Jump to content
manch

Имобилайзер

Recommended Posts

Колеги от няколко дни чета из форума безбройните теми за "не пали", "гасне", "имобилайзер" и т.н. но решение на проблем като моя не мога да намеря.Проблема е, че не всеки път разпознава ключа. Давам на контакт изчаквам чек-а изгасват лампите цъква релето и лампата на имобилайзера започва да мига, при което в 100% от случайте не завърта. Вадя, вкарвам на ново всичко е 6 - пали от четвърт. Нека ако някой е имал същия проблем да сподели решението му.Купих колата с 2 ключа, червен и черен и чипче лепнато с тиксо на метална заготовка. Черният ми ключ мисля, че е правен допълнително от Хонда Италия защото няма логото на Хонда както са оригиналните (виждал съм) а само някакъв номер HON... от единия край и Silca Italy което е просто марката на заготовката. Дали това може да е причина да не го разпознава всеки път? Да търся кой да ми обучи нов ключ ли? Притеснява ме да не ме изостави някаде и просто да не поиска повече да се "отключи".Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много може да са причините, но щом ключа ти не е оригинален този който имаш, по вероятно е да е от самия ключ (чипа в него). Има някои калпави чипове на пазара които с времето се преебават. Мен ако питаш си направи, копие на ключа, докато кода му все още се чете,а и е хубаво да си имаш резервен все пак. На 96% това е причинителя на проблема...Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде колеги, никой ли няма такъв проблем и как го е решил. Къде освен в Бултрако, могат да ми направят още един ключ? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен в Бултрако, ключ може да ти направи всеки добър ключар с необходимата техника. Във Видин в една барака 2 квадрата ми го направиха за 70 лв. /моя е с постоянен код/. В Бултрако ми искаха над 100 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Бриколаж ми направиха отличен дубликат на ключа, със заготовка по форма като оригинала (само няма буквата "H" на него) за 35 кинта преди 1 месец, имаше 50% намаление....Всеки Бриколаж мисля, че има ключар.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам/х подобен проблем. Според майсторите в сервиза http://www.ubico-honda.com/ имобилайзера е ОК, но имаше според тях пропадане на импулси между имобилайзера и компютъра. Прекодираха тази комуникация и засега нещата заспаха. Споделиха, че е имало и дуги такива случаи. Имаш вече линка, обади им се, цената беше 20 лева. Ето и един ГСМ да си запазиш час: 0888634616

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Ако те издразни достатъчно може да направиш като мен, отваряш еку-то и внимателно с поялника разпояваш имобилайзера от платката и си 6 +..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха браво колега. Да ти пращам мойто EКУ да ми го "оправиш" ама примерно със залог от 200 лв че колата ще запали след това. :) Не давай такива акъли че някой ще земе наистина да разпоява. Не знам на 5-та как е, но на 6-та генерация сивик, без имобилайзера ще запали само ако я залее с бензин и драсне клечката. Или тия хора - Mobiliser board - хич си нямат идея за какво става въпрос и са го мъдрили тва нещо напразно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Ако те издразни достатъчно може да направиш като мен, отваряш еку-то и внимателно с поялника разпояваш имобилайзера от платката и си 6 +..

Свали имобилайзера, както "колегата" ти е обяснил и после хващаш трамвай 6 :)Много разбирачи станаха тука бе, ако те издразни имобилайзера го сваляш, ако ти светне чек лампата я сваляш, ако те издразни нещо докато я сваляш..сваляш ECU-то ! По ред на номерата малко неща ще останат по колата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз не съм открил топлата вода. Питайте гугъл. Даже ще ви кача снимки да ви опровергая. Имото го свалих от P3X еку от Сивик 99та и колата запали от първо завъртане след това. Ама кой съм аз да ви помагам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно тва е ново и тия P3X/P3Y екута все повече ме изненадват. Ама и те не знаят кво OBD са и изобщо вписват ли се в някой стандарт. Но все пак OBD2 ЕКУ, както е за D15Z6, няма начин да тръгне без имобилайзера или поне нещо да симулира, че всичко е наред.Проблема сигурно е в предавателя в ключа или приемника в контактния ключ.За ключар - преди време един колега ми беше препоръчал ключар в Пловдив в една пресечка на Авксентий Велешки. Ако те интересува ще ти пиша точно къде е.

Редактирано от keel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами те са 2 системи Имо, ако е Immo A0 без значение от еку пали при премахване. При мен дори не отчита, че го няма. Аз просто предлагам решение. Вие избирате как да постъпите. И коментари от сорта "разбирачи" са тъпи, аз споделям личен опит. Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги за отговорите. Малко допълнително инфо, пробвах с другия ми ключ, който е само чипчето, което дават с колата лепнато на метална заготовка. Промяна няма в 95% от случайте го разпознава, което ме навежда на мисълта, че не е ключът проблема. Мисля по съвет на колегата caesar да отида до Ubuco да видим какво ще кажат.*И още нещо, може и да ми се струва но май когато колата е "напечена" на слънцето го прави повече ... дали не е главно реле не съм го презапоявал може ли да е от него?Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се,че ще ползвам тази тема,но тя е за мобилайзери затова ще споделя моя проблем тук.Колата ми е цивик 6г.д14а3-1998.Когато я купих(преди 4-5год)си изкарах още един ключ(без чип) с които да мога поне да я отворя ако загубя оргиналния.Прибрах се тва лято за почивка и след първия ден колата спря да върви на бензин само на газ.Лампичката(ключ) на таблото въобще не святка и вече пали и с другия ключ които е без чип.Продължавах да я карам само на газ(няма импулс на дюзите и компа не отчита грешка!?Очаквам мнения(решения) за проблема всякакви.И да попитам кое е главното реле,как да го позная и каде по точно да го намеря?Благодаря!

Редактирано от ШОТЛАНДЕЦ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да попитам кое е главното реле,как да го позная и каде по точно да го намеря?Благодаря!

На този въпрос по горе(за релето) намерих отговора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери си шоковият датчикнамира се зад средната конзола от страната на пасажера. с ръка като бръкнеш ще го усетишгумен е отгоре и го натисни надолу.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имобилайзер системата на Хонда спира притока на гориво...с други думи блокира бензиновата помпа....Понеже захранването с газ е автономно, колата пали и върви само на газ. Проблемът е с имобилайзер бокса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха браво колега. Да ти пращам мойто EКУ да ми го "оправиш" ама примерно със залог от 200 лв че колата ще запали след това. :) Не давай такива акъли че някой ще земе наистина да разпоява. Не знам на 5-та как е, но на 6-та генерация сивик, без имобилайзера ще запали само ако я залее с бензин и драсне клечката. Или тия хора - Mobiliser board - хич си нямат идея за какво става въпрос и са го мъдрили тва нещо напразно.

Не е така колега,аз съм с аеродек 6-та и нямам имобилайзер.Чипнаха ми ЕКУ-то и сега си карам така,на буксата за имобилайзера се връзват две жици на късо иначе не върти изобщо!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върти НО НЕ ПАЛИ, на контакт светва зелената лампа с ключа и след секунди започва да мига. Здравейте , "карах" до преди една седмица црв 2, К20А4, 2002 г. Вечерта паркирах, на сутринта- не пали, няма и централно- нито от дистанционното, нито с ключа. Имам колата от две години, преди няколко седмици сложих газ, ако има значение. Не светят при контакт и някои от лампите.

IMG20230903124602.jpg

Редактирано от Петър Григоров
Добавяне и корекция

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, Петър Григоров написа:

Върти НО НЕ ПАЛИ, на контакт светва зелената лампа с ключа и след секунди започва да мига. Здравейте , "карах" до преди една седмица црв 2, К20А4, 2002 г. Вечерта паркирах, на сутринта- не пали, няма и централно- нито от дистанционното, нито с ключа. Имам колата от две години, преди няколко седмици сложих газ, ако има значение. Не светят при контакт и някои от лампите.

IMG20230903124602.jpg

По ключа някакви интервенции? Пробва ли с резервния? Вътре в ключа предполагам има малък чип, виж дали е на мястото си. Прегледай си и предпазителите. От газта ако са осрали нещо проблема идва късно щом са минали седмици. Закачи на диагностика и виж за нередности.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3.09.2023 г. at 18:15, boiskii написа:

По ключа някакви интервенции? Пробва ли с резервния? Вътре в ключа предполагам има малък чип, виж дали е на мястото си. Прегледай си и предпазителите. От газта ако са осрали нещо проблема идва късно щом са минали седмици. Закачи на диагностика и виж за нередности.

Благодаря

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...