Zenko 0 #1 Публикувано 23 Август, 2010 (Редактирано) Първия стар е лош,пали в порядъка на 5-6сек.въртене,досега за 6г.служба няма зима няма лято е палила от четвърт.След появата на проблема са сменени свещи,кабели,бенз.филтър,моното, реглаж на клапани и компресия са наред.След като запали всеки следващ старт е безпроблемен, но до престоят от 30-на мин.и пак.Проблема маи е ел.където хич ме няма,или горивото ми прави някакви парчета.Даваите идеи... Редактирано 23 Август, 2010 от Zenko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #2 Отговорено 23 Август, 2010 Това да ти кажа е един много голям проблем на хондите, само май на всички е така Утре пробвай (като е студена/ не е палена) следното: даваш контакт, чека светва, почваш да въртиш още преди да изгасне чека и кажи да ли не е запалила от 1/4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasbe 99 #3 Отговорено 23 Август, 2010 (Редактирано) Колега симптоми на главно реле разрови се малко в търсачката и ще разбереш за кво става дума малък жокер цъък Редактирано 23 Август, 2010 от atanasbe Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zenko 0 #4 Отговорено 23 Август, 2010 Колега симптоми на главно реле разрови се малко в търсачката и ще разбереш за кво става дума малък жокер цъък Не е реле-проверено Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zenko 0 #5 Отговорено 23 Август, 2010 Това да ти кажа е един много голям проблем на хондите, само май на всички е така Утре пробвай (като е студена/ не е палена) следното: даваш контакт, чека светва, почваш да въртиш още преди да изгасне чека и кажи да ли не е запалила от 1/4 Toва май съм го пробвал,но пак ше тествам,лошото е че след всеки опит трябва да изчаквам минимум 30мин.за нов тест. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zenko 0 #6 Отговорено 23 Август, 2010 Хайде, чакам още прогнози които да тествам.Наи много ме вълнува управлението на горивото-защото искрата я има,явно горивото някъде се бави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #7 Отговорено 23 Август, 2010 (Редактирано) Също е възможно искрата да я има, но да е лабава. Моята спря да пали от прекалено износена капачка и прекалено нагорял палец, след подмяна само на тези двата елемента започна да си пали все едно е работила до преди малко. п.п. Старите и новите ти свещи със какво разстояние между електродите са? Редактирано 23 Август, 2010 от kalmara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #8 Отговорено 24 Август, 2010 Ето ти малко прогнози:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=18289&hl=При мен също се оказа, както казва Калмара, "лабава искра". Някой беше изгубил пружинката между бобината и капачката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zenko 0 #9 Отговорено 24 Август, 2010 (Редактирано) проблема е хванат и отстранен-оказа се леко изпускащ газов клапан-след определен престой натрупва газ в колекторите и дави колата с две горива.Благодарско на всички за съветите. Редактирано 24 Август, 2010 от Zenko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #10 Отговорено 24 Август, 2010 (Редактирано) !!! Ух че сме тъпи. Как така не се сетихме сами че е с газ ...... Редактирано 24 Август, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zenko 0 #11 Отговорено 24 Август, 2010 Ух че сме тъпи. Как така не се сетихме сами че е с газ ...... Ееее тук е уловката затуй все си нося боб в себеси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bebcho 1 #12 Отговорено 24 Август, 2010 Провери си дистрибуторната капачка и палеца. То ток може да стига до свещите, но да не е достатъчен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #13 Отговорено 24 Август, 2010 проблема е хванат и отстранен-оказа се леко изпускащ газов клапан-след определен престой натрупва газ в колекторите и дави колата с две горива.Благодарско на всички за съветите. Провери си дистрибуторната капачка и палеца. То ток може да стига до свещите, но да не е достатъчен.Те тука не схванах един твърди че е хванал проблема ,а другия му разправя че е капачката баси работата .Абе пишете по подробно що има по тия коли бе ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове