Jump to content
CombiMan

Как карах без стопове около 3 седмици

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте!Да ви споделя едно любопитно нещо. На връщане от националната ме пра един голям дъжд на Хемус. Ма толкова голям, че направо се изливаше с кофите водата отгоре. Както и да е, кво толкова - дъжд като дъжд, но няколко дена след това разбрах, че не ми работи клаксона. Викам си, може да се е намокрил нещо от дъжда и да е изгоряш бушона, ще го погледна когато имам време... и си карам така. Едва сега като си бях на село да си връзвам светлините на ремаркето и почнах да пробвам аз с една пробна лампа: габарити, мигачи, стопове, стопове, СТОПОВЕ... ? мииии нема :) Как така нема бе? Я вари ти да натискаш, аз ша гледам- ба, верно нема! Хм... щом ги нема и двата стопа и средния, начи не са изгоряли, а бушон трябва да е. Почнах да търся бушона и гледам, че бушонът на клаксона и на стоповете Е ОБЩ! И се плеснах по челото, начи аз откакто нямам клаксон нямам и стопове. Брей, мамка му как си карам 3 седмици из София без стопове. Т'ва ще да е от оня големия дъжд дето ме пра на връщане от националната. Вадя бушона - изгорял. Добреееееее, слагам друг, проверявам: пак няма стопове. Вадя пак бушона - пак изгорял. Брей, дава на късо някъде. За миг ми мина през ума да е изгоряла някъде по жиците изолациата и да гори бушона и си представих, че трябва да се проследяват кабели и да се изкорми цялата кола, ма след това си рекох, че това е твърде нереално да е истина. Викам си, т'ва само оная хуйовина бибитката ще да се е наводнила и окъсила. Изскубах клаксона, сложих нов бушон (последният ми) и стоповете светнаха. Та така, сега си търся бибитка от моргите :)Извод: Ако нямате клаксон, си проверете стоповете! ;-)Извод2: Малко съм разочарован: да сложат стоповете (които са толкова важни) заедно с клаксона (който е толкова уязвим отпред от вода) е меко казано несериозно. Аз мислех, че Реното вече съм го продал...

Редактирано от RevPower

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може би е нарочно така, като видиш, че нямаш клаксон, да обърнеш внимание и да си смениш бушона, което пък умишлено си пропуснал. Какво са виновни производителите, че имаш нехайно отношение към поддръжката на колата си. Няма да споменавам, че често от това зависят човешки животи.Ето защо не се вслушвам в мението на хората, когато си купувам нещо, може би те просто не са разбрали това, за което говорят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Прелюда пък като му изгори лампата на стопа, му се изключва ABS-а. :) Яко,а?! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А може би е нарочно така, като видиш, че нямаш клаксон, да обърнеш внимание и да си смениш бушона, което пък умишлено си пропуснал. Какво са виновни производителите, че имаш нехайно отношение към поддръжката на колата си.

Е, ние културните шофьори не ползваме клаксона често. Случвало ми се е месеци наред да не свирна на никого. Вие бибиткаджиите сигурно нямате проблем със стоповете. ;-)Да, вярно че тоя път по случайност бях забелязал навреме, че клаксонът не работи, но за мен това е дребен проблем (и без това не го ползвам често), който не застрашава нито мен, нито околните. Щях да го сменям така или иначе ма де да знам, че върви в комплект със стоповете. Редактирано от RevPower

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да очакваш всичко от жълтите. Почти съм сигурен, че това е начина да ти подскажат за проблема. Аз не съм бибиткаджия, но като видя някоя заспала кифла да ми прави десен завой към бензиностанция от крайна лява, принуждавайки ме да вляза и аз в същата за да не се ударим, няма да й святкам с фаровете, а ще застана и с двете ръце на бибитката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Трябва да очакваш всичко от жълтите. Почти съм сигурен, че това е начина да ти подскажат за проблема.

Абе аз се зачудих дали тая "гениална" идея не е привнесена от англичаните. :) Принципно най-добре е с лампа на таблото. На Лагуната също ми се прецаква клаксон, но си имаше стопове... Тоест не точно се прецака, ами ту работеше, ту не, но "те рената са си така :)" Там пък, сега се сетих, стоповете не светват ако не си на контакт, но да не започвам за реното, че е тъжна история. Редактирано от RevPower

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моя Прелюд имам индикация на таблото когато ми е изгоряла някаква крушка отзад. Чисто и просто. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Трябва да очакваш всичко от жълтите. Почти съм сигурен, че това е начина да ти подскажат за проблема.

Абе аз се зачудих дали тая "гениална" идея не е привнесена от англичаните. ;) Принципно най-добре е с лампа на таблото. На Лагуната също ми се прецаква клаксон, но си имаше стопове... Тоест не точно се прецака, ами ту работеше, ту не, но "те рената са си така :)" Там пък, сега се сетих, стоповете не светват ако не си на контакт, но да не започвам за реното, че е тъжна история.
Не знам дали "гениалната" идея е на японците или англичаните, но аз това за стоповете и клаксона го знам още от преди 8 год, когато си карах жигулката. Там е същото... и естествено понеже там проблеми от такъв тип "рядко" се срещат ;) по едно време почти ми беше станало навик при тръгване да проверявам стоповете чрез клаксона :PPS: Относно стоповете на лагуната, че не светят ако не си на контакт - не само там е така, а май при доста други марки. На Vectra-та ми също е така. Зависи производителя какво е избрал да е "активно" след като дадеш на контакт. Например, при доста марки, както и при Vectra-та като изключиш от контакт и стрелката за нивото на бензина пада до нула, за разлика от Honda :D Редактирано от mitaka_t

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ей да споделя преди седмица си пътувам по пътя Търговище - Попово и там сега има учстъци от пътя нови.Колата пее пее:).Карам си аз със 130 и пред мен гледам някакъв така на дистанция - и той кара всичко е ок нормална ситуация.Има обаче едни моменти от пътя къде ссвършва новата настилка, малко стар път и пак нова, та се образуват леки разлики във височината и се усещат с колата.Тоя пред мен явно сефте минваше и е намалил рязко за по леко минаване(от къде да зне че се минава без проблем дори и със 120).Да ама стоповете му не светнаха и се приближи адски бързо.Ей майка ти да евааааааааааааааааааааа!!!! Скачам на спирачките с двата крака и едвам на 1м. от него, а тоя гледа стреснато...... щях да изляза през прозореца, хубаво че съм 140+кила.Е такъв ко да го прави човек?Давам му къси дълги , а нашия отпраши как да му сигнализирам, че стоповете му не работят незнам.Очите на 6, че за 1 сек и ще стане белята.

Редактирано от dominiko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да очакваш всичко от жълтите. Почти съм сигурен, че това е начина да ти подскажат за проблема. Аз не съм бибиткаджия, но като видя някоя заспала кифла да ми прави десен завой към бензиностанция от крайна лява, принуждавайки ме да вляза и аз в същата за да не се ударим, няма да й святкам с фаровете, а ще застана и с двете ръце на бибитката.

кви жълти ,тази кола почти няма общо с жълти, с Хонди и т.н,тва си е английско,габаритните светлини са разположени в долната секция на стопа ,некви други уж нестандартни решения да се правят на интересни,но сглобката и качеството на материалите са за оплакване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали е английско, но и при мен(5г, купе) е така ,клаксона и стоповете са на един бушон ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клаксонът е НАЙ-ВАЖНАТА "екстра" на един български автомобил. Лично аз съм се отървавал с него поне 100тина пъти, стряскайки някоя жена, която е решила да се престрои в моята лента, минавайки през мен.. Никога не карайте без клаксоН! :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей да споделя преди седмица си пътувам по пътя Търговище - Попово и там сега има учстъци от пътя нови.Колата пее пее:).Карам си аз със 130 и пред мен гледам някакъв така на дистанция - и той кара всичко е ок нормална ситуация.Има обаче едни моменти от пътя къде ссвършва новата настилка, малко стар път и пак нова, та се образуват леки разлики във височината и се усещат с колата.Тоя пред мен явно сефте минваше и е намалил рязко за по леко минаване(от къде да зне че се минава без проблем дори и със 120).Да ама стоповете му не светнаха и се приближи адски бързо.Ей майка ти да евааааааааааааааааааааа!!!! Скачам на спирачките с двата крака и едвам на 1м. от него, а тоя гледа стреснато...... щях да изляза през прозореца, хубаво че съм 140+кила.Е такъв ко да го прави човек?Давам му къси дълги , а нашия отпраши как да му сигнализирам, че стоповете му не работят незнам.Очите на 6, че за 1 сек и ще стане белята.

Разбирам те бе човек. Аз не бих си позволил умишлено да карам без каквито и да било светлини, да не говорим за стопове. Веднага щом разбрах си ги оправих, ма де да знам, че такава била работата. Вече ще си знам. А на онзи можеше да опиташ да го настигнеш и да му кажеш някак си, може и той да не е знаел. Аз винаги в София като карам след кола, на която нещо не й свети, ако се улучим един до друг винаги свалям джама и казвам "Извинете, така и така това и това не Ви свети. И хората ми благодарят. Понякога наистина човек не знае." Дори ми се е случвало ако е голямо задръстване и сме спрели да пусна аварийки и да изтичам отпред да кажа, че има проблем ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората като теб за жалост са много малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз пък няколко пъти казвах на други шофьори че не им работи това или онова, и тез ме гледаха едва ли не се едно съм ги напсувал :) и от тогава спрях да казвам на когото и да било за каквото и да било, за съжаление ;)

Редактирано от atoma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ние в източна България сме така - гледаме лошо и злобно ама за ко? иди та разбери.Аз досега не съм казвал, тей като почти не ми се е случвало но ще взема пример от съветите ви и с риск да ме гледат лошо(колко да ме гледа да не е ниджа ве) ще им казвам.Хубави съвети.Поздрави колеги :fun:

Редактирано от dominiko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...