Jump to content
BLEIN MONO

Сивик 5-та Vti загрява

Recommended Posts

Случаят е следния:При движение основно извънградско, при обороти над 5000, започва да грее, достига средата между нормална работна температура и червения сектор.Не се губи антифриз, Перката включва, радиатора е измит, градско не загрява, дори и в задръстване и висока околна температура.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...термостат късно отварящ примерно??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че ако е термостат трябва да загрява основно градско, или греша?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един познат имаше подобен проблем и при него се оказа запушен воден радиатор.... Колата не загряваше докато не види ръчки.... Като му провериха радиатора с лазерен термометър се оказа че половината пита на раадиатора си стои студена

Редактирано от Sako_DJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз залагам на термостат. Термостата може да остане отворен, или затворен или трудно да се отваря или пък наполовина да отваря. Смени си термостата и мисля че няма да имаш грижи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

същите мизерии и от капачката на радиятора стават но да не изключваме вариянта с термостат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще пробваме първо термостата, после капачката, ще пиша резултата, Благодаря на всички отзовали се!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия проблем ме мъчи една година...колата загряваше само при продължително каране в обороти..резултата , скапан радиатор, смених го и сега поддържам в най -големите жеги прилични скорости без никакви ядове...и земете се поспрете с тия капачки, в 99% от случаите тя не е виновна !!!!!!!!!

Редактирано от акад.Едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък предлагам в поне 50% от случаите да е тя, че да не е и повече.+ Това винаги си струва да почнеш от дребното.

Редактирано от Данчо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва сега го написа ей така колкото да се обадиш...аре да направим една статистика в колко от случаите със загряване проблем е бил капачката..ще ти предложа и моята класация..1.- радиатор2.-гарнитура3. -термостат4.- водна помпа5.- неработеща перка или преебан датчик6..- шибаната капачка, за която всеки си мечтае ,че с купуването на нова за 10 кинта ш са опрай работата...

Редактирано от акад.Едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега само и аз искам да вметна нещичко...Хвърли един поглед на масите към купето от двигателя....Тази от главата към муцуната и тази която е долу близо до скоростната кутия(дебел кабел към 25 квадрата).Преди година и моя седанец ей така ме изненада.Единия кабел просто беше доста скъсан и чак искри излизаха от там при палене.И именно тези маси базикат много показателите по таблото, а сигурно и нещо друго..Просто симптома беше едно към едно като твоя и си ги провери за всеки случай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми аз говора от собствен опит положението с капачката е Fifty Fifty с термостата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди година доста се бях "филмирал", че за да си реша проблема, не термостат, ами ще се стига чак до отваряне. Комплексен се оказа проблема - както капачка, така и странно наречения датчик, включващ релето на вентилатора. Но принудителното охлаждане няма и да сработи при висока скорост де, не е това проблемаНещо подобно - http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%82%D0%B0%D1%82

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва сега го написа ей така колкото да се обадиш...аре да направим една статистика в колко от случаите със загряване проблем е бил капачката..ще ти предложа и моята класация..1.- радиатор2.-гарнитура3. -термостат4.- водна помпа5.- неработеща перка или преебан датчик6..- шибаната капачка, за която всеки си мечтае ,че с купуването на нова за 10 кинта ш са опрай работата...

Не, написах го, защото хората до голяма степен се доверяват на този раздел, а изказването ти може да подведе някого да си смени направо радиатора, гарнитурата на главата или квкото и да е било, а то да излезне капачка.Мисълта ми е, че си струва всеки да даде 10 лева за да пробва първо от там да си отстрани проблема, а не да смени радиатор и да се оправят нещата, а то да е било капачка и никога да не го разбере.Пак казвам, според мен си струва да се започне от най-дребното.Не искам да влизам в спор, защото:1.Не съм достатъчно технически грамотен за да споря.2.Ти не можеш да водиш нормален разговор и спор. Редактирано от Данчо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой разумен,уважаващ себе си човек ще тръгне на сляпо да размята радиатори,гарнитури ,водни помпи...има не един и два начина дори тестове и уреди с,който да се открие виновника, а той в повечето случаи не е капачка....води се нормален спор и разговор когато отсреща фактологията и разума са в подкрепа на тезата зад ,която стоиш!!!!!!п.п-нека ,ако колегата нямя нищо против , хора минали по пътя на "греенето" да драснат кой е бил причинителя...от болшинството теми ,които съм прочел в този форум капачката е най-малко виновна....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще драсна веднага,едно към едно същите симптоми, смених термостат, който беше на цели 6 месеца, и нещата се оправиха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не че нещо ама аз смених преди доста време глава на 1.3 то щото ми загря по магистралата за сафия като се прибрах смених направо главата и термостата и пак същия филм като я натисна загрява след смяна на капачката всичко си е 6 даже в момента си карам с същия радиатор Д16А9 без проблемколега Едмундо не искам да влизам в люти спорове кое как е не зависимо кой е прав ако минаваш покрай белово ще черпавам

Редактирано от atanasbe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е термостата ще го разбереш най лесно по парното в колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако отваря наполовина май няма да може да се разбере по парното, но не съм сигурен, предполагам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега от термостата е!аз имах същия проблем,смених си термостата и се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е разрешен!След смяна на капачка и термостат, с други, работещи, тръгнахме на проба, но уви, загряваше и то доста, над 4500 оборота стрелката тръгваше видимо нагоре към червения сектор. Майстора извади един уред за мерене вискозитета на антифриза, и се оказа че системата е пълна с концентрат за -75 градуса :D , източи го, проми системата, пак проба, но вече загряваше над 5500 оборота, доста по-бавно, стрелката стигаше до средата на скалата. Последният заподозрян - радиатора, бе сменен днес, след което нито загрява, нито нищо.Положителната страна на целия процес, бяха множеството V-tec моменти, и големите ни усмивки накрая :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво! Важното е, че сте разрешили проблема. :wub:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...