Jump to content
oknht

B16a2 Подготовка за турбо...

Recommended Posts

Здравейте колеги :) В началото на лятото се здобих с CRX Del Sol B16A2 (като подарак за завършването) и веднага след като почнах да е карам реших , че и трябва още мощт . След като поработих доста усърдно и сабрах пари , за да осаществя тази цел идва другата по съществена част ... а именно да се обърна към вас за помощ . Реших да си е турбинирам , но преди да купя и сложа турбо искам първо да е подготвя за него ... в смисал ,че искам да изчерпя повече мощ от двигателя преди слагането на турбината. Та да си дойдем на думата искам помощ от вас приятели тъй като не съм кой знае колко запознат с тази част искам да ми помогнете .. а именно да ми кажете как да изкарам повече мощ от двигателя преди да сложа турбината .. а и също така ако някой вече е турбинирал този вид мотор да ми каже какво турбо точно подхожда и на колко бара съответно да го надуя ...П.С : Извинявам се ако темата изглежда малко ... глупава... но и аз съм като вас със бензин в кравта :) (ако мога така да се изразя) и не съм кой знае колко запознат с тази част.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да изчерпаш мощ преди турбото трябва да започнеш някакъв тунинг, който ще е в пълно противоречие с турбото.... турбо мотор и атмосферен мотор работят по доста различен начин. Ако си решил да турбинираш мотора единственото за което се сещам на първо време и можеш да направиш за колата си и да се ползва и при турбинирането е ... генерацийка с по-голям диаметър. Прочети из форума има доста теми с турбо проекти насочи се колко ще надуваш и за какво ще я ползваш колата, да си я караш за кеф или за драг приготви си една стабилна сума пари и тогава започвай :)Но на първо място чети чети и пак чети за да знаеш с какво се захващаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за работата на двигателите. Няма кой знае каква разлика но ако мислиш първо да изкарваш още мощност нещата който ще купиш за да саживиш атмосверката после ще са ти излишни. Пример зимаш спортен колектор след време ще ти трябва друг за турбината чипосваш колата след време ще сменяш чипа :) за валове не можем да говорим защото доколкото зная най добре е да е с стоковите валове за турбиниране сгъстявания също защото ако сложиш турбо трябва да разредиш. Мисли на какво налягане ще караш колата но над 0.4 0.5 не ти препоръчвам да я надуваш със стоковата карантия а 0,5 няма да ти хареса много много разликата не е толкова голяма :) а за по голямо налягане иска да се сменят бутала биели ... разреждане и други нещица ... които са доста скъпички кажи какъв биуджет имаш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега над мене не е много прав за валовете - да не кажа даже че никак не е прав(може би за други коли би се отнасяло горното мнение но не и за хондите) . По точно можеш да прочетеш тук и сам да прецениш дали да останеш с стоковите валове или предварително вземеш някакви който хем ще ти докарат малко повече мощност хем ще можеш да ги ползваш при турбо сетъпа , и за да съм по конкретен , турбо хондите харесват повечко overlap , за сметка на lift и duration . Който пък липсва при стоковите валове :) Има прекалено много теми из интернет писано ли е писано ли е , чак 1 живот няма да ти стигне да ги прочетеш , също така има прекалено много глупости , както тук така и в другите форуми , врътката е да отсееш вярното от грешното :) Google.com трябва да ти стане пръв приятел :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Тук има инфо за турбиниране, което може да ти е полезно. Аз също бих те посъветвал да си направиш генерация най-напред, защото със сигурност ще ти е от полза по-натам в проекта.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука пак може спорим , човека иска да направи неща който да му дадат мощност в момента и да му вършат работа за напред , една генерация по голяма от 60мм на стокова б16-ска ще даде отрицателен ефект :) Следователно или трябва да я направи по малка за да искара кончета и после пак да я сменя или да я направи голяма за да може после да има ефект и сега да го спъва или да я направи после :) Не се засягайте момчета ама прочетете кво е написал внимателно :)

Редактирано от b18c-Ripper

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си със стоков съединител,можеш да го смениш с керамика :) .След турбо конверсията стоковия бързо си заминава :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега незнам защо се захващаш да е правиш по този начин,но единсвеното за което се сещам в момента и да имаш ползва и в 2та вариянта е може би спортен смукател плюс едно дроселче да кажем 70мм :)ПП: Никак не е зле да си монтираш и олекотени шайби ролки маховик и едни леки състезателни джанти,има сериозен ефект !Иначе като подготовка можеш наистина да започнеш от съединителя,но той се определя според налягането на което ще караш и конете които ще искаш да извадиш,защото неможе да сложиш някой органичен а да искаш да е напомпаш на 300 400 коня.Едвали ще правиш някое чудовище ,но все пак ако е така ще ти трябва и двудисков съединител.От там се слага подходящ за НМ които ще вадиш претискател,за да не ти превърта съевдинителя.Следващта стъпка монтажа на турбо сетъпа,като предварително си се спрял на подходящата по размер турбина.

Редактирано от JeepersCreepers

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко коня искаш ? И колко искаш да е надеждна колата ? За всеки ден ли е или ще се кара събота и неделя ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко коня искаш ? И колко искаш да е надеждна колата ? За всеки ден ли е или ще се кара събота и неделя ?

Колко коня искам да е... еми както написа колегата по горе искам да изкарам поне 300 ... и също така видях още един коментар за баровете на турбината... един колега беше написал да го надуя до 0.5. Аз смятам да е на 1.0 бар или на 1.2 Максимум.. и да спомена ,че колата смятам да си е карам еври дей ...дайте ми някои савет или пример приятели никой ли не е турбинирал този мотор до сега. Ако някой го е правил нека каже подходящата турбина и на колко бара да се надуе..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още в първото мнение си споменал че колата ти е подарък за завършването, което значи че от скоро имаш книжка. Та в тоя ред на мисли карай си я за сега така и събирай пари за турбо конверсия, когато си готов я правиш тъкмо ще си натрупал още опит зад волана. Не се заяждам според мен така е правилно защото 300+ коня си се карат с адски голяма отговорност. А и цифрата която ще ти трябва за турбинирането ще е около 2 пъти по-голяма от цената на колата все пак с трици маймуни не се хващат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, нали се сещаш, че няма да минеш само с енда турбина!?! За да има ефект от цялата работа, а и за да си караш колата по-дълго време ще ти трябват още доста чаркове, като изброените по-горе - генерация, турбо колектор, съединител, блоуоф клапан и др, + тва СТОКовата карантия я забрави за над 300 коня!!Трябва да споменеш с горе-долу каква сума разполагаш или мислиш да отделиш за тази операция, но нека тук по-запознатите от мен да кажат колко излиза една такава турбо конверсия!И не виждам смисъл да я подобряваш преди турбинирането, освен ако нямаш още пари в излишък! Единственото, което можеш да направиш преди операцията и да си остане и за след това е един интейк, но пък от него файда няма да имаш! ;) П.П. И потърси във форума, и намери, и чети! Има такива теми, но явно не искаш да ги търсиш! :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички говорят за качване на мощноста, А никой не ти дава мнение,КАК ще спира това чудовище с 300к.с.И какво ще бъде окачването за every day!Иначе на първата ситуация и си на проверка в нечий багажник.Да не говорим как се изправят завоите.Как ще завива тая кола?Една грешка и почваш от начало! ;) Може да си купиш и направо готова кола ;)Прокурора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как върви тука ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как върви тука ?

Като са му споменали цената за турбо автомобил и се е отказал :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

<!--quoteo(post=465273:date=Oct 6 2010, 08:53 AM:name=TrAdIuLi)--><div class='quotetop'>QUOTE (TrAdIuLi @ Oct 6 2010, 08:53 AM) <a href="index.php?act=findpost&pid=465273"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Колко коня искаш ? И колко искаш да е надеждна колата ? За всеки ден ли е или ще се кара събота и неделя ?<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->Колко коня искам да е... еми както написа колегата по горе искам да изкарам поне 300 ... и да спомена ,че колата смятам да си е карам еври дей ...

:) брех.... според мен ще ти е малко нанагорно да я караш всеки ден с 300+ и най малкото безмислено, но ти си решаваш, поне ще се намери една хонда да махне главата на спрелия хуйдай на рибата :D
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

<!--quoteo(post=465273:date=Oct 6 2010, 08:53 AM:name=TrAdIuLi)--><div class='quotetop'>QUOTE (TrAdIuLi @ Oct 6 2010, 08:53 AM) <a href="index.php?act=findpost&pid=465273"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Колко коня искаш ? И колко искаш да е надеждна колата ? За всеки ден ли е или ще се кара събота и неделя ?<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->Колко коня искам да е... еми както написа колегата по горе искам да изкарам поне 300 ... и да спомена ,че колата смятам да си е карам еври дей ...

:) брех.... според мен ще ти е малко нанагорно да я караш всеки ден с 300+ и най малкото безмислено, но ти си решаваш, поне ще се намери една хонда да махне главата на спрелия хуйдай на рибата :)
мен страшно много ме съмнява че този проект е в действие ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да е някоя скрита лимонка и да избухне с нещо 350+ тези дни :)

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе в тая връзка се зачудих аз примерно искам да сложа една турбина на хонда прелиуд 133коня,4ген. 2.0i.Мисълта ми е да дигна няколко коня да върви малко повече и при разумно каране да харчи по-малко.Трябва ли за тия дребни изисквания да влагам много пари или е достатъчно една съобразена с двигателя турбина и едно интеркулерче?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На последно писаното - няма как да стане твоята работа - хем да гори малко, някой и друг кон с турбо, има 4320984320984239842309 варианта да си подсилиш колата, защо първата ви дума за силов тунинг е ТУРБО :ph34r: .п.п Моето мнение за турбиниране е, че първо трябва да имаш добра основа, демек двигател, който си струва да го турбинираш.РАзбира се може и да се турбинира д14 примерно, ще е с турбо, но някой црх с х22 ще мине и замине покрай мен, но ако имам х22 и го турбинирам, или б18ц6 друго ще да е. И не само те, много двигатели има които са готини.Не съм имал турбо кола, просто разсъждавам и стига до тея мисли по пътя на логиката.То добре двигател, е нали колегите по -горе казаха -как ще спира, колко ще е стабилна то като цяло трябва да се направи проект, също така за да е бърза една кола, може да се олекоти, този фактор е много важен, готови ли сте да карате кола с 1 седалка, волана и уредеите на таблото и там какво ти трябва да следиш по колата? Бе работата е сериозна и трябва четене четене, контакти с хора които се занимават с тея неща и наистина човек да знае КАКВО ИСКА ОТ КОЛАТА СИ, КОЕ ГО КЕФИ И ЩЕ МУ Е ГОТИНО ДА ГО ИМА И ПОЛЗВА.Поздрави колеги :ph34r:.

Редактирано от Dominiko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не знам как е при бензина,но при дизела има голяма разлика дали ще е с турбо или не сега карам бензинова кола и се чудех дали ще постигна същия успех като при дизела. :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как върви тука ?

Лаф моабет :ph34r: утре ше прайме вондата свръх звукова с двигатели на ролс ройс :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампоните на двигателя сами ли ще ги правите или от Ebay има китайски изпълнения ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pikaso906,За теб най-добрият вариант е всмукателен колектор от H23,спортен колектор също от H23+генерация 60мм, един Air Intake и P06/P28 чипнато и настроено на дино.Гаранция ще останеш доволен. :)пс. също така можеш да пилнеш главата и да портнеш всмукателния от H23+раздвижна ролка,ще изкараш още някой и друг кон :D

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега :D като го направя ще пиша за резултатите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А знаеш ли колко пари излизат тия модификацийки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

продават се няколко H23 на части из форума.Питай продавачите :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не знам как е при бензина,но при дизела има голяма разлика дали ще е с турбо или не сега карам бензинова кола и се чудех дали ще постигна същия успех като при дизела. :D

Ще вдигне голега ще вдигне доста кончета около 200 ще ги чукнеш,за около 2500 3000лв ще я направиш не е проблем,колко ще гори всичко зависи как и кой я мапва колата,може да гори много може и малко .Например моя сивик е турбо извън градско съм в рамките до 7л зависи как карам ,градско е в рамките на 10 11л сега в студа/никога нетръгвам преди да качи поне 70 градуса колата ,разбирай го доста си изчаквам /. ОБАЧЕ не си мисли че ако стане колата 200 коня някой с малко повече модчета по същата кола и станал около 160 коня няма да те сцепи :D Много зависи от супер много неща,за атмосферната кола е най важен респонса на колата ,а при турбото е мнного важен момента каква е турбината на какви рпм какво имаш.Аз бих те посъветвал да видиш чво какви пари би отделил за колата си да ги загубиш безвъзвратно и чак тогава да се наочиш към правилния тунинг проект на своя автомобил.ПП: Другото което е трябва ад си наясно каква кола искаш ,драгаджийка /разбирай да тръгва на големите рпм/ градска бегачка /да имаш сила на всички рпм/ или просто да живне колата :PТова ти го казвам защото всеки проект се прави по коренно различен начин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да живне,да вади хубав звук,просто да е по гъзарска ,но не въздух под налягане както селските работи с махнатия катализатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво толкова му е селското на 17-18-19 годишна кола да и махнеш катализатора,той така или иначе си е прът.. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе незнам ама кат видя такава кола дет само бръмчи и пуши не се въсхищавам на маистора ,а го съжалявам :rolleyes:

Редактирано от pikaso906

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... /да имаш сила на всички рпм/ ...

Е те тва как се получава? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 2 турбетки бе Ачка или чарджър и турбе :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да живне,да вади хубав звук,просто да е по гъзарска ,но не въздух под налягане както селските работи с махнатия катализатор.

 

Чакай малко ти хем искаш турбо кола, хем да не е въздух под налягане Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То реално не иска двигател тогава.... Щото всичките са въздух под налягане !!! :D :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 2 турбетки бе Ачка или чарджър и турбе !!!

Виж Драго как ги хваща нещата,а може и само компресор без турбо пак имаш сила на всички рпм ,макар че истината си е компресор+ турбина :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕЕЕ така е думата са то е ясно ,че колкото повече въздух под налягане е толкова повече върви. !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 2 турбетки бе Ачка или чарджър и турбе !!!

Виж Драго как ги хваща нещата,а може и само компресор без турбо пак имаш сила на всички рпм ,макар че истината си е компресор+ турбина :D
Хаха, да по тая логика , що ли баламите слагат турбини , а не ползват компресор за да имат сила навсякъде?п.п. Нека си говорим за реални и постижими неща! Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално и постигнато нещо мето ти такъв пример Дари с неговия сивик и на ниски и на високи си има сила момчето :D Никой неуспорва че за високите рпм е по -добре турбината ,но както казах всичко според проекта и желанията на хората !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...