Jump to content
rollin

Тези Свещи Добри Ли Са?

Recommended Posts

Здравейте

В последно време колата взе нещо да муднее и днеска свалих да погледна свещите, че от как съм я купил не съм ги пипал...

Колата е карана от мене вече над 20 000км от които вече почти 9 000 на газ.

Ето какво представляват:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Един приятел ми каза, че разстоянието им било прекалено много и го намали на 0.7мм

Сега като, че ли колата живна в ниските обороти...

Та идеята ми е, че тея свещи трябва да взема да ги сменя и се чудя дали да взимам същите?

Евентуално колко струват?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва ли разстоянието да е 1.1мм?Тези не са обикновени,а платинени или иридиум и живота им е доста по-дълъг.

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

знам ли... Тоя приятел вика това е много и ги направи на 0.7, а те бяха тамън към 1 и малко...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

идеално ако караш москвич :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най добре си купи нови,така като ги гледам са иридиеви и електрода е доста захабен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво му е на електрода?Ако не ти прекъсва в ниските на Газ,върни им разстоянието на 1.1мм и си карай колата:worthy: Едни такива нови струват поне 80-90лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.1 трябва да е. Тези по принцип са за H22 и можеш да ги намериш и за по 40/бр.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

работата е ясна :worthy: утре пак ще ги свалям.... ей начи аман от майстори :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За свещите (от тук):

 

Публикувано изображение

 

За разстоянията между електродите (от тук):

 

Публикувано изображение

 

Та му е невярна информацията на твоят приятел. :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха разбирач. То на свеща си пише колко е разтоянието PZFR6F-11, ако нищо не пише тогава е 8. А Р-то означава че са с платина върховете на електродите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги оставям разстоянието между електрода да е 0.7 мм,когато ДВГ-то на газ и 0.6 мм когато е на метан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пак излетях в тъч-а :)Последно какво да правя? Предимно карам на газ, бензина само ако се закачим с някой по пътя или за сверка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето нещо интересно по въпроса: Запалителни свещи Bosch за автомобили на газ. Май, ако караш на газ, твоят приятел е бил прав да намали разстоянието, но лично аз не бих си правил такива експерименти.

Ето и малко мнения от форумите, но нали знаеш колко може да се вярва на "народен фолклор":

 

Ако автомобила се кара на газ,трябва да се сложат свещи с по-ниско топлинно число и намалено междуелектродно разстояние.

 

---

 

Доста фирми произвеждат свещи специално за LPG.

Освен топлинното число (за газ свещите трябва да са по-студени...объркването вероятно идва от факта, че при всепризнатият лидер при газовите свещи - NGK например, по-ниското топлинно число се отбелязва върху свещта с по-голямо число...BPR6EFS-13 са за LPG ,а BPR5EFS-13- за бензин) много важно е и намаленото разстояние (с 0.1) между електродите, което се налага поради по-голямото ел. съпротивление на газо-въздушната смес, сравнено с това на бензино-въздушната.

С две думи, ако намериш специализирани свещи-взимай от тях, колкото и да струват.

 

Общо взето потвърждават казаното в *.pdf-а. Покарай малко така, виж как е и ако не те устройва по някаква причина си ги върни на 1.1 мм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т'ва нещо със намалянето на разстоянията до сега само от газаджии съм го чувал, обаче от нито един хондаджия! Има бая хора каращи хонди на газ със най-обикновени свещи 1.1мм и нямат проблеми. Ся незнам при такт компресия ква е плътността на пропан-бутано-въздушната смес и какъв потенциал е нужен, за да се йонизира и да пробие искрата, но моето лично мнение е по-добре си ги оправи както са били, защото след време и ти ще напускаш теми -как да разбера бобината работи ли ми, комутатора, свещите, капачката, палеца и така натам. (ако пропускам нещо, свързано със запалителната система :))п.п. Ся изчетох цитата в поста над мен - дори да е нужно намаляне на разстоянието на електродите, разликата в плътността на смесите е такава, че намаляне от ЕДНА десета е достатъчно, а не четири. (още малко и що да ги не намали на половина, а? белкем работи по-убаво на газ :rolleyes:)

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Rollin, аз да те питам как ти е въздушния филтър? Защото ме "бутна" по акъла с тая тема :P да си развия и моите Денсо- та дето са на 20 000км и това което видях се покрива 1/1 с т.2 от pdf- а постната от User - черни свещи, мръсен филтър(и той е на 20 000км) и ужасно прекъсване на ниски. Та взел съм си едни BKR6E - 11 и днес - утре ще си сменя свещи, въздушен и горивен. :)

Редактирано от Player101
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва ли разстоянието да е 1.1мм?Тези не са обикновени,а платинени или иридиум и живота им е доста по-дълъг.

http://www.ngksparkplugs.com/products/spark_plugs/standard.asp?mode=nml

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола не прекъсва въобще, филтара ми е K&N конусен и го чистя доста често.Свещите ги свалих да ги видя понеже не съм ги пипал до сега от как съм купил колата :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...