Jump to content
StoneAngel

Accord V - Датчик температура

Recommended Posts

Здравейте колеги , имам проблем със датчика за температурата на таблото за Акорд 1996 Година , винаги ми показва че колата е загряла . Датчика който е на двигателя е сменен ... Някакви йдеи от какво може да е тази грешка 0.о ?

Редактирано от StoneAngel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сигурен ли си,че си сменил правълния датчик,и като му махнеш буксата нещо променя ли се по таблото(какво става с стрелката)

Редактирано от honda-fiat

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи до колкото имам информация е не този на радиатора а е при двигателя при едната траба .Сега незнам за коя траба е закачен е за главата малко след входа на тази траба може би след нея е термостата , това ми е първата хонда и още опипвам почвата двигателя е 2.0 ТДИ :)Другия проблем е от 2 дена ми свети АБС и не работи възможно ли да е от някой датчик или от компютъра на самия АБС ( до колкото знам за АБС е отделен комютър )?

Редактирано от StoneAngel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

винаги ми показва че колата е загряла .

В какъв смисъл -винаги ? .. Дори и когато не е пален мотора ли, или винаги след като загрее ? ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги когато дам на контакт дирекно отива във червеното и си стой там :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава повредата не ти е в датчика, а в уреда на таблото .. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отварях цялото табло прочистих всичко гледах го самия индикатор няма никакви наранявания и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега проблема е в самият уред,тои е хванат за плаката с 3-болта,постоянен +,променлив + и маса в самия уред има едни намотчици с много тънки жички когато някоя от тях се прекусне или уреда отчита макс температура и стрелката утижа до край или вобще не отчита зависи коя от тях и каде е скъсана подлежи на запояване,но е фина работа с пинсети и поялник.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменил си грешен датчик.Датчика за показанията на таблото е на главата под делкото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега проблема е в самият уред,тои е хванат за плаката с 3-болта,постоянен +,променлив + и маса в самия уред има едни намотчици с много тънки жички когато някоя от тях се прекусне или уреда отчита макс температура и стрелката утижа до край или вобще не отчита зависи коя от тях и каде е скъсана подлежи на запояване,но е фина работа с пинсети и поялник.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменил си грешен датчик.Датчика за показанията на таблото е на главата под делкото.

Колега, колата на пича е дизел, няма как датчика да е под делкото (нали се сещаш защо).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменил си грешен датчик.Датчика за показанията на таблото е на главата под делкото.

Колега, колата на пича е дизел, няма как датчика да е под делкото (нали се сещаш защо).
Недочел.Съжалявам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недочел.Съжалявам.Казах го на майтап - знам че едва ли точно на теб мога да ти пояснявам кое къде е. :P Извинявам се за офтопика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми покаже къде точно е този датчик,понеже и аз имам проблем с показанията ,моят уред показваше и се изключваше чат пат,и сега вече хич не показва ? Да не се намира зад ремъците ниско долу се пада един кабел отива до него ?

Редактирано от Schmeichel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На главата са датчиците за температура на охладителната течност - в лявата част, като станеш пред мотора - май са един до друг, единия е за ЕКУ, другия за таблото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси,колега аз го намерих вляво от щеката за маслото е като застанеш отпред,обаче трябва да се махне кората на двигателя :)Нещо се беше разместил оправих проблема :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, за да не отварям нова тема пиша в тази.

Имам следното чудене с моя акорд - 2,0 бензин, EU

След загасяне на двигателя перката се включва по няколко пъти през различни интервали. Това нормално ли е? Има ли връзка с датчика на температурата,който подава инфо на ЕКУ-то /не този за таблото/ и добре ли е да го сменя.

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също ще съм благодарен, ако ме ориентирате кой от датчиците 1 или 3 подава инфо на ЕКУ-то за температурата на охл.течност. №2 знам че е за стрелката на таблото.

 

 

20221103_141859.jpg

20221103_141838.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...