Jump to content
bracnica

За CR-V 97-00г.има ли някой с повече от 50к.на газ ?

Recommended Posts

Здравейте хондаджии!Мисля да слагам газов инжекцион на CR-V 98 г.128кс.автоматик,но чета по форумите, че клапаните "прегаряли"от газта след около 50хил. км.Моля, ако някой е навъртял толкова километри на такъв двигател(128 или 147 коня)да сподели има ли такива проблеми.Моля да пишат само хора с хонди отговарящи на горните критерии,за да не стават излишни спорове за или против газта!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С добра настройка на газта и прогонване на клапаните през 20000км ще минеш мого повече от 50000км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече съм минал повече от 100 000 км. на газ и клапаните са си цели още :D . Може пък да съм късметлия, знае ли човек ;)Прави от време на време (на около 15-20 хил. км) реглаж на клапаните и всичко е наред. Има и такива, които са преебали мотора на газ, ама то и на бензин има такива така че не знам.Няма правилен и грешен отговор на този въпрос колега. Всеки сам си решава.Главите и на 128 и 147 коньовото ЦРВ са еднакви, така че няма значение с кой мотор си.На практика това е един и същ двигател, разликата е в дизайна на буталата и всмук. колектор. За друго не се сещам сега, може и да има някоя дреболия като нок сензор и т.н :lol:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не сьм с CRV а с ровер 600 с акордовия мотор F18A3 и вече 60 000 км нямам никакви проблеми. И аз през 20 000 си регулирам клапаните и никакви грижи. А ако се притесняваш толкова за клапаните виж тоя линк. http://www.flashlube.bg/bg/product/kit/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Па мани другото има три теми по тоя фъпрос. Едната моо се чете близо три дена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма колеги какво значи регулирам си?? Има ли какво да се регулира (демек яде ли леглата/клапаните) или няма какво да се регулира???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма колеги какво значи регулирам си?? Има ли какво да се регулира (демек яде ли леглата/клапаните) или няма какво да се регулира???

"реглаж на клапани" - Хонда го препоръчват на всеки 40К км (т.е. на бензин) , или на 20К при тежки условия на експлоатация. Точно на теб на ти обяснавам какво е реглаж на клапани?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Санде маи беше заложил друго във въпроса си, колегата преди него сподели че ги регулира, по точно би се изразил ако беше казал че го проверява, тогава Сандо нямаше да се намеси ;)Но пък и на мен ми е интересно, Момчиле я кажи като ги проверяваш на 20 000 има ли нещо за регулиране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера монтираха на един познат на Toyota Rav4 газов инжекцион,който бил специално проектиран за двигатели с системите V-tec,VVti.....Това,което аз можах да видя като разлика от други видяни от мен е наличието на отделен съд с някакво масло.Това масло на определено време се впръсквало при клапаните.Моля колегите,които са по-запознати с тази система да споделят по нещо.Момчето ,което слагаше системата имал служебна такава и 500 000км. пробег на газ без проблеми ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако вдигнеш малко нагоре ще видиш линк от колегата момчи74 за тая вълшебна система с тубичката и катетара. Прочети там и ако разбираш всичко ще ти се изясни ако ли не и ти ще повярваш в нея ;) Иначе поне приятеля ти ще е душевно спокоен !!! Дано поне са му сложили по модерната дето не разчита на вакума в колектора а впръскването е електронно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги това масло дето го бутат в газта(и създава доста проблеми по газовата уредба) не е ли достатъчно да смазва та слагате допълнително. А и предполагам че каквото и масло да бутате то не изгаря ли при изгарянето на сместа в крайна сметка проблема поне при хондите е с изходящите клапани(леглата им) а не с входящите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за което аз говоря доста се различава визуално и се управлява от компа на газовата(може би е това за което споменаваш в края на поста :shifty: )И да разбирам ли,че според теб това е неефективно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не съм някъв експерт да кажа, надявам се че щом е измислено е измислено за това за което е предназначено, а не да удря по джоба на потребителя и да е поредната простотия като наколенките на др. Ливаин или магическите магнити дет се слагат на бензинопровода и намаляли разхода на гориво, нали не се връзвате и на това :shifty:.Все още чакам някои да ми обясни как тази чудесия с това масло ще "спаси" изпускателните клапани след такта "работа" на двигателя когато сместа и всичко друго в нея изгаря при висока темп. Щом някои ми даде логичен отговор веднага ще се съглася че има ефект, но до тогава е просто поредната измишлиотина с цел печалба.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е по скоро въпрос но малко ми се вижда безсмислено. Аз по скоро бих търсил решение в точно настройване на сместа защото по бедната отдава гори при по висока температура.Ще поясня: когато ламбда сондата показва че оптимална тя има предвид бензиновата смес ако се сложи някаква специална ламбда сонда за газ(ако има такава) до бензиновата тя би показвала 0,1V(за теснолентова) за метан ще е още по бедна. Ако колата има широколентова сонда е възможно да се е предвиден и решен този проблем, незнам.Аз бих дал пари за ТАП който намаля температурата на изгорелите газове от колкото за този система с маслото особено за метанова уредба.Напълно подкрепям колегата по горе

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече съм минал повече от 100 000 км. на газ и клапаните са си цели още :lol: . Може пък да съм късметлия, знае ли човек :)Прави от време на време (на около 15-20 хил. км) реглаж на клапаните и всичко е наред. Има и такива, които са преебали мотора на газ, ама то и на бензин има такива така че не знам.Няма правилен и грешен отговор на този въпрос колега. Всеки сам си решава.Главите и на 128 и 147 коньовото ЦРВ са еднакви, така че няма значение с кой мотор си.На практика това е един и същ двигател, разликата е в дизайна на буталата и всмук. колектор. За друго не се сещам сега, може и да има някоя дреболия като нок сензор и т.н :D.

Колега ти май си единствения с толкова навъртяни километри на газ!Значи това за прегарянето на клапаните и леглата,ще излезе че е мит.Може би всичко зависи от навременния реглаж на клапаните и правилното дозиране на горивната смес, било то на газ или бензин.Когато е бедна сместа температурата е по-висока и от там идва проблема.При пропан-бутана температурата на горене била само с 15градуса по-висока от при бензина,което е нищо.Благодаря ти за включването по темата и още много по 100 000 хил.да навъртиш без проблеми! Редактирано от bracnica

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да Сандо. На всеки 20 000 км са пообрали по малко хлабината. Не сьм си играл да меря с колко а само пак си ги охлабвам до предписаните хлабини.

Ма колеги какво значи регулирам си?? Има ли какво да се регулира (демек яде ли леглата/клапаните) или няма какво да се регулира???

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да допълня колегата дето редовно ни напомня да учим английски по един или друг начин :lol: повтарям част от неговата информация защото много ми хареса как е дадено в проценти :Бензин 14,7:1 6,8% гориво Природен газ 17,2:1 5,8% гориво Пропан-бутан 15,5:1 6,45% гориво Етанол 9:1 11,1% гориво Метанол 6,4:1 15,6% гориво Водород 34:1 2,9% гориво Дизел 14,6:1 6,8% гориво

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това гориво-въздушната смес ли е или какво?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,за получаване на пълно изгаряне. Пропан-бутана има по-високо Октаново число от бензина,но е по-ниско калорично.За това е 15.5:1 :honda: На практирка,ако не си на газова инсталация първо поколение колата е на малко по-богати смески,но проблемите с клапаните се получават от лоша експлоатация,пък и за 100к ако се хвърли главата,това е ок 600 кинта,а само от разликата с горивата си много по-напред :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по тая таблица излиза , че газта работи на по бедна смес от бензина, а дизела и бензина работят на еднаква смес...?тази таблица няма много прако отношение по темата според мен, тя представя изгарянето на горивото в някакви идеални условия...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Санде тва поне мяза доста по интелигентно и професионално направено, не като оня катетър дето и дъщеря ми може да го произвежда в домашни условия :heart: Тука гледам помпи редуктори, ала бала, сега ще влезна в спор с мене си като кажа че пък е прекалено усложнена, а една система колкото е по сложна толкова е по неустойчива :heart: нема угодия :heart:п.п. Sand0 понеже неможе да получаваш ЛС- незнам защо, се извинявам за спама но Би ли ми казал тва моето ЦРВ аджеба с каква диагностична програма може да се гледа, гледам че куплунга му не е 16 пинов демек не е OBD2 ако не греша, имам две малки куплунгчета едното с две другото с 3 жички, да не би да може да се гледа с ВИЗА както си гледах фиата преди по К и Л линия? 98 год ми е колата, имаш ли няква идея?

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OBD2* си е, само че има кабел преходник от двете към една 16пинова.

Редактирано от sand0
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OBD2* си е, само че има кабел преходник от двете към една 16пинова.

Благодаря sand0 знаех си че мога да разчитам на тебе !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и честита нова година на всички Хонда фенове!Нов съм във форума и въпросът ми може да ви се стори малко тъп :cool: но не ми е ясно регулеране на клапаните с подмяна на пулове ли става или се регулират други елементи в газоразпределителният механизъм(например като при кобилиците на ладите) защото подмяната на пулове е свързана със ревизия на цялото газоразпределение (сваляне на ангренажен ремък,разпределителни валове и т.н.) а това ми се вижда малко стряскащо да се прави на всеки 20к .Някой ако може да ми даде схема или снимка на главата с клапаните или линк към нещо подобно щесъм му много благодарен!Иначе съм си харесъл CR-V и намеря ли читав на разумна цена го взимам .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулирането е като на ладите :cool: с гаичици и винтчета си натягаш и отхлабваш, нема се плашиш от пулове явно си карал италянска кола преди тва :D Иначе добре си се насочил кум ЦРВ чудна колица е и наи важно безпроблемна :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и честита нова година на всички Хонда фенове!Нов съм във форума и въпросът ми може да ви се стори малко тъп :D но не ми е ясно регулеране на клапаните с подмяна на пулове ли става или се регулират други елементи в газоразпределителният механизъм(например като при кобилиците на ладите) защото подмяната на пулове е свързана със ревизия на цялото газоразпределение (сваляне на ангренажен ремък,разпределителни валове и т.н.) а това ми се вижда малко стряскащо да се прави на всеки 20к .Някой ако може да ми даде схема или снимка на главата с клапаните или линк към нещо подобно щесъм му много благодарен!Иначе съм си харесъл CR-V и намеря ли читав на разумна цена го взимам .

Реглажа е много лесен!Тук е описано всичко: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=94246&highlight=%E3%E0%E7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегите за отговорите и линка,разбрах че няма кой знай каква философия в проверката и реглажа на клапаните.И понеже това е потенциален проблем при закопуването на автомобил втора ръка ,има ли някакъв начин да се разбере има ли проблем със клапаните возилото без да влиза в сервиз за проверка?:blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:censored::censored: :censored: Sand0 се шегува но наистина няма начин :censored: е, заслушаи се как работи мотора , тои като е студен може и да потракват малко но като загрее мърка кат коте, загледаи го на празен ход ако работи равномерно без да претриса и насецва можеш да отпуснхеш душата си :censored: Дори и на сервиз да я закараш и там немогат да ти кажат как са клапаните. Но пък могат да измерят компресия които е много важен показател за състоянието на бутала цилиндри и клапани :censored: Но наи вече трябва да разчиташ на късмета си, тои реши ли да те цака и нова от магазина да я вземеш докато се пребереш ще роди по пътя :censored:А и още нещо, не си взимаи кола с газова, ако решиш да караш на газ е по добре ти да си сложиш, да не те омаиват джамбазите че видиш ли слагана е в италия и е много убава :censored: не и при хонда :censored:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко струва смяна(ремонт) на клапани ? На мен ми се струва, че пак ще си на далавера. Взимай смело ЦР-В-то няма да съжаляваш. Аз съм с 2 ген и най-много ме кефи разхода който дава в лв/км. Като гледаш внимавай за компресора на климатика, че е много проблемен иначе друго няма. Сега взе да ми тропа отпреде нещо ама не мога да разбера от къде е и вече 4 майстори уж я гледаха и нищо " Карай така докато се развали повече и тогава ще личи от къде е " бахти лафа

Редактирано от crv-fan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забрави я гЪзта. Вече не си струва разлика от 10-20% спрямо в бензина. Метана му е майката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сме нормална държава цените на метна ще са такива като в тези на таблицата за Украйна, Хърватия, Латвия, Молдова, Полша.. след 2 години като набутаме НАБУКОто :censored:

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Санде ако сме нормална държава няма да мислим ни за газ ни за метан :) ама таратанци такъв ни бил късмета, да не забравяме че има и по зле обаче ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави, какво ненормално има да се мисли в насока алтернативни горива? Особено CNG (природен газ), който е много по-екологично чист от петролните горива? Нима Холандия, Италия, Великобритания са ненормални държави с изградените си мрежи за алтернативни горива и данъчните си облекчения? :D

Редактирано от 100NX Golf Destroyer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не , не ме разбра, нямах това предвид, ако зависеше от мен само коли на сълнчеви батерии щеше да има :D Ако сме нормална държава вече шях да съм си купил хонда хибрид :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква газова бихте препоръчали за CR-V?

Добре де всичко на готово ли да е ?? http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=47101

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква газова бихте препоръчали за CR-V?

Добре де всичко на готово ли да е ?? http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=47101
Колега, не се нервирай ако обичаш! Питам, защото не съм толкоа на "ти". Изтри ми темата, препрати ме тук и накрая и за това ми се нервираш.. ми ако има някой да ми каже, какъв е проблема? :) А с търсачката не мога да намеря това, което ми е необходимо... трябва да се ровя в хиляди теми. И невинаги това, което е писано по-рано отговаря на това, което търся:)Едит: Във въпросната тема, в която ме пращаш пише кой с каква газова кара, а не кой каква препоръчва за CR-V. Искам да знам кое е най-доброто за модела автомобил към момента на пазара! Редактирано от velibg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...