Jump to content
SVE_1986

Трудно палене

Recommended Posts

Здравейте колеги.Проблемът е следният:Колата като е студена пали много трудно,в смисъл върти,запали,угасне.Пак завъртам,запали,заработи на 2-3 цилиндъра и пак угасне.Ако подам газ се дави и пак гасне.И така докато малко не позагрее,тогава вече почва да си държи нормални обороти.Този номер ми го направи преди около 1 месец и от тагава все е така.До преди това не съм имал никакви проблеми с паленето.В -10градуса си палеше без проблем,държеше си 1500об/мин и като загрееше падаше на 800об/мин.Сменени са:дистрибуторна капачкапалецбобинасвещи NJK BCPR7EIX-11 (със старите свещи проблемът си остава)Ток стига до свещите,бензин има,еку-то не отчита грешки,главното реле е презапоявано и кабелите на свещите са ок.Колата е CRX 2ген D16A8 турбо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери за надути/твърди маркучи, за балончета в разширителния съд, пуши ли бяло, след като е загряла и загасиш после лесно ли пали? Моята правеше така като беше духнала гарнитурата и влизаше вода в цилиндрите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,аз пак бих погледнал главното реле...кога е презапоявано ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах подобен проблем на една от колите,проблема беше че помпата не държеше налягане както трябва и бензина се връщаше в резервоара. решението беше монтиране на невъзвратен клапан на горивото в близост до помпата и всичко си дойде на мястото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма балончета в разширителя и не пуши бяло.След като е загряла няма никакви проблеми,гася я,паля я и си държи обороти все едно нищо й няма :cool: .Номера го прави само като е студена.Главното реле е презапоявано края на август,понеже както си карах и изгаснах.Помислих си,че е от него,но се оказа комутатор.Съмнявам се да не е някой вакумен маркуч и тия дни ще ги сменя всички със силиокнови.Без това никога не са сменявани и нищо чудно някой да е цъфнал и от него да е всичко.Говорих с приятели и някои ми казаха,че може и температурния датчик да е заминал и от него да прави тези номера,но незнам какво общо може да има той с паленето :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има общо - виж бачка ли!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

//offtopic

Има общо - виж бачка ли!

А как се проверява бачка ли температурния датчик? Щот и да го гледа и да го не гледа не може да разбере бачка ли.

А кой температурен датчик? Те не са ли три? :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми мереше се съпротивление май при различни температури - като знаеш как, кажи - или те е страх да не се объркаш пак! ;)

Не са три, пет са... :)

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

П.П. Грешка 6 или бъркам? :robot:

Редактирано от sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз не знам как се мери, затова питам. Като не знам гледам да не се обаждам.Къде ги видя пет, аз визирах ECT, IAT, и тоз едножилния дето е за стрелката на таблото. EGT датчика пък е допълнителна екстра, а за други температурни датчици не се сещам... :)А че грешка 6 е ECT - грешка 6 е, но като гледам колегата не го е докладвал като проблем. Ако на ецу'то не му харесат показанията от въпросния датчик ще си каже. :robot:По темата - колега, на какво налягане караш? И колко време се движи колата с турбото? Сигурен ли си че свещите ти са добре, щот едно от нашите момчета със турбо двувалка като теб изгори едни 6-ци за няма 100км. Кара на налягане 0.6-0.7 някъде. С какъв регулатор за горивото си?

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, 8 са или 12 - майтап - ти що кълвеш? :robot:П.П. Колегата не е докладвал НИЩО като проблем.

Редактирано от sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата - колега, на какво налягане караш? И колко време се движи колата с турбото? Сигурен ли си че свещите ти са добре, щот едно от нашите момчета със турбо двувалка като теб изгори едни 6-ци за няма 100км. Кара на налягане 0.6-0.7 някъде. С какъв регулатор за горивото си?

На 0.6-0.7 карам близо вече година и около 8000 км.Със старите свещи Champion (дори и модела не им знам) съм карал почти през цялото време.След това взех NJK-то и карах с тях не повече от седмица и започна да прави проблеми.Сложих пак старите свещи,но проблемът си остана.От както прави тези мизерии не съм минал и 500км.Със сток гориво регулатор съм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е решен :) .Колегата sebulba се оказа прав.Оказа се датчик за температурата на водата,който подава сигнал към ЕКУ-то,за да пусне автоматичния смукач.Все си мислех,че трябва да ми покаже грешка №6,но в действителност датчика си работи само,че инфото което подава към ЕКУ-то е,че колата е загряла и за това нямах проблеми като е топла.Ето и как изглежда,с 2 кабела е букста която влиза в него.

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

Струва 27лв нов,намира се под делкото,точно до датчика за темературата на охладителната течност на таблото(с един кабел).

Благодаря на всички които се опитаха да ми помогнат :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...