Jump to content
Don_Enco

Honda Accord 89г. - В20А8

Recommended Posts

УУУУУУУ па бая съм я дразнил :):D , Иде ред на летището там ще я видим най добре ! Но първи впечатления са ми добри :D .Да изправим и предницата и тест поне 0-150 .П.п Дон Енцо каза че ги карам колите със спортна злоба :) :) .

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Don Enco .....тя за вървенето върви супер......ама вземи махни тая глупава помпа на АБС-а и вържи тръбичките дирекно на спирачната помпа,че като гледам неможе да спира :( Мислех да го правя тва преди ама не се стигна дотам,дискове нови накладки нови,спирачки-Йок :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Don Enco .....тя за вървенето върви супер......ама вземи махни тая глупава помпа на АБС-а и вържи тръбичките дирекно на спирачната помпа,че като гледам неможе да спира ;) Мислех да го правя тва преди ама не се стигна дотам,дискове нови накладки нови,спирачки-Йок !!!

Точно така мисла да направа, АБС-А ще бъде изолиран(или премахнат), даже и едни нарязани дискчета мисла да си взема та да подобрим още малко спирането ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хах че закво ти са е брат.....само ще ти ядат накладките,пък и тия с които си в момента незнам дали имат 5-6 хил.километра!Махни АБС-а и сам прецени дали ще има нужда от нарязани дискове...според мен ще се откажеш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да повдигнем малко темата с няколко снимчици в почти окоплектован вид:

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

А живи и здрави довечера ще е с нови жанти 16-ки ОZ и чисто нови гумета Federal-SS-595 - 205/45/16

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Federal/...SUPER-STEEL.htm

 

И утре сме на Дупница за малко сверка на пистата

 

До една две седмици се очаква и новият кожен салон черен на цвят (от Акорд 6-та/98г. па ако имаме късмет ще е и с подгряване) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и няколко снимки от уикенда:

 

Не можах да се здържа и я наснимах с новите джантета обути в чисто нови гумета, нищо че беше тъмно и с телефона малко гадно ама:

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Сложих си стария салон за сега но поне е здрав:

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Хиляди благодарности за органзацията за укинда в Дупница на FENABG и Митака( фелата :D ) - евала и на двама Ви за всичко,

приятна сбирка се получи макар и да бяхма 10-тина хонди :D

Малко снимки от пистата:

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Важен елемент който гласи "Официално сте с Тунинг":

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Естествено не се мина и без ядове (скъсахме гайка на реактивната щанга) но това са бели кахъри :P

Иначе на дълго теста е с резултат 6+, много добра возия и стъпка с тея 16-ки, а гуметата си ги бива :D

:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам думи просто........красота :honda:;):) Пуска ли я с нещо на пистата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам думи просто........красота ;):D:lol: Пуска ли я с нещо на пистата?

Ами не, заради тъпата гайка на реактивната щанга, на първата дръпка (индивидуална за да я видим как е) и се скъса :D Фена нещо се оплашил и й наковал спирачките и........ от там идва работата, а то щото на 3-та при 7к и близо 160км почнала да му се суче нещо.......... тряа разпънките да направа ( от силата почва да събира коша :lol: ) п.п. То не че и имаше с кво де :P , (майтапче) евентуално с В18-ката на Митака, ама там нещата са доста НЕ равностойнипо скоро със голофовете (2-ки 3-ки се тая) и БМВ - 3 ки та да разберат колко НЕ им върват колите :D ( ах колко ги обичаам....)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Aбе да ти кажа, клипа кат го гледах /10 пъти / 2 или 3 секунди след като изтропа се изправям на сирачки .Не от тва че се гъне . :):P тва при 160 доста безтрашен тряя си да почне да дърпа на ляво ,да изтреска и да не ти пука . Аз добре че я спрях а не хвърлих зарчето на 4 . Малкия гявол казват хората.сега е добре вече моо да се пробва . Бахти гайката нямаше и резбата ,чисто гладка от вътреКрая на клипа http://vbox7.com/play:74749ce2 звуците ;)п.п Незнам ти колко безстрашен щеше да си ако ти я пробва пръв :P :P Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

браво колега ................ проекта е станал отличен ............. да му се радваш с здраве ...........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората олекотяват аз ги отежнявам :D горната още е заготовка но скоро ще е закачена и тя.

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

 

 

Баа мноо грозни снимки съм направил бе....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това изглежда добре :cool: Енцо, как е колата? Станала е добре и сега с тия стрътове ще е сигурно още по яка от към поведение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това изглежда добре :cool: Енцо, как е колата? Станала е добре и сега с тия стрътове ще е сигурно още по яка от към поведение.

Ми тия дни трябва да е готова и ще я пробваме дали ще има ефекта който очаквам върху поведението й :lol: п.п. И Фен наистина добре си се справил със стрътовете но снимките ти не са от най добрите :D нищо ще направим по добри като всичко е готово и я позамия малко :blush:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко допълнение по колата ,нов шнорхел :D :D ,да диша .

 

Публикувано изображение

By fenabg at 2011-10-03

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така да добавя малко инфо какво се случва в последно време

Както се очертава колата си остава вечно моя или докато не ме предаде - а явно въобще не мисли да ме оставя милата :D

И понеже и аз си я обичам и не я предавам постояно си я ръчкам и се правя нещо по нея :lol:

 

За съжаление се разделих с хубавите 16-ки и хубавите гумета (тежички си й бяха) и минахме на 15-ки - за по-леко ;)

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Които Фена старателно пребоядиса в естествен алуминиев цвят (най си й стои той - бяха златисти :blink: )

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

И след няколкото студени месеци тази зима както не малко хора уважаващи колите си (и имат сериозни бръмбари в главите си които ги "хапат" от време на време) чудейки се и търсейки разни интересни идеи попаднах на нещо интересно и се зачетох сериозно - "Водород" или "Водордна уредба" (водородна клетка) - Браунов газ и т.н.

След бая четиво (в продължение на 5-6 месеца) и ред консултации с различни хора и "майстори" установих че няма какво да загубя или навредя на дълголетната ми дама а даже напротив ще и е от полза и се реших да я оборудвам с такова :cool:

 

Публикувано изображение

 

Монтаж на самата клетка в предната броня

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

 

Наложи се да сменим стартера - стария почна да се предава и до като беше време го сменихме

( отне ни 3 часа - тъпия стартер - или по точно му скъса нервите на Фена - ГОЛЕМ СИ ФЕНЕ - не се предаде и го направи от два НЕ работещи и един полу работещ направи един идеално здрав - вади звук малко като на прахосмукачка :D ама карай важното е че е здрав и че има стартер, че без малко... ;) )

 

Публикувано изображение

 

След което реших да освободя малко място в двигателния отсек и да преместя акумолатора в багажника,

за целта използвах инсталация от БМВ 5-та серия Е39 (които фабрично са с такова расположения на акумолатора) плюсов, минусов кабел и плюсова плочка за отпред за да станат свръзките интелигентно

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

без малко да не стигне плюсовия кабел - но го излъгахме :P

Според мен си стана доста добре - нали багажника й е голем не го и усети :D

Остана само да си направя/пригодя кутия/капак да го покрия, но всяко нещо с времето

И разбира се не на последно място интейкчето

 

Публикувано изображение

 

Естествено продължавам с довършителните работи, да по прибера малко новите "цръвяци" (както казва един мой много добър приятел ;) )

да измисла някъв щит за топлия въздух и разни такива.

За ефекта от водорода немога да кажа кой знае колко тъй като не съм я засичал още (след 10-на дни ще ходя до морето и тогава щи си покаже най добре) иначе се усеща малко по добре колата в ниските особено, поема доста по лесно и пъргаво, абе още не искам да давам мнение тъй като още не обективно.

 

To be cntinued.........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опа,Виждам, че си сложил клетката. Ще ти дам един съвет- вържи си един волтметър, ама да е в купето, закачен на акумулатора/моеш с разлконителна кутия на кабела за усилвателя/ и да си наблюдаваш как е положението, че тая клетка едни 20А ток си ги пие. Аз именно заради това се разкандардисах. Един колега има, но почти не кара колата, а и е дизел. Мисълта ми е, да си следиш положението и ако трябва по-силен или 2ри алтернатор да закачащ да има как да реаегираш овреме, че нов акумуатор си е лев... Както и да е, чакаме резултати. п.п. Да ти се похваля, оправих си спирачките, без да се налага да взимам гумички. п.п.2 Драсни едно лично колко лев даде за клетката, ако не е военна тайна. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Опа,

Виждам, че си сложил клетката. Ще ти дам един съвет- вържи си един волтметър, ама да е в купето, закачен на акумулатора/моеш с разлконителна кутия на кабела за усилвателя/ и да си наблюдаваш как е положението, че тая клетка едни 20А ток си ги пие. Аз именно заради това се разкандардисах. Един колега има, но почти не кара колата, а и е дизел. Мисълта ми е, да си следиш положението и ако трябва по-силен или 2ри алтернатор да закачащ да има как да реаегираш овреме, че нов акумуатор си е лев... Както и да е, чакаме резултати.

 

don_enco

Ами мойта клетка е с по ново поколение електроника която регулира консумацията - дърпа 14-16А а пък отдава 25-28А (замерено с ампер клещи) което е достатъчно за произвеждането на достатъчно водород/газ, така че за сега всичко е ток.

 

п.п. Резултат за сега:

1. Положителна промяна на вървежа в ниските - доста по лесно и бързо ускорение (което преди й беше доста мудничко до 3К оборота)

2. Икономичност - за сега хващам разлика само извън градско (уикенда минах около 100-на км бях заредил 20л стрелката едва помръдна от мястото след като заредих и тръгнах като имаше продухване на два три пъти до 180км/ч и все още карам от същото зареждане но не съм и минал кой знае колко още)литри не мога да цитирам още тъй като не съм я засекъл както трябва но ако мине всичко както трябва до 10-тина дни ще имам вече ясна представа и от литри (мисла да отскоча до морето другата седмица :D )

Редактирано от Don_Enco
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я тука как се заиграх и ръснах червен капака на Акордеона

Публикувано изображение

By fenabg at 2012-08-15

 

ууу къф съм бУяджия :D :D

Публикувано изображение

By fenabg at 2012-08-15

Публикувано изображение

By fenabg at 2012-08-15

Публикувано изображение

By fenabg at 2012-08-15

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, може ли да споделиш по-конкретни впечатления за водородната клетка ... как влияе на разхода на гориво... отразява ли се на мощността ??? ... иначе колата е супер :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, може ли да споделиш по-конкретни впечатления за водородната клетка ... как влияе на разхода на гориво... отразява ли се на мощността ??? ... иначе колата е супер :)

значи, относно водорода съм изключително доволен и по-конкретно: вървеж - изключително по-добра ефективност (по-пъргава в ниските обороти, като цяло доста по-бързо ускорение без никакво "замисляне", по-висока максимална скорост - преди повече от 200-205 дори по нанадолнище не искаше да прави, сега си обръща километража (230+) - засечено в началото на септември със 4 човека и пълен багажник до морето и обратноикономия: извън градско - 15-20% на долу при скорости 120-160км (по магистрала естествено) и 80-100 второстепеннен път, градско: около 10% и пъргавината която за мен лично си е от голямо значение и за градско (за тоя варел си е направо супер) и търсех точно товаобщо взето ефекта отговаря на 100% по предварителни данни и очаквания (колкото си дават за бензинови коли) п.п. тия дни ще кача снимки инфо за последните подобрения

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за изчерпателния отговор :). От известно време ме заинтригува технологията, но за пръв път я виждам реално приложена, а не просто думи на продавача ... Интересно ми е дали е възможно да причини някакви негативни последствия за двигателя (дали се събира вода някъде например), ако ти е известно :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за изчерпателния отговор :). От известно време ме заинтригува технологията, но за пръв път я виждам реално приложена, а не просто думи на продавача ... Интересно ми е дали е възможно да причини някакви негативни последствия за двигателя (дали се събира вода някъде например), ако ти е известно :unsure:

на маркучето което отива към дросела има канистърче (кондензо уловител) който през известно време се отвива и си изхвърляш отделената вода (при мен за 3500-4000км се събраха около 10-15мл вода и ги изхвърлих) цялото канистърче е може би 40-50млпоследствията от системата са само положителни ;) Поздрави Редактирано от Don_Enco

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да повозиш да видим има ли файда от водородната клетка Публикувано изображение

 

П.П. за сега имах възможност да се поводя без нея... но имам и голямот желание с нея Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До тук всичко звучи доста убедително :) Гледам, че се предлагат така наречените сухи водородни клетки, но са малко по-скъпи (като гледам твоята е различна). Разглеждал ли си този вариант? Ако да, защо не го предпочете? Доколкото съм чел тяхното кпд е по-добро...Другото нещо, от което реално зависи ефекта от клетката, е електрониката. Не успях да намеря да продават самоадаптивно устройство според моментното натискане на педала на газта примерно, навсякъде са с ръчно модулиране на честотата. При теб общ кит ли е или си вземал всичко отделно?Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тази водородна клетка дали ще стане за А16А1 карборатор акорда е като твоя фена го знае моя акорд

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

клетката става за всички коли,тази марка клетки са разделени според кубатурата независимо бензин или дизелмоята не е от сухите,не съм чел много за другия тип,електрониката е изчислена според кубатурата и контролира произвеждането на водородния газ и консумацията на токпо принцип има допълнителни модули за регулиране на ампеража съответно и произвеждането на газта но все още са в процес на разработка системата която е при мен работи достатъчно ефективно и без този модул

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за информацията колега :)Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...