ivo_shogun 4 #1 Публикувано 1 Септември, 2010 Здравейте колеги! Моля за съвети относно моя проблем: колата е сивик англичанка 97г. 1.6 втек с d16y2.Понеже загряваше и се наложи след смяната на радиатор и термостат да сменя и гарнитурата на главата. С помоща на мой приятел свалихме главата и я дадохме на шлайф понеже се оказа крива. Напаснахме и регулирахме клапаните и сменихме гумичките на клапаните както и самата гарнитура на главата.До тук всичко ок ,но след хиляда км поглеждам щеката на маслото и нивото паднало ,д мин. Доливам почти литър и след няма 1000км пак на мин. Преди тази интервенция колата не е горяла повече от литър на 10 000км ,нито има течове на масло от някъде. Замерих компресията за да се уверя дали не са сегменти ,но си има компресия. Когато работи на място не се вижда пушек от ауспуха,но като подадеш повечко газ пропушва сив пушек. Мисля ,че може да е от кофти гумички на клапаните да не отговарят точно на рязмерите за мойте. Имате ли някакви идей защо гори толкова масло? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
broker- 7 #2 Отговорено 1 Септември, 2010 Така както си описал проблема колега ми се струва че ще илезе от гумички на клапаните. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tunyo 3 #3 Отговорено 1 Септември, 2010 Според мен проблема е в маслените сегменти.Вече съм минавал по този път. 1) Ремонт за около 1000 лв. със смяна там на к'вото требва и не требва.За ремонт на каквото трябва 1000лв. са много , а за каквото нетрябва - горна граница няма.....та по темата:Моята я прегрях и започна да гори масло - зверски.Около 2л./1000км. извънградско.Сметката (в моя случай)е следната: 1.-сегменти - 130лв. 2.-гарнитури - 100-120лв. 3.-биелни лагери - 50лв. 4.-пълно обслужване на главата – около 150лв. вкючва - шлайф,проврека за микропукнатини,гумички(вложки) и напасване на клапаните. 5.-труд-150лв. 6.-масло и филтри - 100лв....или общо около 700лв.(+–50лв.) В твоя случай т. 3,4 и 6 не са задължителни (но са препоръчителни)така че сумата може да е по-малка.Изборът е твой. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #4 Отговорено 1 Септември, 2010 Колега дали сте спазвали зависимостта при смяната на гумичките ?Има значение кои са на изп.клапани и кои на всм.клапани.Различават се по цвят. Ако е прегрявана може да са запекли маслените сигменти,а компресионните да са добре и да си има добра компресия в цилиндрите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gunterche 0 #5 Отговорено 1 Септември, 2010 Ако наистина е така че преди да смениш гумички и гарнитура. Си мисля че проблема е в гумичките дали е неправилен монташ на самите гумички някоя наранена . Или какви са гумичките спазени ли по цветове D16Y2 engine:Intake Valve Dimensions C Standard (New): 5.48 - 5.49 mm (0.2157 - 0.2161 in)C Service Limit: 5.45 mm (0.2146 in) Exhaust Valve Dimensions C Standard (New): 5.45 - 5.46 mm (0.2146 - 0.2150 in)C Service Limit: 5.42 mm (0.2134 in) надявам се че ме разбираш ц означава стеблото на клапана размери като нов илимит на износване а има и разлика между смукателен и испускателен .Имаше история подобна на твоита свършила с маслени сегменти в форума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo_shogun 4 #6 Отговорено 2 Септември, 2010 гумичките ги монтирах както си бяха и старите - по цветове на пружинките за стягане - бели и кафеви. Не можах да видя никаква разлика между тях. само че не знам какви размери са гумичките който са ми дали от магазина, понеже и на опаковката не пишеше нищо освен производителя доколкото си спомням. и аз се почудих доста кои са всмукателните и изпускателните и се ориентирах по цветовете. Сега научих че червените са за изпускателните ама след дъжд качулка. При условие че не съм пипал блока и буталата възможно ли да е отведнъж да изгърмят маслените сегменти? Тя че е прегрявана е ,но от тогава е минало една година през която не е пипала маслото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #7 Отговорено 2 Септември, 2010 Това не е еденичен случай, при нас вече 3 или 4 коли минаха през тоя път.Общо взето един стар мотор си показва колко е стар като му смениш гумичките и паснеш клапаните. Преди ако е горил примерно литър на 5 хиляди км, като го надуе уплътнението от към главата - ако на сегментите им е дошло времето почва да гори литър на хиляда км. Хипотетично. Попринцип прегряването само по себе си разкалява сегментите, пък и сега както си направил ремонта на главата хептен ги затормозяваш - те затова са се и предали. Искрено се надявам да не са де, че вече става дълга и широка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mitkoto_tt 6 #8 Отговорено 2 Септември, 2015 Колеги да не пускам нова тема бихте ли ми казали от къде да си набавя сегменти за Сивик D14 в еВро 07 има на npr Някой да е взимал и тествал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #9 Отговорено 2 Септември, 2015 Пиши ми на лични телефон имам сегменти. От еврото.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki_honda 8 #10 Отговорено 4 Септември, 2015 Проблема е ясен - маслени сегменти. При мен също компресията си беше ОК и нямаше пушеци отзад, но...1 литър на 1000 км. При мен ремонта излезе около 600 лв. - сегменти, биели, гарнитури и шлайф и гумички + труд. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mitkoto_tt 6 #11 Отговорено 4 Септември, 2015 (Редактирано) само никой не сподели от къде сегменти да си набавя колегите в форума не са много солидарни Редактирано 4 Септември, 2015 от Mitkoto_tt Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове