Jump to content
пламен1

Развиване На Демфлерна Шайба

Recommended Posts

Здравейте колеги имам проблем с развиването на въпросната шайба а при мен тя е за три ремъка - хидравлика на волана,климатик и динамо... Когато ги свалих и трите шайбата е супер хлабава и халтави навсякъде обаче е завита с болт 17-ска които не мога да развия по никакъв начин , смисъл явно е хванат за самия колянов вал и когато го мъча се въртят и колелата... някой ако може да ми даде съвет да помага ще съм много благодарен :worthy: иначе чух мнения и от рода на развиване чрез въртене стартера а дали е възможно и да е с обратна резба ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лесно е на скорост и на спирачка....и развиваш, тогава няма как да превъртят колелетата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С нормална резба е. Трябва ти здрава гедория, тръба и още един асистент, втория човек включва на 5-та скорост и се изправя на спирачките ама ЯКО :worthy: и ти развиваш или завиваш въпросния болт....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги имам проблем с развиването на въпросната шайба а при мен тя е за три ремъка - хидравлика на волана,климатик и динамо... Когато ги свалих и трите шайбата е супер хлабава и халтави навсякъде обаче е завита с болт 17-ска които не мога да развия по никакъв начин , смисъл явно е хванат за самия колянов вал и когато го мъча се въртят и колелата... някой ако може да ми даде съвет да помага ще съм много благодарен :worthy: иначе чух мнения и от рода на развиване чрез въртене стартера а дали е възможно и да е с обратна резба ....

болта сигурно е лепен; : а защо севъртят колелата спирачки нямаш ли :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или използваш пистолет или си правиш ключ за законтяне на шайбата (най-добрия вариант). Иначе и по горните методи става. Само съвет: като напънеш да развиваш напъни рязко от веднъж, защото с постепенно натискане става доста по трудно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбирам от тези неща, но дали не ти трябва ключ, подобен на този (наричат го "чудо" и е самоделка):

 

Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

 

Ето и едно видео по въпроса:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега нищо лично ако си навит с тоя ключ да отвиеш на някоя Д15 ка без да прецакаш шайбата щи дам 5лв :) май не си виждал шайба на Д серия хонда по темата1. грековерт от големите за камиони има шанс 2. на скорост не е препоръчително ама може и така 3. сервиз и да му мислят :worthy: 4 и терориста е прав правиш си ключ който законтря шаибата ползваш дупките(ползваш повече от една ) по нея и метър рамо за отвиването обратно на часовника въртиш и те тва е :P

Редактирано от atanasbe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бе, не съм казал ТОЧНО такъв, а че трябва да си направи някакъв. Написал съм, че не разбирам. Това по-горе е за 7-ма генерация (и ключа, и клипчето). Ако искаш пусни снимки на твоя "уред за мъчения", той става ли (за това говоря)? :worthy:

 

Публикувано изображение

Редактирано от user

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресор и пистолет(обикновен) като на гумаджийница за автомобили, не за камьони :worthy: Предната седмица, я слагах и свалях 5 пъти по този начин, просто задържаш пистолета около 30тина секунди и се отвива :)Нищо не съм законтрял, дялкал или заварял :P

Редактирано от chirenski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

atanasbe , Има Д-серии с вътрешния ключ. Точно такъв си правих за д15з3. Ама ако е с дупките става още по-лесно: един шиш (здрава стомана или голям шестограм) през единия отвор. Едната страна се законтря на двигателя, другата на подкалника и става номера. С дупките само така ги развивам, въпроса е да си намериш подходящо желязо.

Читав гайковерт става и да не е за камиони :worthy:chirenski , не всички обикновени могат да развият такава гайка :)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На прелюда ми не 30 секунди,а няколко минути се опитвах с пневматичен гайковерт в автосервиз и не успях да я отвия.Законтрих шайбата и пробвах със средно голямо(нормалното) гедоре с удължител(тръба),но щях да го скъсам.Работа стана с голям камък(за камион) и доста голиам удължител за рамо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със пистолет за развиване колелата на камиони на някоя гумаджийница, и при мен подейства

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбирам от тези неща, но дали не ти трябва ключ, подобен на този (наричат го "чудо" и е самоделка):

 

Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

 

Ето и едно видео по въпроса:

 

 

Точно такова му трябва на човека - ключ за контра и здрав ключ с удължение и дълго рамо за развиване...никфи включи на 8-ма и стъпи на спирачката, докато бизон е стъпил на ключа и настъпва с два крака... Редактирано от Petar Petrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип ми е и се тая дали някой ша отвие болта моя "уред за мъчения" е само за показно ако ползваш по малко от 2-3 дупки на шайбата може да я спукаш счупиш(щото съм чупил) ще ти снимам да видиш кво става дума

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж сега, струва ми се, че малко се впрягаш от моето определение "уред за мъчения". Може би не ме познаваш, затова. Аз го използвам най-добронамерено, нямам за цел да те обидя. Писах в тази тема, само с цел да помогна според силите си, аз целта на форума така я разбирам, за теб не знам. Не виждам да съм казал, че съм супер-хипер-мега експерт и важи само моето мнение, нали така? Обаче моята е D-серия (7-генерация) и шайбата се сваля точно както съм показал (моята е същата като на кипчето, снимките също са от такъв автомобил). Другите са обяснили за случая, когато се използва твоето "желязо" и според мен темата се получи горе-долу добре. Карай я по-весело и не се впрягай толкова. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен с пистолет от тези дето са на гумаджиите не се получи.трябваше ми гайковерт със значително по големи размери(и болта беше лепен)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тази шайба е голяма трудност за хондите така да се каже , аз щчопих няколко гидорий и най накрая едни стар ондаджия ми каза да пробия една дъпка 6 мм в кожуха на скоростите и да правя контра с отверка и след това с твърдо рамо от гидорията няма проблем , иначе пробвах на скорост с контакт далго рамо около метар и нещо и се набирахме 2ма човека по 100на кила ефекта е чупене или кривене на клиучовето . с зор ми го развиха в един ДАП с пистолет за камиони . абе общо взето голямо приключение си е . :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

една дъпка 6 мм в кожуха на скоростите и да правя контра с отверка

:blink:да не ще наместваш зъбчатките там

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз си направих специална контра за коляновия вал с голяма шестограмна гаика и две опори за да ми държат контра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж сега, струва ми се, че малко се впрягаш от моето определение "уред за мъчения". Може би не ме познаваш, затова. Аз го използвам най-добронамерено, нямам за цел да те обидя. Писах в тази тема, само с цел да помогна според силите си, аз целта на форума така я разбирам, за теб не знам. Не виждам да съм казал, че съм супер-хипер-мега експерт и важи само моето мнение, нали така? Обаче моята е D-серия (7-генерация) и шайбата се сваля точно както съм показал (моята е същата като на кипчето, снимките също са от такъв автомобил). Другите са обяснили за случая, когато се използва твоето "желязо" и според мен темата се получи горе-долу добре. Карай я по-весело и не се впрягай толкова. :blink:

тека го кажем приятелски спор и спираме дано е полезна тема на тякой нов хондаджия :D
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

една дъпка 6 мм в кожуха на скоростите и да правя контра с отверка

 

:blink:да не ще наместваш зъбчатките там

 

Еми като не ще с гейковерта :D А и не ми се занимаваше да купувам или майсторя инструмент.. Само това с дупката на кожуха... много грубо! ;)

Пластината на маховика долу (няколко болта) и блокиране на маховика оттам, като много се внимава естествено. Не давам добър пример, даже въобще, но стана на мига и без никакви поражения.

Всичките са лепени. За по-сигурно и за мен задължително - пак да се залепи по абсолютно същия начин с технологичното лепило за тая цел :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен без проблем го развиха с пистолет в сервиза!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...