Jump to content
rothmans101

газ до дупка

Recommended Posts

правих си малко експерименти с моита 25 годишна хонда и останах потресен,от 0 до 100 под 8сек при положение че всичко по колата е за основен ремонт, на 400 метра сасипах бмв е36 с една кола разтояние,явно предишния собстженик добре я е гледал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какъв двигател е ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам че е 90 коня . Хммм ако е така как го казваш, че е под 8 сек. Доста кратко време ми се вижда поне на мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления:lol:Случил си на читав екземпляр.Полагай грижи и ще ти служи дълги години! (поне още толкова).п.п. С какъв хронометър го измери това време? :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз сам потресен,по талон е 86 коня

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с хронометара на нокиата,един приятел го засече

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз трябва да изпробвам моята хондела . Да видим какво е положението :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам че е 90 коня . Хммм ако е така как го казваш, че е под 8 сек. Доста кратко време ми се вижда поне на мен

Изобщо не е кратко времето.Не забравяй, че това все пак е ХОНДА! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има значение колата беше без въздушен филтър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

правих си малко експерименти с моита 25 годишна хонда и останах потресен,от 0 до 100 под 8сек при положение че всичко по колата е за основен ремонт, на 400 метра сасипах бмв е36 с една кола разтояние,явно предишния собстженик добре я е гледал

:D:fun: Хонда си е Хонда:lol:!:D:(:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си с такива показатели, значи ти гоpи масло звеpски! Покачва се компpесията и въpви не като, а точно "за последно" :lol: От опит ти го казвам - гоpчив........ :D но не с хонда а със шкода!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз с моято хонда кончерто 10-11 сек. Слабичко е ама и колата е тежичка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е интересна тема.....тая кола по каталог сигурно й дават 10 секунди до 100,което обезсмисля темата.или километража ти лъже яко или някой те дърпа с тойота тундра примерно:stupid:или майната е прав,но не ти го пожелавам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто споделих какво се случи,и аз мисля че не е нормално,колата я имам от три месеца,правил съм и само стандартно обслужване, масла,филтри,накладки и тн.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

правих си малко експерименти с моита 25 годишна хонда и останах потресен,от 0 до 100 под 8сек при положение че всичко по колата е за основен ремонт, на 400 метра сасипах бмв е36 с една кола разтояние,явно предишния собстженик добре я е гледал

В крайна сметка с какво мери? Аз мерих една Хонда Сивик 125к.с с що годе точен G-tech, сверен с по-сериозни уреди за мерене (не Инфоборд). Показа 7,84 секунди до 60 m/h, което в km/h не е точно 100, но е почти толкова. Масло не гори. За сега просто си го ползва.

Майната и да е прав за твоя случай... чак толкова надолу от заводското време до 100 да ти смъкне... Мери с нещо по-истинско, и провери колко точно ти показва километража, ако само по това съдиш за ускорението. Диаметъра на колелата спазен ли е.. такива неща. Мерене с алтернативни похвати + разминаване в другите две посочени неща могат да ти дадат доста заблуждаващи резултати.

п.п Видях, с Хронометър на телефон

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, казват, че най-много вървят точно преди да спрат! :stupid: В никакъв случай не ти го пожелавам, но и аз го знам от опит! Иначе това, което пишат по каталозите много често е различно от действителността - също от опит! :pirate:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го премеря пак в събота когато сам свободен,ще ангажирам оште един приател да мери, тоест да са двама,един вътре в колата и другия вън за по сигурно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искай от някой да ти даде GPS , С него най точно ще измериш км/ч

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

правих си малко експерименти с моита 25 годишна хонда и останах потресен,от 0 до 100 под 8сек при положение че всичко по колата е за основен ремонт, на 400 метра сасипах бмв е36 с една кола разтояние,явно предишния собстженик добре я е гледал

Този с бавареца не е разбрал от каде му е дошло :) .. Мислят си, че като качат някоя п**ка вече хвърчат ;) Браво колега добре си му показал кой е шефа ! Редактирано от venkYYY

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хондата си замина,днес по бреме на движение се запали,утре ще я дам на маистора за всеки случаи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здала се е .Какато казаха преди да умре лъва реве най - много :).8 сек аз лично мисля, че няма как да стане с тоя двигател, незнам как сте го засичали.То ако тая кола е 150 коня ще даде 5 сек половината производители на спортни коли ще се самозатворят и ще се растрелят взаимно :) , а по големите и силни фирми ще те отвлекат, измъчвати и т.н докато издадеш тайната.Не трябваше да се здаваш :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано я оправиш колега! Стискам палци :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В България "газ до дупка" мисля, че е придобило друго значение. ^_^

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нема шанс Балада с ЕW2 да направи 0-100км/ч за 8 секудни, ако ще кво ще да е. Нали го имам същия фараж, под 11 - 12 секунди неможе да се смъкне, ускорението на тая кола не и е силата. Тази кола (по-точно двигател и скор. кутия) са за спокойно каране на възможно най-висока предавка, мотора има сила в ниските обороти, а във високите е умрял (коренна противоположност на D15B2 примерно, който също е 1.5 литра мотор и малко по-нов от него) виж на макс. скорост съм го докарвал до почти 200 (малко над 190) на прав участък, но много мизерно ускорява над 160, трябва да си луд да го правиш това, т.е. много време му трябва да развърти от тия 160 до 190+, почти 200 (сега като се замисля какви ги вършех някога с тая кола и докато карам с тия над 190 снимам с телефон да правя снимки за доказателство и пусках снимките тук във форума.... на 155/80/13 зимна гума... баси копилето сбъркано съм бил....). И това по километраж, т.е. реално едва ли са били повече от 170км/чНо все пак, покажи клип как ускоряваш за 8 секудни до 100км/ч, искам да го видя това :lol: Като я оправиш де.

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега това което пишеш сигорно е вярно,много е възможно хронометъра да е отчел грешно,колегата които засичаше да му е трепнала ръката ,километража да не е верен,всичко е възможно но съгласи се че какъвто и мотор да вземеж,не визирам само хонда,за да ускорява и да има мощтност трябва да има на лице три много важни компонента а именно,много добър приток на въздух подаване на подходящто количество гориво и не на последно място опитен шофьор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EW3 в CRX ги прави 0-100 за 8 секунди, и над 200 - поне по километраж и оборотомер

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

много добър приток на въздух подаване на подходящто количество гориво и не на последно място опитен шофьор

От отстраняване на въздушния филтър не се променя кой знае колко поведението на мотора (най-вече се променя звука и една идея по-добра еластичност в ниските). Не си единствения който за експеримента си карал кръгче или две без филтър. Относно опитността на шофьора - без коментар. Незнаех че във форума има скрити таланти и рали състезатели освен Тони (Hronos) :cool: Сега сериозно: Единствения момент при който EW2 в Сивик да направи РЕАЛНО ускорение 8 секунди 0-100км/ч е ако е пипан карбуратора и евентъално центровка, при нормални заводски горе споменати такива - НЯМА ШАНС и неможе да ме убедиш в противното - пак казвам, на този мотор кривата на въртящия му момент и т.н. силата му е до 3500 - 3800 оборота общо взето, над тях просто ручи и не се случва нищо кой знае какво. Такава кола с такъв мотор от 15 години я имам в семейството ми, повярвай ми, знам какво може и какви са и възможностите, над 350 000км имам стаж в такава кола повече като пътнит, но не малко и като шофьор, така че.... В крайна сметка доказателство неможем да получим (клип, в който ние сами да си отброим за колко ускорява), но както и да е.PS: Магнум, между Сивик 4 врати Седан "Ballade" с ЕW2 карбуратор 86 коня и CRX с EW3 пълна инцекция 101... разликата е много голяма брат. Просто говорим за два автомобила (и два двигателя) с коренно различна концепция и настройка, въпреки че са на една и съща база. Няма база за сравнение между тези коли и двигатели, все едно да сравняваме възрастен кон във врпяг, с елитен млад състезателен жребец. Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да и за това го казвам - mission impossible

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега не ме разбираи погрешно,на мен ми е ясно че заводски тази кола е спъната до известна степен,но никои не знае кои е бърникал по мотора,вапреки че изглежда стоков,може да е пипан по жигльорите знам ли и аз вече

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега другият път свали и ръчката на ръчната да паднеш под 7 :tooth::) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много смешно,вече на сърказам отиваме маи.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

катинар за темата моляяя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...