едмундо 34 #121 Отговорено 7 Август, 2010 (Редактирано) http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...08&f1=detaihttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=details http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=details http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...91&f1=detai Редактирано 7 Август, 2010 от акад.Едмундо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #122 Отговорено 7 Август, 2010 ADH,колата ще ти върши работа обаче не трябва да й се дразниш за дреболиите.Ако можеш да ги преживееш-взимай.Нормална кола е,но според мен има осезаема разлика в пътното поведение между седана от Англия и купето ми в момента от САЩ.Не че англичанина не завива,но имаш чувството че няма да го направи и всеки момент ще се изтавани.А купето нямам този проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vpv 0 #123 Отговорено 8 Август, 2010 (Редактирано) Здравеите, Карам Акорд 2005та (2.2 i-ctdi) и от време на време се случва следната ситуация: Карам на 3та с около 1500 оборота примерно, решавам да изпреварвам и ускорявам, след като включа 4та предавка и оборотите преминат ~ 2200 рязко падат за част от секундата и след това продължават нагоре. Същото нещо се случва по някога и на 5та предавка, някакви идеи от какво може да е това ?И още само няколко въпроса , на колко км трябва да сменям филтрите и колегите които имат тази генерация акорд къде ги поддържат ?Поздрави Редактирано 8 Август, 2010 от Vladimir Valchev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #124 Отговорено 8 Август, 2010 (Редактирано) http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...08&f1=detaihttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=details http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=details http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...91&f1=detaiОт тези само Галанта и може би Легасито бих предпочел пред Акорд 5-а ген. Англииски - Галанта е адски красив, но и реално по-нов модел (1997-а се появява този модел Галант) той по-скоро е конкуренция на Акорд 6-а ген, обаче е по-тесен от Акорда (с такова впечатление съм останал, возиъл съм се в такъв Галант, само че комби версията), Легасито е грозно иначе, нямам кой знае какви наблюдения. Относно Карината и Маздата - в интерес на истината в точно тия модели не съм се возил/карал, но ми изглеждат много евтино направени най-вече в интериор, за мен лично са под класата на Акорда, но както и да е. Изглеждат ми и по-тесни и малко като коли, освен че изглеждат по-скучно и евтино направени. Добре де, реално ако добавим други два конкурента в този клас и цени и се абастрахираме от това че са Германци: БМВ Е36 3-ка и Мерцедес Ц класа ? Реално тия два модела са хубави коли от сериозни марки (не говорим за опел или форд в крайна сметка), цените напоследък много паднаха (особено на БМВ-то) и се намират много добри екземпляри за около 3000 - 3500 ? Не че искам да превръщам темата в "Акорд или кой друг конкурен да избере човек", но така и така се обсъждат алтернативите...Интересно ми е, дали недостатъците от Акорд 5-а ген. правен в Англия, остават или се изкосурват в по-новия (също правен в Англия) модел - 6-ата ген. Седан 4 врати/ Хечбек 5 врати (модела 1998-2002) ? Той все още държи цена и трудно се намира под 5000лв с ЛЯВ волан, но все пак... да се споменат и за него впечатления (аз само съм се возил в такъв модел с 1.8 мотор - очарован съм и от вървеж и от возия и обецшуменост, но знам ли) дали е по-добра кола от предщественика си или пак си има гадни кусури типични за Англииската сглобка и т.н.PS: Едмундо, твоя Акорд споменаваш, че е 1.8 мотора на ГАЗ, а преди или след фейслифта е, това не помня ? Редактирано 8 Август, 2010 от ADH-Honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #125 Отговорено 8 Август, 2010 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=details ей такъв убавец е....а колкото до колебанията ти, повярвай ми маздата е един солиден автомобил а двулитровия мотор е страшен..от немските алтернативи твърдо за мерца.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #126 Отговорено 8 Август, 2010 От тези само Галанта и може би Легасито бих предпочел пред Акорд 5-а ген. Англииски - Галанта е адски красив, но и реално по-нов модел (1997-а се появява този модел Галант) той по-скоро е конкуренция на Акорд 6-а ген, обаче е по-тесен от Акорда (с такова впечатление съм останал, возиъл съм се в такъв Галант, само че комби версията),Галанта излиза 96-та и този от линка на Едмундо е там някъде ...Октомври 98-ма (както е писал този на обявата) вече е след фейса и трябва да е с шогунската броня http://media.snimka.bg/6343/018942323.jpg и с новите стопове http://media.snimka.bg/6343/018942346.jpg и е още по адски красив.. Освен това, от трите коли Галанта е най широк, след това Акорда и чак тогава Летасито..Грешно ти е впечатлението, защото аз всеки ден карам и Галанта и Акорда, а от време на време и черната С-класа (на втората снимка)..От нея пък бягай на далеч..Освен една возия, нищо друго няма в тази кола..Взимай си Японец, иначе рано ще побелееш .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #127 Отговорено 9 Август, 2010 (Редактирано) ADH,с всеки следващ модел който правят в Англия,сглобката се подобрява чувствително.Така че 98-00 моделите са доста по-читави от първите англичани откъм дразнещите дефекти.Немските кошове не ме влекат хич,все пак всеки има такива, а и съм се возил в Ц-едка от първите-много е мъртва горката.п.п.хора,ако искате темата да е полезна и занапред,не пускайте линкове от мобилето,защото след месец няма да са актуални.отделно че темата е за акордите,нека се придържаме за тях.който има съмнения какво точно иска,да пуска друга тема и да пита в нея. Редактирано 9 Август, 2010 от prelude Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I-CTDI 6 #128 Отговорено 9 Август, 2010 Здравеите, Карам Акорд 2005та (2.2 i-ctdi) и от време на време се случва следната ситуация: Карам на 3та с около 1500 оборота примерно, решавам да изпреварвам и ускорявам, след като включа 4та предавка и оборотите преминат ~ 2200 рязко падат за част от секундата и след това продължават нагоре. Същото нещо се случва по някога и на 5та предавка, някакви идеи от какво може да е това ?И още само няколко въпроса !!! , на колко км трябва да сменям филтрите и колегите които имат тази генерация акорд къде ги поддържат ?ПоздравиТова глъхнене предполагам,че е бавна реакция на компа за момент и на мен ми се е случвало ама при друга ситуация,връщам от трета на втора с газ до дупка по нагорнище и имам забавяне около секунда две,докато колата реагира адекватно,но това ми се е случвало 2-3 пъти и само при връщане на предавки с газ до дупка.Филтрите и маслото се сменят на 20 000км.,като масло задължително от Бултрако Хонда HFЕ-30,там цената си е като и по магазините за масло с такива данни,а филтрите са малко соленки там,аз първия път си ги купих от там,ама сега ще си търся от друго място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Relax 3 #129 Отговорено 11 Август, 2010 Абе я кажете за тая баба яга дето е карам какво масло да наливам? Досега я карам с една полусинтетика 10w40 италиянско някакво ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dobmarkov 0 #130 Отговорено 12 Август, 2010 Екста е . Моят МАТОР е същия, правя втора смяна с Q8 / 10W40, от Косер, не го пипа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #131 Отговорено 12 Август, 2010 Аз карам почти същата кола с F22B5.Наливам Yacco 10W40 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Relax 3 #132 Отговорено 18 Август, 2010 За колегите с АкордиМоля Ви,Каквито и проблеми да имате по вашите коли -Коментирайте ги в тази тема (Акорд и всичко за нея). Така няма да ни се налага на всички да търсим решения за поблем (и не само) из целия форум . Благодаря Ви! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
na zor sym 0 #133 Отговорено 19 Август, 2010 аз карам също акорд но 87 г също го имам това забавяне до 3 скорост но при мен гърми и в ауспоха и мирише на бензин и незнам дали е от центровка помпа или бензинов филтър,също така делко ,просто както върви колата и забива за момент и после изгърмява в аспоха колата е модел accord 2.0 EX .инжекция 122 коня 12 вентилаще бъда благодарен ако някои е имал същите симптоми да сподели как си е решил проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Relax 3 #134 Отговорено 19 Август, 2010 колега не съм от най-компетентните,но предполагам е от палеца на делкото . Ако е събрал много нагар започва да прави мизерии. Миризмата на бензин съответно говори за недоизгаряне на сместа -което ме навежда не реглаж на клапани ....това са моите предположения -нека по-компетентните пичове пишат -барем помогнем с нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #135 Отговорено 20 Август, 2010 Към дефектите..говоря за акорд 94-95 година...самоволно връщане на предните седалки....изправям облегалката и полека лека тя почва да се връща бавно назад...горе-долу на 10 дена каране ми се налага дя ги коригирам..п.п-установено е не само при моята трошка... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondarev_accordov 0 #136 Отговорено 20 Август, 2010 (Редактирано) Здравейте колеги,реших и аз да си изкажа болката пред вас.Наблюдавам от извесно време че примерно когато трябва да тръгвам на стръмен участък и отпускайки педала на съеденителя се чува един странен звук като преплъзване,не мога точно да го обясня,но съм сигурен че е от съеденителя.Иначе нямам забележки към него като цяло,не ми прави никакви проблеми.Зимата се получава когато например стартирам с по голяма газ и задържа педала на съеденителя за да предотвратя завъртането на гуми.Питал съм майстори и те ми казват че нищо няма и да карам спокойно.Карам акорд 97г. 2.0лс.Карам колата на бензин,не мога да изтъкна никакви забележки относно автомобила,освен че съм си я взимал от Германия и имам леки ръждички на веждите,но интересното е че не се развиват.Като цяло това е колата за която съм си мечтал,за 30000км съм сменял масло и филтри,както и всички маншони по предницата и 2та радятора,водния и на климатика.Преди съм карал опел омега и след сяка зима си знаех смяна ходова час (250лв)а през годината всеки месец минимум по 30-50лв дребни ремонти,докато акордеона изка само качествен бензин и от време на време добро почистване на магистралата .P.S.Като недостатък се сещам за едно гадно скрибуцане от едни тампончета по окачването особено когато стане студено времето.Дори и да ги смениш с нови,фаидата е никаква. Редактирано 20 Август, 2010 от hondarev_accordov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #137 Отговорено 20 Август, 2010 Съединителят има клапан, който предотвратява рязкото потегляне - нямаш притеснения!При ускоряване с повече обороти също го има...П.П. Седалките / облегалки / са така, но не толкова често. / за академика / Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #138 Отговорено 22 Август, 2010 При мен колеги от няколко месеца наблюдавам един проблем който мисля че не е фатален ама си го има. Имам теч някаде от хидравликата на съединитела. Интересното е че не е от помпите защото ги наблюдавам редовно и не си личи да е текло от тях. Някаде за около 5-6000км нивото в казанчето пада от максимум на минимум. Има ли вариант някаде от маркучите в системата да сълзи? Имам схема на системата ама там не мога да видя точно от къде минават тези маркучи за да ги проследя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #139 Отговорено 22 Август, 2010 Вътре в купето под педала погледна ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #140 Отговорено 22 Август, 2010 Да гледал съм и там и не личи да е капало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
raddev 0 #141 Отговорено 22 Август, 2010 Аз пък да се оплача, оня ден ми светна лампата за гориво и сметката излезе че с 9 литра съм изминал само 50 км Акорд 1.8 ; 2000 г. Тва е за София, май ше слагам газ, продъни ми джоба тоя бензин !.... абе харчат си тия акорди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #142 Отговорено 22 Август, 2010 Мен несъм имал допир до двигател като твоя ама 1.8 и vtec май не е нормално да гори толкова. Моя 2.0 131к.с. във Варна с 9л поне 90км минавам, но по пронцип 95 някъде, иди я прегледай преди да слагаш газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #143 Отговорено 22 Август, 2010 айде още един с 9.5 на сто .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord`82 1 #144 Отговорено 23 Август, 2010 ...и кво сега баба като не харчи повече от 6,5 с рязане трябва да се гръмна ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #145 Отговорено 23 Август, 2010 Колега Радев иди си прегледай колата защото и аз карам същия акорд ама разхода ми е около 10.5л в софия. Вярно че колата повече от 4000 оборота не е виждала ама пък си мисля че едвали и ако я карам в лютеницата ще ми утиде разхода чак на 18. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #146 Отговорено 23 Август, 2010 ...и кво сега баба като не харчи повече от 6,5 с рязане трябва да се гръмна ли Бах маа му ти с този разход, че и с рязане, ще накараш сега всички с новите Хонди да си изхвърлят инжекциите и да си сложат карбуратори.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #147 Отговорено 23 Август, 2010 Еммундо на тебе колко ти гори, че ти е толкова трудно да повярваш, че на мен ми гори 9-9.5 градко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Araba 4 #148 Отговорено 23 Август, 2010 И аз да кажа,притежавам Акорд,97г. 1,8.Купих го в отлично състояние и в момента е в такова.Кави са ми впечатлинията за година и половина.Изминал съм 25 х.км ,единствено съм сменял масло и маслени филтри и една крушка на габарита.Много съм доволен.Сега за харченето:имам-газов инжекцион и коментирам само за горенето на газ(на бензин още не мога да си го позволя) В градски условия(Пловдив) около 12, а извън градско около 9,но с средна скорост 100 км/ч.Ако се настъпва и е натоварена вдига на 10-10,5.Даволен съм си. За недостатъците съгласен съм за слабия завой,но да не се пренебрегват и габаритите на колата като дължина,не са никак малки.За интериора и пластмасите в купето незнам,при мен няма забележки,явно зависи как е потдържана. И все пак от колите произведени през тези години(Пасат 4,Рено сценик и Лагуна,Волво v40,ауди А4,разни Сеати и др. мисля,че този автомобил ги превъзхожда най-вече със своята здравина(мисля,че всеки преди да си купи кола се интересува най-вече от това)).Бързината също не е за подценяване,карал съм от изброените марки по-горе и ми се струват дастта по бавни(говорим за еднакви или почти еднакви мощности на моторите,имайки предвид,че Акорда си е и даста тежичък. Недостатъците просто бледнеят на фона на предимствата на колата.Така,че моето мнение за тази кола произведена 95-97 г. е много добро. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
raddev 0 #149 Отговорено 23 Август, 2010 Абе и аз не я ръчкам, даже бих казал че карам доста икономично и изведнъж ... 20 кинта в резервоара и след 50 км, опаааа колонката светна Бах мама му , кво карам аз бре !?!? Мога ли да се обърна към Омбре за разните му там центровки, клапанчета и др. щото честно казано съм мноо бос в тва отношение ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 176 #150 Отговорено 23 Август, 2010 смени бензиностанцията първо и тогава човъркаи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #151 Отговорено 23 Август, 2010 Еммундо на тебе колко ти гори, че ти е толкова трудно да повярваш, че на мен ми гори 9-9.5 градко.15 газ градско и 9-11 навън...на бензин литър и малко надолу...но зимата градското ми гони 18-20 литра газ.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #152 Отговорено 23 Август, 2010 Лелее ти ме приби.Немога да разбера хората що карат на газ, ама и на мен така да ми гори или ще смена колата или ще бодна газ(ама май ще сменя колата)За градско ако е София и то само в пиковете часове, разбирам примерно 12/100.Незнам ти как реагираш на моя разход, ама честно да ти кажа аз съм потресен от твоя и не мога да повярвам. При това 1.8 мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #153 Отговорено 23 Август, 2010 (Редактирано) Как за толко време не го проумяхте...градското в Софето е по-икономично от подобно да речем в което и да е 10 хилядно градче...едно е да я караш през повечето време топла, друго е тръгни спри все студена...който ще да вярва ....знам ,че сега някой ще ревне ,че седи 30-40 мин в задръстване, но двулитров бензинов мотор на празен ход арчи около литър ,литър и половина....на ЧАС Редактирано 23 Август, 2010 от акад.Едмундо 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #154 Отговорено 23 Август, 2010 Прав за това. И аз ги имам тия наблюдения в Козлодуй и Варна. Ама все пак във Варна си ми гори повече, щото в Козлодуй си карам горе долу с постоянна скорост, докато тука тръгни спри, тръгни спри, от светофар до светофар 100 и пак спирачки и то си оказва влияние. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J&D 1 #155 Отговорено 24 Август, 2010 Това го копнах от руски сайт: Расход топлива в городе 12.2 л/100км - в Ямбол го докарвам до 14 през зимата. Лятото не съм успял да го засека, но предполагам, че е от 1.0 до 1.5 литра надолу. Расход топлива на шоссе 7.1 л/100км - Няколко пъти съм засичал на участъка Ямбол - София. От Ямбол до Ст. Загора не мога да поддържам средна скорост по-голяма от 80-90 км./час. На магистралата поддържам 130, с чести изпреварвания. Резултатът е една идея по 7,7/100. Всичко това е с Ф20B5 и на бензин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Araba 4 #156 Отговорено 26 Август, 2010 на мен на газ в Пловдив ми гори около 12,засичал съм го много пъти,при каране на колата в по-ненатоварени участъци пада и на 11,разбирасе с галене на газта.много зависи как се кара,настъпваш ли ,режеш ли я на свофарите си вдига разхода значително,климатика също си вдига разхода. Извън градско,също на газ,със средна скорост 100 ми дава разход 8-8,5,натоварена и с климатик 10,настъпваш ли със скорост 150 може и 11 да стане.всичко е въпрос на каране и натовареност на пътя. На бензин предполагам,че стойностите,ще са малко по-малки. Не виждам кой го учудва,че гори толкова.Говорил съм,с водачи ,на други марки,от същия клас,разхода е същия,а на някои и по-голям. Все пак това е кола която е 1,3 тона(Акорд 95-97г.) и не виждам какво ви учудва. аз съм съ доволен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Araba 4 #157 Отговорено 26 Август, 2010 Някой нещо за по-новия Акорд 7 ген. от 2003 година? Прави се само в Япония, би трябвало да е OK, съдейки и по броя и цените на продаващите се автомобили? Аз преди 2 години си купих Акорд 2006 i-ctdi мога да кажа,че е страхотен автомобил,много удобен за дълги преходи. Седалките просто описват тялото и са супер удобни и дори при много дълги преходи не се чувства умора. Климатика също е перфектен и превъзхожда доста коли от по-висок клас,буквално за няколко метра почва да духа студено. Скоростите са много дълги от което води до икономия на гориво,ама леко неудобство при каране в града. Двигателя е просто черешката на тортата,страшно пъргав и изключително безшумен,просто не е за вярване,че това е дизел няма грам тракане,ако беше с ангренажен ремък просто нямаше да се чува когато запали(кой немски автомобил може да се похвали с това ),самата верига издава леко звънкав шум,ама за сметка на това ми спестява доста парички за обслужване Окачването е малко по-твърдо за кола от този клас ама на мен лично ми допада много. Купето е много-добре шумоизолирано дори при скорости над 200км/ч. не се чува излишен шум,даже ако пътя е с нова настилка не се налага да увеличавам музиката. Недостатъците са: оригиналното CD не чете МП3-формат и по-сериозния парното зимата идва много-бавно,чак след 3-4км. път. Разхода варира от 5 до 7 литра на 100км. Това е за сега което се сещам,надявам се да съм бил полезен,и благодарности на Менчето създало темата,защото аз като търсих инфо за моята кола преди да я купя,четях само в чужди форуми За колегата които пита зависимоста на скороста и оборотите ще пусна една снимка: 210km/ч.(205 по GPS) на 3800об/мин. С такова темпо до 230км/ч.(с много зор) дава разход 6,8л. дизел. Надявам се да съм бил полезен за напред на бъдещите притежатели и не се плашете дизела не е това което беше сигурен съм ,колега,че всичко което казваш е истина.това е първия дизелов мотор,направен от Хонда и спечелил наградата-дизел на годината,чел съм го някъде,отличаващ се с невероятни харакреристики.Ако някой ден карам дизел ще е на Хонда естествено,за съжаление не мога още да си позволя този Акорд,за сега ще си търкалям моя 1,8es/97г. и дай боже някой ден да карам като твоя ,а защо не и по нов. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stany68 0 #158 Отговорено 26 Август, 2010 Колеги с Акорди,дайте някаква идея защо моя мил АКОРД - F18A3/98 год. нещо хич не "набира"при потегляне - на светофар например ? Няма никакво значение дали съм на газ или бензин,дали съм натоварен или не Докато потегля,съседните коли са на 20 метра вече.Което е кофти.Съединител ли е,що ли е ?А за тропането да не говоря.Вече 3-та година я карам тази кола - то не беше Омбре,то не беше Дидо .... - ВСИЧКИ КАЗВАТ,ЧЕ КОЛАТА Е ЗДРАВА.Е като е здрава - що тропа? Аз Пасата и Волвото ги махнах,защото тропаха,ама сега от Акорда няма спасение.Страх ме е ,че нещо изведнъж ще се срине и тогава......Събирам всякакви идеи.А - и преди 2 дни след едно задръстване в Румъния ,за пръв път ми светна жълтата лампа на таблото - чека на двигателя.Спрях,запалих и повече не светна.Трябва ли да се притеснявам и да ходя на майстор ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
logoH 12 #159 Отговорено 26 Август, 2010 Определено е притеснително че светва лампата-отиди на диагностика.Относно проблема с ускорението може да бъде от много неща -от запушен катализатор до проблем с главата/клапаните.И при мен имаше едно тропане - така и не го установиха къде е -бях при Омбре.След известно време смених амортесьорите и се оказа ,че единия е бил изкривен и е хлопал яко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #160 Отговорено 27 Август, 2010 Колеги наскоро писах за моя проблем с изтичането на спирачната течност от съединитела. Онзи ден разбрах от къде е теча долната помпа е протекла само че го разбрах след като дръпнах предпазното маншонче на буталцето където се беше събрала спирачната течност. Та въпроса ми е наскоро някои от колегите с Акорд 6-та да му се е налагало да прави тази помпа и ако може да ми даде някакви актуални цени за нова и евентуално ремонтен комплект? Кое е за предпочитане да взема нова или да ремонтирам тази ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове