Jump to content
prozacc

Акорд : Реглаж на клапани

Recommended Posts

Последно за Акорда колко луфт(колко дебели пластини) за едните и колко за другите клапани че и аз трябва да го направя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

То нали е само един акорд и само един двигател :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де с какви пластини за F20Z1 мотора конкретно

Редактирано от todort4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да благодаря на автора за полезната тема и на Омбре, че се включи да разясни подробности.На мен обяснението на Омбре ми се струва най-логично и с най-малък риск от неточности:Регулират се на 2 пъти като се следи:- при 1-ия цикъл белега на разпределителния вал да е в горно положение, а за да сме сигурни, че е точно горна мъртва точка /първи цилиндър/ гледаме белега на маховика да съвпада. Белега на маховика трябва да е последния по посока на въртене на маховика. Преди белега за ГМТ е белега за регулиране на предварението на палене. Правим всички клапани на 1ви цилиндър,всумакелните на 2ри и изпускателните на 3ти. - при 2-ия цикъл белега на разпределителния вал е долу и пак трябва да съвпада белега на маховика на горна мъртва точка. Правим всички клапани на 4ти цилиндър,всмукателните на 3ти и изпускателните на 2ри.На мен Омбре ми взима колкото и преди да сложа газовата, което е и логично де.Сега ще се пробвам сам да си ги регулирам, защото обичам да се занимавам, а ако оплескам нещо нали си имам Омбре той ще го оправи :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес съм при него, ако условията го позволяват ще направим пак снимков материал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

prozacc се е справил повече от прекрасно(двигателя му работи перфектно).Няма снимков материал,защото няма нужда от допълнителни разяснения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да дам своя принос(аматьорски)..в неделя завърших успешно реглажа.Отворих капака , с едното смених и свещи и гарнитура...направих колелото на белезите от последната снимка но се подсигурих с една метална пръчица ,която пъхнах след като махнах свещите,така бях сигурен ,че съм на ГМТ..А И МАЛКИТЕ БЕЛЕЗИ НА КОЛЕЛОТО СЪВПАДНАХА ИДЕАЛНО С ДВЕТЕ ПОВЪРХНОСТИ НА КРАТУНАТА.Резултата-колата сякаш заработи по-равномерно ,три от клапаните бяха стегнати а два хлабави..но след като я затворих чувам отчетливо почукване..явно някой съм оставил хлабав..и така чопли ме една щуротия...кво става ако правиш клапаните зъб или два да речем напред или назад от белезите...??2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...кво става ако правиш клапаните зъб или два да речем напред или назад от белезите...??2

Оставяш ги хлабави....и шумни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0.18-0.22 всмукателни 0.23-0.27 изпускателни, са хлабините на твоят мотор, при студен двигател..Първи цилиндър винаги е този от към ангренажния ремък, а изпускателните клапани са винаги от страната на изпускателния колектор :lol: всмукателните от към интейка..

а ако е и с газ - колко да отпуснем: +0,02 и на двата множко ли идва?ПП: посочените хлабини предолагам са идентични с тези за мотора от подписа ми - D14A2E Редактирано от dima78

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, браво за клипа. Много е интересен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това са прословутите белязки, които трябва да съвпадат с равнината на главата

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ги регулирах днес .Един съвет затягайте контра гайките ,че ако са лабави цялата работа отива по дяволите.Интересно ми е колко хора от форума са правили реглаж ,не е лощо да се пусне една анкета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиша тук, за да не отварям нова Тема..

 

Колегии...Търся майстор от Плевен за реглаж на клапаните..Хонда Акорд 6 F18B2  Автомобила е на 177000кмра, от както е при мен съм изминал над 60 000 и никога не съм я отварял за клапани...

Моля за съдействие, ако някои знае майстор в Плевен..Нямам някакъв проблем, но мисля че е редно за 7 год и 60 000кмра да се проверят :)

 

Благодаря!

Редактирано от mysticchannel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@policeman дай насока на колегата.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+359 88 9834767 -Мариян. Това е майстора на Хонди в града

  • Нагоре 1
  • Благодаря 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, интересува ме къде в София могат да ми направят както трябва реглаж на клапаните на Акорд 2000г.и каква е приблизително цената към момента? Двигателя е бензин 136 коня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...