Jump to content
civicgonemad

Въпрос относно MPFI swap + VTEC

Recommended Posts

Здравейте, Колеги! УЖАСНО МНОГО искам да си направя колата В ТЕК... Но един познат ми каза, че не можело да сане... Знам че ми трябва делко, глава , инжекция, и комп, но ми казаха че Vtec-a Трябвало да се включва ръчно... Вярно ли е това последното...??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно ли е това последното...??

не! Аз моя не съм го направил ръчно ами си го включвам с крак - крачно :D Редактирано от teror1sta
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D А има ли начин да се свалят оборитите при които втек-а влиза в употреба? Знам че, д16з6 влиза в втак при 4,8 хил оборота или + - 100-200...? Защото аз не карам мното агресивно и гледам да икономисам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има - натискаш копчето с кракът си по-рано :D

(край на базика)

 

Може, от чипа да се гласи на колкото ти е кеф. Обаче не винаги има смисъл да се включва по-рано. Примерно под определени обороти е по-зле :D

 

п.п. Ем не знам какви пари, зависи при кой ще го правиш .

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок мерси много за информацията. А да знаеш кой може да извърши надеждно тези интервенции? В смисъл да постави инжекцията, компа, глава, делкото...? И горе-долу какви пари излиза работата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой знае ли дали ще стане глава от vtec-e от 1.5?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От нея няма никакъв смисъл, нали искаш колата да върви?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От нея няма никакъв смисъл, нали искаш колата да върви?

 

Тук може да се поспори- преди с генерация на Ø55, всмукателен колектор от D16Z6, скоростна кутия от D15B7, тунинг 4-2-1 изпускател и стоково ECU и глава(D15Z6) скъсах на 400 м. Акорд с двигател K20A6 с поне 20 м. Предполагам, че ако бях сложил P28-цата с настроки за този сет-ъп, щях да постигна същите резултати като сегашните с портната глава от D16Y8. Със сигурност знам,че икономиците имат доста добър въртящ момент от по-ниски обороти, което си е голям плюс.

Нека все пак да не отклоняваме колегата от правия път: навсякъде по света хората слагат Vtec глава, за да накарат колата да тръгне малко повече. Аз бих насочил колегата към глава от D16Y8, защото има по-малки горивни камери сравнено с D16Z6 и би осигурила по-добра степен на сгъстяване.

Успех! Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш колата ти да живне не слагай глава от 1.5 Втек-е или D15Z3, Z1 и т.н. . Главите които те устройват са от така наречените малки витеци 125-127 коня , D16-Z6 , Z9 , Y8 ,W4 и т.н. Със горният ми пост нещо обърках :)

Редактирано от BOSS`HOGG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок мерси много за информацията. А да знаеш кой може да извърши надеждно тези интервенции? В смисъл да постави инжекцията, компа, глава, делкото...? И горе-долу какви пари излиза работата?

Така като чета май човека с "крачното пускане"/teror1sta/ може да ти свърши работа :D:D Най-добре да си го питаш какво и как тряя си закупиш,но горе долу:Тиква/глава/ ок 300 кинта.Подготовка на главата-според зависи.Делко-ок 100-150кинтаКомп-150-200 лв.Кабели,свещи,ремъци,гарнитури,гумички,сегменти... ок 500 лв./много е според зависи/Работа-?А бе около 1к си отива,но ако колата си е перфе и си те кефи си струва да имаш добър мотор при това сервизиран и с повече повер.п.п.полсе окачване,спирачки,скорости може да ти се поиска да редиш.... :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За спирачки и окачване знам... ами скорости защо...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За спирачки и окачване знам... ами скорости защо...?

Защото с една добре направена кутия ще имаш много по добър ефект, отколкото всичките втек глави и ала бала тунинги...А твоята от Д15Б2 е една от най смотаните кутии, повярвай ми. Смотана в смисъл кофти предавателни числа.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми се пак е мислена за моно :huh: не за втек... А и бива ли 21 век сме да карам моно... Знам че има много хора които се зарибяват по карборатори даже ама според мен са отживелца... А кутията да се сменя направо или се бърника нещо? От д16з6 как е кутията? Знам че е по лесно да смена направо мотора ама искъм да си запазя номера на двигателя... И я кажете ако знаете от каква кола и какво точно ми трябва за да си направя 4 дискови...? Демек да махна барабаните,

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карборатори даже ама според мен са отживелца...

И как па го измисли незнам ? То са па е модерно на нитрометан да се кара направо се меткай .Едни хубави карбове с добра настроика са мноо по добре от спринцовка .Гледам и масалите, те па ква са отживелица ,и те са инжекция . Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едни хубави карбове с добра настроика са мноо по добре от спринцовка

Чакам да ми го докажеш :huh::D :D Фен, не случайно пистаците вече ги правят спринцовки ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едни хубави карбове с добра настроика са мноо по добре от спринцовка

Чакам да ми го докажеш :D :D ;) Фен, не случайно пистаците вече ги правят спринцовки ;)
Те точно тва говорихме вчера с един моторджия .Думите му бяха :Няма я тая ярост на мотора с тея спринцовки .Ти па знаеш че хич ме няма с моторите и баш там :huh: .Скоро ще ти покажа сивика ;) д15б2 с карбове ,докато му бодна вътък как се пърчи ;)П.п та и после. Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не знам тоя човек за каква ярост ти е говорил ама с цбр 600ф2 (карбове) на 400м повече от 180 неще. Кавазаки зх6р (спринцовка) 200 км/ч на 400 м . Като кавазакито може още ама намалям по от рано че няма де да се спира :rolleyes: За разхода на гориво няма да го гледаме, защото там целта е да се кефиш ама все пак на спринцовката е значително по-малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле омазахме на човека темата :angry: .И пак за мотори :rolleyes: .Бе казах ти па на теб .Единственото хубаво нещо на спринцовката е по ниския разход.И само се влачите с комповете наляво на дясно :angry: ,импулси на делкото ,иацевета и дрън дрън :P;) .Я ми кажи защо масълите са карбове бре .Щот с инжекция нема да моо отпецнат ;):( .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На инжекцията и требе настройка да тръгне.... на карба му требе мухичка да спре :rolleyes::angry: :angry: :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пък вие с карбураторите се разхождате постоянно с едни манометри, барометри, живачни стълбове и вместо да карате настройвате карбуратори ;):angry::(

 

айде ще оставя моторите. Я ми кажи Ф1 двигателите с карбове ли са ? WRC ? :rolleyes: Карбове ползват все още само и единствено нашите лададжий :angry:

 

п.п. ей някой ако чете да не се засяга на тема горивни с-ми, ние с фена си се базикаме ;)

 

п.п.п. Щото няма как да направят толкова голям смукателн колектор за масълите :P;) ;) Иначе да не си мислиш че не си мечтаят да са инжекция :P;)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние чистим една мУа а вие не мо разберете коя грешка да изчистите :angry: от са мноо :(

Карбове ползват все още само и единствено нашите лададжий :angry:

Бе май имаше една жигулка дет наказваше па и тя с карбове :rolleyes: .Гошкоо не ми отговориииии за масълите .П.п А и формулата са Спр. щот ако са карб требва да зареждат по често ;):P .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

грешка и това е за триене :rolleyes::angry: .

Редактирано от fenabg
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де ... не съм опреквал никои че кара с карборатор или с каквото и да било. Просто се интересувам как да си дигна колата с няколко кончета... Ся ако имам пари да си купя масъл кар... Не знам бих су купил един нов Акорд... Или Субару... Не се сещам кой беше онзи Нисан дето гореше 80/100... То това си е екологична катастрофа... Да земе да си закачи цистерна отзаде !!! ... Целта ми е 120-130 коня... и да не ми излезе 10000лева... Щото има една марак няма да я споменавам... започва с Г и завършва на ОЛФ... ама изключително много не мога да ги понасям... Особено със съни габарити... светещи прискалки... и с надпис ремус отзад... Ся нищо лично към VW... а и още повече аз търся да кола да ме вози и да държи на път... и да не ми бърка толкова в джоба за бензин... Имам и една ХОНДА англичанка 1996г. Ама нея я оставих да я кара майка ми... Вярно колата е готина с киматик тавана черга, джамовете дзът :);) ... Но някак си не ме радва. В смисъл че е тромавичка...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не се засягай от тия двамата.На тях спора м/у карба и инжекцията им малко постоянен !!! Написал съм ти какво ти е нужно горе долу.И двете системи си имат бонуси и минуси.При инжекцията е дооста по-скъпо,но пък харчи при нормално каране ок 0,5л/100км по-малко.При спринцовката и кривата на въртящия момент и на конските сили е по-плавна,но кефа от карба е неуписуем.Имам дуал-карб д13ка и мога да ти кажа,че колата е откачена,на база какво беше. :););) В-тека ти е най-малкия проблем-една шифт лампа ти решава дилемата.Най-добре според мен е да пробваш и двата варианта на познати и да си решиш,но с карбовете си ок 40 кинта за делко/нз твойто дали ти върши работа+100кинта за карбовете със се всмукателя и 8 кинта за гарнитура.Тех винаги можеш естествено после да си ги продадеш и да минеш на mpfi,но там за тоя лев всмукател/оборудван/ и дюзи ебентуално и чао кинти.Остават ти обаче комп,инсталация,настройка,някой датчик ако е изгорял случайно.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;):lol: :lol: А колко гори една като моята кола с 2 карба??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това много зависи от настройката на карбовете най вече с какви жиглйори са и колко газ се дава ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:blink: :blink: :D А колко гори една като моята кола с 2 карба??

Не знам.Д13ката дава от 6.6/при 90-100/ до плюс безкрайност :blink: Има един дефект при рязко подаване на газ и предните гуми нещо пищят,а волана олеква.Жената почва да ми се кара,а народа гледа странно :ph34r: Д15ката предполагам няма да даде повече разход,но нз бензиновата помпа тряя май да се смени-на карба е с ниско налягане...
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много бе... Аз с 20 лева минавам 130-150 км... Не мога дакажа с точност колко е това в литри но ми е много добре :ph34r:. С инжекциона да стане 7-8 на 100 градско пак съм доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си правиш сметката колко точно ще ти гори, не се захващай със силов тунинг :D Моното си е икономично :D

Редактирано от chris_barnes
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами имам още една Хонда но я кара майка ми. Тя е d16y3 не е втек 113 коня и гори 7-7.5 градско което е супер доволно според мен. И аз да постигна тея коне и горедолу тоя разход ше е екстра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи си колата пълна инжекция и си свиркай и не пипай повече :D С витека ще стане повече коне и по-бърза, ама ще дадеш доста повече парички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...