stomanata 2 #1 Публикувано 21 Август, 2010 Свалих катализатора (на CR-V 99-та, 148 коня) и сега найстина върви маааалко повече (гледам от едно кръстовище на което си знампреди къде превкл"иу"чвах и с какви обороти изкачвах), обаче дали това ще повиши леко разхода?И дали се променя показанието на ламба сондата, поради по-малко съпротивления на газовете?Сложиха ми проста тръба, не се усеща увеличаване на шума....П.П: Ако някой има оферта за изкупуване на катализатора да пише на лична. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
besniq 1 #2 Отговорено 21 Август, 2010 (Редактирано) щом ти върви повече колата значи катализатора е бил позапушен,товаче че си го премахнал трябва да ти свали разхода. Редактирано 21 Август, 2010 от войводата/cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondakio 5 #3 Отговорено 21 Август, 2010 Ей така се отразява , колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stomanata 2 #4 Отговорено 21 Август, 2010 Ами на 190 000 км е вече. А и преди като катерех въпросната урва някакси джипката звучеше мн изтормозено....))))не знам при мен дали може да излезе вата или нещо подобно. През катализатора се виждат множество ситни решетки и все още светлее изхода му, но явно пропуска затруднено Ще видим с колко ще падне разхода сега :р Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #5 Отговорено 21 Август, 2010 hondakio аз имах същия проблем,изкарах цялата вата с един изкривен като кукичка шиш отпред,напълних един кош,но след това като отпуши,доста се покефих Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #6 Отговорено 21 Август, 2010 (Редактирано) А защо реши да го махаш, какво не му хареса то може да светлее, ама те вътре са 2 или 3 пити дебели по около 2-3 см, понякога са направо като разтопени те тогава вече става яко запушване на газовете, друг път за раздробени на парчета вътре. Барем продаде ли го щото дават по 70-80 че и повече лева А за разхода не очакваи да ти падне много ако е бил в границите на нормалното, нарушението на съпротивлението в ауспуха също може да ти вдигне разхода но едва ли ще усетиш толкова разликата. Ако се чудиш защо по лесното излизане на газовете вдига разхода отговора е прост При такта издухване още преди да се е затворил изпускателния клапан почва да се отваря смукателни (преди ГМТ) колко градуса не помня и част от прясната горивна смес се промъква покраи затварящия се клапан поради по малкото съпротивление на тръбите Но както казах тва е почти нищожен процент което в разхода ще даде минимални отклонения, но не очакваи колата да вземе да ти гори по малко. А щом е взела да върви повече логично е и да гори повече, нал се сещаш че тая сила тряя да доиде от някъде А я кажи какво стана с другия проблем с пушенето след наклон?А тая вата би трябвало да е в задното гърне, ако е в катализатора по никъв начин не може да излезе от ауспуха Редактирано 21 Август, 2010 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
deqngenov 21 #7 Отговорено 21 Август, 2010 Ей така се отразява , колега Това от крайното гарне ли си го изкарал? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stomanata 2 #8 Отговорено 22 Август, 2010 ами наскоро ми се случи на няколко пъти като вкарвам в гаража, а даже и на дълъг път с отворени прозорци да мирише вътрена нещо като сяра. Скоро обаче не го е правило, но реших да го разкарам А къде дават 80лв? тука само за 60лв намирам.....А за пушенето все още нищо не съм направил, че няма финанси. Може би ще е чак на пролет... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #9 Отговорено 22 Август, 2010 Ами тя цената се определя според големината на питата или питите вътре но винаги шемкеруват и казват че са малки и гледат все колкото може по малко кинти да ти дадат , ама и за 60 ако дават даваи го, ама си мисля че нищо му е немало на твоя, тая миризма след дълъг път е нормална особено след повече спар на колата. Няма да ти казвам какви са цените след това при прекупвачите Но лично съм бил свидетел как купуват катализатор за 60 лева обаждат се, един идва дава 100лв на ръка и го отнася, а тоя дето му го даде вика е ся ша иде и ша му вземе поне 150 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #10 Отговорено 22 Август, 2010 Колега, който купува катализатори - Купувам катализаториТеми свързани с твоя въпрос:След махане на катализатор Civic дали да премахна катализатораангличанка-катализаторКатализатор пак...Махнат катализатор Да махам ли катализатора?Check Engine от липсата на катализатор?Струва ли си да изтърбушваме катализатора?Предполагам, че тези теми си ги прочел? Да не казвам, че има поне 2 пъти по толкова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stomanata 2 #11 Отговорено 22 Август, 2010 Еми джипа си е на 190 000км, а и се усеща лека промяна във вървенето....Абе това май е като кътниците при хората :рСега и спортен филтър ще си заръчам от джигитай и готово Иначе съм гледал поста на министара, даже се свързах с него (и той 60лв) та ще видим. То 60лв си ми дават и тука до нас.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #12 Отговорено 22 Август, 2010 къв филтър мислиш, на място на оригиналния или конус ? и кви пари ти идва ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stomanata 2 #13 Отговорено 22 Август, 2010 Мисля да махна всичките тези обемни пластмаси и да си сложа 1 конусовиден.за около 30лв ще ми дойде до у нас...http://cgi.ebay.co.uk/UNIVERSAL-SPORTS-SOU...les_CarParts_SMЕто този съм набелязал. В бг малко по-трудно намирам сайтове. В Димитровград има за 15лв, ама не се знае колко ще мивземат куриерите та май ще е от джигитай :р Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gamencerista 53 #14 Отговорено 22 Август, 2010 колеги и аз съм пред махане на катализатора и смяна на средното гърне че е отишло въпроса е, като махна катализатора какво да направя :1- слагам резонатор + средно гърне2- права тръба 63 мм до края.Майстора ми е познат и каза че при 2рия вариант ще извади по "басов" звук, колата е с спортно гърне Хонда и накрайник Ремус ( истински )Проблема ми е че ако сложа права тръба дали ще ми е удобно на дълъг път понеже редовно скачам до Пловдив и Пазарджик и като не издържа махам музиката, и ми е тихо а с правата тръба да не ми прави "бимбаец" главата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #15 Отговорено 23 Август, 2010 Мисля да махна всичките тези обемни пластмаси и да си сложа 1 конусовиден.за около 30лв ще ми дойде до у нас...http://cgi.ebay.co.uk/UNIVERSAL-SPORTS-SOU...les_CarParts_SMЕто този съм набелязал. В бг малко по-трудно намирам сайтове. В Димитровград има за 15лв, ама не се знае колко ще мивземат куриерите та май ще е от джигитай :рАааа ти се опитваш да минеш тънко с некое китаиско менте, ако ще слагаш такъв филтър по добре си сложи истински дето наистина е направен хем да е филтър хем колата да случе повече въздух. Тея от по 15 лева са жив т***к естествено променят звука на моторо но тва е само щото измахваш тея пласмаси, иначе ако очакваш да ти филтрира забрави. Аз за предната кола си бях купил филтър на J&R френски и трябва да ти кажа че наистина чистеше перфекно сега дали вървеше повече колата или не неможех да определя моя беше реплеисмънт демек на мястото на оригинала. Но за 10 х.км с него от горната му страна демек от към двигателя не беше пропуснал никъв прах ! а от долу се беше позатлачил яко Затовва те съветвам вземи си качествен филтър защото предив всичко тои трябва да е ФИЛТЪР, нали се сещаш тези боклучци от по 20-30 лева дето само формата им е на филтър ако не чистят добре и всичкия тоя фин прах влиза направо в мотора за къв шлаиф на цилиндрите става дума Предлагам ти да посетиш е този магазин в софия, хем ти е по ръка хем филтрите са доказано хубави а и имат и някви 10% отстъпкаhttp://www.heed-auto.com/index.php?option=...0&Itemid=34даи някои лев отгоре но да знаеш че си сложил настина филтър които върши и двете неща , хем да чисти хем да имаш повече въздух. Не си купуваи евтин ментак само за да гледаш формата му конусовидна и да казваш че имаш спортен филтър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #16 Отговорено 23 Август, 2010 колеги и аз съм пред махане на катализатора и смяна на средното гърне че е отишло въпроса е, като махна катализатора какво да направя :1- слагам резонатор + средно гърне2- права тръба 63 мм до края.Майстора ми е познат и каза че при 2рия вариант ще извади по "басов" звук, колата е с спортно гърне Хонда и накрайник Ремус ( истински )Проблема ми е че ако сложа права тръба дали ще ми е удобно на дълъг път понеже редовно скачам до Пловдив и Пазарджик и като не издържа махам музиката, и ми е тихо а с правата тръба да не ми прави "бимбаец" главатаСлагаи резонатор + гърне ся ако ти е голям мерак да ти надува главата, сложи си само тръба. А пловдив -пазарджик не е на дълго представи си ако тръгнеш за морето кви уши ще ти останат да не с еналожи да караш с 60 че да не ти бучи много, ами тея на задните седалки кво ли ша кажат, има голям риск мацките да откажат да се возят с теб до морето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gamencerista 53 #17 Отговорено 23 Август, 2010 абе София - Пловдив/Пазарджик Ама така излиза по солено .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #18 Отговорено 23 Август, 2010 е те веднъж се дават, инак излиза по евтино ама пък шума е за винаги Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dedovoto 7 #19 Отговорено 23 Август, 2010 мое лично мнение .... на мястото на моя катализатор поставих така нареченото средно гърне или по точно ИСКРОУЛОВИТЕЛ ! след него поднових средното гърне с ново и станаха 2 на брой и смених цялата тръба от колекторите до крайното гърне цялата процедура ми излезе 50 лв като тръбите които сложих са Алуминизирани - по трудно гният труд тръби + 2 гърнета 50 лв за от цената ми приспаднаха катализатора който си го прилапаха пичовете мисля че много са ми взели но от резултата останах очарован повечето слагат тръбички на мястото на катализатора . цената на такъв искроуловител е средно 25-35 лв ! за целият тоя шум който ще си причиниш мисля че 25-30 лв е перфектната инвестиция ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CombiMan 29 #20 Отговорено 24 Август, 2010 мое лично мнение .... на мястото на моя катализатор поставих така нареченото средно гърне или по точно ИСКРОУЛОВИТЕЛ ! след него поднових средното гърне с ново и станаха 2 на брой и смених цялата тръба от колекторите до крайното гърне цялата процедура ми излезе 50 лв като тръбите които сложих са Алуминизирани - по трудно гният труд тръби + 2 гърнета 50 лв за от цената ми приспаднаха катализатора който си го прилапаха пичовете мисля че много са ми взели но от резултата останах очарован повечето слагат тръбички на мястото на катализатора . цената на такъв искроуловител е средно 25-35 лв ! за целият тоя шум който ще си причиниш мисля че 25-30 лв е перфектната инвестиция !Аз смених катализатора с резонаторно гърне от неръждавейка. Нито звукът се усили, нито разходът се покачи. Даже май малко спадна разходът, но е толкова малко, че е в рамките на грешката при измерване, така че да не се хваля. Това, което се промени, обаче, е миризмата отзад. !!! Начи преди да го махна можех да лежа зад колата и някой да я форсира и нищо не се усещаше. Сега само като паркирам на закрит паркинг и след загасяне и слизане отзад до багажника да взема нещо мирише ужасно на изгорели газове. Не на сяра, ами точно на изгорели газове, много задушливо и остро. Абе с две думи, прецаках екологията и сега заради мен ще се свърши светът. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stomanata 2 #21 Отговорено 24 Август, 2010 ами купих си последно от Димитровград някакъв конусовиден за 15лв+5лв доставка. Май трябва да бръмчи с такова нещо повече( не държа на това, а така съм чувал само), а като го сложих двигателя работи май още по-тихо....Може евентуално от вътре да го намажа с няколко капки масло да видим дали ще полепва нещо. Иначе сега двигателя работи хем по-тихо, хем някакси нз как да го кажа.... потегля по-леко, едвали не не мога да го угася (като дизел). Абе добре изглежда за момента Скоро ще направя и приблизителна засечна като разход Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #22 Отговорено 24 Август, 2010 (Редактирано) Предполагам, че тези теми си ги прочел? Да не казвам, че има поне 2 пъти по толкова.А що не наби един катанец , да питам при наличиетои на толко теми ? Тя темата за катализатор ама и да видиме и филтУр от илиенци Редактирано 24 Август, 2010 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове