Jump to content
kofeto_civik

тунинг на Honda Civic от 1.3 на 1.5?

Recommended Posts

здравейте на всички honda маниаци !!! въпросът ми е,възможно ли е да сменя блока и главата на моят civic и от 1.3 да стане с глава и блок от 1.5?моля пишете на ЛС БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A с карбуратори ли ще остава пълненето ? Възможно е, ако оставиш карбовете ще е по-лесно, но ако решиш да слагаш моно или пълен инжекцион ще влезеш малко във филм....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

въпросът ми е,възможно ли е да сменя блока и главата

Ами то фактически питаш дали може да смениш двигателя ... !!!

 

По зарибително е да смениш коляновия вал и биелите :) !!! Отделно после и главата :lol:

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кое/какво ще храни това д15 като д13 няма бензинова помпа в резервоара ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A с карбуратори ли ще остава пълненето ? Възможно е, ако оставиш карбовете ще е по-лесно, но ако решиш да слагаш моно или пълен инжекцион ще влезеш малко във филм....

ами колега нз точпитвам до по-опитни хора?например ако оставя карборатора щте има ли голямо значение че съм сменил блока и главата?аз мислех да търся инжикцион от хонда с по-голям мотор но трявва и резервоар да търся.най вече ме интирисува дали буталата пасват на блока?мерси отново !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги отново казвам че събирам мнения тъи като всичко сам си правя!!!който си търси да се ебава с някой мисля че не тази тема е мястото!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти ако искаш напиши 10 поста един след друг и после чакай адекватен отговор ... ПОЛЗВАЙ ТЪРСАЧКАТА ще ти се изяснят доста неща относно взаимозаменяемите части и смяна на двигатели, писано е толкова ,че да четеш до утре сутринта. Не може всичко на готово, всеки който се регистрира да си пита и всеки път някой, трябва да обяснява едно и също нещо.... на всичкото отгоре и си недоволен, баси наглостта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко може да се направи колега... друг е въпросът вече колко можеш да си позволиш за да дадеш малко жега на бегачката!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко може да се направи колега... друг е въпросът вече колко можеш да си позволиш за да дадеш малко жега на бегачката!

колега знаеш ли нещо по въпроса?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали няма да е по лесно да смениш вала и биелите и да станеш 1.5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали няма да е по лесно да смениш вала и биелите и да станеш 1.5

ами нз колега.мисълта ми е дали буталата на 1.3 са същият размер като на 1.5?а ако става само да сменя вала и биалетите и да си остана със моите си глава и блок и да вдигна некое друго конче тъй......ще съм много щаслив :love:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е няма да стане с тая стерео чики. .... наречена карб и с тая кратуна :love:http://forums.hondabg.com/index.php?showto...mp;#entry462608

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единият пише за биели, другия за биалети - кВо правите - разбирате се - как? :love:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре започни като смениш карба с пълна ижекция и после ако жадуваш за повече коне, ще се заемеш с двигателчето.Обаче да знеш, че ще трябва да поработиш доста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за сега мисля че 2-ва карборатора и глава от Д15 както казва колегата "fenabq" ще ми свършат доста добра работа :blink::D:blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега карам сивик 94 1.3 главата ми е от 1.6 няма разлика голяма иначе става слагаш 2 карборатора от прелюд 87 г и си готов от 75к отиваш на 103к и 200 ги нема за ништо:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и един мърмот (от Кз) завива шоколада в станиол !

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, я поясни малко как така си с глава от 1.6? Каква глава - витек ли?@teror1sta - може и да прави 200 момчето, какво се чудиш! И то да ги прави толкова лесно, колкото разходка по магазините(специално за теб):http://vbox7.com/play:6428cc07

Редактирано от chris_barnes

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен по странно ми стана за конете как ги изчислиха, не за скоростта (там е ясно че всеки си преувеличава). Как мислиш се вадят ейтака 103коня само със заводски карбове ? Това да не ти е да завиваш шоколад ? -> http://vbox7.com/play:56e0e824

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

слушаите колко коня точно незнам как ги е исчислил на 103 тоя пич дето си говорехме но варви яко а на вапроса за главите на сички сивици от 91 до 95 г в главите немат разлика а в блоковете диаметара на буталата това е тва се однася за сички без малкия vtec той е с др глава:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз моита я видях когато смених гарнитура на главата на блока пишеше 1.3 а на главата 1.6 това е тогава майстора питах и той каза напално е вазможно да са еднакви на според годината

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде на главата пише 1,6 {редактирано: спазвайте добрия тон в темите}На капака,или на кое????

Редактирано от войводата/cls
Спазвайте добри� тон!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
mirko_86 , то това че "майстора' ти е казал така не значи че в действителност е така :D Това с главите е .... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mirko_86 вземи си смени майстора (ама първо се научи да пишеш грамотно) :D ей всички станаха майстори на хонда беее. Не само от 91 до 95 са еднакви главите - от 88 до 2000 слагат само една единствена глава на хонда и на нея пише 1.3 а пък блоковете са от 1.3 до 2.0, там вече от буталата зависи няма как и от размера на шайбата на водната помпа (тя е много важна) и дебелината на маркучите за вакуумите (също много важни).Освен естествено малкия втек - там е друга бира и няма нищо общо с останалите ;):D:) п.п. като не си наясно поне не пиши глупости по форума

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На самата глава пише 1.6 а тва с главите дето казваш са пълни дивотии :D от доло е щамповано където седи гарнитурата. Хвани се скрий някъде. П.П - А вие пък много учители по БЕЛ станахте :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мирко, спри малко с писането, щото се излагаме пред чужденците от Украйна :D;):D:)

Редактирано от sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...