Jump to content
insulin

Honda Nsx

Recommended Posts

Здравейте, колеги !Ето една добра новина за любимата ни марка. http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/honda-nsx-otnovo-na-chertojnata-dyska.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-сетне положителни новини, че напоследък все по-малко спорт в автомобилите Хонда, дано този път я довършат :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотна е. Ако ще я бъде, ще се появи най-рано 2014 г. Цената ще е сигурно като на Ферари или Порше ама няма лошо. Но кога ще има нещо по-спортно и достъпно в Европа. Остана надеждата само в CR-Z Type R. и евентуално до 2-3г Сивик Type R от 9та генерация.

Редактирано от victor_xtz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше с емблема Ауди щях да кажа че ми харесва адски много, но за мен лично колата грози емблемата, само задницата ми харесва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"...японските инженери се опитват да приспособят платформата на Accord за новия спортен модел. За целта шасито щяло да бъде обърнато наобратно, за да се получи конфигурация със средноразположен двигател ... 3.5-литров V6 с мощност 298 кВт (405 к.с.) и електромотор ... с превес на въртящия момент, подаван на задните колела, и механична трансмисия."Това ако е истина, значи Хонда обричат проекта си на пълен провал! Нито шаси от Акорд, обърнато наобратно, нито 405 к.с. в комбинация с електромотор, ми звучат привлекателно! Силно се надявам българските журналисти да са използвали google translate или както обикновено да са си добавяли факти на свое усмотрение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен не ми допадна датата 2014 ? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотна е. Ако ще я бъде, ще се появи най-рано 2014 г. Цената ще е сигурно като на Ферари или Порше ама няма лошо. Но кога ще има нещо по-спортно и достъпно в Европа. Остана надеждата само в CR-Z Type R. и евентуално до 2-3г Сивик Type R от 9та генерация.

А помниш ли че единствените упреци към стария NSX бяха точно,че това все пак е Хонда и е несериозно да искат колкото за Ферари?Не че аз не бих ги платил,но явно масата народ не би.Ако сложат такава цена ще загубят преди да е почнало състезанието.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"...японските инженери се опитват да приспособят платформата на Accord за новия спортен модел. За целта шасито щяло да бъде обърнато наобратно, за да се получи конфигурация със средноразположен двигател ... 3.5-литров V6 с мощност 298 кВт (405 к.с.) и електромотор ... с превес на въртящия момент, подаван на задните колела, и механична трансмисия."Това ако е истина, значи Хонда обричат проекта си на пълен провал! Нито шаси от Акорд, обърнато наобратно, нито 405 к.с. в комбинация с електромотор, ми звучат привлекателно! Силно се надявам българските журналисти да са използвали google translate или както обикновено да са си добавяли факти на свое усмотрение!

Споко,само в САЩ правят коли на шаси и в Русия :rolleyes: Няма лошо да се опитат да свият разходите,стига да не ползват McPherson-а като оТкачване.А какво лошо виждаш в електромотора като бонус?Аз не виждам нищо лошо,както и хората дето си купуват Lexus примерно.Това е бъдещето и е гот,щото това КПД ти идва от нищото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то къде гледах, май по "5-та предавка", че тея електромотори имат още доста се разработват. Ползата от тях е нулева, като даже показаха и статистика за по-голям разход на гориво! :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

"...японските инженери се опитват да приспособят платформата на Accord за новия спортен модел.

 

Няма лошо да се опитат да свият разходите,стига да не ползват McPherson-а като оТкачване.

 

Акордът в САЩ е с двойна ключица (double wishbone), та надали биха ползвали похвати от съвременен Сивик в NSX. :rolleyes:

 

Публикувано изображение

Говорим ей за тоя 'убавец:

 

Публикувано изображение

Каквото и да направят, аз им пожелавам успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

новината се базира на писано в американско онлайн издание, което пък се базира на японско онлайн, което е известно че пише "сензационни" новини.Реално новини дали ще има нов NSX ще има най-рано средата на 2011 - по думите на човек работещ за Honda в САЩ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая скица и на мен не ми вдъхва доверие. Според мен е по логично ако пуснат сериина кола да е близо до концепцията от преди кризата и до тази на HSV-010 GT:

Публикувано изображение

Тоест предполагам че ще е нещо такова:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Но пък ако пак прибегнат към концепция с централно разположен двигател...

Редактирано от ZaRRicK
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотна е. Ако ще я бъде, ще се появи най-рано 2014 г. Цената ще е сигурно като на Ферари или Порше ама няма лошо. Но кога ще има нещо по-спортно и достъпно в Европа. Остана надеждата само в CR-Z Type R. и евентуално до 2-3г Сивик Type R от 9та генерация.

А помниш ли че единствените упреци към стария NSX бяха точно,че това все пак е Хонда и е несериозно да искат колкото за Ферари?Не че аз не бих ги платил,но явно масата народ не би.Ако сложат такава цена ще загубят преди да е почнало състезанието.
Много добре помня и затова го споменавам. Но 400 кс от V6 плюс електромотор, 4х4 и други чудесии не вярвам да е много евтинка.Ако помниш началният проект от 2008 беше точно за ферари убиец и тн. Пък ако погледнеш малко назад S2000то беше някъде 72 хил. лв ново. с 240 кс (ледженда е 100 лв). Онова ще е някъде 160-200к ако изобщо го пуснат и намалят разходите по производство с това шаси от акорд. И идва момента, че един GT-R струва толкова 160к с 500 кс. А де ... Както и да е, има доста време и сега само си спекулираме. Редактирано от victor_xtz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обърнато шаси от акорд (rofl) глупости на таркалета, както каза колегата по-по-горе новия NSX ще е близо до HSV-010. То HSV-010 e проектиран на базата на този настоящ проект за NSX. От 2010 забраниха задно и задно-централно разположените двг в GT500 и от там смениха стария NSX с HSV-010. Хомологацийте в Super GT са близки до тези в FIA GT1/GT2, следователно задължително трябва да има няколко хиляди продадени автомобила, на които е базиран състезателния. Така че в близко бъдеще трябва да го пуснат новия NSX, a той 100% ще е с предно разположен двг. Отдавна има шпионски клипове с маскиран NSX на ринга, може да се уверите.За двг най-логично звучи да е V10 N/A. A за задвижването какво ли не се писа, AWD, AWS(all wheels steering)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обърнато шаси от акорд (rofl) глупости на таркалета, както каза колегата по-по-горе новия NSX ще е близо до HSV-010. То HSV-010 e проектиран на базата на този настоящ проект за NSX. От 2010 забраниха задно и задно-централно разположените двг в GT500 и от там смениха стария NSX с HSV-010. Хомологацийте в Super GT са близки до тези в FIA GT1/GT2, следователно задължително трябва да има няколко хиляди продадени автомобила, на които е базиран състезателния. Така че в близко бъдеще трябва да го пуснат новия NSX, a той 100% ще е с предно разположен двг. Отдавна има шпионски клипове с маскиран NSX на ринга, може да се уверите.За двг най-логично звучи да е V10 N/A. A за задвижването какво ли не се писа, AWD, AWS(all wheels steering) ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е Уникална просто, за мен е добре оставям на по-компетентните да размишляват над това как би била по-добре и какво и трябва ..., но все пак е страхотна :blink::D:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колицата си я бива на мен лично ми харесва.Но пак всичко беше осрано с извинение със мненията под темата на разни там голфаджий.То бива завист и тапня ама то край няма.Не мога да рабера ако нещо не то харесва не може ли просто да кажеш че не ти харесва а не да пишеш неща от сорта хонда е боклук и всички които я карат също.Не че нещо ама аман от тъпанари.С това мое мнение естесвено не слагам под общ знаменател всички които карат голф или тем подобни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля че е страхотна има яка визия адски спортен дух просто супер кола :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...