Jump to content
ShEfA

www.nolimit.bg

Recommended Posts

Здравейте, искам да искажа мнението си за търговеца Ангел Тончев. За съжаление не останах никак доволен от него. Преди ЕДНА ГОДИНА си пуснах поръчката към Ангел за доста неща - двигател, тампони за суап, полуоски, тапмпони за окачване, механизъм за скорости. На 04.12.2012 г както си му е редът сключихме договор за покупко-продажба. Двигателят и тампоните дойдоха след около 2 месеца. Двигателят дойде със счупени два елемента, но айде това е бял кахър! След около ОСЕМ месеца чакане, звънене и трошене на нерви дойдоха тампоните за окачването и таблото на двигателя. В последствие се оказа, че тампоните не са пълен комплект. По думите на Ангел рекламацията е приета от производителя и нещата са вече при него. От два месеца все още ги чакам заедно с въпросната машинка за скорости. Да не говорим, че за двигателя, който купих от него все още нямам никакви документи. За регистрация пред КАТ изобщо не може да става и дума! Разбирам да има забавяне на доставка, все пак става дума за внос от Щатите, но една година забавяне е абсурдно! Към Ангел: надявам се като не си вдигаш телефона и не си гледаш скайпа, поне тук да четеш!

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво си се разбрал с момчето, знам само , че аз се изложих пред него и аз му поех гарнитурата , а ти дали ще я платиш или не - това не ми е ясно все още.Какви 4 месеца ли ? Напомня, тампони ХА СПОРТ + ПОЛУОСКИ поръчани и стоящи при мен сума и месеци без да бъдат платени, защото ти нямаше възможност. Парите за мотора са ясни.Имаш неплатени големи тампони на задните носачи който ми поръча след това. Гарнитурата как точно ще му я поемеш като той ми звънна на мен и аз му я пратих 2-3 дни след това? Дали ще я платиш или не нямам как да знам при условие, че парите не са при мен а гарнитурата е пратена.п.с. Звънял си ми събота след 18ч на служебния телефон... няма какво да се учудваш - имам семейство и малко дете , няма вариант, абсолютно никакъв, да обслужвам 24/7 клиенти.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак ти казвам, че не бях длъжен да ти плащам всичко в аванс, при условие, че чаках още части. Все пак сметнах, че като човек с повече връзки в тези среди ще можеш по-лесно да продадеш двигателя. На добра воля ти го дадох преди всичко да е пристигнало при мен, без да съм сигурен дали ще го получа някога изобщо. Не отваряй темата за големите тампони! Те не са част от договора! Казах, че като дойда до Ямбол да си взема останалите части ще видя тампоните дали са налични и едва тогава ще ти ги платя на място. Не съм ти ги поръчвал! Извинявам се за позвъняването в събота. Няма да се повтори. :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, значи на добра воля си пратил мотор и аз на добра воля съм ти пратил части - това е добре - значи все пак нещо се е случило? Както и да е. Няма за какво да ми се извиняваш, знаеш добре кога сме се виждали и кога сме водили разговори - просто не съм робот да огрявам нон стоп и на всякъде.Звънни утре след 10.00 и ще се разберем.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така, нищо не се разбрахме май. Няколко пъти ти звънях да се разберем. Всеки път ми казваш "Утре ти пращам нещата", и така 2 месеца! Искам НЕЗАБАВНО да ми върнеш парите за тампоните, машинкаката за скоростите и да ми пратиш най-накрая документите за двигателя!!! Не ме карай да сигнализирам където е редно!

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я, вземи да сигнализираш!Уредете си нещата по цивилизован начин, дори и чрез комисията, тук само с плюене се вижда, че нищо не става, една комуникация не можете да направите, камо ли да решите някакъв проблем. :)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така смятам да направя, колега. Вече имам час за пускане на жалба в Агенцията за защита на потребителите за събота. До тогава едва ли нещо да се е променило. :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Дата: 06 януари 2014г2. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката:интеркулер3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти/хонда/услуги: Много доволен.4. Оценка за нашето отношение към Вас: Много добро, без никакви забележки 5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: все още не монтиран,сам ще го монтирам6. Препоръки към нас, ако има такива: Нямам препоръки, всичко е на достатъчно добро ниво :)/>/>7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас:Звъннах на Ачо на 06 януари и му казах,че ми трябва интеркулер.Имаше точно такъв какъвто ми трябваше ,а и цената си беше екстра.Казах му точно кой ден го искам при мен.Нямаше забавяне,мотаене или други такива неща.Днес си получих кулера.Доволен съм във всяко едно отношение от Ачо,занапред пак ще пазарувам от него :)/>/>

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Дата: ПОРЪЧКА: средата-края на декември 2013 изпълнена на 6ти януари 20142. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката: 3 броя леки маховици3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти/хонда/услуги: Много доволен.4. Оценка за нашето отношение към Вас: Много добро, без никакви забележки 5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: все още не са монтирани6. Препоръки към нас, ако има такива: Нямам препоръки, всичко е перфект7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас: Чухме се средата или края на деквмрви 2013 и Ачо ми каза след 10-ти януари ще са тук маховиците, нещата пристигнаха още на 6-ти. Доволен много от качеството на продуктите и обслужването. Все така за напред. Само да отбележа че съм му клиент от 2009 или 2010-та не помня вече.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Дата: няколко дни след есенната среща на Дупница2. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката: афтърмаркет разпределителни валове3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти/хонда/услуги: Много доволен.4. Оценка за нашето отношение към Вас: Много добро, без никакви забележки 5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: все още не са монтирани6. Препоръки към нас, ако има такива: Нямам препоръки, всичко е перфект7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас: Чухме се няколко пъти - единият път като направи поръчката и след това 1-2 пъти за да разбера до къде се движим. СЛед това си ги получих с куриер. Пожелавам ти Ачо още много доволни клиенти. И аз като Сако съм му клиент от 2009та.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за спама.Ангел е супер пич, но ако колегата открие , коя молитва върши работа , моля да я сподели , защото и на мен ми трябва!

Редактирано от KRING
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Дата: поръчка- Последна поръчка около 15 декември 20132. Повод за контакта Ви с нас /  Воден радиатор , карбонови сихронизатори, маслена помпа3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти/хонда/услуги: от синхронизаторите съм доволен , останалото  вече не вярвам че ще  го получа 4. Оценка за нашето отношение към Вас: Много негативно.Безкрайното мотаене , и всевъзможни оправдания напълно обезмислят ниските цени и привидно любезното и отзивчиво отношение.

 

5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: собствен сервиз;6. Препоръки към нас, ако има такива: Посочени са в точка 4.7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас - Няма да ви измамят с пари , но това , което сте поръчали може да да не пристигне , може да пристигне , когато вече сте се отказали да го чакате , може да пристигне и нещо различно .Общо взето „ниската цена си има висока цена”8. Оплаквания : Преди 20 дни ми беше потвърдено , че са пристигнали маслената помпа и синхронизаторите,но синхроните имали дефект и ще изпратят други .Разбрахме се да ми изпратят помпата , защото е спешна,пък синхроните щели да дойдат до седмица.Оттогава 4-5 пъти ми я пращат „утре”.След това помолих Ангел да ми каже дали въобще има поръчвана помпа за мен , и ако няма да не ме мотае повече , а аз ще я поръчам от общите поръчки на форума.Човека се зае сериозно да не ме бави повече ,защото така или иначе помпата била пристигнала, получих и СМС , че е оправил нещата.На другия ден ми се обади , че е изпратил и синхронизаторите. СУПЕР. Да ,ама не.Синхронизаторите дойдоха , но помпа няма.Днес му се обадих  за номер на товарителница и ми каза , че не я пращал той , а някой друг направо от София????!!!!!!Сега очаквам в следващия епизод , да се окаже , че помпата е изпратена вместо в Благоевград  във Ботевград или, че вместо маслена американците са пратили водна помпа или ...........................................

Редактирано от KRING
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Дата: Август 2014
2. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката: койловъри, полиуретанови тампони, силиконови водни съединения
3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти/хонда/услуги: Много доволен, всичко беше супер!
4. Оценка за нашето отношение към Вас: Като отношение съм доволен, но липсва информация относно срокове и изразут "ще ти звънна след 20 мин." винаги означава "повече няма да ти се обадя тези дни".
5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: Сам с приятел.
6. Препоръки към нас, ако има такива: Обърнете си внимание на доставчиците или се отнасяйте по-сериозно с клиентите. Ачо, вдигай си телефона по-често или поне давай вярна информация като го вдигнеш. Всяка седмица чувам до два дни е при теб и после една седмица не си вдигаш телефона или ти е изключен. От Април месец насам съм получил само полиуретановите тампони, а за пружините днес вече ми писна и си ги поръчах от другаде и утре ще са при мен. За водните съединения като попитам получавам отговор "само да проверя и ще ти звънна след 10 мин." след което не си вдига телефона няколко дни.
7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас: Който има нерви и минимум половин година да чака нека го потърси. Действително частите идват на много добра цена и с добро качество, но тези въртели с месеци могат да накарат и най-големия непукист да изпадне в нервна криза. Моята кола стоя 2 месеца на трупчета заради това. Вече бих поръчал части за ремонт, който мисля да правя чак на следващата година, защото ако колата ми остане пак месеци на трупчета заради кофти дилър или несериозно отношение и ще си купя картечница!!!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам е бърз само със шефчетата във форума и с хора приближени до тях.Винаги има изключения.Ето какво трябва да направиш Veid. :tongue1:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е! Аз понеже бях шефче ми доставя всеки път бързо нещата. Сега като съм обикновен уСер (дето се Усира) няма да рискувам да поръчвам, защото със сигурност ще ме забави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последните двама ша ме извинитИе ма грам ма грам не ви е мястото да се намесвате ! Щот някои кат се усере! трябва сам си Убрише ! гЪзЪ !!!

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще помоля всички да се придържате към шаблона, малко по-късно ще зачистя тук!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...