Данчо 31 #1 Публикувано 25 Юни, 2010 http://premiumabto.com/index.php?option=co...8&Itemid=34предполагам, че ще Ви е интересно:Двигател на годината - Volkswagen 1.4 TSI TwinchargerНай-добър нов двигател - Fiat 1.4 MultiAir TurboЗелен двигател - Toyota 1.8 HybridНай-спортен двигател - Mercedes-AMG 6.2Под 1 литър - Toyota 1-От 1 до 1.4 кубика - Volkswagen 1.4 TSI TwinchargerОт 1.4 до 1.8 кубика - BMW-PSA 1.6 TurboОт 1.8 до 2.0 кубика - BMW 2 twin-turbo dieselОт 2.0 до 2.5 кубика - Audi 2.5 five-cylinder turboОт 2.5 до 3.0 кубика - BMW 3.0 DI Twin-TurboОт 3.0 до 4.0 кубика - BMW 4.0 V8Над 4.0 кубика - Mercedes-AMG 6.2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #2 Отговорено 25 Юни, 2010 очакваше се бмв да доминира новите им двигатели са уникални ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
p0n1X 0 #3 Отговорено 25 Юни, 2010 Тия в завода на BMW май са полудяли Мисля, че догодина японците може да наваксат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #4 Отговорено 25 Юни, 2010 От японците ... освен R35 ,в момента не се сещам нищо ново и интересно да са изкарали с изключителни показатели.Субару и Мицубиши си водят тяхната война...Мицубиши имаха едно 3000GT ,което си беше машина но и те ги изоставиха тия бегачки.. Тойота искат да изкарат това ЛФ-А ,но след инцидента сигурно ще се забавят работите.Така като гледам какви коли вадят и с какво се занимават , обърнали са 70-80% от вниманието си ,върху зелените коли. П.П. Това всеки го знае ама да обобщим набързо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Most_Wanted 180 #5 Отговорено 25 Юни, 2010 че те Хонда от бая време ги няма никъде по класациите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TipoMan 15 #6 Отговорено 25 Юни, 2010 Хм...Японците здраво почват да изостават.Нямат мощни дизели, като VAG групата и дори алфи-те.Нямат интересни турбо бензинови двигатели.Явно се фокусират за американския пазар, където горните типове не са особено важни.Но най-много ме дразнят с тия малоумни хибриди, които струват два пъти по-скъпо от нормална кола и явно са продаваеми в страни, където има подходящи данъчни облекчения. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #7 Отговорено 25 Юни, 2010 що бре колега кво му е на хибрида,аз много искам такава колица,даже ако може да е само на ток още по добре.Няма да змърсявам ,ще си правя кефа абе яката работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #8 Отговорено 25 Юни, 2010 Изостават ама как бързо ще наваксат,само седнете и гледаите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radeon4o 22 #9 Отговорено 25 Юни, 2010 (Редактирано) Не ми се вярва на мен инженерите на японските компании да са "боси" и да не могат да изкарат мощен турбиниран двигател като другите фирми. По-скоро както казвате са се насочили стабилно към зелените коли....явно скоро ще се види края на петролните продукти и те ще атакуват пазара най-подготвени Редактирано 25 Юни, 2010 от Radeon4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #10 Отговорено 25 Юни, 2010 (Редактирано) що бре колега кво му е на хибрида,аз много искам такава колица...и аз искам CR-Z, ма да не струва безумните 58000лв тук в БГ и да не е въшливите сто двайсет и няколко коня на 1200 килограмово купе, просто смешна работа.А относно класацията... БМВ може би са единствената марка, която рецесията не я хвана напоследък, бълват само нови модели, доста интересни pri towa (направо уникални, диктуват модата буквално казано още преди 10+ години когато излезна първата Х5 и преди няколко години като излезна Х6-цата, дори от Хонда я изкопираха ---->>> Acura ZDX), широка гама от модели и двигатели (ако за някое старо бмв средна хубост мотор може да се каже, че е гояма кубатура, ручи и хаби много бензин, а не върви особено много, то в днешно време има БМВ-та които вървят адски много, а далеч не са от най-големите гълтачи на бензин или нафта) - за всеки по нещо, широко скроени са. А от Хонда са напълно обратното - вместо да лансират нови модели, те орязват старите такива (пак ще я дъвчем тая тема май) като CRX, Prelude, HR-V, Shuttle/Stream, NSX, S2000 версиите КУПЕ на Сивик и Акорд и т.н. за Европейския пазар специално. Преди 20 години БМВ имаха 4 - 5модела (БМВ 3-ка, 5-ца, 7-ца, 8-ца и Z1-ца), като първитят е с повечко вариации (седан, хечбек, комби, кабрио, купе) и втория е седан и комби - постна работа един вид, а от Хонда имаха над 20 модели - модели на които сега им се кефим и които 98% от хората тук пишещи и четящи притежават и харесват. Гадно ми е да го казвам, но това са фактите - в момента Хонда са посредствени, безинтересни и скучни без да имат истински спортен автомобил ! Като цяло, такива бяха преди 5 - 10 години марки като ОПЕЛ и Пежо - марки които имат само евтини и скучни коли за масата, тогава (преди 10-ина години) Хонда имаха току що излезлия печелещ овации и награди за неветоятния си двигател и дизайн S2000, все още се предлагаше макар и позастаряващата, но вечна красавица NSX....... днес няма нито помен нито надежда за наследници на тези коли, а тези скучните марки в момента имат какво да покажат, имат топ модели бегачки с които градят имидж... а Хонда нямат.Сега сме 2010-а година. Кога излезна Сивик 8-а ген. (това не е въпрос) - отговора е 2005-а, т.е. преди 5 години. За незнаещите, Хонда допреди 10-ина години на по-масовите си модели (главно Сивик, Акорд, CR-V) всяко едно поколение има живот от около 4 години (пример: Сивик 2,3,4,5 генеряции са по 4 годишен цикъл, Акорд 2,3,4 също), като преди 10 години Хонда решиха да го одължат този цикъл с по 5 години "живот" на всяка една генерация(пример: Сивик 6-а ген 1995-2000, Сивик 7-а 2000-2005, Акорд 7 2002-2007, CR-V 2 2002-2007)Ако се замислите, 5 годишния цикъл на сегашния модел Сивик е към края си, т.е. трябва да се появи наследник тази есен - Сивик 9-о поколение. Да, ама не ! Приказва се, че следващия Сивик ще излезе най-рано края на 2011 година, т.е. говорим за одължаване на "живота" на модела СИвик, става 6 годишен. От Хонда като че ли, не им стигат ресурси или нещо от сорта да разработват по-бързо и да пускат нови модели, а като че ли лежат на стари лаври. Обратно на тяхната тенденция, онези масовите марки НЯКОГА държаха свои модели по сума ти години на конвейрите - сетете се само за ГОЛФ 2-ка (1983-1991), Мерцедес W124 (1985-1995), Opel Kadett (1984-1991), Пежо 205 (1983 ..... това даже незнам до кога се е произвеждало. имало е живот на производство над 12 - 13 години, даже след 1995-а май е правено това изчадие грозно).... един модел се е предлагал на публиката по близо 10 години, а сега... от VW едва пуснали преди година и нещо ГОЛФ 6-ца, заговориха как до година и нещо - 2 макс. ще пускат ГОЛФ 7 с еди къв си впечатляващ дизайн - т.е. говорим че тази марка се развива, яко налива в разработки да предлага нови интересни продукти. А Хонда... не стига че със Сивик 8-а генерация топ версията и TYPE R не показа нищо ново спрямо по-стария модел (все същите 200 коня, упс... забравих - показваха нещо ново - СКАПАНОТО СИ ЗАДНО ЗАВИСИМО ОКАЧВАНЕ ), ами и ще трябва не 4, не 5 а вече 6-а година да се "гордеем" с този модел, вместо да видим нещо ново, по-добро, по-спортно (дай-Боже). Не ме разбирайте погрешно собственици на този модел, Аз лично следя с голям интерес темата за хората със СИвици 8-а ген. и се кефя като някой покаже своята такава, не си мислете че псувам в момента киселото грозде и си казвате "тоя пък на къв се прави"... друго имам предвид. Модела е красив на вид, изключително оригинален като дизайн, но не може да покаже кой знае какви технически уникални нововъведения, предложения и т.н. които да и няма в онези, масовите, грозните и скучни марки по-горе споменати. Няма я техно-иновацията (същото смея да кажа и за Акорд 8-а ген - тази кола е като един фейслифт на АКорд 7-а ген появил се през 2002-а година - сегашния Акорд нито е кой знае колко по-различен като дизайн, нито показва по-различни мотори, по-точно казано различни като характеристики, защото реално 2000 кубиквоия К20 замениха с новите R серия мотори, както при CR-V-то... но не виждаме нещо невероятно, няма TYPE R версия, няма нещо бързо, което да мачка конкуренцията).)Хибриди... хубаво, но като гледам само гиганта Тойота работи усилено в тази насока, те приказват че до 10 години всичките им модели ще са Хибриди, от Хонда на предишния си модел Акорд американска версия направиха версия Хибрид (и то в края на производствения му цикъл, към 2005-а година го пуснаха някъде и то само за Сев. Америка), за този, сегашния модел нямат версия хибрид. Остана Сивик хибрид, новия Инсайт и CR-Z, които са горе долу еднакви (първите 2 май всичко им е еднакво като мотори, трансмисия и т.н. ?). Няма разнообразие, няма интересни продукти. Дори Инсайта като излезна миналата година, понеже всеки момент се очакваше да излезне новия модел на прекия му конкурент - Тойота ПРИУС - американските журналисти общо взето са на мнение, че Инсайта неможе да победи дори СТАРИЯ (излезнал преди 4 години някъде) ПРИУС, камо ли най-новия като характеристики и технология, единствено на което разчита Инсайт пред Приус е по-ниската цена... а то е нормално да е по-евтин, при положение че приуса е по-красив, по-оригинален като дизайн, по-добри тех. характеристики (макар че тези коли не са правени за драг рейсинг, но все пак - по-живичък е приуса от инсайт) и по-икономичен на бензин. Дизели... ами от Хонда май са решили само един единствен дизелов двигател 2.2 литра да произведат и това е, не мислят нито по-малък, нито нещо по-голямо и яко да конкурира TDI-тата разни и прочие печки (печки, ама вървящи и харчещи сравнително малко).Водород... FCX Clarity който се продава избирателно на определени хора едва ли не с рекламна цел... близките 20 години немога да си я представя тази кола да се движи по българските дупки, примерно.Незнам каква е тази политика каквато са поели от Хонда. Не съм някакъв критик който гледа само да оплюва или пък баровец, който чака с парите в джоба да си купи новия Сивик или Акорд или мрънка, защото аджеба неможе да си подменя вече остарелия NSX който седи в подземниягараж на 3 етажната ми хипер луксозна къща разбираш ли... НЕ, просто размишлявам защо така се извратиха нещата с тази марка. Не виждам логиката защо изостават с пускането на нови модели, съкратяват някои модели като не ги продължават да произвеждат, не внедряват съвременни мощни двигатели за топ версии на масовите си модели....за мен това не е просперитет, а обратното. PS: понеже започнах с БМВ... говори се (а колко е истина?), че БМВ груп е управлявана от шеф жена, която държи 49% от акциите, останалите 51% се държат кажи речи от евреите, един вид те управляват тази марка, затова е в такъв разцвет и благосъстояние. Друга тема на разговор е това впрочем, но го споменавам само за размисъл... Редактирано 25 Юни, 2010 от ADH-Honda 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TipoMan 15 #11 Отговорено 25 Юни, 2010 Гадно ми е да го казвам, но това са фактите - в момента Хонда са посредствени, безинтересни и скучни без да имат истински спортен автомобил ! Като цяло, такива бяха преди 5 - 10 години марки като ОПЕЛ и Пежо - марки които имат само евтини и скучни коли за масата, тогава (преди 10-ина години) Хонда имаха току що излезлия печелещ овации и награди за неветоятния си двигател и дизайн S2000, все още се предлагаше макар и позастаряващата, но вечна красавица NSX....... днес няма нито помен нито надежда за наследници на тези коли, а тези скучните марки в момента имат какво да покажат, имат топ модели бегачки с които градят имидж... а Хонда нямат.Колега, много качествено обобщение, достойно да намери място в някое автомобилно списание.Много жалко, че Honda акцентират на масова конфекция, която носи бързи приходи, но скоро ще приравни името на марката до това на Hyundai примерно. Да се държи в производство някой непечеливш, но авангарден и различен модел е въпрос на престиж, който дори евтините италианци и французи си позволяват... А каква е различната Хонда, която можеш да си купиш, колкото и пари да имаш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Perko28 4 #12 Отговорено 25 Юни, 2010 Да, за съжаление сте абсолютно прави. А по отношение на различната Хонда.......ми освен за NSX, който е модел от преди колко години??? за друго не се сещам. Дали и любимата марка няма да стане собственост на..... компания от Китай?!?!Мъкааа, мъка. В последно време не мога да удържам присмеха на познати с БМВ и Цедес, то само с коли от преди 10- 20 години не върви да се хвалиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svima 1 #13 Отговорено 26 Юни, 2010 Интересно ще ми е какъв коментар ще направят от хонда на това прочувствено писмо ако можеха да го прочетат.със сигурност имат огромни маркетингови отдели които проучват пазари,клиенти и др.все пак не ги извинява това че няма голямо разнообразие и топ продукти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radeon4o 22 #14 Отговорено 26 Юни, 2010 То направо някой да засили тази статия на колегата към Хонда. Рискуваме обаче да разплачем японците докато я четат ама истината си е истина.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivo Koynov 12 #15 Отговорено 26 Юни, 2010 Пичове, каквото и да си говорим тук, истината е, че автомобилните компании произвеждат продукти (автомобили), които най-вече да се продават, и да насят максимална печалба, особено в тези трудни финансови времена. Развойната дейност и разработването на нови модели гълта огормен финансов ресурс, затова в момента си го позволяват най-силните финансово компании (VW, BMW, Mercedes). За съжаление никой не прави коли, само и единствено с идеята да радва фенове и ентусиасти като нас Сашо е много прав и казва много истини в своята литературно-документална творба по-горе , ...ама мислите ли, че висшия мениджъмнт на Honda Motor Co. ще се трогне особено - ша вземат да се разплачат и да си теглят едно харакири?? ....Това, което лично мен ме радва и уважавам в Honda e, че успяват да бъдат самостоятелна, независима компания в тази тотална глобализация напоследък. Но явно това си иска своите жертви - оттегляне от Formula 1, по-малко нови модели и др. такива неприятни за нас неща. Погледнете какво става с другите японски компании - Тойота са си гигант не само в Япония, а и в световен мащаб, обаче: Нисан са в алианц с Рено, Мазда с Форд, Митсубиши - с Пежо/Ситроен, Сузуки правят общ модел с Fiat (SX4 / Fiat Sedici - произвждан в Унгария, с дизелови двигатели на Фиат), ..примери има още Така, че независимо какво си плямпаме тука - световната икономика и в частност автомобилната индустрия си вървят в една определена посока - все по-глобализираща се в последните години! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K_ski 5 #16 Отговорено 27 Юни, 2010 Ами до колкото знам Фиат неколкократно са били кола на годината, имайки пред вид че 80% от българите караме коли над 10 г. не виждам кой 10 годишен фиат примерно ще се опре по надеждност на Хонда. За по стрите коли какво да говорим. Като знам за какви цени става дума в тези високотехнологични коли не ме притеснява това че корава марка като Хонда, я няма в една или др. класация на журналисти от "белите" страни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #17 Отговорено 27 Юни, 2010 (Редактирано) ами какво всичко е пропаганда японска кола много трудно може да се добере до класация в европеиска статистика,за това ако някои примерно следи американските ще се убеди... че японките са на топ позиции (по качество и караемост).Все пак темата е за двигатели................(искам да кажа че европеиците в този момент които вече продължава около 5 години )имат невероятно богата гама от ДВИГАТЕЛИ и модели на автомобили, японците като цяло СА МНОГО ЗЛЕ(последно време) .Ще си караме 10-5 годишните коли и това е; ) Редактирано 27 Юни, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda symphony 8 #18 Отговорено 27 Юни, 2010 Вярно че компаниите правят автомобили да носят печалба, и някой друг губещ модел за престиж. Аз си мисля че хонда са акцентували на китайския пазар- огромен, незадоволен и непретенциозен, за разлика от европейския. И не случайно имат три завода в Китай. Сигурен съм,че отделите им за развитие не спът, но за сега така стоят нещата. Голф двойка се произвеждаше до миналата година в Южна Африка под наименованието сити голф, тоест почти двайсет години. Стар но носи печалба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanchevvv 67 #19 Отговорено 27 Юни, 2010 Според мен не стоят нещата точно така. Аз като Хонда фен ако разполагам с ресурс за нов автомобил , мисля , че има достатъчно богат избор автомобили. Както и за фенове на марката с доста дебел портфейл се намира - Honda Legend (уникален автомобил)! Но знаете ли каква е истината и защо Хонда залагат на стандартните си модели, според мен? Преди 1 седмица с приятели срещнахме една Honda Legend , само аз като Хонда фен и се впечатлих страшно много , да и другите момчета в началото питаха "кво е тва" и видяха , че е Хонда. Аз им казах , че това е уникална кола и струва доста пари 100 000 +лв , реакцията им беше "знаеш ли кога ще дам 100 000 за Хонда" , а всички тези мои приятелчета карат нови М-цедеси , БМВ , Ауди... Та извода ми е , че само такива верни фенове като нас могат да дадат (ако имат възможност) доста пари за Хонда. Такова е мисленето на хората. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gergi 14 #20 Отговорено 27 Юни, 2010 Хонда се е съсредоточила върху по-непретенциозния към нови технологии американски пазар.Там слагаш обикновен V-образен бензинов двигател,един "лигав"автоматик с хидро-трансформатор,тъпчиш с екстри и готово.Докато в европа им е много трудно да се преборят с конкуренцията на германските автомобили. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове