Jump to content
difcho

The Battle 2010 - Germany Vs Japan

Recommended Posts

Публикувано изображение

 

 

В продължение на три месеца „Дрифт Клуб България”, работи по нов проект, който на 5 септември ще сe превърне в реалност. Става въпрос за вечния спор между немските и японските автомобили и това, кои са по-добри на пистата. През годините са се водили много и различни спорове от привържениците на двете коренно различни инженерни философии.

Всеки фен е бил прав за себе си и едва ли някога е успявал да убеди своя събеседник в това. Факт е, че понякога споровете от масата са се пренасяли по накакъв начин и на асфалта, но до този момент това не е правено официално или поне не и в България.

 

На 5 септември 2010г. на писта „Дракон”, край Калояново, битката между немските и японските автомобилостроители ще бъде пренесена на пистата, като в края на деня едната страна ще си тръгне горда от резултата, а другата с наведена глава и много теми за размисъл.

 

 

 

 

 

Всяка страна на практика представлява отбор, който ще бъде воден от свой капитан. За отбора на Япония, капитан е Ивайло Йотов, известен в атомобилните среди като Sporttech. Капитана на Германия е Николай Минков, известен в автомобилните среди като Mad Max. Всеки един от двамата капитани трябва да сформира своя отбор, който трябва да се състои от минимум 9 участника и максимум 15. Освен тях всеки отбор има право и на 5 резерви. Дисциплините в които ще се разрази “The Battle 2010” са 3 – Тайм Атак, Дрифт и Драг. Всеки капитан трябва да подготви поне по 3 участника в дисциплина и не повече от 5, като в това число не влизат резервите на отборите. Самите резерви ще вземат участие в тренировките и квалификациите за съответната дисциплина за която са записани от своя капитан и по негова преценка могат да заменят някой от титулярите, а също така и при евентуален технически проблем на някой от тях.

 

Всеки отбор трябва да има в титулярния си състав поне по един представител на 4 различни марки автомобили. За отбора на Германия могат да вземат участие следните марки: БМВ, Ауди, Опел, Фолксваген, Порше, Форд и Мерцедес. За отбора на Япония марките са следните: Мицубиши, Субару, Хонда, Тойота, Лексус, Инфинити, Нисан, Сузуки, Акура и Мазда. Също важна подробност е и това, че един участник може да бъде записан за участие само в една дисциплина, както и това, че с един автомобил може да участва само един участник.

 

Очаквайте още подробности на сайта -->> www.driftclubbulgaria.com

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://forums.hondabg.com/index.php?showto...t=0&start=0

 

difcho, какъв е варианта ние да караме ??

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, но явно не съм видял другата тема. Нека модераторите да решат коя да оставят.Идеята на събитието е да карат най-силните представители на съответната страна. Затова и няма класове, няма ограничения. Всеки капитан избира участниците в отбора си, като естествено целта му е да неговият отбор да спечели така, че няма логика да извика някой с по-слаби показани резултати отколкото такъв с по-добри. Аз като организатор съм определил капитаните съобразявайки много и различни фактори. Мисля също, че наистина е най-добре отбора да избира своя капитан, но имайки предвид, че това се прави за първи път в България мисля, че единственото, което щеше да стане ако се бях спрял на този вариант, щеше да бъде писане по форумите и никакво реализирано мероприятие. Тази година правим събитието по тази схема, а за следващата живот и здраве вече ще може да се включи и втори отбор за всяка страна, като за него схемата вече ще е точно такава - събират се участниците за съответния отбор, разбират се, избират си капитана и той подава заявката за участие на целия отбор. Също така като човек, който познава голяма част от участниците в тайм атак и дрифт мероприятията съм запознал и двамата капитани с най-добрите резултатите на участниците през последната една година и им оказвам пълно съдействие, когато искат да се свържат с някого. Аз като организатор нямам представа кой ще кара за отборите и в никакъв случай мероприятието не се организира, за да си покараме 20 човека. Както съм написал повече от 3 месеца се обмисля това събитие и идеята му е да сложи един дълъг спор (което незначи, че той ще спре) на пистата, където смятам, че му е мястото, а не само по кафета, форуми и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно че е хубаво да се определят предварително капитаните, защото при положение че няма отбор няма как да си изберат сами капитан ;) и определено такива спорове най-добре е да се решават на пистата. Просто от една друга тема бях останал с впечатлението, че ще е нещо по отворено и всеки, който му се кара ще има тази възможност. Предполагах че ще има 2-3 класа и така да се види не само най- натоканите ами и по слабите и в по - малките класове. Щом няма граници по принцип е ясно, че който е кихнал повече пари за подготовка на колата си има доста голям шанс за победа ;) Заради това не е много определящо това състезание. И все пак ще е доста интересно на края какво ще се получи ;)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно че е хубаво да се определят предварително капитаните, защото при положение че няма отбор няма как да си изберат сами капитан ;) и определено такива спорове най-добре е да се решават на пистата. Просто от една друга тема бях останал с впечатлението, че ще е нещо по отворено и всеки, който му се кара ще има тази възможност. Предполагах че ще има 2-3 класа и така да се види не само най- натоканите ами и по слабите и в по - малките класове. Щом няма граници по принцип е ясно, че който е кихнал повече пари за подготовка на колата си има доста голям шанс за победа ;) Заради това не е много определящо това състезание. И все пак ще е доста интересно на края какво ще се получи ;)

За това с парите изобщо не съм съгласен, както и че конете определят победителя. Е може би за драга да важат тези доводи, но определено за дрифт и тайм атак е доказано многократно, че са кръгла нула :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те парите не е речено да са хвърлени само в двигателя ;) Едни гуми, едно окачване, едно ЛСД и т.н ти дава дооста предимство и в останалите класове. Дрифт без поВер не става ;) Естествено, че не е задължително по скъпата кола да се представи по-добре ;) Ти ще караш ли или ще си само организатор ? Че Баварата си е бая звяр :D

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те парите не е речено да са хвърлени само в двигателя ;) Едни гуми, едно окачване, едно ЛСД и т.н ти дава дооста предимство и в останалите класове. Дрифт без поВер не става ;) Естествено, че не е задължително по скъпата кола да се представи по-добре ;) Ти ще караш ли или ще си само организатор ? Че Баварата си е бая звяр :D

Ако капитана на немския отбор ме покани ще карам. Той обаче изобщо не е длъжен да се съобразява с това, че аз съм организатор и ала бала и това му е обяснено пределно ясно ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кога ще видим списъка с отборите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кога ще видим списъка с отборите?

По-принцип трябва двамата капитани да ми представят списъците си най-късно 1 седмица преди мероприятието.Междудругото капитана на японския отбор има недостиг на участници така, че който има интерес нека ми пише ЛС с телефона си и дисциплината, за да го предам на капитана и той вече да си прецени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пуснах ти ли4но преди 2-3 дни,дали го полу4и.Искам да знам дали имам шанс за драг отбора.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята на събитието е да карат най-силните представители на съответната страна. Затова и няма класове, няма ограничения.

Колега ще ме прощаваш, ама това условие ще опорочи състезанието.

Без правила ще има само недоразумения и кавги.Пълен абсурд!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята на събитието е да карат най-силните представители на съответната страна. Затова и няма класове, няма ограничения.

Колега ще ме прощаваш, ама това условие ще опорочи състезанието.

Без правила ще има само недоразумения и кавги.Пълен абсурд!

 

Прощавам ти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Броени дни остават до “The Battle 2010” - Мероприятието, което ще противопостави две коренно различни концепции в автомобилостроенето - тези на Германия и Япония. Капитаните на двата отбора трескаво работят, за да успеят да победят противника си на пистата тази неделя. Как всъщност ще се определи победителя ?Битката е разделена на три дисциплини – Тайм Атак, Дрифт и Драг. „Тайм Атак” ще се проведе на принципа на „решетката”, като всеки отбор ще стартира отделно и ще измине дистанция от 10 обиколки. На всеки участник ще му бъде засечено общо време, което ще бъде разделено на броя на обиколките и по тозин начин ще се получи средно време за обиколка на всеки от тях, което ще бъде сравнено с това на всички участници в „Тайм Атак”. Така ще бъде направено и класирането от 1-во до 10-то място, като победителят ще вземе за своя отбор 10 точки. Втория – 8, третия - 6, четвъртия – 5 и така до осмия, който взима 1 точка. Тези, които бъдат класирани на девето и десето място не взимат точки за отбора си. Същото разпределение на точките е и за дисциплините „Дрифт” и „Драг”. Тук обаче, първите четири позиции ще бъдат разпределени на принципа на директните елиминации, а от пето до десето – според резултатите от квалификациите.Очаквайте утре схема на трасето за дисциплината „Дрифт”, както и програма на самото мероприятие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли възможност в петък вечерта да се разположи палатков лагер?Някои зрители могат да решат да са много рано сутринта на пистата!

Редактирано от Radko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

a списъка с досега записълите се може ли, че последно като гледах един я имаше общо 5 Японски я не...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мероприятието се провежда само в неделя. Незнам какво ще правите от петък на пистата. В събота собствениците на пистата са обявили свободно каране.Списък със записали се няма. Капитаните избират участниците и 2-3 дни преди мероприятието се надявам да са готови, за да публикувам участниците :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5 септември в 10:00 часа ще започне Битката между японските и немските автомобили на писта „Дракон”. Първи на пистата ще излязат представителите на двата отбора в дисциплината „Тайм Атак” за своята свободна тренировка, след което ще премине и тяхната квалификация. Накрая ще се проведат двете решетки – по една за всеки отбор и ще бъде измерено средно време за обиколка на всеки участник.На същия принцип ще преминат и останалите две дисциплини, а отбора победител ще се определи на база повече събрани точки от всички участници във всички дисциплини. Дисциплината „Драг” ще се състои на 1/8 миля , поради недостатъчното разстоя...ние за спиране на правата на писта „Дракон” в случай, че се кара ? миля. Това решение бе взето единодушно от капитаните на двата отбора, организатора на мероприятието, както и управителя на пистата. Дисциплината „Дрифт” ще се оценява от трима съдии – Георги Габеров, Георги Величков и Стефан Цанков.Схемата на трасето за дисциплината „Дрифт”, можете да видите тук -->> http://www.driftclubbulgaria.com/snimki/me...ttle%202010.jpgПрограма за мероприятието, можете да видите тук -->> http://www.driftclubbulgaria.com/adobe%20files/Programa.pdf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колко пари да отделим за вход ,на човек.. някаква информация ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колко пари да отделим за вход ,на човек.. някаква информация ?

5 лв на човек, както е винаги на Калояново :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има ли списък с участниците вече? и ми е интересно на какъв принцип са изибрани след като не е било със записване ? какви са били критериите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

макар че се повтаряме с колегата по горе, ама ако може списък с учаснижите?Макар от наще само Драго да е, ще дойдем :lol:

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Времето за утре го дават слънчево, а след обяд леко облачно, но без превалявания :lol:Ето списъците подготвени от двамата капитани за БиткатаЗа отбора на Япония:Тайм атак :- Димитър Близнаков - Mitsubishi Lancer- Радослав Колев - Mitsubishi Lancer- Емил Попов - Honda Civic- Калин Бенчев - Subaru Impreza- Виктор Гогов - Nissan 200SXДрифт :- Михаил Коцев - Nissan Skyline- Стефан Петров - Nissan 200SX- Владимир Цанков - Nissan 200SXДраг :- Антоний Атанасов - Mitsubishi Lancer- Цветомир Георгиев - Subaru Impreza- Кирил Петров - Mazda 323За отбора на Германия:Тайм Атак1. Ивайло Алексов Е362. Искрен Иванов Е303. Ангел Илиев Е364. Антоний Янев Е305. Васил Тодоров Опел АстраДрифт1. Християн Ангелов E302. Александър Язов Е 303. Красимир Стефанов Е304. Благой Петров Е345. Али Шакрун Е30Драг1. Христо Петров Фолксваген Широко2. Константин Динев Ауди С23. Румен Костов Порше Кайен4. Георги Дончев Порше Панамера5. Атанас Атанасов Ауди С26. Симеон Донов Ауди С3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо само в тайм атака отбора ни е пълен? Защо след като Драго прояви интерес да участва в драг-а, списъка е непълен, но той не е в отбора? Доколкото виждам организацията от Японска страна липсва, за мое огромно съжаление :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо само в тайм атака отбора ни е пълен? Защо след като Драго прояви интерес да участва в драг-а, списъка е непълен, но той не е в отбора? Доколкото виждам организацията от Японска страна липсва, за мое огромно съжаление :lol:

Минимума участници в дисциплина е 3, а максимума е 5. На Драго съм му дал телефона на капитана на японския отбор, но предполагам, че е имало някакъв проблем, щом не е включен в отбора при положение, че има свободни места. Знам, че и двамата капитани имаха огромни трудности с набирането на участници. Утре ще говоря с капитана на отбора, защо Драго не е включен, но предполагам, че и той самият може да напише поради какви причини се е стигнало до тук.ПП: Много се радвам, че Емо е сглобил Хондата и ми е безкрайно интересно какви времена ще даде сега с нея :P Успех на всички утре :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бях се наканил да ходя но работата понамирисва...панамери, кайени, крокодили...непълни отбори а както си личи и неравностойни..успех...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бях се наканил да ходя но работата понамирисва...панамери, кайени, крокодили...непълни отбори а както си личи и неравностойни..успех...

Колега, незнам какво ти понамирисва. Само ще ти кажа, че именно капитана на немския отбор е дал като координати и предложения най-силните коли за драг на японския отбор, след което най-силни немски коли по различни причини отпадат и куриоза в момента е, че немския капитан най-вероятно си е вкарал автогол, но такава бе уговорката между двамата още от самото начало - абсолютен феърплей да има :lol:Дори преди малко се чух пак с капитана на немския отбор и ми каза, че тази вечер са отпаднали още 2 коли от драгаджийските. Проблеми има и пред двамата капитани и сътворяват направо чудеса за това мероприятие :P Успех утре на всички :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боожееее... момчета това е мериприятие на което може да се видим , побъбрим, посмеем от сърце и да се приберем ... едва ли на някой му дреме на 16тия клапан дали ще бие и дали неговия отбор ще е победител.Какви намирисванки, какви глупости се пишат тук просто не ми се коментира :think:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам на писта кой ще бие Германия или Япония, но днес гледах офроуд чудовищата какво правят ... :lol: Японците там рулираха тотално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако измисля с какво и кого да се метна до там ще съм на линия да погледаме малко - ще е интересно и наистина ще е чудесно да видим Емо отново на пистата :lol: стискам палци

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айдее Момчета да ги разбием неска Швабите :lol: :lol: ха ха х Дано се съберат повечко ХОНДИ :unsure: До скоороо :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано японските коли се представат добре защото като гледам шоферите на немските коли визирам Благой Петров с Е34та който ми е съгражданин и добър приятел, както и Александър Язов с Е30та могат да ни дават ядове :unsure:

Редактирано от west bam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех на японския отбор и дано се представят достойно и да победят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тайм атака беше зле....Не че нещо ама капитана дето е подбирал отбора беше със една Силвия дето не откъсваше.... нз направо защо се пуща....Дрифта отново по слабо представяне от наша страна....За драга въобще не останах понеже там пък шансовете са нулеви...Като цяло май лош подбор на състезателите.Поздравления за Емо, доста хора учуди с времената които даде на Тайм Атак-а с това 1.8 :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе Емката не караше ли Б16А2 :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, но коментатора каза на няколко пъти 1.8 и аз помислих, че го е сменил с някоя Б18-ка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очакваме снимков материал вече! :) Значи Германия бие така ли? :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кюфтета и картофките бяха хубави.

Редактирано от Aleksandyr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На паркинга преобладаваха Хонди и БМВ-та :DБиха ни с много :lol: Драга горе долу биваше щото Широкото и зеленото ауди B4 се счупиха :) А като цяло това което най-много ме изкефи от целия ден беше едно купе 5 ген. софийско с цветенца по задния прозорец, поздрави на собственика :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оранжевото Ауди направо ги скапа на драга, а на "Широкото", някой знае ли к'во му се случи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като цяло това което най-много ме изкефи от целия ден беше едно купе 5 ген. софийско с цветенца по задния прозорец, поздрави на собственика :)

Поздрави на собственичката... Росии хаймана такава ти не пропускаш де що има JDM мероприятие :lol: Снимков матерял ако има няма да се сърдя на никой ако сподели

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...