Jump to content
daniel-atanasov

Въпросче за Civic Type S

Recommended Posts

Колеги купих такава кола и ми е интересно ,че не намирам никаква информация за нея. По принцип съм страшен мото Хонда фен. Знам и съм имал повечето модели. Но при колите съм по-слаб. За тайп R, не само съм чувал но съм и карал. За тайп S нищо не намирам освен в Швейцарското мобиле. Тя и колата от там си я докарах. Знам ,че е 1.6 V-Tec 160hp. но нищо повече. Ще приложа ВИН номера и ще съм благодарен на малко повече инфо-JHM EK4 360 YS20 0712. Колата е черна и от 2 те страни на задните панели зад вратите ниско долу си пише Тайп С. Ааааа щях да забравя-2000година е първата и регистрация. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EK4 (мотор B16A2)е VTI, а не TypeS . До колкото ми е известно това поколение TypeS не съществува, има само TypeR с двигател B16B, което е EK9.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EK4 (мотор B16A2)е VTI, а не TypeS . До колкото ми е известно това поколение TypeS не съществува, има само TypeR с двигател B16B, което е EK9.

http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detail.a...age=1&row=6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EK4 (мотор B16A2)е VTI, а не TypeS . До колкото ми е известно това поколение TypeS не съществува, има само TypeR с двигател B16B, което е EK9.

http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detail.a...age=1&row=6
Изглежда ,че съществува колега. Аз за това питам за повече информация относно модела.http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detail.a...age=1&row=6 Редактирано от daniel-atanasov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото ми е известно при 6-тите генерации моделите започват да се разделят като сегашните - Type S , R . Като за 6-та генерация както каза колегата започва трядицията с Тайп Ар версиите , които са топ спортни версии , тяхни наследници са VTi , VT . Ти колега караш топ версията предлагана за Европейския пазар VTi или Тайп Ес , преди просто си беше VTi :D Различава се спрямо Тайп Ар от към двигателя , някои слементи по тялото и мисля цветовете . Ще намериш повече информация ако търсиш VTi ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото ми е известно при 6-тите генерации моделите започват да се разделят като сегашните - Type S , R . Като за 6-та генерация както каза колегата започва трядицията с Тайп Ар версиите , които са топ спортни версии , тяхни наследници са VTi , VT . Ти колега караш топ версията предлагана за Европейския пазар VTi или Тайп Ес , преди просто си беше VTi :D Различава се спрямо Тайп Ар от към двигателя , някои слементи по тялото и мисля цветовете . Ще намериш повече информация ако търсиш VTi :D

Оказва се ,че освен моят модел tupe S има и F1. Бреййй чак се надух лекинко ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тайп R, не само съм чувал но съм и карал.

Тук не се разбира как не си я чувал ама си я карал - поясни!

Тайп Ар версиите , които са топ спортни версии , тяхни наследници са VTi , VT .

Тук ще си позволя да корегирам колегата. По скоро VT и VTi са предшественици и то по скоро версиите SiR за Азия са директни предшественици, а не наследници на Type R. Но Vti както и VT са най близкото нещо за Европа. При 6ген вече се освен версиите SiR и VTi се появява и Type R, която е още по спортно насочена.Сега по темата: така колата се води както казаха колегите VTi Type S (ЕК4) и е най близкото нещо до 6 ген Type R в Европа, изключвайки версията SiR която е за Азия. Колегата I_V_O има точно такова бижу VTi Type S и ако иска може да сподели с няколко реда повече информация. Type S почва да се използва за последните екземпляри на 6 ген (2000-2001г, или само 2001, не съм 100% сигурен) с мотори B16A2 при японските и B18C4 при английските сглобки. Мисля че Type S обозначава просто нивото на обурудване, мисля че най високо за Европа, и като сравнявахме тази на Иво и моята която също е VTi, но не е Type S, разликата беше че неговата имаше заден лип (добавка към бронята).С една дума взел си си много хубава кола, която много ще те радва!И умната...!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм обяснил правилно-Хондатата която карах беше следващата генерация. Мерси за пожеланието.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега, ще останеш доволен от тази кола.В Швейцария колите са много запазени и здрави и съответно по-скъпи.Аз карам същата кола, но 1999г.VTI, наистина има разлики но минимални.Давай снимки да видим колицата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не знаех, че модела се води Тайп С, интересно, че и в двата линка е написано лимузина!?

EK4 (мотор B16A2)е VTI, а не TypeS . До колкото ми е известно това поколение TypeS не съществува, има само TypeR с двигател B16B, което е EK9.

http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detail.a...age=1&row=6
Изглежда ,че съществува колега. Аз за това питам за повече информация относно модела.http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detail.a...age=1&row=6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5години купих на майка субаро вивио от Швейцарско-в талона пишеше лимузина.Снимки ще пусна до няколко дни че съм в движение а колата ми е в Банкя. Изтекоха и номерата и сега съм с кънката на жената.Пък и митница имам да пускам та ....... Абе ще се постарая по скоро да ви се изфукам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Останаха ми задно крило и тунинг задна броня които свалих от колата.

Предпочитам да се придържам към оригинала.

Ще направя супер цена за колегите ;)

Ако има желаещи да ми звъннат 0885737879 Дани или на лични.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Спойлера е за боя а бронята има малко забележки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че Type S обозначава просто нивото на обурудване, мисля че най високо за Европа, и като сравнявахме тази на Иво и моята която също е VTi, но не е Type S, разликата беше че неговата имаше заден лип (добавка към бронята).

С липовете е относително, тъй като това са екстри, които са се доплащали! Виж, че на обявите не всички Type-S-ки са със задни липове. Просто версията VTi на 6-а генерация през 2000 и 2001 година (т.е. последните години на производство) е преименувана на Type-S. Друга разлика, доколкото се сещам, са сивите плоскости около километража и оборотомера с надпис Mugen, които ги има само при Type-S-ките :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми моята знаеш и тя е 2000 пък не е Type S.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинете че съм малко офф топик, но искам да питам как стоят нещата с внесени коли извън ЕС или както колегата от Швейцария или пък от някъде другаде примерно USA или Канада! Плащат ли се акцизи, мито или нещо друго?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Швейцария се плаща на фактурна стойност в митницата мито и ддс. Това е ако не си си извадил евро 1. С него само мито плащаш. Има си митнически калкулатол със който можеш да си изчислиш всичко в къщи. Няма технотест като преди за по-старите коли от 96 или тези които бяха без евротабела. От там на татък си е иднаква регистрацията. За Америка НЕ знам но имаше технотест със сигурност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми моята знаеш и тя е 2000 пък не е Type S.

По първа регистрация или по VIN номер? Принципно и моята е декември 1998 по първа регистрация, но в действителност е произведена през 1996 :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спойлера отиде в Darius, със здраве да си го ползва. Остана бронята която давам за 50лв. :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...