Jump to content
CombiMan

Няма масло по щеката

Recommended Posts

Здравейте!По принцип уж следя маслото, но последния път беше по средата м/у двете чертички на щеката, а сега реших да го погледна и... нема никой! :) Нямам идея колко време съм карал така. По принцип не я режа колата, даже рядко минавам 3000 оборота. Не ми е светвала и лампата за маслото, така че се надявам да няма поражения. Сега, след като знам, че няма масло трябва да долея, обаче не знам какво са ми сложили в сервиза, а те са във ваканция и не вдигат телефона да ги питам. Имате ли идея какво да долея и колко е опасно като съм карал така, или ако продължа да карам.Мисля, че го гори, защото няма течове и като бръкнах с една салфетка в ауспуха има бая сажди. В какъв ред да почна да отстранявам причините за губенето на маслото? Какво масло да долея? Мисля, че би трябвало да е 10В40 полусинтетика, но не знам коя марка. Сега съм на 8000 от смяната, може и направо да го сменя, но нали сервиза нещо ги няма хората.Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отивай в първия сервиз за смяна на масло.По-читав де,за да не ти налят Приста.Видими течове няма по колата,така ли?10W-40 ще й е екстра на тая кола.

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видими течове няма по колата,така ли?

Няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...aко си сигурен,че е полу синтетика маслото долей пак полусинтетика нищо,че не е същата марка няма да имаш проблем :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Направо източи старото и сложи ново.Тя събира по принцип ок 3литра.Лятото и аз бях така заради преебана пробка и доляхме 2.5литра от 3 възможни :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо източи старото и сложи ново.Тя събира по принцип ок 3литра.Лятото и аз бях така заради преебана пробка и доляхме 2.5литра от 3 възможни :)

И? Светеше ли ти лампата? Предполагам, че не. Имаше ли ядове? То не че можеш да разбереш де...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Ядове не,обаче ми светеше при бесно каране-спиране,старт,завой...Оправяше се като я изфорсирам :) п.п.Маслара ми е френд и беше в шок.Даже той зема по бира,че не можа да повярва,че колата е здрава :D

Редактирано от necentrovaniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди гореше ли ти го?И аз с моята така бях, не го пипаше и изведнъж за 1-2 седмици на щеката нямаше никой. Продадох я и така и неразбрах защо го гореше, но с който говоря и като му кажа, че не го пипаше и всичко стана отведнъж, всеки казва, че тогава не са сегменти или флошки (гумички на клапани), а или много гадно масло или нещо неопределено.Смени сервиза да я видят и други хора. Може да идеш и при Омбре.Впечатления имам от три вида масло:Vlavoline 10w40 - отвратESSO 10w40 - доброQ8 - идеалноП.П. Абе някой светвала ли му е лампата за маслото. От 3л долях 1.5 като щеката въобще не пипаше маслото, а лапмата никаква я нямаше.

Редактирано от men4e

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми да ти кажа не знам преди как е било, защото това ми е 1-вата смяна откакто я имам. Но като че ли си го гореше още отначало. В началото проверявах по-често и доста бързо от горна чертичка слезе до по средата между двете чертички на щеката. Тоест, излиза, че си го гори с константна скорост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз имах такъв проблем не съм сигурен точно колко масло ми сабира двегателя но мисля,че около 3,5литра,последно долях 3 и малко,лампата не е светвала никога.От там директно я вкарах в сервиза кадето я бяха "ремонтирали" преди от същия проблем самоче тогава оливаше маслото по двигателя от капака на главата.След едно предупреждение от моя страна,че дойда ли още един път за същия проблем ще съм или с пушка или с кутия презервативи в ръка момчетата най-накрая си сваршиха работата както трябва.Смениха ми гумичките на клапаните,сегменти,гарнитури и още незнам си какво,цялото удоволствие ми излезна 400лв,но за колата гледам да не жаля пари понеже ми трябва постоянно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се връщам от сервиза в Горубляне (Юбико ли се казва, не знам). Смених го маслото, щото хем не знаех какво е, хем бях минал 8000 км. Изтече около 2 литра. Майсторът каза, че моят двигател събира 3 и малко. Дано съм имал късмет. Питах го как се отстранява проблема, той каза "Много е скъпо, сегменти, 1000 лв. Доливай си." Викам "А клапани нещо?" той "Можем да ти регулираме клапаните, но не е от това."1). аз знам, че от гумички на клапани може да гори масло, но все пак той е майсторът и казва, че няма как да е от клапани.2). 1000 лв. няма да дам за смяна на сегменти. То си е цял двигател това. Ще доливам по литър от смяна до смяна и толкоз. Може пък това масло (Мобил) да не го гори.

Редактирано от RevPower

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега 1000лв за сегменти ми се виждат мнооого. Един приятел преди месец си смени сегменти, всички филтри, масло, гумички, разни гарнитури, двг почистено и всичко това за 700лв, като колата му е Ауди А3 на което мисля, че е по-скъпо от твоята Хонда. Пробвай го това масло как е, аз не съм го ползвал, но само хубави думи съм чувал за него, покарай я малко в лютеницата и виж ако пак го гори или събирай пари за ремонт или продавай англичанката и взимай друга кола. Вариянта да доливаш първо не е изгоден, второ ще почне да го гори все повече и повече и трето съсипваш двг-то.А разхода на бензин по-висок ли е от преди, усещаш ли колата да ти е по-мощна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега 1000лв за сегменти ми се виждат мнооого.

И на мен ми се виждат много, но те в тоя сервиз май по принцип по-скъпо взимат.

Пробвай го това масло как е, аз не съм го ползвал, но само хубави думи съм чувал за него

Мда и аз това се надявам.

покарай я малко в лютеницата и виж ако пак го гори

Интересното е, че до сега съм карал даже много рядко над 3200 оборота, да не говорим, че лютеницата изобщо никога не съм я достигал. Направо може да се каже, че карам мудно и пак го изгори, мамка му и масло. Ако я бях "пържил" нямаше и капка да остане сигурно. Добре че карам тъй мудно, че не съм прецакал мотора.

или събирай пари за ремонт или продавай англичанката и взимай друга кола.

Стига бе, човек, ти ме отчая сега :) Нали си я взех преди 3 месеца, баси... :) Да я продавам не върви, аз вече инвестирах в гуми, лагери, карета, застраховка, зелена карта, винетка, акумулатор и т.н. доста пари. Но както ме ядосва си мисля да я накажа като й сложа газова уредба - като ще е гарга да е рошава :) Или може да се консултирам със Стефан Милев и да направя суоп с по-мощен двигател, ама още не ми е избила съчмата. ;-)

Вариянта да доливаш първо не е изгоден

Е, сега 1 литър от смяна до смяна не е чак толкова много. Да дам, да дам... за 5 години колко? 100 лв. за доливане пак не е много

второ ще почне да го гори все повече и повече и трето съсипваш двг-то.

От друга страна, кой знае в Италия колко са го проверявали това масло. Сигурно са си карали така и на смяната я е имало литър я не. Те май хич не си поглеждат колите там. Та що викаш ще се прецака двигателя от тая работа? От зацапване със сажди ли? Аз на лагуната доливах по литър от смяна до смяна и така изкарах 4 години и 80 000 км. (на газ)

А разхода на бензин по-висок ли е от преди, усещаш ли колата да ти е по-мощна?

Ми аз като я имам от 2-3 месеца не мога да кажа как е бил преди, но сега съм супер доволен от разхода - докарвах го до 5.5 извънградско и 7.3 градско. Само е маломощна, но то щото е тежко купето и малка моторетката. Тоест, на въпроса - не е по-мощна, слабичка си е. Редактирано от RevPower

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свестният ремонт ще ти стъпе между 800-1000лв. И моята пипаше много масло. Доливах 2 литра от смяна до смяна. Последният път си поръчах масло Кастрол-магнатек от Германия. Във форума на Ауди има един колега който доставя такова. Тубата е запечатана с холограмна лепенка и всичките надписи са на немски. До сега съм минал 8000км. и съм долял 1л. за да е на максимума на щеката. Това си е 2 пъти по-малък разход на масло. Нямам намерение да се женя за колата ..така че смятам да и доливам. Истината е че тук нямаме свестни масла...да не говорим че след 5000км. не стават за нищо.

Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Павка, то хубаво бате да доливаш, ама нали се сещаш, че тя няма да е вечно на същото дередже. Отначало не е горила масълце, после е почнала. И това е процес, който ще се засилва във времето. Ако сега нямаш парички за ремонт, доливай масълце и карай, ама в момента в който събереш - направо я карай да отворят мотора и да видят за какво иде реч. Има и друг момент (малко тъпо звучи, но е доста възможно да ти изгори ламБата на маслото) и тогава не ща да те плаша ама може да има по-страшни последици.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...щом е имало 2 литра в двигателя не може да му е станало нищо,а ако ти гори само литър не се занимавай със смяна на сегменти :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми, приятели, резултатът е следния: Смених маслото с Мобил 10В40. Проверих, че е на горната чертичка (то е дупка) на щеката. Минах 800 км. Сега е между двете деления на щеката. Това е... колко? 400 грама? При всички случаи колата ми пие много масло :)Аз с такъв мерак си я купих, а тя така да се държи с мен. Всичко направих за нея- акумулатор, лагери, карета, 4 чисто нови гуми, даже я пастирах. От нищо не я лишавах. А тя - неблагодарница. Много съм й обиден.Сега сериозно на въпроса. Така като гледам пред мен са май 3 варианта:1) Ремонт за около 1000 лв. със смяна там на к'вото требва и не требва.2) Смяна с друг двигател ( не знам колко пари, Стефан да каже ;-) ).3) Да доливам, ама тя то много пие бееееееима и 4-ти да я продам, но не ми се ще като че ли. Освен това, аз не мога да лъжа за тия неща и като я продавам ще си кажа, а това ще свали цената и няма смисъл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или да минеш на по гъсто масло ,ае спрете с тея масленици бе .За стотен път го пиша това е проблем при хонда и е писано та писано.Ако може 5в40 ,на 250 хиляден памрак ,ще сложите па после гори .Слагай една б18ка с чип и въздушен филтър и си готов :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може 5в40 ,на 250 хиляден памрак ,ще сложите па после гори.

Много се извинявам, но тя е на 140 хил. км. и е 9 годишна. Мисля, че беше нормално да очаквам да си върви с 10В40. Предишните ми две коли бяха по-стари, на по повече км. и съм карал само с 10В40 без такива фрапиращи загуби. Не съм знаел, че хондите обичат по-гъсти масла. Даже напротив, предвид че е високооборотна кола, мислех, че по-тънко масло трябва за нея. (Как я правя тая логическа връзка м/у оборотите и маслото не ме питайте - просто така ми се струва че е редно) Редактирано от RevPower

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам ти Мотул 15w40 или 15w50 ако го гори и това си за смяна сегменти или гумички :) прегрявана ли е колата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Павка, какво да ти кажа, по всичко личи, че ще правиш ремонт скоро, ако нещата ще струват 1000 лв., аз по скоро бих си плеснал един малъл витек за подобни пари и това е. Аз съм на мнение, че за купето на англичанката най добрия мотор е малкия витек. Най добър разход и най добра динамика. Аз бих се стремял към него - това мисля аз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам ти Мотул 15w40 или 15w50 ако го гори и това си за смяна сегменти или гумички :) прегрявана ли е колата ?

Не знам дали е прегрявана, аз поне не съм я прегрявал. Но и в най-големите жеги и тормоз, както и при дълга работа на място стрелката на температурата не мръдва, което много ми харесва.Ако са гумички може да е по-лек ремонта. Може ли да се познае дали са гумички или сегменти по косвени външни признаци?По-дебелото масло няма ли да е кофти за зимата, която идва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Павка, какво да ти кажа, по всичко личи, че ще правиш ремонт скоро, ако нещата ще струват 1000 лв., аз по скоро бих си плеснал един малъл витек за подобни пари и това е. Аз съм на мнение, че за купето на англичанката най добрия мотор е малкия витек. Най добър разход и най добра динамика. Аз бих се стремял към него - това мисля аз.

Ми добре, ще те разпитам малко за подробности на седмичната. То като вземеш друг двигател пак не знаеш какъв е, но все пак ще помисля...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Междувременно, докато мислиш, винаги можеш да пробваш варианта с по-гъсто масло, най-бърз и най-евтин :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1) Ремонт за около 1000 лв. със смяна там на к'вото требва и не требва.

За ремонт на каквото трябва 1000лв. са много , а за каквото нетрябва - горна граница няма.....та по темата:Моята я прегрях и започна да гори масло - зверски.Около 2л./1000км. извънградско.Сметката (в моя случай)е следната: 1.-сегменти - 130лв. 2.-гарнитури - 100-120лв. 3.-биелни лагери - 50лв. 4.-пълно обслужване на главата – около 150лв. вкючва - шлайф,проврека за микропукнатини,гумички(вложки) и напасване на клапаните. 5.-труд-150лв. 6.-масло и филтри - 100лв....или общо около 700лв.(+–50лв.) В твоя случай т. 3,4 и 6 не са задължителни (но са препоръчителни)така че сумата може да е по-малка.Изборът е твой.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...