Jump to content
stomanata

премахване на имобилайзера?

Recommended Posts

Здравейте,Можете ли да ми обясните как се премахва имобилайзера на ЦР-В 99-та, 148 коня?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Можете ли да ми обясните как се премахва имобилайзера на ЦР-В 99-та, 148 коня?

Като си сложиш компютър който е без имобилайзер. Тъкмо ще го чипнеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:()))засега нямам нужда от чип, а и е свързано с доста пари и за комп и за чип...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели какви са причините зареди които искаш да махаш имобилайзера!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Примерно ще си вадя втори кл"иу"ч и вместо да давам 100лв за него и обучение, по-добре да нямам имобилайзер и за 4-5лв да си направя обикновен такъв :lol:Както казах ако ще я краде някой, имобилайзера само би го "затруднил" с още няколко минутки...Та предполагам не е голяма философия да се премахне/изкл. имобилайзера :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така си мислиш ти . Не съм чул за откадната Хонда с имобилайзер освен на застраховка ( застрахователна измама).А и бъди сигурен че премахването понякога може и двойно да ти излезе.Така че според мен най лесно ще е ако минеш на по стар комп който фабрично е без иммо ( ако е възможно)пък ако искаш си го чипвай. Не е да срежеш 2 - 3 жици и да ги свържеш ако си мислиш.

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако мога и аз да използвам вече създадената тема :lol:Смених си ЕКУ-то с П28, но все още понякога като дам на контакт не ми гасне лампата с ключето и съответно колата не пали.Връщам ключа и пробвам пак, понякога по 2-3 пъти.Карам 6 ген сивик, някой знае ли на какво се дължи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

P28 не разбира от имобилайзери

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи от това следва че не ЕКУ-то управлява имобилайзера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи от това следва че не ЕКУ-то управлява имобилайзера.

1-во те хората са го измислили ! и щом си има имобилайзер значи ЕкУ-то ще си върви с него и съответно с клI=OЧА към него... ама абсолI=Oтно безмислено е да се правят опити да се маха тоя имоб.:lol:! За колегата Stomanata '' , искаш да си вадиш 2-ри клI=0Ч... Хубаво е да има резервен ! затова най-добре дай 100 лв. и ще си пич без проблеми :lol:Караш ~150 коня ЦРВ, незнам дали имаш планове да правиш нещо по него... ако НЕ - това е което те посъветвах и съм сигурен, че и други колеги които са се занимавали... биха ти казали същото, защото повярвай ми, всяка друга манипулация би ти излезнала много по-скъпо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че ключа си върви с имобилайзера е ясно, но че е вързан с ЕКУ-то - няма начин.BRB, отивам до гугъл за инфо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, не мога да си едитна мнението. Накратко, цялата система на имобилайзера няма нищо общо с ЕКУ-то. Блокировката е с елекромагнитен клапан и собствен блок за управление, и според схемата на инсталацията няма връзка с ЕКУ-то.Това важи за 6gen. Civic, Ferio, Orthia, Domani (96-00).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не за всички. На моя Сивик 6г. имобилайзера му е вграден в ЕКУто и става трудна работа да се махне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пак гледай .. и то много дълго.Кое е блока за управление? Четеца до патрона ли??изтегли си ЕЛ трабълшутинг мануала. Ама толкова зор за 100лв?? И то новото ЕКУ ще ти излезе толкова.Всъщност май имаше някаква дърта разработка преди хонда да си направят собствена система имобилайзер.

Редактирано от sand0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора, сменил съм еку-то и имам имобилайзер.Из нета мнения всякакви, затова се зарових из мануалите които аз имам. Там пишеше че има отделен блок който го управлява, и електромагнитен клапан (четец, реле и т.н.) който разпознава ключа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора, сменил съм еку-то и имам имобилайзер.Из нета мнения всякакви, затова се зарових из мануалите които аз имам. Там пишеше че има отделен блок който го управлява, и електромагнитен клапан (четец, реле и т.н.) който разпознава ключа.

Колега прав си и тои стои от вътрешната страна на кората под волана.Не мисля че ще е проблем да се направи някакъв байпас на имобилайзера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Можете ли да ми обясните как се премахва имобилайзера на ЦР-В 99-та, 148 коня?

Ако си от Пловдив мога да ди дам координати на един сервиз,за моя акорд ми казаха че излиза 80-100лв.премахването на имобилайзера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, има и по евтин вариант: Вземаш чипа от ключа,отваряш си кората където е гривната на четеца,залепяш ампулата с лепило,облепяш я със скоч,или някаква лента и си правиш колкото искаш обикновени ключове.Само залепи ампулата така,че да си сигурен,че няма да падне от дупките.Не е сложно ,правено е вече на други коли и ги карат повече от 9 години така!Уловката е ,че става лесен за крадене,ако знаят,че чипът ти е залепен на гривната(четеца).И колеги,за някои хора 100 лв. са огромна сума,ако ги имаше едва ли щеше да пише тук :)

Редактирано от Diego

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опа привет на всички.. Ето линк за размисъл. Ако имобилайзера ти е ИММО А0 няма нужда от правене на бридж-ове по платката. Лично съм изпробвал премахването върху P3X еку което е с Иммо А0.http://www.ozhonda.com/forum/showthread.ph...obliser-Removal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.

Редактирано от BGALEX

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, има и по евтин вариант: Вземаш чипа от ключа,отваряш си кората където е гривната на четеца,залепяш ампулата с лепило,облепяш я със скоч,или някаква лента и си правиш колкото искаш обикновени ключове.Само залепи ампулата така,че да си сигурен,че няма да падне от дупките.Не е сложно ,правено е вече на други коли и ги карат повече от 9 години така!Уловката е ,че става лесен за крадене,ако знаят,че чипът ти е залепен на гривната(четеца).И колеги,за някои хора 100 лв. са огромна сума,ако ги имаше едва ли щеше да пише тук :)

Здравейте,понеже 1-ния ми оригинален ключ е много изтъркан,искам да махна чипа за да го преместя в друг,които само ще бъде престърган.Понеже не знам къде точно се намира в пластмасата и ме е страх да не го счупя при отварянето.Някои може ли да ме упъти ако е правил тази операция.Става въпрос за Сивик '98 хеч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...