Jump to content
JDM.BG

Черноока японка ще се учи да бяга

Recommended Posts

Здравейте, реших и аз да пиша няколко реда за мойта кола преди да е започнало всичко. За момента под капака има D15b2 (D15B-зле :) ) общо взето с тая кола ще си поиграя в атмосферна насока за разлика от бившия ми ДЕЛ СОЛ Турбалан. Започнах събирането на необходимите части и ще събера следния сетъп:

 

D15 Блок към който ще добавя глава от D16z6, Бутала ще ползвам от D13 (дано само им намеря сегменти че с тоя голям маслен...). Пълната инжекция и ECU-то ще са или P28 или P06 (каквото ми излезе по-изгодно като оферта с инсталацията и делкото). Смукателя.... хахаха за смукателя дя кажа... Колата ще е с ДРОСЕЛИ от моторче-НЦЕ с диаметър някъде 43-45мм. Скоростна кутия ЗА СЕГА ще използвам от CRX DEL SOL с файнъл 4,25 докато си намеря 4,4 понеже си я имам в наличност 4,25. За генерацията да споделя няколко думи... Обмислям я на 55мм с 2 резонатора и крайно проходно гърне и естествено ще започва с 4-2-1 колекторче. По главата ще поработя малко..... порт и полиране.... също клапаните ще се полират ще се загладят всичко ръбчета и ще се поизяде където трябва.... Ще гледам да я посгъстя колкото мога уж без да има близка среща бутало с клапан.... ама да видим

 

Общо взето написал съм си целите време е лека полека да започвам реализирането.... Ако съм изпуснал нещо или не е написано ясно питайте ще се обяснявам допълнително :)

 

Ето и снимка на чернооката японка, която тепърва ще я уча да тича :D

Публикувано изображение

 

Под капака няма да я снимам че като видите комбинацията от Моно инжекцион и газова уредба и ше започнат атаките и споровете за спортно шофиране и газ......

 

за сега толкова. Скоро трябва да започвам и с благодарностите към момчетата дето дадоха толкова ценни съвети ама то вие си ги познавате редовните замесени...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще се сгъстява някъде мисля до към 11,5-12 дано успея и да се преборя с детонацийте. За начало ще е без вал докато изгладя всичко по настройките ама после ще се мисли вал че на тая степен си го иска направо..... а дроселите... кво за тях прецених че ще много по-добре с тях от колкото с някой афтърмаркет смукател. Само още не съм на ясно със автоматичния смукач и свободния ход но и тез неща ще изясня...в момента е със сток амортисьори опънати на лилави пружини и съм доволен (в пъти по-добре от койловъри, и много по-добре от червени понижаващи пружини), за спирачките все още се чудя защото имам вентилирани и дупчени дискове на 262, но се чудя дали да не слагам направо нещо над 280мм със мойта си помпа и апарати....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължаваме нататък..... за моя радост в проекта си ще използвам глава от истински JDM или от така желаният D15B Vtec - 130 кончета :P

Главата дойде вчера и дори вече е с портнати изпускатели. Заиграх се доста чак си портнах и двата пръста :cool::lol::D Да отбележа че главата почти няма да се пили основно и оправям косурите от отливката. До главата се вижда и смукателя от Д14 който ще ползвам за напасване на дроселите към главата.... неговите рънъри ще се портнат с диаметъра на смукателите на главата и ще се напаснат към дроселите... Абе приятно хоби си имам...

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

За моя радост днес пристинаха и дроселите от някво моторче К7 ..... само 1000 кубика било

Дроселите са МИКУНИ конусовидни с по 2 клапи на всеки дросел ендата 45 мм другата 43... като гледам тая на 45 мм се е управлявала електронно и е за празния ход на мотора.... и ще изхвърчи ще си остана с тези по 43мм понеже на тяхната ос се захваща TPS-a

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Редактирано от Sako_DJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да повдигна малко настоящата скука покрай мойта колица :tooth:

Днес пристигнаха компа с инсталацията и делкото :tooth: няма емотиконка с такава усмивка като моята :) .... тези дни ще ходя да отварям още кутий с надежда да стигна до някоя с файнъл 4,4....

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

надявам се скоро пак да си повдигна темата вече със събрани всички останали дреболий от които имам нужда :)

Редактирано от Sako_DJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутий съм на мерил 2 броя но ше видим или тази или следващата неделя ще ходя да ги отварям и да броя зъбите :PОтносно обезшумяване, колата ще я запалим с малки индивидуални филтърчета но мисля да направя еърбокс заради по-доброто пълнене :lol:Капак не съм намерил още предлагат ми само такива с надпис VTEC а като погледна бъдещето което съм му измислил на капака и ми се иска да взема изчистения с надпис HONDA ще прегледам обявите за Д14-ки :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,Какво се случва с бързината?До къде стигна с обучението и?Едно въпросче-какъв ангренажен ремък ще изполваш?

ще ползвам ремък от d16z6. Обучението скоро започва останаха ми няколко дреболий за вземане до края на другата седмица надявам се да съм ги събрал и да се почва лека полека :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това което правиш изглежда супер :worthy:Исках да те попитам как смяташ да настройваш ITB-то т.е ти ли ще си го настройваш ако да какъв хардуер и софтуер смяташ да използваш ако не е тайна разбира се :lol:Поздрави и успех

Редактирано от R-Racing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да я настройвам аз колата че това не е проссто чипче. За ITB задължително OBD 1 С P28 или еквивалент

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко да повдигна скуката. Благодарности на frisko че обикаля и отваря на хората кутийте и брои зъби само и единствено да ми угоди. В неделя се видяхме и като се прибрах в багажника имах кутия с крайно предаване 4.4375.... за сега скоростите няма да са от CRX че до сега съм купил 3 кутий вече и бюджета по кутийте се изчерпа, но съм страшно доволен за final drive че е желания. днес разглобих а надявам се до ден два да имам вече събрана кутия франкенщайн със скорости от del sol d16z6 и крайно 4,4....

 

малко съм разхвърлян

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

но бързо се поучавам от грешките си

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

ще бързам да я почвам преди студовете че знаете как се бачка в студа....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето я и в завършен вид, преди да я затворя.... на място ги има всички предавки... да се надявам и в движение при напън да е всичко наред....

Публикувано изображение

Редактирано от Sako_DJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да повдигна скуката с малко прясно инфо. За добро или не проекта се измени в отношение на смукателната система. Дроселите за момента отпадат като ще използвам aftermarket смукател и също така някой "по-едричък" дросел :P Главата е подготвена тази седмица мисля да взема и лагери и сегменти и се почва. От вчера си имам генерацийка на 55мм започва с 4-2-1 с един резонатор и крайно проходно, като всичко минава през ф55 тръбичка :P (звука мноУ як). Пристигна раздвижната шайба за разпределителния вал от щатско. Колата ще бъде на 10.9:1 степен, а от тук нататък каквото сабя покаже. А щях да забравя обмислям вариант докато не съм почнал всичко да си купя и ОЩЕ ЕДНА скоростна кутия от рекс че като е гарга поне да е рошава и освен файнъла да си имам и хубавки скорости 1-4 а 5та ще си е нещо нормално да мога да си джиткам по срещите на ХОНДА клуба из БГ :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, защо се отказа от ИТБ-то ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм се отказал просто като за начло ще я подкарам със смукател и дросел а после ще действам с ITB-тата че там работата е малко неясна а не искам да се сблъсквам с големите проблеми още в началото :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес да се похваля оправихме инсталацийте вече съм пълна инжекция и имам пуснати кабелчета за оня соленоид ли беше кво беше.... "Вътък"-а. Пусти неграмотни жичкаджий, някой слагал аларма на колата от която взех инсталация OBD 1, и кво да видя инжекторите прекъснати и някви мостове пуснати всичко навързано на ръка без запояване и с PVC.... при делкото подобна гледка. Доста си поиграхме но колата запали от първия път. Няма да я настройвам за момента понеже е с чипа на D15b7 а и следващата седмица продължавам с отваряне на мотора смяна на кратуната, сегменти лагери все стандартни неща.

 

Колегата rollin беше основно действащо лице с поялника в колата

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

А аз следях изпълненията за грешки и диктувах от къде вземаме и къде слагаме кабелчетата :D

Публикувано изображение

 

всеки е изглеждал така след суап към пълна инЖекция

Публикувано изображение

 

главна роля изигра и Ванкича от асеновградската агитка и той пипна поялника ама под капака

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Колата изглежда доста по-добре, казвам изглежда защото не успях да направя почти никакъв тест. Помпата на съединителя ми се прецака и превключването беше почти невъзможно, до петък ще почакам докато пристигне другата :D

Важното е че всичко мина без да се "закучат" нещата, свети чека но тва е щото търси някви неща дето няма да ги намери никога :D :D :D сонди подгряване.... в момента има само подгряване на колекторите :D :D :D и на водната система :D

Редактирано от Sako_DJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незабравяй колега на Терориста Д15ката :lol:)))) кав мармалад фарля на всичко :lol:

До колкото съм ЧУВАЛ има и по-бърза Д15-ка от на Терориста, но на националната ме изкефи от всякъде.

 

Та по темата с тоците всичко е 6 много вали тез дни дано от понеделник нататък да се оправи времето за да я почвам и с останалите модченца :D

Колата върви доста по-добре но неможем да я замерим все още понеже помпата на съединителя ми се скапа и превключването е повече от приключение ;)

Редактирано от Sako_DJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се връщам от гаража. Наредих ОЩЕ ВЕДНЪЖ :lol::D;) кутията с нова 3-та и 4-та, единственото което може да се иска е една по-дълга 5та но като гледам ще си оставам с тази понеже изкупих кутийте на половин бг и не ми се дават пари за още една :lol:

Редактирано от Sako_DJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааа продължаваме скуката. Днес започна сърдечната операция на една черноока японка. Докторите се бориха няколко часа при което резултатът бяха перфектен вал, основни и биелни лагери и перфектни бутала с не толкова перфектни сегменти..... маслените яко запекли дори не отварят сами ;)

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Утре продължавам със събиране на мотора с нови лагерчета и сегменти. А след това сменяме и кутията с франкенщайнска ;)

 

Още малко прясно инфо. Към мен пътуват един всмукател от д16 някво си (моя е от д15) и дросел 60мм от б18. Съдбата им е предопределена. Всмукателя ще участва в един болен експеримент докато се съберат парите за Skunk2, а дросела ще играе временна роля докато отново събера кеш за нещо около 65мм

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааа продължаваме скуката. Днес започна сърдечната операция на една черноока японка. Докторите се бориха няколко часа при което резултатът бяха перфектен вал, основни и биелни лагери и перфектни бутала с не толкова перфектни сегменти..... маслените яко запекли дори не отварят сами ;)

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Утре продължавам със събиране на мотора с нови лагерчета и сегменти. А след това сменяме и кутията с франкенщайнска ;)

 

Още малко прясно инфо. Към мен пътуват един всмукател от д16 някво си (моя е от д15) и дросел 60мм от б18. Съдбата им е предопределена. Всмукателя ще участва в един болен експеримент докато се съберат парите за Skunk2, а дросела ще играе временна роля докато отново събера кеш за нещо около 65мм

Браво правя на такива мераклии като теб,проекта е страхотен.Продължавай все така,успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължаваме :) днес доста работа свършихме но и доста остана :D Няколко неща се запънаха примерно като търсене на шпонка в канала. Rollin изписа един говорител 15 инчов и го разцепи с брадвата* да му вземем магнита, благодарение на който намерих шпонката в канала :lol: Мотора е събран. Остана реглаж на клапаните, и слагане на всмукател изпускател и делко (и утре е ден). Също се забавих днес с търсенето на нова шпонка за раздвижната шайба на разпределителния вал, дойде от щатите без шпонка...

 

брадвата* - ключов инструмент без който нямаше да се справим, ако не знаете с какво се цепи двигател или скоростна кутия намерете си брадва ;):P;) (това последното на шега ама наистина свърши много работа брадвата :D :D D)

 

също имате нужда от остра отвертка или пирон :D :D :D за да си бележите буталата :P

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Редактирано от Sako_DJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже вчера форума не работеше, сега пускам последната информация около скуката наречена d15. Вчера запалихме от първия път и всичко е на 6 пълен отличник до момента. Не удари клапаните значи малко от малко съм я уцелил :):lol::) Даже я поразходих колата и вече имам 150 км навъртяни с нея :)ето клипче от сглобяването във вторникопит за сглобяване на civic след ремонтизлизане от бокса вчера (сряда)first run civicпо стара традиция ще я погаля малко колата до към 1000 км и после разходка из червените зони, АКО НЕ УДАРИ ОЩЕ КАТО И ПУСНЕМ VTEC-а понеже още я карам без него аи няма как де до 3000 rpm :P :P :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подай 12V на втек клапана на празен ход и ще си покаже ;) разработвай по набързо и идвай за сверка с някое Д :PП.П:Значи трябва да разработя по набързо :blink: На тази комбинация стоков съединител него търси,не че керамиката е по цвете,но държи. Търси нещо по здраво,освен ако не ти се сваля кутия по начесто ;)

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подай 12V на втек клапана на празен ход и ще си покаже ;) разработвай по набързо и идвай за сверка с някое Д ;)

аз нали ти казах че ако не е паднал снега като съм готов идвам да ви нареждам на чертата ;) ;) :P още седмица някъде и съм готов с километрите като до тогава ще гледам да се оправя и с още няколко неща за да я вкарам малко в пътя :blink: Със съединителя се чудя кво да правя че имам проблем със стоковия като отворя тези дни да сменя кутията ще го видя на кво положение е....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега буталата от Д13 ли са както го беше запланувал или са си от Д15?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от д15 оставих понеже с д13-ковите отивах на 12:1 а с тоя вал не е удачно, също щеше да има детонаций доста при такава степен....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от д15 оставих понеже с д13-ковите отивах на 12:1 а с тоя вал не е удачно, също щеше да има детонаций доста при такава степен....

Колега, стъргана ли ти е главата бре? :) Много плашеща тая степен, ние мерихме с масло една д13ка със витекова кратуна и нейнте си бутала - при стокова глава степента излиза около 10.88, ако е д15ка все си мисля че заради по-дългия ход надолу степента би трябвало да е мааалко по-ниска? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М нещо сте объркали колега, с калкулатора излиза толкова, из англоезичните форуми четох, и който е сложил д13 бутала на втек кратуна и стоков разпределителен вал всеки са го мъчили детонаций. За да използвам д13 бутала беше необходимо да търся по-дебела гарнитура за главата за да бутнем спепента под 11.5:1.... Това е и причината да се откажа от тези бутала...П.С. 500км не остана ;):) :) тази седмица трябва да съм готов с франкенщайн всмукателната система, да сложа франкенщайн кутията и лека полека настройчица :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

РАЗРАБОТКАТА СВЪРШИ... Двигателя още НЕ :cool::):Dинформацията от днес: свалих кутията и кво да видя... Феродовия диск беше пред летежи на пружини.... грозна картинка. Сложих един стар феродов да закърпя положението, ама то едно кърпене 1ва-2ра-3та... буксува при повечко "ОГЪН" и то качествено си буксува. Ще се купува нещо aftermarket...Добрата новина е, че си сложих франкенщайновата кутия, много красиви предавки... Сложих си и shortshifter ама още ми е криво малко докато му свикна. Скоро и настройка, ама като дойде и къстъм всмукателя с дросела... :D Че още не съм и пуснал и втек-а :DП.С. Терористе, тая работа с кутийте дето каза че не става.... ела и ми виж колата, движи се включва си без никакви проблеми и нямам никакви ядове, и при всичкото това не съм ходил до стругар за нито един елемент.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.С. Терористе, тая работа с кутийте дето каза че не става.... ела и ми виж колата, движи се включва си без никакви проблеми и нямам никакви ядове, и при всичкото това не съм ходил до стругар за нито един елемент.

За вторичния вал съм бил в грешка. Просто когато си играх да ги гледам дали са еднакви стигнах само до първичния и явно съм останал с впечатлението че и вторичния е друг :D После си играхме пак и видях че вторичните са еднакви. А 4-та със сигурност я гледахме че без стъргане няма как да влезе от 4ген на хидро. Това поне с очите си го видях :cool: Не знам каква магария си направил, че е влязла :) Взимай нещо керамично иначе ще хвърляш пари на вятъра ! Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А 4-та със сигурност я гледахме че без стъргане няма как да влезе от 4ген на хидро. Това поне с очите си го видях :D Не знам каква магария си направил, че е влязла :D

Да си призная и аз незнам каква беше магарията, ама стана. Просто таз джаджа която зацепва 4та беше и тя половината франкенщайн, единия елемент с шлиците от хидро а другя външния от кутията с жилото нещо такова беше..... Филма е пълен важното е че крайния резултат е изразен с усмивки, а не разсипани части от зъбчатки по пътя :cool::):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ако има излишна керамика за продаване или на заем :) :) :) за 5-10к км ? :D :D :D Шегувам се, ама ще трябва да събера парички за нещо stage 3Колата лека полека взе да става сила. Пуснахме и втека.... кво да кажа МНОУ ЯКО вече е една малка злоба. Тази седмица която идва ще слагам големия всмукател и дросела от б18.... Абе общо взето очаквам още повече пауЪр, а ако имах и съединител щях да пътувам за Габрово вече за сверка да видя до къде съм и колко още трябва да засилвам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз трябваше да те документирам минали ден, пък ти ходи се оправдавай, че си нямал съединител :)

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауу Sako_DJ, да не да си паднал от кораба майка на rollin ? Няма му се даваш :lol: Само бой за него :):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много безмилостни километри го чакат него :);) ;) , само да я вкарам малко в час колата... в момента е с един чип направен за големия всмукател и дросел а тя е с 55мм дросел и се удавенка малко...а и съединителя...абе малко остана

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде тръгнах какво стана... маховици от икономици незнам си кво.... Работата отиде там че ше слагам лек маховик 3 кила и нещо, лека шайба 1 кило и нещо, махам хидравликата, и забивам една керамика на XTD Stage 3 знам че не е кой знае кво ама ше я държи тая атмосферка 1.5 :dunno: Целта няма да я казвам за сега, когато си я постигна ще пиша ква е била :)

Редактирано от Sako_DJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер пожелавам ти успех да знаеш, че с маховиха има ефект ния преди 2 дни сменихме на една корса C20XE маховик от почти 10 килограма на 4.80 да ти кажа доста добре стана само внимавай да не е дебалансиран ако е олекотяван и не е орижинал :dunno:

Редактирано от west bam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маховика ще е 3 кила и нещо и няма да е стърган (не ме кефи идеята) а си е aftermarket :dunno: шайбата за коляновия вал също си е афтър... 1 килограм и нещо :) Още малко остана и ще се изстрелвам към батко ви Емо (макар че той още не знае) :) :) :)

Редактирано от Sako_DJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааааа, в петък поръчахме съединител, и смяната му ще е със валяне на мотора... ЗА ОГРОМНО СЪЖАЛЕНИЕ днес претропаха лагерите...... на 1700 км от който почти 1000 пазене... ПЛАЧЕ МИ СЕ... направо, ама намя да се предаваме я.... почваме на ново... тези дни свалям вала и ше мерим дали няма надрано и дали ше станат някой примерно 0.025 лагери или там както се водеха не ремонтни... Чудя се от къде да я подхвана и кой път ще е най-разумния...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква марка бяха лагерите.. тоя лош късмет в последно време на много колеги с тези лагери........... ,явно има бая ментета.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква марка бяха лагерите.. тоя лош късмет в последно време на много колеги с тези лагери........... ,явно има бая ментета.

ТAIHO стандартен размер (всички лагери по мотора бяха зеленки :) ) някакъв съвет от къде и как да подхващам, други лагери какви от къде.... или и аз нз

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) Бати гредата :zen: Мерни вала и ако е в допуски взимай пак лагери и дано са читави тоя път . Ако опре до шлайф, май по-добре да смениш вала :) (лично мнение)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...