаш ядове!

Е колега кой си купува джип да го кара на прекъсвач? Който е решил да си скапва мотора ще го скапи и дори ако е 300 к.с. А и не е кой знае колко тежка тая Хонда, тежи има няма с 50-100 килограма повече от Сивик. Също така най-вероятно има и вариант който не е 4х4 /ако колегата се смути от това че ако е 4х4 ще се скапи мотора/. За офроуд наистина и аз съм чел че не става, но пък кой джип дето става да се кара на шосе го бива за "катерене". Според мен е доста практична, икономична и достатъчно пъргава. Като недостатък мисля че е малко семпъл салона /поне при повечето хонди които съм заглеждал е така/ и евентуално ще е по-скъпа поддръжката на окачването /но това е нормално/. Това че не е писано много за нея във форума мисля че не трябва да те плаши, според мен е така защото все още не е толкова масово разпространена в България /отдавам го на все още високата цена която държи/. Според мен няма да съжаляваш с покупката. Успех Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перфектен автомобил който съчетава качества на лека кола и висока проходимост. Не говоря за горски оффроуд, тук нещата са други. Ще ти служи вярно и надеждно дълги години при грамотно каране и обслужване. С по-големия мотор не усещаш, че купето е тежко. За безпроблемна работа на задния диференциал си иска само оригинално масло. Сложиш ли друго почва да вие. Ако си с добри гуми и 4 по 4 нямаш проблеми никъде. Задният диф се включва само при преплъзване на предните колела, усещаш едно побутване отзад. Кара се лесно и приятно, не измаря на дълъг път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...