ianiovski 13 #1 Публикувано 4 Август, 2010 На 20 години съм и хондата ми е втората кола . Първата ми беше Пежо 205 1.9 дизел ,малко коне и въобще не съм пробвал за колко прави от 0 до 100 . Сега реших да пробвам на Хондата и многоо слаб резултат 13 секунди от 0 до 100 . Ето й линк към видеото http://www.skatafka.com/download.php?file=...79b9fb631d69724 Ако може ме посъветвайте къде греша . Колата е 110 коня Кончерто и мотора си е в отлично състояния Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #2 Отговорено 4 Август, 2010 Вкарай я малко в лютеницата де. Хондата си иска обороти Като гледам може да слезе около 10 сек. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #3 Отговорено 4 Август, 2010 ...според мен сменяш рано предавките на 6000об. а трябва на 7000об. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ianiovski 13 #4 Отговорено 4 Август, 2010 (Редактирано) ...според мен сменяш рано предавките на 6000об. а трябва на 7000об.Ема тя хондата преди е била с 1.6i 16v двувалка 130 коня , а сега като е 110 коня мисля че при 6000 и нещо е трябва да е червеният отсекИнтересуваме на първа при колко обороти да я включа за да не буксува ?? Редактирано 4 Август, 2010 от ianiovski Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #5 Отговорено 4 Август, 2010 Това дали ще избуксува не зависи от оборотите. Хубаво е да имаш повечко вътак на старта. На мен са ми казвали около 5к било най-добре да се тръгва и пробвах няколко пъти, защото преди тръвах от 4.. По-добре е на 5 да ти кажа. Иначе за боскуването си е яко работа с педалите. И ти като мен си неопитен още. След няколко страта ще изчистиш този проблем - лично мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
catalepsy 12 #6 Отговорено 4 Август, 2010 предлагам някои маистор са се снима как ги прави тези смени и така нататака ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qko_honda_crx 6 #7 Отговорено 4 Август, 2010 колега сменяи предавките минимум на 7000об,а за тръгването 4000об е идеално,но знаи че и гумите оказват голямо влияние,да ли с 13-ки,14-ки,или 15-ки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dancho9991 0 #8 Отговорено 5 Август, 2010 какво точно влиание оказва размера на гумата,дали е 13,14 или 15? че все се чудя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #9 Отговорено 6 Август, 2010 Не размерът на гумата, а този на джантата оказва влияние (което звучи тъпо, защото са взаимно свързани двете неща , но да акцентирам ) . Едно е да вътиш 10 кила, друго е 15-20 Не че джантите са по толкова де, но давам пример. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #10 Отговорено 6 Август, 2010 За да дадеш добро време, ти е необходим най-вече добър старт. Абсолютно всичко има значение: двигател, свещи, филтър, генерация, гуми, съединител.....пътна настилка, наклон и пр., но от това което видях, мисля че с малко повече настъпване на газта, ще дадеш много по-добро време.Стартът ти не бе лош, но не изпъваш двигателя докрай, а на него - там му е най-голямата сила! Старай се да не падаш под 4600об/мин например. Прекалено рано смени предавките на 1-ва, 2-ра и избърза супер много с 3-та. Все пак не очаквай чудеса. Ако си свалиш времето с 1 секунда, направо го считай за постижение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spezov 63 #11 Отговорено 7 Август, 2010 Не размерът на гумата, а този на джантата оказва влияние (което звучи тъпо, защото са взаимно свързани двете неща , но да акцентирам ) . Едно е да вътиш 10 кила, друго е 15-20 Не че джантите са по толкова де, но давам пример.Мойте 17 ки са 23 кг. бройката хаха ела да видиш какъв е зор да ги вартя нищо общо със 14 или 15 .... просто колата ми умря с тези 17 ки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #12 Отговорено 7 Август, 2010 Разбирам ти иронията, но не всички караме ВиТиАй-ки и хич да не е - бая усещаме разликата между 14 и 17 джанта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mihou 1 #13 Отговорено 7 Август, 2010 Рано сменяш Но е разбираемо с камера в едната ръка. Трябва някой друг да снима, че да си спокоен и ще станат от 13 на 12 скеунди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #14 Отговорено 7 Август, 2010 ...абе 12 сек пак ми се вижда бавно за 110 коня хондичка пък била и кончерто Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ianiovski 13 #15 Отговорено 7 Август, 2010 (Редактирано) Еми Хондичката не е и лека 1100 кг ,но забравих да спомена, че има и газова уредба , а и приятелката ми снима . Качва доста кг нагоре .............Аз тогава я карах на бензин . Бутилката ми е за 40 литра , приятелката ми е 50 кг и то си се трупат кг . А и по каталог я дават от 0-100 за 10-12 секунди Редактирано 7 Август, 2010 от ianiovski Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #16 Отговорено 7 Август, 2010 (Редактирано) С плочка ли е ? (или инжекцион газов)ако си със плочка си оказва разлика (Във вървежа на колата )от тук виждам поне секунда надолу от плочката и приятелката ти във колатадругото което ти се губи е по доброо шофиране Редактирано 7 Август, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ianiovski 13 #17 Отговорено 7 Август, 2010 Еми обикновена ГУ е . Може ли да ми дадете малко инфо за тази плочка защото не съм я виждал от пред при ДВГ . Но със сигурност съм с обикновена ГУ не газов инжекцион Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #18 Отговорено 7 Август, 2010 Плочката е на дросела и му намаля диаметъра,мойта хонда е д16а6 с газ и след като разкачих газовата и махнах плочката,все едно друга кола подкарах...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ianiovski 13 #19 Отговорено 7 Август, 2010 Плочката е на дросела и му намаля диаметъра,мойта хонда е д16а6 с газ и след като разкачих газовата и махнах плочката,все едно друга кола подкарах......И моят мотор е същиаят , а когато си на бензин пак ли не върви както си е сток с тази плочка ?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #20 Отговорено 7 Август, 2010 (Редактирано) Да,не върви,казах ти,след махането на газовата уредба,колата се промени доста......Тая плочка задушава колата,няма въздух...Плочката е точно на дросела,където почва въздуховода за въздушния филтър.Но ако мислиш да я махаш,а да оставиш газовата,няма да стане,трябва да се махне цялата газова Редактирано 7 Август, 2010 от RadoslavKZ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord`82 1 #21 Отговорено 8 Август, 2010 (Редактирано) Трънчо пратих ти линк към всичко за автомобила, ти взе че се разчисти и изтри цялата трета страница Какво повече да ти обяснявам? Към колегата пуснал темата: Искаш да ускорява бързо, да вдига 200 или да харчи колкото е по заводски данни?Повярвай ми много е важно да знаеш КАКВО искаш! ..едва след това започваш да търсиш начини за постигането му. Редактирано 8 Август, 2010 от Accord`82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #22 Отговорено 8 Август, 2010 Изчистих я, защото е СПАМ и не е по темата. Чакам те вече 2 часа да кажеш какъв двигател ти е акорда и да пусна специална тема по нашия спор! Сигурно за 5ти път: МОЛЯ те кажи си двигателя на акорда за да мога да пусна конкретна тема и да спрем да с*рем в темата на колегата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ianiovski 13 #23 Отговорено 11 Август, 2010 Един последен въпрос , реших да пиша в тази тема да не отварям нова . Тази плочка на газовата намаля ли Top speed -а на колата ??? За вървежа разбрах че го намаля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове