PeshoCRX 8 #121 Отговорено 8 Октомври, 2013 Здравейте, искам да искажа мнението си за търговеца Ангел Тончев. За съжаление не останах никак доволен от него. Преди ЕДНА ГОДИНА си пуснах поръчката към Ангел за доста неща - двигател, тампони за суап, полуоски, тапмпони за окачване, механизъм за скорости. На 04.12.2012 г както си му е редът сключихме договор за покупко-продажба. Двигателят и тампоните дойдоха след около 2 месеца. Двигателят дойде със счупени два елемента, но айде това е бял кахър! След около ОСЕМ месеца чакане, звънене и трошене на нерви дойдоха тампоните за окачването и таблото на двигателя. В последствие се оказа, че тампоните не са пълен комплект. По думите на Ангел рекламацията е приета от производителя и нещата са вече при него. От два месеца все още ги чакам заедно с въпросната машинка за скорости. Да не говорим, че за двигателя, който купих от него все още нямам никакви документи. За регистрация пред КАТ изобщо не може да става и дума! Разбирам да има забавяне на доставка, все пак става дума за внос от Щатите, но една година забавяне е абсурдно! Към Ангел: надявам се като не си вдигаш телефона и не си гледаш скайпа, поне тук да четеш! 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #122 Отговорено 11 Октомври, 2013 Докато нямаше пари да си платиш частите(~2000лв) , които бях докарал по ТВОЯ ПОРЪЧКА, и ме бави с тях над 4 месеца, нямаше оплаквания по форума?След като и след тия 4 месеца пак нямаше пари да ги платиш и се склоних да ти взема стария мотор за бартер - нямаше приказки по форума, нали ? Мотора КОЙТО според теб беше перфектен , а след това се оказа че има криви клапани и новия му собственик трябваше да получи обезщетение - ти пак мълча...Когато аз лично си бръкнах в джоба и дадох безплатно на момчето нова метална гарнитура за да си събере мотора с новите клапани - ти пак мълча, нали?Обаче когато трябва да серем в/у някой е много лесно п.с. Като си свободен ще ми звъннеш за да дойдеш да си вземеш нещата или ако искаш ще ти ги пратя с НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ до Стара Загора. 11 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PeshoCRX 8 #123 Отговорено 12 Октомври, 2013 Договорът ни е сключен на 04.12.2012 г. Според него ти дължа капаро от 4000 лв и останалите 2020 лв СЛЕД като си получа всичките части. На 15.12.2012 г. съм ти превел 3000 лв. Тъй като се случи нещо непредвидено останалата част от капарото плюс още 500 лв ти ги преведох само месец по-късно - на 18.01.2013 г. За какви 4 месеца ми говориш? След като постоянно питаше за останалите пари, аз ти казах ако имаш някой, който търси В16-ка да го насочиш към мен. Щом като толкова ги бързаше парите се наложи да ти дам двигателя, въпреки, че не всички части бяха при мен (както си беше по договор). Да беше казал още в самото начало, че си искаш 100% предплата, за да пускаш поръчка, вместо да го увърташ толкова месеци наред. Както и да е, така или иначе си получи всичките пари още преди месеци, а аз още си чакам чаркалъците.За въпросния клапан и за гарнитурата се бях разбрал с мочето, че ще му ги поема. И не ми казвай, че си се набутал - разбрахме се по телефона, че гарнитурата ще ти я платя.За какъв наложен платеж става въпрос - издължил съм ти се, плащах си транспорта няколко пъти до Ямбол, въпреки, че в договора пише, че цените са с включен транспорт! Колко пъти искаш да си плащам частите?п.с. звънях ти, но телефонът ти е изключен, ама защо ли се учудвам... 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #124 Отговорено 12 Октомври, 2013 Не знам какво си се разбрал с момчето, знам само , че аз се изложих пред него и аз му поех гарнитурата , а ти дали ще я платиш или не - това не ми е ясно все още.Какви 4 месеца ли ? Напомня, тампони ХА СПОРТ + ПОЛУОСКИ поръчани и стоящи при мен сума и месеци без да бъдат платени, защото ти нямаше възможност. Парите за мотора са ясни.Имаш неплатени големи тампони на задните носачи който ми поръча след това. Гарнитурата как точно ще му я поемеш като той ми звънна на мен и аз му я пратих 2-3 дни след това? Дали ще я платиш или не нямам как да знам при условие, че парите не са при мен а гарнитурата е пратена.п.с. Звънял си ми събота след 18ч на служебния телефон... няма какво да се учудваш - имам семейство и малко дете , няма вариант, абсолютно никакъв, да обслужвам 24/7 клиенти. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PeshoCRX 8 #125 Отговорено 12 Октомври, 2013 Пак ти казвам, че не бях длъжен да ти плащам всичко в аванс, при условие, че чаках още части. Все пак сметнах, че като човек с повече връзки в тези среди ще можеш по-лесно да продадеш двигателя. На добра воля ти го дадох преди всичко да е пристигнало при мен, без да съм сигурен дали ще го получа някога изобщо. Не отваряй темата за големите тампони! Те не са част от договора! Казах, че като дойда до Ямбол да си взема останалите части ще видя тампоните дали са налични и едва тогава ще ти ги платя на място. Не съм ти ги поръчвал! Извинявам се за позвъняването в събота. Няма да се повтори. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #126 Отговорено 12 Октомври, 2013 Така, значи на добра воля си пратил мотор и аз на добра воля съм ти пратил части - това е добре - значи все пак нещо се е случило? Както и да е. Няма за какво да ми се извиняваш, знаеш добре кога сме се виждали и кога сме водили разговори - просто не съм робот да огрявам нон стоп и на всякъде.Звънни утре след 10.00 и ще се разберем. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PeshoCRX 8 #127 Отговорено 17 Декември, 2013 И така, нищо не се разбрахме май. Няколко пъти ти звънях да се разберем. Всеки път ми казваш "Утре ти пращам нещата", и така 2 месеца! Искам НЕЗАБАВНО да ми върнеш парите за тампоните, машинкаката за скоростите и да ми пратиш най-накрая документите за двигателя!!! Не ме карай да сигнализирам където е редно! 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.pavlovq 80 #128 Отговорено 18 Декември, 2013 Я, вземи да сигнализираш!Уредете си нещата по цивилизован начин, дори и чрез комисията, тук само с плюене се вижда, че нищо не става, една комуникация не можете да направите, камо ли да решите някакъв проблем. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PeshoCRX 8 #129 Отговорено 19 Декември, 2013 Точно така смятам да направя, колега. Вече имам час за пускане на жалба в Агенцията за защита на потребителите за събота. До тогава едва ли нещо да се е променило. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SVE_1986 72 #130 Отговорено 8 Януари, 2014 1. Дата: 06 януари 2014г2. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката:интеркулер3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти/хонда/услуги: Много доволен.4. Оценка за нашето отношение към Вас: Много добро, без никакви забележки 5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: все още не монтиран,сам ще го монтирам6. Препоръки към нас, ако има такива: Нямам препоръки, всичко е на достатъчно добро ниво :)/>/>7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас:Звъннах на Ачо на 06 януари и му казах,че ми трябва интеркулер.Имаше точно такъв какъвто ми трябваше ,а и цената си беше екстра.Казах му точно кой ден го искам при мен.Нямаше забавяне,мотаене или други такива неща.Днес си получих кулера.Доволен съм във всяко едно отношение от Ачо,занапред пак ще пазарувам от него :)/>/> 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #131 Отговорено 8 Януари, 2014 1. Дата: ПОРЪЧКА: средата-края на декември 2013 изпълнена на 6ти януари 20142. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката: 3 броя леки маховици3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти/хонда/услуги: Много доволен.4. Оценка за нашето отношение към Вас: Много добро, без никакви забележки 5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: все още не са монтирани6. Препоръки към нас, ако има такива: Нямам препоръки, всичко е перфект7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас: Чухме се средата или края на деквмрви 2013 и Ачо ми каза след 10-ти януари ще са тук маховиците, нещата пристигнаха още на 6-ти. Доволен много от качеството на продуктите и обслужването. Все така за напред. Само да отбележа че съм му клиент от 2009 или 2010-та не помня вече. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #132 Отговорено 12 Януари, 2014 1. Дата: няколко дни след есенната среща на Дупница2. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката: афтърмаркет разпределителни валове3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти/хонда/услуги: Много доволен.4. Оценка за нашето отношение към Вас: Много добро, без никакви забележки 5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: все още не са монтирани6. Препоръки към нас, ако има такива: Нямам препоръки, всичко е перфект7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас: Чухме се няколко пъти - единият път като направи поръчката и след това 1-2 пъти за да разбера до къде се движим. СЛед това си ги получих с куриер. Пожелавам ти Ачо още много доволни клиенти. И аз като Сако съм му клиент от 2009та. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #133 Отговорено 1 Февруари, 2014 1. Дата: поръчка- около 10ти Декември 20132. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката: артикул от и-бей3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти/хонда/услуги: много доволен4. Оценка за нашето отношение към Вас: Много добро, но доста несериозно в сроково отношение5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: в други сервизи е извършван монтажа6. Препоръки към нас, ако има такива: редовно не се свързвам по телефона при свободен сигнал - може да се обърне внимание. По-сериозно отношение към изпращане на пратките в кратък срок7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас - да не оачкват нещата да се случват в кратки срокове8. Оплаквания : Преди 15 дни ми беше потвърдено лично, че стоката е пристигнала. Молих се на Ангел да ми я прати в срок от 5-6 дни. Звънях п отелефона 10-15 пъти. После се молих на Господ. После пак звънях, молих се отново и преди 5 дни дадох данни за получване на стоката. До ден днешен не е изпратена. Сега пак се моля на Господ и така...До момента никога не ми е трябвало нещо спешно и не ми е правило впечатление, че чакам части по 3-4 месеца. 9 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #134 Отговорено 2 Февруари, 2014 (Редактирано) Извинявам се за спама.Ангел е супер пич, но ако колегата открие , коя молитва върши работа , моля да я сподели , защото и на мен ми трябва! Редактирано 2 Февруари, 2014 от KRING 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #135 Отговорено 21 Февруари, 2014 (Редактирано) 1. Дата: поръчка- Последна поръчка около 15 декември 20132. Повод за контакта Ви с нас / Воден радиатор , карбонови сихронизатори, маслена помпа3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти/хонда/услуги: от синхронизаторите съм доволен , останалото вече не вярвам че ще го получа 4. Оценка за нашето отношение към Вас: Много негативно.Безкрайното мотаене , и всевъзможни оправдания напълно обезмислят ниските цени и привидно любезното и отзивчиво отношение. 5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: собствен сервиз;6. Препоръки към нас, ако има такива: Посочени са в точка 4.7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас - Няма да ви измамят с пари , но това , което сте поръчали може да да не пристигне , може да пристигне , когато вече сте се отказали да го чакате , може да пристигне и нещо различно .Общо взето „ниската цена си има висока цена”8. Оплаквания : Преди 20 дни ми беше потвърдено , че са пристигнали маслената помпа и синхронизаторите,но синхроните имали дефект и ще изпратят други .Разбрахме се да ми изпратят помпата , защото е спешна,пък синхроните щели да дойдат до седмица.Оттогава 4-5 пъти ми я пращат „утре”.След това помолих Ангел да ми каже дали въобще има поръчвана помпа за мен , и ако няма да не ме мотае повече , а аз ще я поръчам от общите поръчки на форума.Човека се зае сериозно да не ме бави повече ,защото така или иначе помпата била пристигнала, получих и СМС , че е оправил нещата.На другия ден ми се обади , че е изпратил и синхронизаторите. СУПЕР. Да ,ама не.Синхронизаторите дойдоха , но помпа няма.Днес му се обадих за номер на товарителница и ми каза , че не я пращал той , а някой друг направо от София????!!!Сега очаквам в следващия епизод , да се окаже , че помпата е изпратена вместо в Благоевград във Ботевград или, че вместо маслена американците са пратили водна помпа или ........................................... Редактирано 21 Февруари, 2014 от KRING 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nedkisa 63 #136 Отговорено 22 Юли, 2014 1. Дата: Август 20142. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката: койловъри, полиуретанови тампони, силиконови водни съединения3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти/хонда/услуги: Много доволен, всичко беше супер!4. Оценка за нашето отношение към Вас: Като отношение съм доволен, но липсва информация относно срокове и изразут "ще ти звънна след 20 мин." винаги означава "повече няма да ти се обадя тези дни".5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: Сам с приятел.6. Препоръки към нас, ако има такива: Обърнете си внимание на доставчиците или се отнасяйте по-сериозно с клиентите. Ачо, вдигай си телефона по-често или поне давай вярна информация като го вдигнеш. Всяка седмица чувам до два дни е при теб и после една седмица не си вдигаш телефона или ти е изключен. От Април месец насам съм получил само полиуретановите тампони, а за пружините днес вече ми писна и си ги поръчах от другаде и утре ще са при мен. За водните съединения като попитам получавам отговор "само да проверя и ще ти звънна след 10 мин." след което не си вдига телефона няколко дни.7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас: Който има нерви и минимум половин година да чака нека го потърси. Действително частите идват на много добра цена и с добро качество, но тези въртели с месеци могат да накарат и най-големия непукист да изпадне в нервна криза. Моята кола стоя 2 месеца на трупчета заради това. Вече бих поръчал части за ремонт, който мисля да правя чак на следващата година, защото ако колата ми остане пак месеци на трупчета заради кофти дилър или несериозно отношение и ще си купя картечница 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veid 164 #137 Отговорено 25 Юли, 2014 (Редактирано) Юли, 2014 Тарелки за Б серия. Разбрахме се, че са ми спешни и наистина ми трябват спешно.. - "Имам ги налични, ей сега ти ги пращам" - няколко дни, пристигат тарелките, да де, ма не са тарелки въобще а подложни шайби на пружините. Всеки ден чувам това "имам ги налични, ей сега ти ги пращам", след което нищо не идва с дни, дни, дни, започва се едно невдигане на телефона и нулева информация (а иначе всичко беше налично и "ей са ти ги пускам", даже съм си ги платил тарелките...). До ден днешен(3+ седмици борба), тарелки, информация, връзка с човека няма. Ако си ги бях поръчал от Щатите, вече главата ми щеше да е на мотора и да перка! Извинявам се, ама НЕ СТАВА! Несериозно отношение, празни обещания и благи думи. Има достатъчно много хора вече, които правят групажи и доставят от Щатите. Който е мазохист, обича да си трови нервите, напрежението, анархията, адският хаос и всичко да е една пометнала история - нека работи с Но-Лимит. Аз не съм от гореспоменатите типажи хора и прекратявам всякакви търговски отношения с Но-Лимит. PS: Хора, не се подлъгвайте по цените, колкото и ниска цена да ви даде, не си заслужава нервите, напрежението и разправията! Следвайте този пример: дадено нещо струва ххх пари и доставка уу пари - събирате си ги, купувате си ги като пичове и живи и здрави! Нервите и телефонните разговори излизат по-скъпо отколкото си мислите... Редактирано 25 Юли, 2014 от Veid 16 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #138 Отговорено 4 Август, 2014 Така като гледам е бърз само със шефчетата във форума и с хора приближени до тях.Винаги има изключения.Ето какво трябва да направиш Veid. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #139 Отговорено 5 Август, 2014 Така е! Аз понеже бях шефче ми доставя всеки път бързо нещата. Сега като съм обикновен уСер (дето се Усира) няма да рискувам да поръчвам, защото със сигурност ще ме забави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #140 Отговорено 5 Август, 2014 Последните двама ша ме извинитИе ма грам ма грам не ви е мястото да се намесвате ! Щот някои кат се усере! трябва сам си Убрише ! гЪзЪ 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Al Capone 238 #141 Отговорено 7 Август, 2014 Ще помоля всички да се придържате към шаблона, малко по-късно ще зачистя тук! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове