Jump to content
JDM.BG

Черноока японка ще се учи да бяга

Recommended Posts

Нещата се очертават така... утре сутринта ставам рано и отварям мотора... меря всичко както си му е реда и ако съм в норми поръчам съответните лагери :) да се надявам вала да е добре и може и да се оправя за 1 ден :zen:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаааа.. КАК СЕ ПРАВИ ? Аз лично седнах и намерих цветовете на оригиналните ми лагери, които бяха в мотора... Седнах на компа и намерих каталожните им номера според цвета, После звъннах на Бултрако и си поръчах съответните лагери или в моя случай 3 кафеви и 1 зелен... Какво се обърках че всички са зелени незнам днес като ги видях ми стана ясно къде е проблема. Цената на лагерите е 55лв за лагер или 220лв 4-те биелини. Наличност нямат и за целта ще трябва да почакам около 10 работни дни за доставката ;)

 

Мисълта ми е: ЗАБРАВЕТЕ ЗА ОСРЕДНЕНИ ЛАГЕРИ, така си играете на тото, в моя случай заводските лагери бяха ПЕРФЕКТНИ, вала също, и като сложих TAIHO стандарт, и за 1500км изтропаха..... Звъните в Бултрако и слагате съответните лагерчета КАКТО БИ ТРЯБВАЛО ДА БЪДЕ ;)

 

П.С. Някъде във форума бях чел че бултрако не предлагали всички цветове и имали и те осреднени лагери, НЯМА ТАКОВА НЕЩО ;) Има всичко естествено със заявка ;) За това не експериментирайте ;)

Редактирано от Sako_DJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На теб кои лагери ти изтропаха ? Биелни или основни ? 220лв за биелни се ядва но 700лв(70лв/бр.) за основни (това ми казаха на мен от Карада Варна) ... тя колата не струва толкова ...Аз заложих на Тайхо основни, и АЦЛ биелни, довечера трябва да паля и ще пиша впечатления след това ;) п.с. на другия мотор съм с биелни Тайхо от около 1 година и нямам никакъв проблем до сега.п.с.2 след като твоите са били перфектни защо ги смени ? ;)

Редактирано от chirenski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

55лв за биелен лагер е цената. Мойте бяха перфектни но понеже сгъстявам колата и я стягам за много бой реших да ревизирам мотора, но уви.... разликите в цветовете са в хилядни някъде около 4-5 хилядни сега пак ще си ги сменя, ама този път с каквото трябва, като събираш мотора виж лагерите ти какъв цвят са, и ако са един цвят всички, и номерата на биелите ти са еднакви то тогава шансовете ти са по-големи СПОРЕД МЕН ;) Въпреки че вече квото да става ше се купуват само по цветове и тва е...П.С. 70лв броя основни идват 350 лв а не 700 защото 1 лагер означава 2 черупки, днес питах точно за това в Бултрако, и ми казаха че не продават по една черупка и в тези 55 лв влизат 2 черупки от дадения цвят

Редактирано от Sako_DJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да споря, на мен от Карада Варна ми казаха 70лв на черупка (определено го попитах дали това е за 2бр или само за 1 черупка). Все пак ще кажеш ли кои лагери ти изтропаха биелни или основни или всички ? Аксиални лагери какви ползва?п.с. надявам се нямаш нищо против,че те разпитвам така, просто искам да знам какво да очаквам ;)

Редактирано от chirenski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аксиалните шайби не съм ги сменял. Мислех че сте ме разбрали нали говоря за биелни лагери в тях е проблема.... Можеш да очакваш всичко щом използваш осреднени лагери. Нямам против да ме разпитва който и да било, въпроса е да има все по-малко проблеми с колите нали за това пишем всички по форумите... Като събираш си погледни номерата на биелите, номерцата на вала, и цветовете на лагерите които свали от мотора .... и ще си отговориш...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааа продължаваме с ходенето по мъките... След известно недоразумение което се получи между мен и един от служителите на бултрако (надявам се да си удържат на думата), днес реших да шлайфам вал... НЕ МЕ РАЗУБЕЖДАВАЙТЕ решено е. Коша на колата отново е празен... Пускам 0.25 на основни и биелни лагери и тва е положението.... Така или инъче колата е разглобена, ще си сменя всички семеринги по двигателя и скоростната кутия... Още едно нещо е че утре ми пристига механичната рейка и се отървавам от хидравликата надявам се завинаги (благодарение на frisko)..... Няма да събирам колата докато не ми пристигне и новия съединител понеже почна да ми писва от гимнастики, но да се надявам да е скоро понеже преди 3 седмици го поръчахме (founder-а де) и него... Тъкмо ще си припасна и "новия" всмукател с "новия" дросел и ще се събира всичко на веднъж..... НА ВЕДНЪЖ АМА ОТНОВО ;) ;) ;) Ииииии кво остана.... а да накича още някой дреболий като маховик шайба на коляновия вал и те така.... междувременно се чудя дали да не сложа P29/PM7 буталцата така или инчъе съм отворил но може би ще се въздържа от този ход за момента....

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

 

Мааалко по-лека шайба за коляновия вал....

Публикувано изображение

 

И мааалко по-лек маховик че тоя 7 кила нещо не ми е удобен да го нося ;) ;) ;)

Публикувано изображение

Редактирано от Sako_DJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се мъчи с тея бутала, защото няма как да ги сложиш. (то всичко може ама без филм няма да стане. Тоя маховик колко по-лек е от 7 кг ? ;);)

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се мъчи с тея бутала, защото няма как да ги сложиш. (то всичко може ама без филм няма да стане. Тоя маховик колко по-лек е от 7 кг ? ;);)

абе буталата може да се сложат, ама ше трябва преса трупче..... а и на сток вал според мен няма смисъл над 11:1относно маховика .... 3.6кг ;) шайбата и тя е наполовина по-лека от стоковата, дори обмислям вариант да и махна 2те писти за климатик и хидравлика и да оставя само за динамото.....
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се излагай ... махай и динамото ;);) За буталата друго имах предвид. Не самата смяна, а ефекта от смяната. Ако ги сложиш ще разредиш и то дооста вместо да сгъстиш ;) Иначе се вадят с нагряване, защото са топло набити буталните болтове.

Редактирано от teror1sta
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се излагай ... махай и динамото ;);) За буталата друго имах предвид. Не самата смяна, а ефекта от смяната. Ако ги сложиш ще разредиш и то дооста вместо да сгъстиш ;) Иначе се вадят с нагряване, защото са топло набити буталните болтове.

ами относно разреждането калкулатора ми казва че с тия бутала степента ще ми скочи някъде с 0,3-0,4:1 не помня колко незнам как го смяташ, може би стоят по-ниско в блока но пък челата са им доста изпъкнали, а дори да са в блока ниско си има лек, ама както казах смятам да си остана със мойте си бутала поне ги знам че са като новички

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен си си на прав път. Всяка движеща се част, която бива олекотявана улеснява работата на мотора. Хонда винаги са печелели от това, а ти с тия доработки доразвиваш идеята. Много добре се движи проекта, чакам крайния резултат и след разработката ще ти звънкам да я видя на живо (ако не я видя преди това де). Успех!п.п. Ммм, сигурно има грешка в калкулатора, няма как главния инж. на Хонда да е в грешка, все пак той ги е измислил тия двигатели.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега :yes:много интересен проект си по4налза4етох се и ми стана мн интересноимам само едно вапрос4е 6тото аз несам мн в 4ас с двигателите :)според тебе колко конч 6те стане хондака,какви са ти о4акваничта заслуйава ли си толкова ке6 да хвърли66т6ото и аз бях с д15б2 и мислех да слагам глава от д16з6 и комп смукатела и т.ноба4е се замислих и си слойих направо целият двигателд16з6 :) и за това се интересувам дали сам се наврял с ке6а и с конете или сам постъпил добре:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега :Pмного интересен проект си по4налза4етох се и ми стана мн интересноимам само едно вапрос4е 6тото аз несам мн в 4ас с двигателите ;)според тебе колко конч 6те стане хондака,какви са ти о4акваничта заслуйава ли си толкова ке6 да хвърли66т6ото и аз бях с д15б2 и мислех да слагам глава от д16з6 и комп смукатела и т.ноба4е се замислих и си слойих направо целият двигателд16з6 :D и за това се интересувам дали сам се наврял с ке6а и с конете или сам постъпил добре:lol:

Колега конските сили немога да ти кажа колко са, но резултатът е повече от задоволителен, получаваш кола която си върви поне колкото д16з6, а в същия момент си оставаш със законен автомобил и при желание може да се пререгистрира ако го продаваш примерно....тва е друга тема ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не можах да разбера къде е общото между Бултрако и Коляновия ти вал. Какво стана?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не можах да разбера къде е общото между Бултрако и Коляновия ти вал. Какво стана?!

 

Ами обадих се да си поръчам лагери по цветове както си бяха в мотора 3 кафеви и 1 зелен.... Човека от бултрако ми прие заявката и изрично го попитах дали един лагер означава 2 черупки и дали тези 55лв за лагер са 55лв за 2 черупки... Човека учтиво ми повтори и на двата въпроса че един биелен лагер означава 2 черупки и ДА това е цената.... Вчера сутринта обаче пристига пратката отварям и какво да видя 220лв получих 4 черупки 3 кафеви и 1 зелена.... цената я преглътнах но неможех да преглътна че за тези пари си купувам половината от необходимите ми лагери и ще трябва да направя нова заявка и да чакам още 3 седмици въпреки, че служителя ми ПОВТОРИ че цената е 55лв за 2 черупки.... Обадих се потърсих служителя който е приел заявката ми, но се оказа че е в отпуск. Говорих със служителка на Бултрако и тя ми обясни че двата ми варианта са или да си поръчам останалите лагери или да върна тези, аз си направих сметка, че ще ми дойде доста скъпо да платя 440 лв за биелни лагери и да чакам общо 6 седмици за тях и реших да ги върна и да шлайфам вала с ремонтни лагери. Днес би трябвало да са получили лагерите и да са ги платили в ЕКОНТ и утре да си получа сумата. Да се надявам официалните диструбутори на HONDA за България да удържат на думата си и утре да си получа парите обратно. По телефона всичко беше много добре извиниха ми се няколко пъти за загубеното време и за заблудата на колегата им и ме увериха че всички (биелни и основни) лагери се продават на брой черупка... Редактирано от Sako_DJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех от мен!Итересен проект,дано да успееш да довършиш този тунинг мотор.Все пак да не те обезкуражавам,но тУнинга никога не става от първия,втория и поредния път:lol: Важното е да не се предаваш и да не пестиш от качествени части;) Така кто гледам ще хвърлиш кинти поне колкото за едно Б16,а може и Б18.Но като си се хванал на хорото вече....:P

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех от мен!Итересен проект,дано да успееш да довършиш този тунинг мотор.Все пак да не те обезкуражавам,но тУнинга никога не става от първия,втория и поредния път:rolleyes: Важното е да не се предаваш и да не пестиш от качествени части;) Така кто гледам ще хвърлиш кинти поне колкото за едно Б16,а може и Б18.Но като си се хванал на хорото вече....:unsure:

Благдоаря колега, ами кинтите вече си подминах 2000 преди доста време :D :D :D Нарочно не купувам Б16-18 понеже целта ми е да си направа една малолитражка, а за по-големия мотор всичко е измислено просто ще видим кога ще дойде неговия ред, но ще е в друго купе и ще се започне от поне 2.0 мотор но дали Б серия К серия или Х серия или може би ще остане само в мечтите ми само времето ще покаже... Щом за 12 месеца успях да отделя кинти за 2 проекта мисля че ще се справя и с нещо по-сериозно :D :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сако, искаш да кажеш, че ще шлайфаш здрав вал? Така ли да те разбирам? Къде ще го шлайфаш вала? Защо не се допиташ до Мони да ти прати едни лагери? Това, че са ти изтропали едни не означава, че ще ти изтропат и вторите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сако, искаш да кажеш, че ще шлайфаш здрав вал? Така ли да те разбирам? Къде ще го шлайфаш вала? Защо не се допиташ до Мони да ти прати едни лагери? Това, че са ти изтропали едни не означава, че ще ти изтропат и вторите.

Лагерите изтропаха и леко са драснали вала, може и така да се кара но не съм от хората, които обичат да експериментират при положение че знам, че има проблем или вероятност за проблем. Вала ще го шлайфам тук в АРЗ Първомай. Хората са много в час и се занимават с това още преди да сме били родени половината форум :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, решил за го шлайфаш вала, а какво става с покритието, което има заводски върху шийките? Предполагам,че точно заради това покритие от Хонда казват вала да се изхвърли ако не е в норми. п.с. за лагерите в Бултрако/Карада ти бях казал колко струват :) п.с.2 при положение,че вече д15ките ги разменят за чифт зимни гуми, не е ли по добре да си вземеш друг вал, щом този е надран ? п.с.3 не се заяждам просто ми е интересно :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едно въпросче: много ми е интересно според вас лагера контактува ли в вала?- при запален двигател то тя моята трябваше до сега да не е останал колянов вал (моя е шлайфан биелни и основни )по тая логика като се има предвид че всеки ден е до ограничител чат пат и на гонки у неделя пак до момента съм навъртял някъде около 12000км.лично мнение мое много е важно мерене и шлайфиста в тоя ред

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, решил за го шлайфаш вала, а какво става с покритието, което има заводски върху шийките? Предполагам,че точно заради това покритие от Хонда казват вала да се изхвърли ако не е в норми. п.с. за лагерите в Бултрако/Карада ти бях казал колко струват :) п.с.2 при положение,че вече д15ките ги разменят за чифт зимни гуми, не е ли по добре да си вземеш друг вал, щом този е надран ? п.с.3 не се заяждам просто ми е интересно :D

според мен не е разумно да вземеш някакъв си блок (освен ако не е двигател на малко километри около 100 000 примерно) и да го сложиш същия да работи в режим на степен на сгъстяване 11,5:1 ... Относно лагерите - ти ми беше казал, НО два пъти бях питал и ми беше казано че цената е за лагер и ми беше обяснено че един лагер означават 2 черупки. Знам много добре за легендите относно покритието на вала, за което покритие не се споменава НИКЪДЕ освен в Българските легенди. Ако го имаше въпросното покритие не сте ли се замисляли защо TAIHO една от фирмите , от които се използват лагери за първоначалоно вграждане, защо произвеждат същите те ремонтни лагери.... При HONDA няма нищо случайно. А и щом съм решил що да не опитам предпочитам да опитам да шлайфам ама да знам че започвам от точните допуски от колкото да купя нещо и да карам с надежда. Ако изтропа ще се купи цял блок и така :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз сменях лагери вчера понеже и моите се разтропаха и купих най-скъпите АЦЛ Реис 80кинта вала го замерих беше перфектен сложих ги и мотора продължи да си тропа старите на 3ти и 4ти цилиндър леко беше паднало покритието нямаше нищо надрано а ся тропат пак дали е възможно да се разработват мисля че няма такъв филм или тракат или не извинявам се за цапането на темата на колегата но просто споделям опит.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз сменях лагери вчера понеже и моите се разтропаха и купих най-скъпите АЦЛ Реис 80кинта вала го замерих беше перфектен сложих ги и мотора продължи да си тропа старите на 3ти и 4ти цилиндър леко беше паднало покритието нямаше нищо надрано а ся тропат пак дали е възможно да се разработват мисля че няма такъв филм или тракат или не извинявам се за цапането на темата на колегата но просто споделям опит.

Щом сега тропат значи шума няма да намалее... Да не би да ти е тропал основен лагер ? Замери ли хлабините (биелата сглобена и стегната с новия лагер и вала.... и колко стотни ти остават хлабина) Сигурен ли си че тропат лагери ? ?? Да не е някой страничен шум от нещо друго ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм на пълно сигурен ама тоя звук просто си е лагери според мен и тропа само като загрее колата още един симптом за лагери

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм на пълно сигурен ама тоя звук просто си е лагери според мен и тропа само като загрее колата още един симптом за лагери

Баце, да не са ти пренатегнати клапаните? :) Биелни лагери ако са се разтропали ше тропат и на топло и на студено, като форсираш до към 3к и върнеш газта трябва да се чува.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вала е готов.... утре сутринта започва миене, омасляване и сглобка част по част..... Двигателя ЩЕ СЕ КАРА С 5w30 (а лятото с 5w40) :P;):D Маслото ще бъде REPSOL поне за първите 2 смени съответно след 500 и 1500км... Степента на сгъстяване скача с половин единица нагоре :P:) :) ще видим как ще се отрази на нервната ми система :D :D :D Междо другото така и така всичко е долу.... Скоростната ми кутия ще претърпи още едно пренареждане и смяна на семерингите както си му е реда (не помня кое по ред пренареждане ще е но след него ще е без забележка от към ОЕМ предавателни числа). След като се събере двигателя и скоростната кутия да се надявам вече да ми е пристигнал дългоочаквания съединител отвъд океана.... и да мога да кача мотора :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе брат от одавна щях да те питам.... абе ти на работа на ходиш ли....?.... една достойна кола която може да се каже че е ''ВЛЯЗЛА В ФИЛМА'' ... браво колега:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех пич и дано да е последното отваряне на този мотор:) !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде да се свършва, че сняг го дават да вали :) :) ;) а лошото е че все още няма и следа от съединител :) имам още 1-2 дни странична работа по колата от там нататък остава само да чакам съединителя да пристигне....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скуката оказва своето влияние..... Гордо се е изправил МАЛКИЯ стои и се оглежда от къде ще му дойде съединителя :D :D :D

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Днес припаснах всмукателния колектор към дросела, но за съжаление имам малко проблеми с бъркането по дупките ( разбирайте рънърите :D ) Да се надявам да се решат и тези малко ядове тез дни въпреки че заваля сняг и вече е трудно да се каже че ми се работи ;):(:D Най-доброто решение е да идва съединителя (знам че ставам банален с него ама го сънувам вече) и да се почва раздаването на газ щото така ше ми дойде пак нещо на ум.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скуката не е простила на никого.... Вече не знам за кой подред път я отворих ама... :D;) ;) Пак отварях скоростната кутия така или инъче е долу викам си чакай да и сменя семерингите, смених ги де, заедно с първичния вал. Сложих първичен от рекс и следователно и първа (все тая за нея), втора трета и четвърта от рекс.... А до сега ползвах само трета и четвърта ама щом може що да не.... Та сега красотата говори 4.4 файнъл и 1-4 от рекс а 5та ми е няква никва ;) ;) ;) 0.750 свалих я от на сивика кутията... До сега 5та ми беше 0.771 и на 5та с 3000 оборота беше някъде 97-98 скорост нечовешко :huh:

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

 

Ох ше се побъркам вече АЧОООООО да идва тоя съединител, че нищо чудно и сглобения двигател да си разглобя от няма кво ;) ;) :D

Теро, първия път ми каза работи дето уж невъзможни аз ги напраих а тоя път пък той даде идеята за първичния вал от рекса и съответно и 2ра да добавя към пакета.....

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скуката не е простила на никого....

 

Градски ако ти е много скучно,да ти докарам мойта хондичка и да я почваме и нея :huh:

 

Евала за проекта и ентусиазма,започвам да стискам палци за съединителя и аз,пък на пролет едно едно завойче ще чакам! :D

Айде мойта хонда поздравява твойта хонда с по бързото сърце :D Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този Sako DJ хора е верно много див тия кутии за нищо ги няма.Неска бях при него със затворени очи ги събира,евал пич. :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sako, кажи две, три приказки за разпределителния вал, ако не е няква тайна :lol: копие на някой съществуващ ли е или нещо хибридно като характеристики...? И другото дето ми е интересно е какви пари ти излезе? Скоро ще ми остане един стоков от D16z6 и съм се замислял за някакъв "регринд" както му викат хамериканосите :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоа терорист опасен, разпределителния вал ми е абсолютно стоковия от D15B :lol: Имах идея да правя копие на Crower, но много я закъсах с парите и сега няма да е...... Евентуално чак на пролет.... Ако те интересува нещо конкретно дай на ЛС :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е той си е класика :lol: някои дори го поставят близо до Zex 59300. УСПЕХ с колата! Дано всичко мине по мед и малко!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Време беше в ръцете ми е вече...... Ама както се сещате покрай нова година сглабянето ще е или в неделя или понеделник...... ОТ кога го чакам тоя съединител исторически. За малко книга да напиша за него хаха

 

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

''войн в запаса''..... браво...... дано всичко което си правил, да ти донесе една купичка:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...