Newbie 5 #1 Публикувано 29 Септември, 2010 (Редактирано) Здравейте колеги преди време помня имаше такава тема за 5-та ген, но все пак от написаното разбрах, че няма никакъв лек освен да са ти почистени отвътре добре прозорците.Да но...днес като се исипа дъжда в Пловдив в началото карах по околовръстното с 80-90 нямаше проблеми не се бяха запотили, но като влезнах понавътре в града на 1-вия светофар и всичко стана мъгла, яко почнаха да се потят, като се има врепдвид, че съм го пуснал на 4 (със студен въздух от вън, и само на прозорците), като колата съм я почистил основно и прозорците отвътре с препарат за прозорци и вестник.Общо взето като не съм в движение веднага всичко се запотява, или като се движа много бавно градско.Бях свалил и прозорците, но не се издържа понеже, като ги сваля и ми вали на рамото и в крайна сметка пак не се оправяше, аз такова чудо просто не съм виждал....ще се убия за едното нищо.Та ако може да ме насочите на някаде, преди проблема го нямаше, взе да ми го прави от миналата зима накрая някаде, и през лятото като вали дъжд е най-гадно. Редактирано 29 Септември, 2010 от Newbie Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #2 Отговорено 29 Септември, 2010 Решението освен чисти прозорци е пуснат климатик и/или пуснат топъл въздух на парното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Newbie 5 #3 Отговорено 29 Септември, 2010 (Редактирано) За съжеление нямам климатик, а като пусна топло се запотяват още повече, след което почват леко да се оправят, но обикновенно вече когато не ми трябват и ще слизам Много е досадно имам чувството, че самата система не работи като хората, имам и 1 дърта астра 90-та година е тая кочина потен джам не е видяла, а е на 100 години не ми се вярва японеца да не го е измислил заводски да си е, като хората Редактирано 29 Септември, 2010 от Newbie Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #4 Отговорено 29 Септември, 2010 Аз съм се сблъсквал с този проблем в един проливен дъжд, 1 час се борих докато накрая не се усетих и пуснах парното на макс само на стъклото. За 5 минути някъде се изчисти предното стъкло, по-късно и останалите. Климатика има дехидратор, но като нямаш и парното трябва да свърши работа макар и малко по-бавно.Ако пък при запотени стъкла - бършеш и седи мазно, вероятно е спукан вътрешния радиатор и по стъклото ти се лепи и антифриз.Има и едни кърпички за стъкла по бензиностанциите, също вършат работа макар и временно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #5 Отговорено 29 Септември, 2010 (Редактирано) Този "феномен" явно е конструктивно заложен. Доколкото и някой колега със следващата 7 ген. беше писал, че ако пусне ветилацията към стъклото климата зацепва автоматично. Т.е. "системно" решение.При мен е налице 100% и добре, че е климатика (тогава се оправя моментално) иначе не знам как може да се преодолее.Често се лансира идеята за чисти стъкла, но според мен самата вентилация набива яко влага. Има моменти в които пускайки вентилация без климатик си личи как тя замъглява моментално Аз си го обяснявам с мястото откъдето засмуква въздуха - под пластмасовия капак под чистачките. Там обикновено си тече вода и сигурно е топло и става влагата.Ако някой без климатик знае как се справя с това дано да ти даде съвет.Всичко това става при малко по-продължителен дъжд. Редактирано 29 Септември, 2010 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #6 Отговорено 29 Септември, 2010 Ами аз вече написах начин как да се справи с проблема: пуснато парно на макс, дори може да се пробва да върти само вътрешния въздух за да не вкарва влажен от вън. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #7 Отговорено 29 Септември, 2010 И да е влажен, като мине през парното - съхне...Много Хонди са така, ама що - не знам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilias 210 #8 Отговорено 29 Септември, 2010 Миналата година попаднах на едни мокри кърпички за запотени стъкла на една бензиностанция, мисля че беше шел. Намазах си стъклата с тях и нямах никакви гръжи през зимата. Сега пак си търся нещо подобно но никъде не мога да намеря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #9 Отговорено 30 Септември, 2010 Изключи бутона за въртене на въздуха в купето и ще се оправят нещата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #10 Отговорено 30 Септември, 2010 тва е правилния отговор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 207 #11 Отговорено 30 Септември, 2010 човекът е писал че е включил да се подава въздух отвън...А дали наистина смуче отвън? При мен на 5г ако въртя въздуха в купето забрави да се оправи, само отвън и топло на макс.Провери си дали бутона отвън/отвътре върши нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Newbie 5 #12 Отговорено 30 Септември, 2010 Изключил съм бутона колеги не съм абориген Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #13 Отговорено 30 Септември, 2010 На климатроника на 6ген има бутон за обдухване на предното стъкло. При включване, без значение на каква температура е настроен или дали въобще е включен климатроника, пуска автоматично климатика на студено, насочва въздушния поток само към предното стъкло и вентилатора на максимална скорост, като взима въздуха отвън. Това би трябвало да е правилното решение, но ако колата няма климатик се пуска на максимум на горещо за да може да се изпари влагата. Поне аз така процедирам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #14 Отговорено 30 Септември, 2010 (Редактирано) Хитрите начини се чуха, но подтекста на темата ми се струва, че е каква е причината за проблема.Щот не винаги на човек му е кеф да пуска климатик без нужда, а още по малко жегата на мах без да му е студено Редактирано 30 Септември, 2010 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #15 Отговорено 30 Септември, 2010 Мда, парното винаги пуснато да духа само към стъклото и да дърпа въздух отвън. Ако е много запотено стъклото, перката на 4 и за минута ще е чисто всичко. Не е задължително да духа топло, а просто да има движение на въздуха, за да се изпари влагата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dasho 0 #16 Отговорено 30 Септември, 2010 Това лято при големите дъждове и моите стъкла започваха да се потят.Оправяше се като включа вентилатора на 3 или 4.Преди месец смених филтъра на климатика/зад жабката/ и вече два пъти карам в дъжд и няма потене,как ще е занапред не знам.Да вмъкна още,че миналата година потене нямаше,филтъра го издухвах със сгъстен въздух. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Явор 3 #17 Отговорено 30 Септември, 2010 Верният отговор е бе - филтъра на купето! сменявайте с маслото и няма да имате проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #18 Отговорено 30 Септември, 2010 А тези които нямат филтър на купето? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Явор 3 #19 Отговорено 30 Септември, 2010 А тези които нямат филтър на купето? За тези които нямат филтър на купето - проблем по вентилационната система, също така и клапата, която се намира под задната броня. Обикновенно се пълни с кал и не си върши работата както трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Белов 0 #20 Отговорено 2 Октомври, 2010 Колега Newbie случвало ли се е да вали дъжд и след това да се качиш в колата и някое от стъклата да е запотено?Без да си карал колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #21 Отговорено 2 Октомври, 2010 При мен проблемът е, че и с отопление на max и струята към стъклата - пак се запотява при проливен дъжд. Не знам дали клапите за разпределение на въздуха не са ми прецакани и не духа достатъчно силно. Когато е насочено към стъклата се усеща малко струя и в краката.Някой може ли да ме посъветва как да проверя дали въздуховодите и клапите не са се разместили или повредили? Има ли начин да се провери откъм жабката като се свали филъра и вентилатора или трябва да се разглоби цялото табло?Понякога като клапата е оставена с дни в положение да духа към лицето - после врътката не иска да помръдне да отиде в другите позиции (към краката или към стъклата). Страх ме е, че ще я счупя - напъвам и изведнъж се освобождава и отива в желаната позиция - като че ли запъва или залепва и пада голямо напъване.Моля за съвет, защото скоро ще дойде зимата и ако нещо се счупи ще е кошмар! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове