Jump to content
Newbie

Проблем с парното

Recommended Posts

Здравейте колеги преди време помня имаше такава тема за 5-та ген, но все пак от написаното разбрах, че няма никакъв лек освен да са ти почистени отвътре добре прозорците.Да но...днес като се исипа дъжда в Пловдив в началото карах по околовръстното с 80-90 нямаше проблеми не се бяха запотили, но като влезнах понавътре в града на 1-вия светофар и всичко стана мъгла, яко почнаха да се потят, като се има врепдвид, че съм го пуснал на 4 (със студен въздух от вън, и само на прозорците), като колата съм я почистил основно и прозорците отвътре с препарат за прозорци и вестник.Общо взето като не съм в движение веднага всичко се запотява, или като се движа много бавно градско.Бях свалил и прозорците, но не се издържа понеже, като ги сваля и ми вали на рамото и в крайна сметка пак не се оправяше, аз такова чудо просто не съм виждал....ще се убия за едното нищо.Та ако може да ме насочите на някаде, преди проблема го нямаше, взе да ми го прави от миналата зима накрая някаде, и през лятото като вали дъжд е най-гадно.

Редактирано от Newbie

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решението освен чисти прозорци е пуснат климатик и/или пуснат топъл въздух на парното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжеление нямам климатик, а като пусна топло се запотяват още повече, след което почват леко да се оправят, но обикновенно вече когато не ми трябват и ще слизам :thumbs1: Много е досадно имам чувството, че самата система не работи като хората, имам и 1 дърта астра 90-та година е тая кочина потен джам не е видяла, а е на 100 години не ми се вярва японеца да не го е измислил заводски да си е, като хората :)

Редактирано от Newbie

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм се сблъсквал с този проблем в един проливен дъжд, 1 час се борих докато накрая не се усетих и пуснах парното на макс само на стъклото. За 5 минути някъде се изчисти предното стъкло, по-късно и останалите. Климатика има дехидратор, но като нямаш и парното трябва да свърши работа макар и малко по-бавно.Ако пък при запотени стъкла - бършеш и седи мазно, вероятно е спукан вътрешния радиатор и по стъклото ти се лепи и антифриз.Има и едни кърпички за стъкла по бензиностанциите, също вършат работа макар и временно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този "феномен" явно е конструктивно заложен. Доколкото и някой колега със следващата 7 ген. беше писал, че ако пусне ветилацията към стъклото климата зацепва автоматично. Т.е. "системно" решение.При мен е налице 100% и добре, че е климатика (тогава се оправя моментално) иначе не знам как може да се преодолее.Често се лансира идеята за чисти стъкла, но според мен самата вентилация набива яко влага. Има моменти в които пускайки вентилация без климатик си личи как тя замъглява моментално Аз си го обяснявам с мястото откъдето засмуква въздуха - под пластмасовия капак под чистачките. Там обикновено си тече вода и сигурно е топло и става влагата.Ако някой без климатик знае как се справя с това дано да ти даде съвет.Всичко това става при малко по-продължителен дъжд.

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз вече написах начин как да се справи с проблема: пуснато парно на макс, дори може да се пробва да върти само вътрешния въздух за да не вкарва влажен от вън.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да е влажен, като мине през парното - съхне...Много Хонди са така, ама що - не знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година попаднах на едни мокри кърпички за запотени стъкла на една бензиностанция, мисля че беше шел. Намазах си стъклата с тях и нямах никакви гръжи през зимата. Сега пак си търся нещо подобно но никъде не мога да намеря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изключи бутона за въртене на въздуха в купето и ще се оправят нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

човекът е писал че е включил да се подава въздух отвън...А дали наистина смуче отвън? При мен на 5г ако въртя въздуха в купето забрави да се оправи, само отвън и топло на макс.Провери си дали бутона отвън/отвътре върши нещо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изключил съм бутона колеги не съм абориген ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На климатроника на 6ген има бутон за обдухване на предното стъкло. При включване, без значение на каква температура е настроен или дали въобще е включен климатроника, пуска автоматично климатика на студено, насочва въздушния поток само към предното стъкло и вентилатора на максимална скорост, като взима въздуха отвън. Това би трябвало да е правилното решение, но ако колата няма климатик се пуска на максимум на горещо за да може да се изпари влагата. Поне аз така процедирам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хитрите начини се чуха, но подтекста на темата ми се струва, че е каква е причината за проблема.Щот не винаги на човек му е кеф да пуска климатик без нужда, а още по малко жегата на мах без да му е студено :offtopic:

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, парното винаги пуснато да духа само към стъклото и да дърпа въздух отвън. Ако е много запотено стъклото, перката на 4 и за минута ще е чисто всичко. Не е задължително да духа топло, а просто да има движение на въздуха, за да се изпари влагата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това лято при големите дъждове и моите стъкла започваха да се потят.Оправяше се като включа вентилатора на 3 или 4.Преди месец смених филтъра на климатика/зад жабката/ и вече два пъти карам в дъжд и няма потене,как ще е занапред не знам.Да вмъкна още,че миналата година потене нямаше,филтъра го издухвах със сгъстен въздух.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верният отговор е бе - филтъра на купето! сменявайте с маслото и няма да имате проблеми :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тези които нямат филтър на купето? :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тези които нямат филтър на купето? :)

За тези които нямат филтър на купето - проблем по вентилационната система, също така и клапата, която се намира под задната броня. Обикновенно се пълни с кал и не си върши работата както трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Newbie случвало ли се е да вали дъжд и след това да се качиш в колата и някое от стъклата да е запотено?Без да си карал колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблемът е, че и с отопление на max и струята към стъклата - пак се запотява при проливен дъжд. Не знам дали клапите за разпределение на въздуха не са ми прецакани и не духа достатъчно силно. Когато е насочено към стъклата се усеща малко струя и в краката.Някой може ли да ме посъветва как да проверя дали въздуховодите и клапите не са се разместили или повредили? Има ли начин да се провери откъм жабката като се свали филъра и вентилатора или трябва да се разглоби цялото табло?Понякога като клапата е оставена с дни в положение да духа към лицето - после врътката не иска да помръдне да отиде в другите позиции (към краката или към стъклата). Страх ме е, че ще я счупя - напъвам и изведнъж се освобождава и отива в желаната позиция - като че ли запъва или залепва и пада голямо напъване.Моля за съвет, защото скоро ще дойде зимата и ако нещо се счупи ще е кошмар!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...