SVE_1986 72 #1 Публикувано 1 Ноември, 2010 Здравейте колеги.Проблемът е следният:Колата като е студена пали много трудно,в смисъл върти,запали,угасне.Пак завъртам,запали,заработи на 2-3 цилиндъра и пак угасне.Ако подам газ се дави и пак гасне.И така докато малко не позагрее,тогава вече почва да си държи нормални обороти.Този номер ми го направи преди около 1 месец и от тагава все е така.До преди това не съм имал никакви проблеми с паленето.В -10градуса си палеше без проблем,държеше си 1500об/мин и като загрееше падаше на 800об/мин.Сменени са:дистрибуторна капачкапалецбобинасвещи NJK BCPR7EIX-11 (със старите свещи проблемът си остава)Ток стига до свещите,бензин има,еку-то не отчита грешки,главното реле е презапоявано и кабелите на свещите са ок.Колата е CRX 2ген D16A8 турбо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasbe 99 #2 Отговорено 1 Ноември, 2010 май щи идвам на гости Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #3 Отговорено 2 Ноември, 2010 Провери за надути/твърди маркучи, за балончета в разширителния съд, пуши ли бяло, след като е загряла и загасиш после лесно ли пали? Моята правеше така като беше духнала гарнитурата и влизаше вода в цилиндрите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #4 Отговорено 2 Ноември, 2010 колега,аз пак бих погледнал главното реле...кога е презапоявано ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mytanta 46 #5 Отговорено 2 Ноември, 2010 имах подобен проблем на една от колите,проблема беше че помпата не държеше налягане както трябва и бензина се връщаше в резервоара. решението беше монтиране на невъзвратен клапан на горивото в близост до помпата и всичко си дойде на мястото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SVE_1986 72 #6 Отговорено 2 Ноември, 2010 Няма балончета в разширителя и не пуши бяло.След като е загряла няма никакви проблеми,гася я,паля я и си държи обороти все едно нищо й няма .Номера го прави само като е студена.Главното реле е презапоявано края на август,понеже както си карах и изгаснах.Помислих си,че е от него,но се оказа комутатор.Съмнявам се да не е някой вакумен маркуч и тия дни ще ги сменя всички със силиокнови.Без това никога не са сменявани и нищо чудно някой да е цъфнал и от него да е всичко.Говорих с приятели и някои ми казаха,че може и температурния датчик да е заминал и от него да прави тези номера,но незнам какво общо може да има той с паленето . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #7 Отговорено 2 Ноември, 2010 Има общо - виж бачка ли! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #8 Отговорено 2 Ноември, 2010 //offtopic Има общо - виж бачка ли!А как се проверява бачка ли температурния датчик? Щот и да го гледа и да го не гледа не може да разбере бачка ли.А кой температурен датчик? Те не са ли три? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #9 Отговорено 2 Ноември, 2010 (Редактирано) Ми мереше се съпротивление май при различни температури - като знаеш как, кажи - или те е страх да не се объркаш пак! Не са три, пет са... П.П. Грешка 6 или бъркам? Редактирано 2 Ноември, 2010 от sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #10 Отговорено 2 Ноември, 2010 (Редактирано) Ми аз не знам как се мери, затова питам. Като не знам гледам да не се обаждам.Къде ги видя пет, аз визирах ECT, IAT, и тоз едножилния дето е за стрелката на таблото. EGT датчика пък е допълнителна екстра, а за други температурни датчици не се сещам... А че грешка 6 е ECT - грешка 6 е, но като гледам колегата не го е докладвал като проблем. Ако на ецу'то не му харесат показанията от въпросния датчик ще си каже. По темата - колега, на какво налягане караш? И колко време се движи колата с турбото? Сигурен ли си че свещите ти са добре, щот едно от нашите момчета със турбо двувалка като теб изгори едни 6-ци за няма 100км. Кара на налягане 0.6-0.7 някъде. С какъв регулатор за горивото си? Редактирано 2 Ноември, 2010 от kalmara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #11 Отговорено 2 Ноември, 2010 (Редактирано) Не, 8 са или 12 - майтап - ти що кълвеш? П.П. Колегата не е докладвал НИЩО като проблем. Редактирано 2 Ноември, 2010 от sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SVE_1986 72 #12 Отговорено 2 Ноември, 2010 По темата - колега, на какво налягане караш? И колко време се движи колата с турбото? Сигурен ли си че свещите ти са добре, щот едно от нашите момчета със турбо двувалка като теб изгори едни 6-ци за няма 100км. Кара на налягане 0.6-0.7 някъде. С какъв регулатор за горивото си?На 0.6-0.7 карам близо вече година и около 8000 км.Със старите свещи Champion (дори и модела не им знам) съм карал почти през цялото време.След това взех NJK-то и карах с тях не повече от седмица и започна да прави проблеми.Сложих пак старите свещи,но проблемът си остана.От както прави тези мизерии не съм минал и 500км.Със сток гориво регулатор съм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SVE_1986 72 #13 Отговорено 13 Ноември, 2010 Проблемът е решен .Колегата sebulba се оказа прав.Оказа се датчик за температурата на водата,който подава сигнал към ЕКУ-то,за да пусне автоматичния смукач.Все си мислех,че трябва да ми покаже грешка №6,но в действителност датчика си работи само,че инфото което подава към ЕКУ-то е,че колата е загряла и за това нямах проблеми като е топла.Ето и как изглежда,с 2 кабела е букста която влиза в него. Uploaded with ImageShack.us Струва 27лв нов,намира се под делкото,точно до датчика за темературата на охладителната течност на таблото(с един кабел). Благодаря на всички които се опитаха да ми помогнат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове