Jump to content
Astarta

Honda Civic 1.8 от 2008г

Recommended Posts

Здравейте, надявам с да пиша в правилният раздел... Надявам се, че ще можете да ми помогнете. Искам да си купя Honda Civic 1.8 от 2008 година. Има 2 обяви, които ме интересуват, едната кола е перфектна, лизингова, още в гаранция 12 месеца, но е с 2(3) врати и е сива (цветът не е от кой знае какво значение, но съм жена, което го обяснява до известна степен), другата е с 4(5) врати, черна е, общо взето, това което си търсех. Проблема е, че тя има лек удар отзад около калника, на снимките не изглежда сериозно и няма стъкло на 5-тата врата, цената на втората кола е с около 3000 по - малко. Тези пари дали ще са достатъчни за оправянето и? Също така се интересувам дали може да се наеме някои техник да я прегледа преди покупката, съответно къде мога да намеря такъв и колко струва. Наистина нищо не разбирам от коли и всеки съвет ще ми е ценен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да кажа, че съм в София, колитe също са тук :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре да закараш колата на сервиз с пътна помощ.Колата с гаранцията е за предпочитане ,няма да се занимаваш с тенекеджии ,бояджии и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз бих предпочел тая дето не е гаранционна заради мародерите от официялните сервизи. Ако е само това тия 3хил. ще ти стигнат та и ще има за яка почерпка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз предпочитам негаранционната заради броя на вратите - 4, другата е с 2 и цвета също. Четох, че има много доволни от сервиза Омбре, знаете ли там дали е с предварително записване, такъв преглед преди закупуване и дали имат практика да ходят на място, срещу заплащане, естествено. Знам, че е задължително да се прегледа в сервиз, но първоначално поне...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колежке, миналата седмица ми се наложи да ги питам хората на Омбрето дали ходят на място срещу заплащане и отговора беше -"НЕ", питах и сервиза в Горубляне- пак същия отговор. Така, че предложението на колегата "logoH" е най-правилното, щом е без номера колата, качваш я на пътна помощ и я караш в сервиз да я видят на компютър и поне предглед на ходова част. И аз ги загледах тия двете преди дни в мобилето, имаш добър вкус. Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора, тъкмо си мислех утре да звъня в тези сервизи. Ще говоря с варианта за пътната помощ, въпреки че имат номера колите... Явно или не съм обяснила правилно, или грешно съм разбрала за какво е пътната помощ :(. Аз предположих, че това е за по-сигурно, да не се случи инцидент с колата до сервиза, може и да греша. Nicki, казваш, че си гледал двете коли, защо се отказа от тях (с такова впечатление останах).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих взел тази с гаранцията и ще знам, че всичко е приключило. Просто не ми се занимава със сервизи! А що се отнася до мародерите, вече не сме задължени да ни обслужват официални сервизи доколкото знам (някакъв европейски закон). Но да се отбележи, че 5-вратката има по-малък пробег(доколкото видях в мобилето). А за това дали 3000 стигат, никога не можеш да разбереш без да минеш през сервиза! Хайде успех в търсенето и се надявам да имаме ново попълнение в клуба на 8-миците :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Удряната е на доста привлекателна цена и определено си заслужава да се погледне. На снимките личи, че е пушено в нея, а и не мога да разбера защо е задраскан надписа на стелките :(. Ударът изглежда доста лек, както си е и написано. Според мен, човекът или е на зор, или не му е зор (и в двата случая пробвай да намалиш цената с 5-600 лв.) :). Ако ходиш сама, питай го за дребните забележки и не му показвай, че колата ти харесва, но най-добре си вземи някое приятелче с теб. Омбре е много точена и ще ти обясни ясно и подробно за състоянието на колата (ако я закарате при него, разбира се). Айде успех и да се пофалиш после :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за съветите, днес ще разберe каква ще я свърша, обаче не мога, да се свържа все още с на Омбре сервиза, защото не вдигат :). Свързах се със сервиза на Бултрако, там ще могат да я видят утре, какво мислите за тях, може ли да им се вярва? Знаете ли, странно ми е защо всички като чуят Хонда (не от форума), правят една физиономия и се опитват да ме разколебаят. Много се чупели, поддръжката била сложна и скъпа, а аз наистина искам точно такава кола... Наистина ли се поддържа толкова трудно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези хора никога не са притежавали Хонда, обаче са компетентни по всеки един въпрос свързан с марката. Френските кочини не се чупят, така ли? А немските коли като ги купиш и ги караш 30 години без нищо да сменяш (даже и ангренажния ремък и маслото)? Просто българите сме така - прекалено много горовим без нищо да знаем :) Вземай хондичката, специалистите да я видят в сервиза и ако е читава и се радвай, защото е чудесна кола :D УСПЕХ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забраих вчера да напиша за другия Сивик, тоя с 2/3 врати. Паркиран е пред нас в Стрелбище, та често го гледам, и изглежда като нов. Спомням си веднъж една какичка как се опитваше да го качи на тротоара, ама мнооооого внимателно :).

Редактирано от MachineMan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между двете коли освен броя на вратите има и няколко други дребни разлики.Най-важното - окачването. На 2/3 вратата (Тайп С) задната следа е с 20 мм по голяма, освен това вози една идея по-твърдо.Имат разлика в броните и накрайниците на ауспусите отзад, общо взето има по агресивно излъчване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за съветите, днес ще разберe каква ще я свърша, обаче не мога, да се свържа все още с на Омбре сервиза, защото не вдигат :). Свързах се със сервиза на Бултрако, там ще могат да я видят утре, какво мислите за тях, може ли да им се вярва? Знаете ли, странно ми е защо всички като чуят Хонда (не от форума), правят една физиономия и се опитват да ме разколебаят. Много се чупели, поддръжката била сложна и скъпа, а аз наистина искам точно такава кола... Наистина ли се поддържа толкова трудно?

:D)) Едва ли ти ще я ремонтираш и поддържаш :D Не му мисли много и разчитай повече на своето мнение и преценка...все пак ти ще си я караш колата. Бих желал един ден да имам твоят проблем...коя двегодишна кола да си купя :))) Завиждам ти...честно. :) Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Черната изглежда много добре. И има подгряване на седалките, което е относителна рядкост за този модел. Ако сега търсех такава кола, определено щях да съм заинтересуван.Макар снимките от обявата да са много странни, на пръв поглед калникът не е за смяна, трябва ти пластмасовата вежда (~50лв втора употреба) и задно стъкло. От една година насам колите от този модел на части станаха сигурно над 5 и намирането на тези части не трябва да е трудност. Прегледайте добре състоянието на задното окачване след удара, защото се явява едно от уязвимите места на този модел.Успех! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора, тъкмо си мислех утре да звъня в тези сервизи. Ще говоря с варианта за пътната помощ, въпреки че имат номера колите... Явно или не съм обяснила правилно, или грешно съм разбрала за какво е пътната помощ :lol:. Аз предположих, че това е за по-сигурно, да не се случи инцидент с колата до сервиза, може и да греша. Nicki, казваш, че си гледал двете коли, защо се отказа от тях (с такова впечатление останах).

По принцип ги следя тези коли които излизат в мобилето, защото жената си обича 7-мата генерация, която кара (пък ужким я взех за мене, ама к'во да се прави при тях двете беше любов от пръв поглед...), обаче напоследък нещо взе да ме убеждава, колко били красиви новите 8-мици и т.н. и затова от време на време се интересувам как вървят цените. За първата за която говорим се отказах, защото е с две врати, а пък аз съм решил, ако ще купувам кола да е или да е с 5 врати, или да е с 5 врати и да е 4х4 т.е нещо от рода на джипките. Пък и съм фен на дизеловите версии на тази генерация. С един чип,колата става от 170 коня и удоволствието от карането е нещо невероятно. Относно втората, не бих я взел, защото не ми се занимава с ремонтиране на кола, която е почти нова. Като ще давам сумати пари поне да са нещо което е без забележки. Успех с избора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между двете коли освен броя на вратите има и няколко други дребни разлики.Най-важното - окачването. На 2/3 вратата (Тайп С) задната следа е с 20 мм по голяма, освен това вози една идея по-твърдо.Имат разлика в броните и накрайниците на ауспусите отзад, общо взето има по агресивно излъчване

Ама какво не им харесвате на гаранционните автомобили? Пък и ремонта .... хъм! Избора си е твой!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Допълнителна информация

......

Има да се доплатят 15 вноски по 600лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, аз да информирам до къде стигнаха нещата с хондата :lol:. Днес бяхме на преглед в Бултрако, излезна, че по електрониката и ходовата част всичко е идеално, освен задните амортесьори, които малко тропат, хубавата новина е, че е гарнционна и ще ми ги сменят, ако искам. Неприятното е, че удара е малко по-голям, отколкото се виждаше на снимките, но пък ще се направи. Всички части в Бултракао излизаха около 2400, но аз няма да ги взимам от там, намерих си за по - малко пари. Интересното е, че там за смяната на задното стъкло искат само за работа 206лв, самото стъкло е 660, а в Кобра излиза 285 с работа и стъклото НЕ е китайско или турско, което ми е доста чудно. Така или иначе я капарирах, другата седмица ще я платя. После ще трябва да се регистрира в КАТ, че не e с български номера и т.н.... Мерси за съветите и идеите :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колежке, с удоволствие да си я караш! Смятам, че си взела правилното решение относно колата и ремонта, аз поне точно по същия начин бих постъпил. Добър избор! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за придобивката и добре дошла в света на Хонда :) Дано всичко да бъде наред и новата придобивка да те радва от сърце. Това е повод да пожелая на всички колеги и те да имат все такива хубави поводи да се хвалят с покупката на нови модели от великата марка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колежке страхотен избор,милиони безаварийни километри!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези хора никога не са притежавали Хонда, обаче са компетентни по всеки един въпрос свързан с марката. Френските кочини не се чупят, така ли? А немските коли като ги купиш и ги караш 30 години без нищо да сменяш (даже и ангренажния ремък и маслото)? Просто българите сме така - прекалено много горовим без нищо да знаем :lol: Вземай хондичката, специалистите да я видят в сервиза и ако е читава и се радвай, защото е чудесна кола :P УСПЕХ!

Е това е професионално мнение!Едно допълнение (относно знанието) - най лесно е да се звънне (или проверка на място) колко струват частите.п.п. Амортесьор за 7 ген. - 290 лв. Чувал съм че се сменят по два! Ся ... дали е вярно незнам. :P п.п.п. А може би за 8 да са по евтини! :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...