stomanata 2 #1 Публикувано 26 Август, 2010 Здравейте,Можете ли да ми обясните как се премахва имобилайзера на ЦР-В 99-та, 148 коня? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #2 Отговорено 26 Август, 2010 Здравейте,Можете ли да ми обясните как се премахва имобилайзера на ЦР-В 99-та, 148 коня?Като си сложиш компютър който е без имобилайзер. Тъкмо ще го чипнеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stomanata 2 #3 Отговорено 26 Август, 2010 )))засега нямам нужда от чип, а и е свързано с доста пари и за комп и за чип... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #4 Отговорено 26 Август, 2010 Сподели какви са причините зареди които искаш да махаш имобилайзера! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stomanata 2 #5 Отговорено 29 Август, 2010 Примерно ще си вадя втори кл"иу"ч и вместо да давам 100лв за него и обучение, по-добре да нямам имобилайзер и за 4-5лв да си направя обикновен такъв Както казах ако ще я краде някой, имобилайзера само би го "затруднил" с още няколко минутки...Та предполагам не е голяма философия да се премахне/изкл. имобилайзера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #6 Отговорено 29 Август, 2010 (Редактирано) Така си мислиш ти . Не съм чул за откадната Хонда с имобилайзер освен на застраховка ( застрахователна измама).А и бъди сигурен че премахването понякога може и двойно да ти излезе.Така че според мен най лесно ще е ако минеш на по стар комп който фабрично е без иммо ( ако е възможно)пък ако искаш си го чипвай. Не е да срежеш 2 - 3 жици и да ги свържеш ако си мислиш. Редактирано 29 Август, 2010 от войводата/cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #7 Отговорено 29 Август, 2010 Ако мога и аз да използвам вече създадената тема Смених си ЕКУ-то с П28, но все още понякога като дам на контакт не ми гасне лампата с ключето и съответно колата не пали.Връщам ключа и пробвам пак, понякога по 2-3 пъти.Карам 6 ген сивик, някой знае ли на какво се дължи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #8 Отговорено 29 Август, 2010 P28 не разбира от имобилайзери Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #9 Отговорено 29 Август, 2010 Значи от това следва че не ЕКУ-то управлява имобилайзера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sound_master 11 #10 Отговорено 29 Август, 2010 Значи от това следва че не ЕКУ-то управлява имобилайзера.1-во те хората са го измислили ! и щом си има имобилайзер значи ЕкУ-то ще си върви с него и съответно с клI=OЧА към него... ама абсолI=Oтно безмислено е да се правят опити да се маха тоя имоб.! За колегата Stomanata '' , искаш да си вадиш 2-ри клI=0Ч... Хубаво е да има резервен ! затова най-добре дай 100 лв. и ще си пич без проблеми Караш ~150 коня ЦРВ, незнам дали имаш планове да правиш нещо по него... ако НЕ - това е което те посъветвах и съм сигурен, че и други колеги които са се занимавали... биха ти казали същото, защото повярвай ми, всяка друга манипулация би ти излезнала много по-скъпо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #11 Отговорено 29 Август, 2010 Че ключа си върви с имобилайзера е ясно, но че е вързан с ЕКУ-то - няма начин.BRB, отивам до гугъл за инфо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #12 Отговорено 29 Август, 2010 Съжалявам, не мога да си едитна мнението. Накратко, цялата система на имобилайзера няма нищо общо с ЕКУ-то. Блокировката е с елекромагнитен клапан и собствен блок за управление, и според схемата на инсталацията няма връзка с ЕКУ-то.Това важи за 6gen. Civic, Ferio, Orthia, Domani (96-00). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #13 Отговорено 29 Август, 2010 Не за всички. На моя Сивик 6г. имобилайзера му е вграден в ЕКУто и става трудна работа да се махне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #14 Отговорено 29 Август, 2010 (Редактирано) Колега пак гледай .. и то много дълго.Кое е блока за управление? Четеца до патрона ли??изтегли си ЕЛ трабълшутинг мануала. Ама толкова зор за 100лв?? И то новото ЕКУ ще ти излезе толкова.Всъщност май имаше някаква дърта разработка преди хонда да си направят собствена система имобилайзер. Редактирано 29 Август, 2010 от sand0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #15 Отговорено 29 Август, 2010 Абе хора, сменил съм еку-то и имам имобилайзер.Из нета мнения всякакви, затова се зарових из мануалите които аз имам. Там пишеше че има отделен блок който го управлява, и електромагнитен клапан (четец, реле и т.н.) който разпознава ключа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ШОТЛАНДЕЦ 2 #16 Отговорено 9 Септември, 2010 Абе хора, сменил съм еку-то и имам имобилайзер.Из нета мнения всякакви, затова се зарових из мануалите които аз имам. Там пишеше че има отделен блок който го управлява, и електромагнитен клапан (четец, реле и т.н.) който разпознава ключа.Колега прав си и тои стои от вътрешната страна на кората под волана.Не мисля че ще е проблем да се направи някакъв байпас на имобилайзера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lensman 0 #17 Отговорено 11 Септември, 2010 Здравейте,Можете ли да ми обясните как се премахва имобилайзера на ЦР-В 99-та, 148 коня?Ако си от Пловдив мога да ди дам координати на един сервиз,за моя акорд ми казаха че излиза 80-100лв.премахването на имобилайзера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Никой 1 #18 Отговорено 11 Септември, 2010 (Редактирано) Колега, има и по евтин вариант: Вземаш чипа от ключа,отваряш си кората където е гривната на четеца,залепяш ампулата с лепило,облепяш я със скоч,или някаква лента и си правиш колкото искаш обикновени ключове.Само залепи ампулата така,че да си сигурен,че няма да падне от дупките.Не е сложно ,правено е вече на други коли и ги карат повече от 9 години така!Уловката е ,че става лесен за крадене,ако знаят,че чипът ти е залепен на гривната(четеца).И колеги,за някои хора 100 лв. са огромна сума,ако ги имаше едва ли щеше да пише тук Редактирано 11 Септември, 2010 от Diego Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
the13b2 0 #19 Отговорено 12 Септември, 2010 Опа привет на всички.. Ето линк за размисъл. Ако имобилайзера ти е ИММО А0 няма нужда от правене на бридж-ове по платката. Лично съм изпробвал премахването върху P3X еку което е с Иммо А0.http://www.ozhonda.com/forum/showthread.ph...obliser-Removal Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BGALEX 3 #20 Отговорено 6 Октомври, 2010 (Редактирано) . Редактирано 6 Октомври, 2010 от BGALEX Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
buberon4o 0 #21 Отговорено 23 Март, 2012 Колега, има и по евтин вариант: Вземаш чипа от ключа,отваряш си кората където е гривната на четеца,залепяш ампулата с лепило,облепяш я със скоч,или някаква лента и си правиш колкото искаш обикновени ключове.Само залепи ампулата така,че да си сигурен,че няма да падне от дупките.Не е сложно ,правено е вече на други коли и ги карат повече от 9 години така!Уловката е ,че става лесен за крадене,ако знаят,че чипът ти е залепен на гривната(четеца).И колеги,за някои хора 100 лв. са огромна сума,ако ги имаше едва ли щеше да пише тук Здравейте,понеже 1-ния ми оригинален ключ е много изтъркан,искам да махна чипа за да го преместя в друг,които само ще бъде престърган.Понеже не знам къде точно се намира в пластмасата и ме е страх да не го счупя при отварянето.Някои може ли да ме упъти ако е правил тази операция.Става въпрос за Сивик '98 хеч. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове