Jump to content
Zenko

Трудно пали

Recommended Posts

Първия стар е лош,пали в порядъка на 5-6сек.въртене,досега за 6г.служба няма зима няма лято е палила от четвърт.След появата на проблема са сменени свещи,кабели,бенз.филтър,моното, реглаж на клапани и компресия са наред.След като запали всеки следващ старт е безпроблемен, но до престоят от 30-на мин.и пак.Проблема маи е ел.където хич ме няма,или горивото ми прави някакви парчета.Даваите идеи...

Редактирано от Zenko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това да ти кажа е един много голям проблем на хондите, само май на всички е така :hondarulez: Утре пробвай (като е студена/ не е палена) следното: даваш контакт, чека светва, почваш да въртиш още преди да изгасне чека и кажи да ли не е запалила от 1/4 :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега симптоми на главно реле разрови се малко в търсачката и ще разбереш за кво става дума малък жокер цъък

Редактирано от atanasbe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега симптоми на главно реле разрови се малко в търсачката и ще разбереш за кво става дума малък жокер цъък

Не е реле-проверено

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това да ти кажа е един много голям проблем на хондите, само май на всички е така :hondarulez: Утре пробвай (като е студена/ не е палена) следното: даваш контакт, чека светва, почваш да въртиш още преди да изгасне чека и кажи да ли не е запалила от 1/4 :hondarulez:

Toва май съм го пробвал,но пак ше тествам,лошото е че след всеки опит трябва да изчаквам минимум 30мин.за нов тест.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде, чакам още прогнози които да тествам.Наи много ме вълнува управлението на горивото-защото искрата я има,явно горивото някъде се бави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също е възможно искрата да я има, но да е лабава. Моята спря да пали от прекалено износена капачка и прекалено нагорял палец, след подмяна само на тези двата елемента започна да си пали все едно е работила до преди малко. :huh:п.п. Старите и новите ти свещи със какво разстояние между електродите са?

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти малко прогнози:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=18289&hl=При мен също се оказа, както казва Калмара, "лабава искра". Някой беше изгубил пружинката между бобината и капачката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема е хванат и отстранен-оказа се леко изпускащ газов клапан-след определен престой натрупва газ в колекторите и дави колата с две горива.Благодарско на всички за съветите.

Редактирано от Zenko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:worthy: !!! :) Ух че сме тъпи. Как така не се сетихме сами че е с газ ...... ;) Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:P:P:D Ух че сме тъпи. Как така не се сетихме сами че е с газ ...... :P

Ееее тук е уловката :P затуй все си нося боб в себеси ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си дистрибуторната капачка и палеца. То ток може да стига до свещите, но да не е достатъчен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема е хванат и отстранен-оказа се леко изпускащ газов клапан-след определен престой натрупва газ в колекторите и дави колата с две горива.Благодарско на всички за съветите.

Провери си дистрибуторната капачка и палеца. То ток може да стига до свещите, но да не е достатъчен.

Те тука не схванах един твърди че е хванал проблема ,а другия му разправя че е капачката баси работата .Абе пишете по подробно що има по тия коли бе !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...