Jump to content
rulemaker

6 ген купе Sir

Recommended Posts

Да, още преди 3-4 дни, ама си трая :D Колата изглежда читава. Дано я вземе някой фен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувана в 12:42 часа на 1 септември, 2010 год.Вече един месец седи обявата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз я забелязах отдавна и ми е странно как никой не я е взел още на такава цена. Някой колега да е ходил да я гледа ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добра ВТЙ-ка...............още повече че е Купе 6-та,трябва да е доста бърза...................някаде бях чел че имала много добре подредени скорости. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не бях взел мойта - като нищо щях да и скоча, но..................

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кво и се плаща.някви мита,данъците кви са.някой знае ли.чудна е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам ама не е за изпускане :) МЕжду другото SIR не са ли по 170 коня

Редактирано от rulemaker
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро е "Si". Търговците си пишат както им доиде!

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как позна че е Si

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предположението за SiR произлиза от надписа на километража, който си е истински... въпроса е дали е суапван от истински SIR... което наистина ми се струва по-вероятно. И по-точно - SiR не се произвежда с ляв волан. Si е Американското Vti... всички тези фактори допринасят за да се стигне до извода, че е Si с инсталирани от SIR уреди :)П.П.: Колата е достатъчно уникална за да се откупи... на части ще стъпи сигурно с две хилки повече от продажната цена! Гледам, че B16-ките вървят по 3к лева, което е половината кола. И от там като почнем - климатик с копчетата за него - яко пари; уредите на таблото от Sir - яко пари; цялостен интериор; частите на купето са здрави; круз контрол; и много много други!

Редактирано от ShEfA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз дори си мисля че не е даже и SI.И ще ви кажа защо мисля така.Много голям фен съм на купетата и никога не съм виждал SI-ka без шибидах тук дали от снимките или назнам но просто не забелязвам такъв.Също така няма и лепенките oтстрани на калниците DOHC VTEC.И все пак ако някои я гледа се води EM1.П.С.И въпреки глупавите ми разъждения колата ме кефи адски.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да се правя на по-голям разбирач от хората, които карат купета, си мисля, че нищо не е суапвано а колата си е така. Според Уикипедиа:

 

Coupe: Trims available in the coupe body style were the EJ6 (US DX, Canadian DX and DX-V), EJ7 (US HX), EJ8 (US EX, Canadian Si) and EM1 (only 1999 and 2000; US Si, Canadian SiR)

 

п.п. Това, че колата е вкарана от US не значи, че не може да е Канадка :)

 

п.п.2 - Ето източника

Редактирано от chris_barnes

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз доколкото знам SIR си е б16а2 от Канада, в USA купето с б16а2 е Si. Така че колата си е редовна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то си пише че е от Канада, Ванкувър даже пише. Значи си е натурална SiR-ка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

п.п. Това, че колата е вкарана от US не значи, че не може да е Канадка :)

 

От долу на обявата пише че е вкарана от Канада-Ванкувър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи,че си е натурална SiR-ка, но не TypeR-ка :) Което е различно... явно. Признавам грешката си. Подведоха ме познанията ми относно EG SIR/SIR II.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече се знае, че е ор'гинална, който я купи да даде кръгче :):ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо няма шибидах и лепенки на задните калници. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата я засичам доста често в града и наистина има много як вид :X

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако я вземе някой от форума ли дължи кръгче :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата изклежда много добре!Знае ли някой какви такси ще последват при евентуално закупуване.ДДС?Технотест?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивика е готин няма спор ,но туй нещо според мен е доста по-впечатляващо като оферта,въпреки ,че англичанките не ги долюбвам....http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=details

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Добър е! И на живо го видях като го стовараха. Много добра е колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маалеее кооолко много ги искам тия седаалкии:(!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това вече е страхотна машина, ама къде и е спойлера!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее останаха ми очите... много добър и много рядък акорд :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги Сивика не е СИР.... до колкото знам СИР е Б16А... а това си е Б16а2.... просто салона му е СИР-ов .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

SIR се води в Канада и Si в US. Японците не правят купе версия на сивика а американеца, така че си е каквото трябва, не лъже човека.

Редактирано от WingMan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Еее останаха ми очите... много добър и много рядък акорд ;)

Къде видя Акорд бе колега? :lol::blink: :blink: :blink: :blink: :):D:wacko: :wacko: :wacko: Редактирано от Petar Petrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...