Jump to content
Alexandyr

Проблем със скорости

Recommended Posts

Колеги, незнам да ли е проблем или по принцип са си така хондите,така е от както съм я взел..трудно влизат тея скорости и яко стържене се получава...маслото на скоростите е сменяно преди 1000км.. при запалена, колата в спряло положение с натиснат съединител си влизат без грешка, без стържене, идеално просто..имам чувството, че само на определени обороти си влизат плавно..от 2ра на 1ва трябва да съм спрял иначе не влиза...така е и ако реша от 3та на 2ра ..пак със зор става...иначе във възходящ ред няма проблеми...друго, което се каня от известно време да Ви питам...когато потеглям , отпускам съединителя леко газ и колата се разтръсва( тресе, дави се) ...след като го пусна до край..тръгва плавно, 2ра пак пускам съединител и отново леко тресе...след 3та вече плавно си превключва..Като цяло няма го плавното превключване...съединителя според по-запознати приятели от мен си отделя много добре и не е за смяна, въпреки че понякога нещо ми скърца, явно жилото..та се питам от какво ли е това тресене, разтръсване..дано някой ме е разбрал :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никъде не си писал нито марката нито модела на колата...ще се опитам да гадая :)Кой сменя маслото на скоростната кутия..на повечето модели е специално...по-рядко..с вискозитет на двигателно 10/40Протрисането при тръгване може да е от заминали демферни пружини на феродовият диск на съеднителя...независимо от това че отделя добре...от тях тресе вероятно...и още нещо...скъцането и при мен го има при натискане на педала..независимо че със с помпа а не с жило на съеднителя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е сивик 5г хеч, Д15Б2 ..писъл съм го към допълнението:) ...маслото е точно 10в40 каквото го дават по каталог и за двигателя и за скоростите.а тези демферни пружини се сменят отделно или целия феродов диск, което ще рече целия съединител :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саединителя ти е за смяна -симтомите които си писал са на лице :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що бе адашче :) Да не да съдиш по любимия ти Акорд на Цецко :D:D;) И аз съм на същото мнение като колегите по-горе ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имоята беше така съединител и по точно претискателен диск за смяна но като го отвориш виж и феродовия и аксиалния лагер,дано съм бил изчерпателен и послушаи Габровската група те са царе на кутиите. УСПЕХ КОЛЕГА

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само да допълня сивик 5 - д15б2 няма жило съединителя се оправява хидравлично: долна хидравлична помпа,горна хидравлична помпа и хидравлично масло

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е сивик 5г хеч, Д15Б2 ..писъл съм го към допълнението:D ...маслото е точно 10в40 каквото го дават по каталог и за двигателя и за скоростите.а тези демферни пружини се сменят отделно или целия феродов диск, което ще рече целия съединител :)

Щом маслото ти е по каталог и пак ти хъркат и влизат трудно скоростите, работата не е на добре- заминали са ти синхронизаторите.. ;) А за другият проблем, преди да предприемеш каквито и да е смени, провери си най напред тампоните на двигателя..Ако са скъсани, пак се получава такова притрисане, като от съединител..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И един основен ремонт на двигателя. Ако са нагорели клапаните от там се получава не равномерна работа на двигателя и от там леко претрисане !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя не отделя достатъчно и затова не можеш да включваш малките скорости (най-вероятно и задна). Аз също имах същите проблеми и претрисането при потегляне. Тук съм обяснил (виж мнението от 09.04.2010г) как си реших проблема : http://forums.hondabg.com/index.php?showto...44905&st=45

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз само да попитам : Как във възходящ ред съединителя работи, а в низходящ не ?.. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Jorko, прочетох поста от темата ти...значи трябва да се свалят маховика, притискателен и феродов диск да се шлайфат и да им се набие феродо...Малко съм непросветен...но 130лв със разглобяване и слагане ли е ? ..ако е така да бегаме към Пловдив :P Къде в София може да се извърши тази процедура и какви са цените. Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най добре си купи един комплект съединител,притискател иферодов диск,Не се занимаваи да оправяш старите.И синхронизаторите най вероятно от тях ти стържат скоростите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...