Jump to content
Svetozar__

Съвет за Honda Prelude

Recommended Posts

Здравейте,Никога не съм карал японски автомобили и нямам време да се ровя из нета и затов направо пиша тук! Интересува ме моделът Прелюд след 97 година, 2.0 и 2.2 двигателите...Въпросите са ми следните:1. Слаби страни2. Поддръжка (ако може да ми опишете окачването и цени за консумативи)3. Поведение в градски условияСега карам Алфа 156 и много я харесвам, но искам да я сменя с някой самурай! Благодарен съм на всички, които ми пишат!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има достатъчно инфо,ползвай търсачката !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотен автомобил с много добро поведение на пътя и приличен разход. Виж и тази тема:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=54994

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано сега не ме оплюят колегите, но...Кефа от Прелюда е същия или малко по-голям от този с Алфата, но без типичните проблеми. Няма ядове с окачване, няма дебитомери, няма вариатори, няма моторчета за празен ход, няма "клуб Картер" !!!Моля хора, които не са ПРИТЕЖАВАЛИ Алфа 156 и не са карали такава поне 5000 км да не си позволяват да коментират мнението ми.Да допълня - ако 156-цата е 2.0TS, прелюда с 2.0 няма да ти хареса !!!

Редактирано от Димитър Коев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано сега не ме оплюят колегите, но...Кефа от Прелюда е същия или малко по-голям от този с Алфата, но без типичните проблеми. Няма ядове с окачване, няма дебитомери, няма вариатори, няма моторчета за празен ход, няма "клуб Картер" !!!Моля хора, които не са ПРИТЕЖАВАЛИ Алфа 156 и не са карали такава поне 5000 км да не си позволяват да коментират мнението ми.Да допълня - ако 156-цата е 2.0TS, прелюда с 2.0 няма да ти хареса !!!

Колега, мерси за обективното мнение! Лошото е, че имам 2.0 ТС, но вчера ми излезе оферта за GTV 2.0 Turbo (най-добрият двигател на алфа, поне според мен от бензиновите)на много добри пари и започвам сериозно да се замислям.. Никога не бих сменил италианския дизайн, но с тези пътища е просто ужасно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си 2.2 Прелюдка и пак ще си говорим за най-здравия двигател на италианеца.Там драмите не идват само от пътищата ни;)По принцип обаче,Прелюда е тясна кола.По-тясна от седана дето търкаляш в момента.Ама ако мислиш да се вкарваш в купе италианец,явно това не те бърка.Ако ще взимаш самурайчето да е 2.2,иначе няма файда.Относно пикови коне и използваемостта им,на предно предаване мисля че Прелюдката сваля почти оптималните коне.С това турбо само на магистралата сигурно ще можеш да му скачаш ефикасно на газта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си 2.2 Прелюдка и пак ще си говорим за най-здравия двигател на италианеца.Там драмите не идват само от пътищата ни;)По принцип обаче,Прелюда е тясна кола.Сравянвам го с Акорда купе , който карам сега всеки ден.По-тясна от седана дето търкаляш в момента.Ама ако мислиш да се вкарваш в купе италианец,явно това не те бърка.Ако ще взимаш самурайчето да е 2.2,иначе няма файда.Относно пикови коне и използваемостта им,на предно предаване мисля че Прелюдката сваля почти оптималните коне.С това турбо само на магистралата сигурно ще можеш да му скачаш ефикасно на газта.

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да допълня - ако 156-цата е 2.0TS, прелюда с 2.0 няма да ти хареса ;)

...а зщо няма да му хареса ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото вероятно човека има впечатления от точно тия два автомобила и Алфата е с по-добра динамика. :) .На Прелюда 2.0 му идва слабичък.Поне според мен.Но пък данъка е по-приемлив... :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега ... Карам Прелюд 4 ген и съм страшно доволен. Усмивката не слиза от лицето :) Успех Заповядай - http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=42462&hl=

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, мерси за обективното мнение! Лошото е, че имам 2.0 ТС, но вчера ми излезе оферта за GTV 2.0 Turbo (най-добрият двигател на алфа, поне според мен от бензиновите)на много добри пари и започвам сериозно да се замислям.. Никога не бих сменил италианския дизайн, но с тези пътища е просто ужасно!

Аз лично след 3 Алфи повече не бих си купил. Кефа от карането е страхотен, но не си струва ядовете, проблемите и т.н. GTV определено не е кола, която бих взел.Както ти е казал Иво, най-добрия вариант за теб е да намериш Прелюд 2.2 VTEC. Гори по-малко от 2.0TS, много по-еластичен и пъргав е, колата е по-функционална от GTV (освен ако не си на 19 години и не ти пука за друг освен гаджето).Прелюд с 2.0 мотор е само 22 коня по-слаб от 2.0TS, но реално му отстъпва значително.Каквото и да избереш е важно да попаднеш на читав екземпляр, но с Алфата винаги ще трепериш за дебитомери, вариатори, моторче за празен ход, да не чукнеш пластината на картера, кога пак ще дойде време за носачи :) Бих избрал Прелюда при всички положения, въпреки, че не съм фен на 5-а генерация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а как стои въпросът с окачването на колата?При 156 е горни и долни носачи) отпред и отзад ) с по 3 тампона..което си е бая играчка..но едно обслужване излиза минимално 120 лв . цени на цели носачи: започват от 140 лв...ужас е!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм карал 2.0 ТС(вярно селеспиид) и да ти кажа хич не съм очарован от вървежа на колата(изкл. старта естествено). Прелюд 2.0i също съм карал и ускорението им е почти идентично на 400м и 1 км. Само,че кефа от карането на прелюда е доста голям.Същото казах и за алфата,но до тогава не бях карал прелюд.А с много малки модове този 2.0 ще върви доста прилично(смукателен и изпускателен колектор от H23). 156 е красива кола,но е висока и е седан,прелюда си е класическо 2рато купе.... сам избери , различен клас са :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелюд с 2.0 мотор е само 22 коня по-слаб от 2.0TS, но реално му отстъпва значително.

...тук въобще не мога да се съглася.Аз лично съм се гонил с 156-ца 155кс.ТС и до 400м е след мен нагоре ще ме вземе полека лека,но Прелюд ме е бил и невярвам да отстъпи по динамика дори и на по високите скорости на Алфата.Карал съм дизелова 2.4 156-ца 140кс.нещо не схващам за тоя голям кеф да я караш.Нищо специално не усетих освен,че на големите предавки си наема доволно.ГТВ -то определено може да е по приятно за каране незнам само съм се премервал в такова :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелюд с 2.0 мотор е само 22 коня по-слаб от 2.0TS, но реално му отстъпва значително.

...тук въобще не мога да се съглася.Аз лично съм се гонил с 156-ца 155кс.ТС и до 400м е след мен нагоре ще ме вземе полека лека,но Прелюд ме е бил и невярвам да отстъпи по динамика дори и на по високите скорости на Алфата.Карал съм дизелова 2.4 156-ца 140кс.нещо не схващам за тоя голям кеф да я караш.Нищо специално не усетих освен,че на големите предавки си наема доволно.ГТВ -то определено може да е по приятно за каране незнам само съм се премервал в такова :)
2.4 e голяма лудница...с риск много хора да ми се разсърдят, но според мен особено за 156 само дизайнът на колата те кара да изпитваш кеф..интериора е невероятен...за мен хонда ми харесва но само прелюд и сивик около след 2003 година, а и акорд купе..Но така и не ми писахте за окачването

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окачването е много здраво,двойна ключица отзад и отпред + стабилизиращи щанги.Части има и не са скъпи.:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окачването е чук:) Три години не съм пипнал нищо по Прелюда и все още нямам проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окачването е чук:) Три години не съм пипнал нищо по Прелюда и все още нямам проблеми.

Потвърждавам напълно :D Мойта е над 200000, от които почти 60000 в БГ и нищо по окачването не е сменяно, нито пък е за смяна :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не че злобея,ама по-чупливо окачване от на алфа има само алфа ромео :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[quote name='Svetozar__'

2.4 e голяма лудница...с риск много хора да ми се разсърдят, но според мен особено за 156 само дизайнът на колата те кара да изпитваш кеф..интериора е невероятен...

за мен хонда ми харесва но само прелюд и сивик около след 2003 година, а и акорд купе..

Но така и не ми писахте за окачването

Имам приятел с такава алфа, върви яко но след като я ремапнаха и надуха турбото зверски иначе не е нищо особено сток :) Редактирано от west bam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не че злобея,ама по-чупливо окачване от на алфа има само алфа ромео :D

Ама това е "медицински факт", важащ не само за окачването, ами за всичко, което се сетиш ;):):D Да няма сръдни и кофти настроение точно срещу Нова година, повече няма да коментирам, ами ще си карам прелюда нежно и с любов. :D Редактирано от ZAPPA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама това е "медицински факт", важащ не само за окачването, ами за всичко, което се сетиш ;) ;) ;) Да няма сръдни и кофти настроение точно срещу Нова година, повече няма да коментирам, ами ще си карам прелюда нежно и с любов. :P

Потвърждавам! ;) Точно затова след 3 Алфи реших, че тази мания не е здравословно да я поддържам, въпреки, че съм фен. Алфата е супер за каране, но ужас за потдържане. Кефа е огромен и е съизмерим с този от Хонда, но не си струва ядовете. Имал съм 155, 156 и 145QV и спокойно мога да кажа, че съм наясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама това е "медицински факт", важащ не само за окачването, ами за всичко, което се сетиш ;):P;) Да няма сръдни и кофти настроение точно срещу Нова година, повече няма да коментирам, ами ще си карам прелюда нежно и с любов. ;)

Потвърждавам! ;) Точно затова след 3 Алфи реших, че тази мания не е здравословно да я поддържам, въпреки, че съм фен. Алфата е супер за каране, но ужас за потдържане. Кефа е огромен и е съизмерим с този от Хонда, но не си струва ядовете. Имал съм 155, 156 и 145QV и спокойно мога да кажа, че съм наясно.
Това е причината да искам и аз прелюд..ако не сменя алфата скоро време пак ще си взема алфа;) а много харесвам хонда! Аве прелюд ще е обедихте ме;)Айде за Мноого Години, че чак утре ще пиша пак!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора,ако сравняваме конете на Prelude с друга кола трябва да се вземе предвид добрата аеродинамика и ниската маса (не съм я претеглял така ми се струва) Така,че дори prelude да е с по-малко коне това не означава,че е по-бавната

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...