X A X O 17 #1 Публикувано 14 Юли, 2010 колеги проблемат ми е следния . секи ден си следя маслото и водата . Маслото няма проблеми , но водата редожно е доливам, разгледах на всякаде и не виждам течове , къде мойже да е губи , и какви процедури ще трябва да се направят от тук на татак колата ми е 5ген сивик Д16З7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
em1l 30 #2 Отговорено 14 Юли, 2010 Най-вероятно гарнитура на главата. Провери си ако излиза така леко бели пушаци от аспуха най-вероятно ще е от гарнитурата. И моята губи но на много километри съвсем малко но на мен ми сълзи термостата и от там. Огледаи си също и хубаво гумените съединения и радиатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lensman 0 #3 Отговорено 14 Юли, 2010 При положение,че нямаш течове вариантите са два:издухана гарнитура на главата или по-лошото спукана глава,ако се решиш да правиш ремонт поискай да ти направят водна проба на главата за да си спокоен след ремонта струва около 30лв. в Пловдив. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qko_honda_crx 6 #4 Отговорено 14 Юли, 2010 И аз съм със същия проблем,нямам никъде течове...а отзад на аспуха ми излиза бял пушек..с водни пари,и си мисля че е от гарнитурата на колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #5 Отговорено 14 Юли, 2010 Може да тече от радиатора по малко и да се изпарява веднага. Ако е от гарнитурата трябва да надува охладителната система но не знм дали е така винаги. Има някаква възможност да тече от някъде без да се вижда та то било и от радиатора на парното но тогава ще се запотяват прозорците. Успех дано да не е от гарнитурата че не е евтино но е най вероятното Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AuruMoon 14 #6 Отговорено 14 Юли, 2010 Колега може ли малко повече инфо какво значи всеки ден доливам. Кажи къде точно е нивото. Не съм най-големия специалист, но аз имах проблем с гарнитура след смяна се оправи. Но след смяна моето ниво на което работи е точно на минимума. Бях до лял до мах но сега е при минимум и повече не спада. Просто като караш когато се разширява водата отива в разширителния съд. После като падне температурата си взима водната система колко и трябва. И нивото на водата стига до определена височина и остава там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
X A X O 17 #7 Отговорено 14 Юли, 2010 (Редактирано) значи пушими от аспуха бял пушек , секи ден сутрин е доливам до МАХ-симума , и на другия ден зависи колко КМ и как съм е карал колата (в смисъл колко оборота) и доливам по малко вода 100 , 200 , 300 грама , зависи Редактирано 14 Юли, 2010 от X A X O Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #8 Отговорено 14 Юли, 2010 смени си гарнитурата на главата и имай предвид, че някоя сутрин може да чукнеш да палиш и да стане голяма беля ако се е налял цилиндъра с вода. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AuruMoon 14 #9 Отговорено 14 Юли, 2010 Ами прилича на гарнитура, но по-добре не го отлагай ремонта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Юлиян Петров 1 #10 Отговорено 14 Юли, 2010 Първо иди на газ анализатор, ако няма следи от CO2 в охладителната система се ориентирай към нещо по просто, например водната помпа, капачка на радиятор. Стига с тия гарнитури. За да е гарнитура съм на мниние, че трябва да е налице поне един или повече от тези симптоми - CO2 в охл. система, твърди маркучи или маслото да ти се е пресекло. Ако тече покрай водната помпа и ако караш на вода, то тя се изпарява много бързо и не може да се хване лесно, ако е с антифриз е по явно, защото той ще остави петно, но доколкото разбрах ти си на вода. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AuruMoon 14 #11 Отговорено 14 Юли, 2010 Извинявам се, че "цапам" темата. И аз така карах карах и накрая омазах маслото и просто смених гарнитури. Сега е просто кеф. Надявам се да не е гарнитура, но не знам начин да се провери дали не е тя освен най-добрия да се отвори и да се види, моята е била като гъба :) . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K_ski 5 #12 Отговорено 15 Юли, 2010 Колега искрено тио пожелавам да е гарнитура, защото при мен след смана на гаритура се оказа че е спукана главта и след прекален шлайф буталата удариха в клапаните. а иначе навъртях 8-9000км преди да получа воден удар. Абе не е за разправяне. когато имаш време и средства я почвай, ама това да е по скоро Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #13 Отговорено 15 Юли, 2010 Я пак напиши, че не става ясно - 8-9к, воден удар, клапани - бутала - шлайф,, кВо става с колата И кога точно??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K_ski 5 #14 Отговорено 16 Юли, 2010 (Редактирано) Дълго е за разправяне ама. Старата ми Мазда почна да губи вода след прегряване заради моята глупост След като смених гарнитура проблема остана. Аз обаче си доливах вода и си карах. Един ден запали трудно и от ауспуха излезе облак пара. Продължих да си карам , и един слънчев ден след като я местих по паркинга, при поредното палене мотора просто блокира. Не ми се даваха пари за майстори и след час вече знаех как изглеждаше двг от вътре. Оказа се че в единия цилиндър има вода около 1 чаена лъжичка и това е блокирало двигателя без никакви други поражения(водата се бе наляла докато двг е бил загасен) но това количество не позволи на стартера да го превърти. Като почистих и огледах внимателно главата видях и пукнатината колкото косъм мама му стара. Понеже бях припрян на бегом и шлайф докато изчезне. Майстора ми каза първо да я наваря и тогава да я шлайфам, ама аз си викам сега като я изтъня и като литне оная ми ти Мазда..... Шлайфахме я докато пукнатото изчезна и айде сглобявай и газ. След 2000 безметежни километра при 150 нещо изтропа и заработи на два цилиндъра........ Оказа се че толкова сме я прешлайфали че като се е слегнала гарнитурата три от буталата бяха ударили в затворените всмукателни клапани и т.н. и т.н. Абе не е хубаво да ти се губи вода Редактирано 16 Юли, 2010 от K_ski Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #15 Отговорено 16 Юли, 2010 След 2000 безметежни километра при 150 нещо изтропа и заработи на два цилиндъра........ Оказа се че толкова сме я прешлайфали че като се е слегнала гарнитурата три от буталата бяха ударили в затворените всмукателни клапани и т.н. и т.н.Три бутала ударили в "затворени" ... клапани, а заработи на два цилиндъра ???Да се е слегнала, колко да се е слегнала тая гарнитура? И си сигурен, че ангренажа беше ток??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #16 Отговорено 17 Юли, 2010 Шлайфахме я докато пукнатото изчезна и айде сглобявай и газ. След 2000 безметежни километра при 150 нещо изтропа и заработи на два цилиндъра........ Оказа се че толкова сме я прешлайфали че като се е слегнала гарнитурата три от буталата бяха ударили в затворените всмукателни клапаниИ как си го представяш, пукнатина през която е влизала вода в цилиндъра, да изчезне със шлайфане... Та нали тя продължава чак до охладителната система.. Пък и това удряне при затворени клапани- нямам думи...Трябва бая шлайфане да е паднало, та чак клапаните да наддават над главата ...Вие направо сте я оставили без горивна камера тая кола бре.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K_ski 5 #17 Отговорено 17 Юли, 2010 Това е минало колегата да си опрвя колата по навреме. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #18 Отговорено 17 Юли, 2010 ...Вие направо сте я оставили без горивна камера тая кола бре.. Обаче си представи кЪк вървеше преди подмолните удари... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Юлиян Петров 1 #19 Отговорено 23 Юли, 2010 Аз така и не разбрах, какво стана с колата на колегата, пуснал темата. Нещо се изгуби и не е писал скоро Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове