4g-fen 0 #1 Публикувано 20 Септември, 2010 Здравейте на всички!От скоро карам 4 генерация хеч D16Z2 /D16A6/Ходих да питам двама газаджии за монтаж на обикновена газова на колата всички споделят че на този двигател /пълна инжекция/ не можела да се монтира обикновена газова, а трябвало да приготвя 9 стотака за газов инжекцион. При проведен следния разговор не мога да разбера да ли майстори не разбират или наистина ще е проблем за двигателя.А ето и разговора /малко като виц, ама какво да се прави/- Може ли да сложим обикновена газова на този автомобил?- Я да видим. О не, не може!- Защо не може?- Защотото е пълна инжекция!- Какво ще стане ако сложим обикновена газова уредба?- Ще гръмне дебитомера и повече не може да я караш на бензин!- Да ама аз нямам дебитомер!- Ами значи си с MAP сензор, значи той ще гръмне. Недей да рискуваш слагай газов инжекцион да не те боли главата после!Може ли малко повече информация относно минусите като се сложи обикновена газова на D16A6.Сигурен съм че може да се сложи ето тук има и една хубавица която се продава и е с обикновена газова! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #2 Отговорено 20 Септември, 2010 (Редактирано) Кажи му на тоя газаджия да ходи да се гръмне някъде. Неграмотността няма граници или по скоро мошеничеството.И моля те накарай го да ти покаже дебитомера на хондата, че ми е много интересно какво ще ти покаже А сега по темата: Може да се сложи обикновена газова на този двигател. Аз лично съм слагал на Д16А6, на Д15Б2 (суап към пълна инжекция), на B20Z1 и т.н. всичките са пълни инжекции . Това че една кола е пълна инжекция изобщо не означава, че трябва задължително да бъде с газов инжекцион. По-скоро обратното е в сила ако не е пълна инжекция, не може да се сложи газов инжекцион.Слагай смело, нямаш проблеми Редактирано 20 Септември, 2010 от войводата/cls 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy job 434 #3 Отговорено 20 Септември, 2010 Разбира се,че може. Аз съм с D15Z3 и съм с обикновена газова уредба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4g-fen 0 #4 Отговорено 20 Септември, 2010 Препоръчайте ми някой в област Стара Загора, преди много години бях ползвал услугите на човек от Богомилово беше ми слошил Lovato, бях много довелен, ама тове беше преди 10 години.Ако може да е майстор който е слагал на Хонда още по добре!Между другото дайте мнението си за бутилка на резервната гума на мястото. Може ли да се сложи в 4 генерация /хеч/ - резервната ми е от малките и колко литра би била бутилката.Също така някъде се сещам че бях чел, че хонда били с пластмасови клапани и газта би им навредило. Възможно ли е въоще клапаните да бъдат от пластмаса? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #5 Отговорено 20 Септември, 2010 Това за пластмасовите клапани не трябваше да го пишеш, такова животно нема! Всички колеги с газови инжекциони се оплакват от придърпване, което при класическите газови уредби липсва - защо - нямам идея, настройки на моята не са правени 60к км. и няма оплаквания за разход и вървене.При работа с бедни смеси вероятно има проблем с леглата на клапаните / при работа с пропан - бутан /, но никой двигател не е застрахован от "майсторлък" и подръжка... Слагай газовата и не ги мисли толкова нещата, дявола не е толкова черен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4g-fen 0 #6 Отговорено 21 Септември, 2010 Чакам само да препоръчате газаджия в областта Стара ЗагораКажете за този от Богомилово нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4g-fen 0 #7 Отговорено 21 Септември, 2010 Днес ходих при поредния газаджия. Отгововър му ме че ще ми гръмне MAP сензора ако е била с обикновена газова и да съм слагал газов инжекцион.Дайте мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #8 Отговорено 21 Септември, 2010 (Редактирано) Ще му гръмне тъпата глава .... карам на АГУ от 3 месеца сам съм го монтирал, карам дори с турски изпарител. Проблеми нямам никакви ама никакви, с 10лв газ минавам около 70-80 км. във Варна само градско. Ако имаш други въпроси питай ...обикновенно е газовото даже нямам ламба емулатор и симулатор за инжектори ...п.с. имам кихалка на кутията на филтъра и на плочката пред дросела никога не е кихала и/или гърмяла до сега Редактирано 21 Септември, 2010 от chirenski Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4g-fen 0 #9 Отговорено 21 Септември, 2010 Колега като продаваш колата може ли аз да взема газовата и да я прехвърлим на моята кола.Ако не ти се занимава моля да ми пратиш снимки на местоположението на компонентите около двигателя, също така моля за повече информация относно тази "кихалка" Най добре ще е ако може да я прехвърлим от твоята на моята кола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K_ski 5 #10 Отговорено 21 Септември, 2010 Колега и аз бях пред същата дилема, но след като сложих газовия инжекцион (български - Изи газ на Фобос), съм страшно доволен. Обикновенната уредба идва около 500 лв инжекциона около 950, но при мен почти няма разлика дали е на газ или на бензин. Живея в Стара Загора, ако се колебаеш обади се да направим едно кръгче и бързо ще се мотивираш за газовата инжекция. Иначе съм сигурен че с обикновенната няма да имаш проблеми но със сигурност разхода ще ти е завишен и динамиката ще падне малко. Инжекциона се избива за 10000 км. Избора си е твой, личните ми впечатления са че Хонда работи перфектно със всякакви газови уредби. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #11 Отговорено 21 Септември, 2010 skype : gh0stracer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #12 Отговорено 22 Септември, 2010 (Редактирано) Едната ми кола е точно 4-ка хеч Д16А6 с обикновена газова.Този "газаджия"който ти е казал че не става можеш да му препоръчаш да си смени занаята.Ако искаш да хвърлиш един поглед на монтажа(който сам съм си правил),пиши на лични. Редактирано 22 Септември, 2010 от MAD DOG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #13 Отговорено 22 Септември, 2010 Колега,имам 4-та хеч,д16а6,имах газова,обикновенна,на дросела слагат плочка и колата върви нормално,но......все едно е 75 коня,няма въздух,на бензин също се спъва.......и я махнах.Разхода не ми идва много,а като настъпя,колата тръгва.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4g-fen 0 #14 Отговорено 22 Септември, 2010 (Редактирано) виждам че си от казанлък дай да се видим с тебе да си поговорим и аз съм от казанлък Редактирано 22 Септември, 2010 от gazarski Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ianiovski 13 #15 Отговорено 25 Септември, 2010 Глупости на търкалета аз вече от 2-3 месеца съм с обикновена ГУ с Д16а6 и няма проблеми . Всичко ми излезе около 500 лв . Единствения е недостатък е че трябва да правиш реглаж на клапаните Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
x-ray 0 #16 Отговорено 25 Септември, 2010 колега занимавам се с газови уредби и опита ми показва че този мотор може с обикновена газова без никакв проблем!Обаче колата трябва да я палиш без газ за да не гарми!Ако случаино вземе да гарми проблема е в запалването сменяш каббели свещи и т.н. и няма да имаш проблем гарантирам! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BG88 0 #17 Отговорено 27 Септември, 2010 колега занимавам се с газови уредби и опита ми показва че този мотор може с обикновена газова без никакв проблем!Обаче колата трябва да я палиш без газ за да не гарми!Ако случаино вземе да гарми проблема е в запалването сменяш каббели свещи и т.н. и няма да имаш проблем гарантирам!за колегите малко инфо Д14 А7 съм, 1,4 75 магарета с газ... колата е инжекцион, с пластмасови колектори съм , имам кихалката на въздушния филтър, смао раз плочка не я видях, но за сметка на това видях от каде влиза газта (впръсква се като от дюза кръгла,диаметара е колкото на тръбата преди дрьоселната клапа„ с много отвори ).разход от 8 до 16 ........ нямам думи, така е внесена колата , не е правена в бг ..... на мястото на рез.гума е бутилката , паля на бенз и автоматично при 2000 оборота сменя на газ.в нашия град май има гладни газаджии ,не че нещо ама може да се сложи, въпроса е че не им е изгодно.виж има добри газаджии до карлово в ведраре... ако имап път сам провери....а казанлъшкия майстор газаджия го остави гладен успех, аз съм замислил да слагам на новото купе газ, ама да видим може някой да ме заколи за това ама ще го обмислям успех и късмет колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tenzo-R- 18 #18 Отговорено 28 Септември, 2010 Аз лично съм правел 3 хонди д16 с обикновенна газова ... При добра настройка няма никакъв проблем ... Става няма спор.. Просто при двете системи инжекцион и обикновенна има плюсове и минуси сам можеш да се досетиш кое е по доброто !!! Успех ако имаш вапроси питай ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gencho 33 #19 Отговорено 6 Октомври, 2010 Колега аз карам с газ от 5 месеца и имах същия бъпрос и ето тук има някой отговоро http://forums.hondabg.com/index.php?showto...mp;#entry416000 .С колата до сега не съм имал проблем гледай филтъра да ечист , кабели и свещи .Надявам се съм ти бил полезен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4g-fen 0 #20 Отговорено 17 Октомври, 2010 Сложихме газ на а6-цата.Сега е великото центроване да падне на около 10 градско, че ще видим как е. За сега стана доста мудна и ще видим как се кара за напред.Искам да питам друго. При градско каране мога да каже че почти не ми светва чека, но извън градско веднага светва чека, не ми е проблем че светва. Мисля че след като ми светне в градско каране колата става още по мудна, как може да се предотрвати появяването на грешката.И другото колата е доста мудна до 2500 оборота после си върви, и малко сякаш придърпва дали ще иска свещи нови?И друго на този двигател при градко каране до 2-3000 обороти какъв минимален разход може да се желае? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #21 Отговорено 18 Октомври, 2010 Интересно, но ще напишеш ли каква точно грешка ти вади ? Така има по голям шанс някой да ти каже как да я елиминираш, предполагам че става дума за ламбда сонда, но провери дали наистина е това. п.с. ако не знаеш как да разбереш коя грешка е ползвай търсачката написано е толкова много пъти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qko_honda_crx 6 #22 Отговорено 18 Октомври, 2010 колега аз съм същия двигател и на бензин съм доволен че нормално ми гори...сега че газта е по евтина спор няма...друга гледна точка) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4g-fen 0 #23 Отговорено 23 Октомври, 2010 Броях , броях до никъде не стигнах, сигурно ми дава няколко грешкието линк към видеото което заснехhttp://www.yourfilelink.com/get.php?fid=581858 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4g-fen 0 #24 Отговорено 23 Октомври, 2010 до колкото виждам мига по следния начин:2 дълги14 късиинтервал17 късиинтервали после пак отначаломоля за вашите мнения Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4g-fen 0 #25 Отговорено 24 Октомври, 2010 никой ли няма желание да ми помогне? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #26 Отговорено 24 Октомври, 2010 Аз така ги виждам 1,14 и 17 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4g-fen 0 #27 Отговорено 24 Октомври, 2010 Аз така ги виждам 1,14 и 17да ама първо светва 2 пъти дълго и послед веднага без интервал 14 къси светения, после има интервал и 17 къси светения и после пак отначалои не мога да разбера да ли първите 2 светвания като са с интервал по голям от колкото интервала докато започтат късите и ме съмнява че компютъра казва следното:първо - една дълга грешка (грешка номер 10)второ - една дълга + 14 къси ( 24 ??? )трето - 17 къси - най вероятно грешка 17но странното е че, аз знам 1 дълго =10, едно късо = 1, странното е защо, тогава се случва късите миганията да са повече от 9 на брой?!горе написаното според вас една дълга + 14 къси на коя грешка се равнява, ако случайно според вас е 24 коя е тя?!?също така малко повече информация за грешка 10 ако може: "Code 10 Intake Air Temperature (IAT)"Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #28 Отговорено 24 Октомври, 2010 Нямаш къси и дълги при твоето ЕЦУ.Първото премигване е контролно,след това почват грешките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове