Jump to content
Nask

Помощ шантав отказ при палене

Recommended Posts

Здравейте,Моля някой ако е преживявал нещо подобно да помогне. Значи колата е 1998 г. от три години без проблеми но сега няколко пъти отказва при палене. Ток има защото работят вентилатор, климатик и т.н. Но след даване на контакт не завърта и не пали, все едно е от имобилайзера, но зеленият ключ на таблото си гасне нормално, както и останалите лампи, без тези на акумулатора и на маслото. Предишният път преди 10-на дни ми направи този номер на топло време и 2 часа не тръгна, докато не ме посъветваха да я бутна както е на скорост няколко сантиметра и да дам контакт. Запали от веднъж. Днес на студа работеше без проблем до детската градина, но като взех детето пак същия номер и никакво бутане не помогна. След половин час си запали все едно не е имало проблем. От сега ме е страх за утре, но незнам дали могат да ми помогнат при Омбре, ако проблема се появява инцидентно и в сервиза го няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си посочил автомобила какъв е. Най-вероятно е главното реле. Трябва да се свали и да се презапоят спойките по него. Потърси с търсачката, има теми за този проблем. Успех :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си посочил автомобила какъв е. Най-вероятно е главното реле. Трябва да се свали и да се презапоят спойките по него. Потърси с търсачката, има теми за този проблем. Успех :)

Двигателя е Д14А8 бензин 90 коня, не е слагана газова уредба

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от главното реле, защото колегата е казал че НЕ ВЪРТИ, не само че не пали.По-скоро нещо от клемореда ми намирисва...ама така с тея странни симптоми...знам ли. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си посочил автомобила какъв е. Най-вероятно е главното реле. Трябва да се свали и да се презапоят спойките по него. Потърси с търсачката, има теми за този проблем. Успех :)

Двигателя е Д14А8 бензин 90 коня, не е слагана газова уредба
Съмнявам се да е релето защото се чува бензиновата помпа и всичко работи, но не върти стартера. Колата не гасне в движение. Разгледах доста теми за релето и имобилайзера и стартера но при всички проблема е постоянен, а не случайно появяващ се. Възможно ли е да има проблем с имобилайзер след като гасне зеления ключ или с компа без да се отчита на таблото. Или стартера си заминава или релето на стартера ако го има при мен. Станаха много възможности, но благодаря на всички отзовали се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си!

Добре е да се погледнат маси мотор - купе, после стартер! :)

 

П.П. Това с правилността е за Октопода..., ама пишем заедно. :)

Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маса е слябо вероятно.По-скоро е четки на стартера.Не един път съм го скивал този проблем при не една кола в квартала.Значи вътре имало някакви четки и като застане на износена и не ще да завърти.За това като си я бутнал първия път и е запалила.Отиваш при майстор и ти оправя стартера и готово.Вариант да не подлежи на ремонт май няма,но и да го има-стартери бол.Другия път като откаже дай директен "+" на стартера и ако не завъти съм прав :)п.п.Ако завъти си търси токаджия.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвал ли си да почукаш по корпуса на стартера с нещо (примерно ключа за гайките на джантите). Предишната кола правеше абсолютно същите номера и се оказаха втулките и четките на стартера. След няколко почуквания си завърташе и си палеше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички още веднъж. Днес пак се случи ама бях подготвен и като ударих стартера завъртя. В тъмнината съм удрял по алтернатор.За жалост стартера на хондата ми е Валео а не японски и това обяснява проблема за мен. Мразя я тази марка от както бях с френски автомобили. С хондата бях много щастлив и доволен 3 години, но пак проблема идва от европейското качество на Валео.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не е вечно, особено четки на стартер... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

//offtopic//

Нищо не е вечно, особено четки на стартер... ;)

Добре, че поне на нашите коли са им здрави зъбните колела на маховиците, защото на учебния "москвич" (който беше учебна кола за каране на курсове, и учебна кола за работене по нея ;)) сменявахме 4-5 венци на маховика докато успее да изразходи един чифт четки. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес и на мен ми се случи нещо такова :S, някой да ме светне къде се намира стартера на Д15Б2, да знам къде да се пробвам да чукам ако (когато) пак ми се случи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намира се на същото място като всичките останали б, д, ф, х серии... :DМайтапа на страна - като си погледнеш плюсовата клема на акумулатора за нея са вързани два дебели кабела - единия отива в таблото с бушоните, а другия отива до стартера. Това е най-лесния ориентир, той се намира от горната страна на скоростната кутия, г/д под тръбата между моното и кутията за филтъра. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно не е от това, но все пак си погледнете клемите на акумулатора дали не са се окислили и най-вече дали са добре затегнати. Случвало ми се е на друга кола - уж има ток, но не върти, докато не затегнах клемите хубаво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като за 4 дена 3 пъти ми направи номера с незавъртане, днес отидох на "ремонт".Няма да давам засега адрес, имаше добри отзиви за това сервизче от колега. За 2часа и нещо направиха стартера - четки + втулки + шалтер- 100лв (предполагам поне 20-30лв са си сложили труд сваляне и слагане). Казаха ми че шалтера за този стартер бил малко по-скъп.Надявам се всичко да е наред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за половината сума на това, което си дал щеше да вземеш стартер от някой колега :) И моя и прави такива номера понякога и трябва да се сваля стартера да ги сменявам и аз ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и аз съм с Д14А8 и имах същия проблем преди няколко дена цяла тема даже отворих но като го чукнах стартерчето с един чук 5 килограма е подложих едно трупче и от тогава пали безотказно.Днес проверих цени за четки,фтулки и шалтер някаде около 50лв.всичко и мисля да го смъкна ама малко да се стопли че сега е бая бахър:worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този номер ми го е правела.При мен беше масата между акомулаторат и купето.С уред показва, че има маса, но като завъртя за стартер и се губи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...